ارزیابی شروع انتقال ساکنان اشرف و آینده لیبرتی
خواسته های مجاهدین مبنی بر اعلام کمپ ترانزیت بعنوان کمپ پناهندگی دیگر رنگ باخته و هم دولت عراق بنا به مصلحت ملی خویش و هم کشورهای اروپایی و در راس شان امریکا در یک منفعت طلبی غیر انسانی و حتی سازمان ملل با این خواسته مقابله نموده و تابحال نپذیرفته اند. آنان به کرات استاندارد بودن امکانات ترانزیت را تایید و سعی در اتمام مصاحبه های نفرات دارند.
تحلیلی بر تهاجمات وحشیانه رجوی ها علیه اعضای جدا شده – قسمت دوم
البته قبلا نیز صاحبنظران سیاسی پیش بینی کرده بودند که رجوی این پتانسیل تروریستی و آنارشیستی خود را مسلما در خیابان های اروپا بنمایش خواهد گذاشت. باید به حرف ها و فتاوی مسعود رجوی در سال های 66 تا 70 در نشست های درون تشکیلاتی در عراق اشاره نمود که در آنها به صراحت به اعضای سازمان توده عبارت پفیوز و سازمان اقلیت عبارت پاسدار و پیشمرگه های جلال طالبانی عبارت جاش بکار میبرد.
به بهانه سالگرد انقلاب به اصطلاح ایدئولوژیک سازمان – قسمت دوم
رجوی با تاسیس سازمانی در سال 54 که به دنبال شکاف در رهبری سازمان و اقدام تقی شهرام برای ایجاد یک سازمان مارکسیستی صورت گرفت در واقع ابتدای شکل گیری رهبری خود محور در سازمان بود که بعد ها با گذشت زمان دیدیم چگونه این رهبری با تصمیم گیری فردی و شخصی خود در ضدیت با مردم قرار گرفت ما به وقایعی در سازمان اشاره کردیم که نشان دهنده این طرز رهبری بود و اینکه رجوی خود را بیشتر برجسته کرده و از اراده و قدرت فرماندهان و اعضاء خود رفته رفته بکاهد تا به موجوداتی مطیع تبدیل شوند.
شکست مفتضحانه لشکرکشی فرقه رجوی درنمایش ویلپنت پاریس
با استناد به روشنگری جانانه سایت آزادی ازجداشدگان فرقه رجوی با گزارش مستدل و مستند و فیلم و تصاویرشفاف که در یوتیوپ به نمایش گذاشتند، به نحو تحسین برانگیزی شکست مفتضحانه لشکرکشی فرقه رجوی را برای دیدگان و مشتاقان و مدافعان حقوق بشربه نمایش گذاشتند و اثبات کردند که مجاهدین نه تنها در داخل کشور بلکه در صفوف هم میهنان مقیم خارج کشور نیز از حداقل پایگاه اجتماعی برخوردار نبوده و نیستند و به انزوای کامل کشیده شده اند.
رجویها مثل همیشه دماغشان سوخت!
خیمه شب بازی چند روز پیش مجاهدین هم که مدعی شدند صدهزار نفر در آن شرکت داشته اند هم از این داستان مستثنی نیست! چیزی که در تصویر دیده میشد یکی دو هزارنفری از افراد رنگین پوست که چهره هایشان داد میزد اهل افریقا یا اروپای شرقی و افغان هستند را بجای اشرف نشانها جا زدند و خودشان هم دلشان خوش بود که اینها حامیان مقاومت هستند! ولی ازهرچه که بگذریم دیدن برنامه های مجاهدین اگر از هر جهتی بی خاصیت باشد از یک جنبه خالی از لطف نیست که با دیدن این برنامه های مضحک و مسخره از خنده دلمان بدرد میاید!
چرا سران فرقه رجوی به اوباشان و چماقداران خود ماموریت تروریستی می دهند؟
بعد از سقوط صدام و مجبور شدن رجوی به سر کشیدن جام زهر ترک سلاح و اکنون هم که بر اثر اقدامات افشاگرانه و فعالیتهای حقوق بشری شبانه روزی همین جداشدگان که خواب راحت را از چشمان رجوی ها ربوده اند مجبور شد جام زهر دیگری را سر بکشد که بسا تلخ تر و کشنده تر از جام زهر قبلی بود و آنهم ترک خاک هست که در حال انجام هست چون رجوی با از دست دادن قلعه اشرف این ظرف فرقه گرائی اش را که به مثابه شیشه عمر ننگینش عمل می کرد را ازدست می دهد و این امر هم منجر به نابودیش می گردد.
