راهحل رجوی در مقابل افزایش فشار خارجی: افزایش انقباض داخلی
اگر در زمینه ولخرجیهایی که رجوی میکند باز هم انعطاف زیادی میبینیم. ولی در زمینه روابط و مناسبات درونی این انعطافها نه تنها کم نشده بلکه بیشتر هم شده است. و اینها همه در شرایط تنگناهایی است که لیبرتی گرفتارش آمده از حملات موشکی و خمپارهای گرفته تا مسائل حفاظتی و درمانی و لجستیک و… انگار قضیه، همان قانون سیالات است که هر چه حجم سیال بیشتر شود فشار بر جسم بیشتر شده
مریم قجر و صدای گوشخراش انفجار موشک ها
راستی آتش باری و آتش تهیه کاتیوشاها و توپ های 130 و 122 میلیمتری و انواع خمپاره و مینی کاتیوشاها که در میدان های مرکزی شهر خالص – بعقوبه – طوزخرماطو- منصوریه – سعدیه و جلولا و کفری و کلار در عراق در سالهای 69 و 70 که با عملیات کردکشی نام گرفت برای شهروندان عراقی خوشایند بود و صدای آن انفجار ها گوشخراش نبود؟ بلکه سمفونی دلنواز و گوش نواز بود چون از طرف گوهران بی بدیل تو روانه می شد؟
نقشه جدید رجوی برای نگه داشتن اعضاء در عراق!
سران فرقه رجوی در نشستهای درونی با تجزیه و تحلیلهای وضعیت عراق به این نتیجه رسیده اند تا انتخابات اینده عراق که در اوایل سال ۹۳ برگزار خواهد شد از خروج اعضاء جلوگیری کنند وبه این تحلیل و نتیجه رسیده اند که بعد از انتخابات درعراق مالکی از قدرت کنار خواهد رفت و امکان به قدرت رسیدن علاوی و متحدانش بیشتر خواهد بود و در نهایت اعضاء فرقه می توانند به حضورشان در عراق ادامه بدهند و حتا استاتو اقامت عراق را هم بگیرند!
زهرا معینی: کسانی که باید به میز محاکمه کشیده شوند مسعود و مریم هستند
رجوی اگر پولی دارد از بابت خیانت به کشور ایران و فروختن اطلاعات ایران است، پول خون هموطنان من و ما است و برای اطلاع مردم باید بگویم که هیچ پولی را رجوی برای کسی خرج نکرده و نمی کند جز برای حفظ جان خودش و نور چشمی های مجیز گویش و میهمانی ها و عیاشی های خودش و مریم مهرتابانش در غیراینصورت فقط بدنبال مانع تراشی در مسیر زندگی و رفاه افراد است
فرافکنی های رجوی ها در بیانیه شورای دست ساز خود
واقعیت این است که فرقه رجوی با این دعاوی مسخره سعی دارد تمامی اقدامات و مانع تراشی های خائنانه خود درامرانتقال اعضایش به کشورهای ثالث را توجیه و گناه آن را به گردن دیگران بیاندازد. واز طرف دیگر چون می داند کشورهای اروپایی و حتی برخی ازدولت های حامی فرقه شان حاضر نیستند تروریست های مورد حمایت شان را درخاک خود بپذیرند
رجوی در ازای به کشتن دادن اعضای فرقه، از اسرائیلی ها برای جان خود تضمین گرفت
این اولین اعتراف مستقیم غربی ها در مزدوری رجوی برای جناح های جنگ طلب و حامی اسرائیل نیست. اما به خوبی نشان می دهد که رجوی برای تضمین جان کثیف خود علاوه بر اینکه با خفت همچون موش ها در سوراخ های زیر زمینی پناه گرفت، اعضای اسیرش را نیز به اسرائیلی ها فروخته و در قبال به کشتن دادن قطره ایِ آنها، برای جان خود از آنان تضمین گرفته است.