جا زدن ۲ یا ۳ هزار خارجی به جای ۱۰۰ هزار ایرانی نشانه درماندگی فرقه مجاهدین است
2 یا 3 هزار نفر سیاه پوست و یا افغانی , رمانی و… که به اجبار در ازاء دریافت غذای مجانی و پول توجیبی و یک گردش در پاریس , باید تی شرتهایی با عکسهای رجویها می پوشیدند که اینطور تلقی شود که گویا اینها ایرانی هستند که این تی شرتها را به تن دارند و کنار هر صندلی یک پرچم بسیار بلند گذاشته شده است که سالن به حدی شلوغ شود که گویا همین سالن 3 هزار نفره مملو از ایرانیهایی است که برای سخنرانی رجوی آمده اند
فردای هفتم تیر و آنچه برای مجاهدین باقی ماند و یا از دست رفت
مجاهدین و شخص مسعود رجوی دنبال قدرت بودند , این شخص حاضر بود از اعضا و حتی دوست و زن خودش نیز بگذرد که معشوقه قدرت را در آغوش گیرد ,کاندیدا شدن برای مجلس و ریاست جمهوری البته سودی نداده بود وحالا او در هیبت” لنین ایران” فکر میکردسیاست مداری موفق است که بخوبی بتواند با طرح شعارمناسب مردم را همراه کند دقیقا همان جملات لنین که مسعود رجوی در نشستی بازگو کرد
تحلیلی بر تهاجمات وحشیانه رجوی ها علیه اعضای جدا شده – قسمت اول
عطف به موضوع اکسیون و تظاهرات 17 روز قبل جداشدگان سازمان مجاهدین در جلوی کاخ دادگستری پاریس که توانستند با تیزبینی ماجرای پنهان کاری فرقه مجاهدین را در لاپوشانی ادامه بازپرسی ها از مریم قجر عضدانلو بابت پول های پیدا شده از در و دیوار قلعه اورسورواز و پولشویی و فرماندهی اقدامات تروریستی در ایران، بیرونی کنند، باید گفت که سازمان در یک جواب ابلهانه بدین طریق خواست تا به اعضای سابق خود بفهماند که در قبال افشاگری و بی آبرویی سران گروه به اصطلاح خود کوتاه نخواهد آمد.
“سازمان مجاهدین”، پشت پرده نامه سناتورهای آمریکایی به اوباما
پایگاه تحلیلی”گلوبال ریسرچ” در مقاله ای به قلم”کوروش ضیابری”، درباره توطئههای سازمان تروریستی مجاهدین و حمایت آمریکا از آن نوشت: اخیراً 44 سناتور آمریکایی به”اوباما” نامه نوشتند و در آن تلویحاً گفتند که زمان سیاستهای صلحجویانه با ایران به سر آمده و گزینه های دیگر باید با برنامه هستهای آن دست و پنجه نرم کنند که شواهد نشان میدهد سناتورهای صهیونیستی حامی مجاهدین مصرانه خواستار و پیگیر آن بوده اند.
افشای راز مراسم ۲۳ ژوئن به صورت مستند و مصوّر
سایت فریاد آزادی از طریق هموطنان خود موفق گردید به عکسها و کلیپهایی دست یابد که پته تمامی تبلیغات مریم قجر را بر آب ریخته و نشان می دهد که وی علارغم لاپوشانی باز هم شکست سنگینی را متحمل شده است. در عکسها چندهزار تن از رنگین پوستان آفریقایی و عربها و افغانها و خانواده های لهستانی به چشم می خورند که با هزینه های نجومی از کشورهای مختلف به مراسم کشانیده شده بودند
گردهمائی ویلپنت پاریس هم به لیبرتی ختم میشود
سخنرانی مریم رجوی در نمایش ویلپنت پاریس در یک کلام نشخوار همان ارجیف صد بار تکرار شده ای بود که طی سی سال گذشته توسط مسعود رجوی در گوش اعضای این سازمان در قرارگاه اشرف خوانده شده است و حال اینبار مریم رجوی بود که تلاش میکرد برای شنیدن آنها مخاطبان جدیدی را پیدا کند. مریم رجوی بار دیگر با حمایت از رهبران العراقیه و دیکتاتور خواندن حاکمیت مردمی عراق، همچنان به استیضاح نخست وزیر این کشور آقای مالکی و لاجرم ساقط کردن وی توسط مخالفانش امید بسته است تا شاید بتواند چند صباح بیشتری را در خاک عراق باقی بماند