سوال از رهبری مجاهدین درباره گزارش یونامی و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل
آیا ادعاهای فوق صحت دارد؟ آزادی رفت و آمد حق ارتباط افراد یک خانواده با هم، دسترسی به ارتباطات و دسترسی به مراقبت های پزشکی جزء «حقوق بنادین» بشری هستند. اگر این ادعاها درست نیستند، آیا رهبری مجاهدین بر علیه آن اعتراض کرده است؟ اگر آری، کی و کجا این اعتراض انجام شده و چرا انتشار عمومی پیدا نکرده است. پاسخ یونامی به اعتراض انجام شده چه بوده است؟
بالاترین ارگان بین المللی گزارش نقض حقوق بشر درون سازمان مجاهدین را انتشار داد
این برای سومین بار است که ارگانهای بین المللی سازمان مجاهدین را به خاطر نقض حقوق بشر محکوم می کنند. اولین بار دیدبان حقوق بشر در سال ۲۰۰۵ و دومین بار گزارش اقای مارتین کوبلر در شورای امنیت سازمان ملل بود. این سومین گزارش و تیز ترین گزارش یک ارگان بین المللی است که سازمان مجاهدین تا این لحظه هیچ گونه عکس العملی نسبت به این گزارش نشان نداده است.
برگی از جنایات فرقه ضد بشری رجوی
سران فرقه رجوی در آخرین کشتاری که صورت گرفت در مورد یکی از کشته های خود بنام یحیی زیارتی مطالبی را در سایت خودشان درج کردند که باعث تعجب خانواده وی شده و خانواده کشته شده در راستای فوت وی در محل انجمن نجات حاضر شده و درباره اراجیفی که سران فرقه نوشته بودند عکس العمل نشان دادند و بیان کردند که ما تا وقتی که از طریق انجمن نجات فهمیدیم یحیی در داخل چنین فرقه کثیفی گرفتار شده از وجود چنین جنایتکارانی اطلاعی نداشتیم، حال چه برسد به اینکه یحیی قبل از خدمتش از ان طرفداری کرده باشد.
فرقه رجوی سخنگوی تروریستهای الانبار
فرقه رجوی که اعتصاب غذای فرمایشی آنها نتوانست افکارعمومی وبین المللی را به خود جلب کند و به ناچار و بدون رسیدن به هیچ یک ازخواسته هایش مفتضحانه بساط آن را جمع کرد و از طرف دیگربه خاطرافزایش موج نارضایتی ناشی ازکشته شدن تعداد دیگری از اعضا درکمپ لیبرتی با بحران مسئله دارشدن نیروها روبروست به ناچار این روزها به بلندگوی تبلیغاتی تروریستهای القاعده تبدیل شده
درنگی بر گزارش سازمان ملل در خصوص مجاهدین
یونامی تصریح می کند که فرقه مجاهدین خلق دارای تشکیلات و ساختار دیکتاتوری است. بر اساس این گزارش مجاهدین خلق به دلیل ساختار دیکتاتوری که دارد محدودیت های زیادی بر اعضاء آن که در کمپ لیبرتی ساکن هستند اعمال می کند. این البته موضوع جدیدی نیست اما بیان و تکرار آن از سوی هیئت نمایندگی سازمان ملل اهمیت دارد. پیش از این دیدبان حقوق بشر بر ساختار دیکتاتوری و مناسبات فرقه ای حکم بر تشکیلات مجاهدین خلق گزارش داده بود.
راه حل پیشنهادی به وزیر کشور فرانسه برای مبارزه با تروریسم!
یک قانون اضطراری و فراگیر باید از مجلسین گذراند. با این محتوا که حضور و فعالیت هر گروه از هر کشور و ملیتی را که سابقا در هر جایی از دنیا،فعالیت خشونت بارتحت هر عنوان از جمله انقلابی یا …،انتحاری،انفجاری،قتل وعملیات تروریستی با هر مضمون و هدفی داشته است را در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی غیر قانونی اعلام نموده،تعطیل و مهار نمود.امکانات مالی آنان را باید مصادره نمود.از پناه دادن به چنین گروه هایی جلوگیری نموده و اقامت آنان را پس گرفته و به کشورهای مبدا بازگرداند.