چرا اشرف جنبید؟
سازمان در قبال جاسوسی و دادن اطلاعات هسته ای ایران و یا ایجاد تفرقه در عراق، از سیا و موساد پول دریافت می کند. اگر موضوع تحویل سلاح نبود همه به سازمان انگ جاسوسی می زدند. اما حالا خواهر مریم سینه ستبر کرده و در تمام مجامع و مجالس با افتخار اعلام می کند که این پول ها نه از راه کثیف جاسوسی برای اجانب بلکه پولی است که آمریکا بابت بدست آوردن ناموس مسعود (سلاح) مجبور به پرداخت آن است
صدای خاموش با شیوه زورگویی در فرقه رجوی
روزی ما هم به چنین وعده و وعیدهای سران فرقه تن می دادیم و رهبران فرقه هر چه می گفتند عمل می کردیم ولی امروز نه اسکان وجود دارد که نفرات را انفرادی زندانی کنند ونه ابوغریب هست که نفرات را به آنجا انتقال دهند و 8سال حکم زندانش باشد فقط یک حربه وجود دارد که نفرات را با آن بترسانند که این سد راه نفرات شده است و آن زورگویی برای خاموش نمودن هر نوع صدای مخالف یا سر به نیست کردن افراد یا تهدید به مرگ آنها می باشد.
بازهم سنگ اندازی رجوی
در خصوص انتقال مابقی اسرای پادگان اشرف، بعد از ماه ها کش مکش قرار بود که در روز 15 ژوئیه این کار صورت گیرد. در این روز یک تریلی بار به لیبرتی انتقال داده شد اما دیروز که 22 دستگاه اتوبوس برای انتقال نفرات مهیا شده و به اشرف رفته بود مسئولین فرقه بهانه آوردند که فعلا ماه رمضان نزدیک است و انتقال را به بعد از ماه مبارک موکول کردند.
خانواده ها چه میکنند؟
این مدت خانواده های جدیدی از استان های فارس، خراسان شمالی، ایلام، اردبیل، و کرمانشاه به جمع خانواده های متحصن پیوستند. آنان هر روز چشم به حصارهای بلند پادگان فرقه ای اشرف میدوزند و به این می اندیشند که چگونه است که عزیزان آنان که سالیان سال است نتوانسته اند کوچکترین رابطه ای با دنیای خارج داشته باشند در چند صد متری آنان زندگی میکنند اما امکان حتی یک تماس کوتاه یا رساندن یک نامه هم نیست؟
اطلاعیه مورخه ۲۶/۴/۱۳۹۱ شورای ضد ملی رجوی و فرجام های پیش رو
باید اینگونه گفت که عملا سازمان تروریستی مجاهدین برای اتخاذ تدبیر استفاده از اعضای سالم و غیر سالم خود بعنوان سپر انسانی در باج گیری های زورمدارانه از ابتدا کمترین توجهی به زخمیان حوادث گذشته نداشته و همواره برای درگیر نمودن نیروهای امریکایی اصرار داشته گروههای نظامی امریکایی برای تر و خشک کردن آنان مجددا به اشرف بازگردند؟؟!
شوی مسخره « همیاری » تاکتیک رجوی های شیاد برای رد گم کردن
رجوی های پلید قصد دارند تا منبع پول های کلان و هنگفتی که در ازای خیانت و جنایت علیه ملت ایران دریافت می کنند را پنهان نمایند.در همین رابطه آنها در تاریخ 24 و 25 تیر اقدام به برگزاری یک شوی مسخره با عنوان همیاری ملی در تلویزیون خود نمودند. اما آنها فراموش کرده اند که قبل از این برنامه مبالغ بسیار کلانی هزینه کرده اند و تنها در ماه گذشته، بر اساس آمار داده شده در اطلاعیه های خودشان و مقالات نشریات معتبر آمریکایی و اروپایی میلیون ها دلار هزینه داشته اند.
رجوی مزدور:عوام فریبی و دست بوسی اربابان تا به کی؟
گذشت آن زمانی که از دله دزدی و طمع ورزی عده ای , که معلوم نیست برای چه خود را به این انقلاب منتسب می دانستند, نمونه می آوردی و تعمیم می دادی تا ما را نسبت به این انقلاب بد بین نمایی.ولی تو و سازماندت را اگر به حال خود می گذاشتند , شتر را با بارش می بردی.
رویا پردازی رجوی در آستانه فروپاشی
باطن پنهان ویلپنت و چیزی که رجوی را خوش نمی آمد توسط عکاس و فیلم برداری گمنام از سالن ویلپنت افشا گردید.چند هزار آفریقایی،پناهنده ها و بیخانمان ها برای وعده ای غذا یا سه روز تفریح در ترکیب با بازنشسته های آمریکایی که هر کدام بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ دلار پول دریافت کرده بودند و شومن رجوی که آنان را نمایندگان مردم ایران نامید.هنر و پول بیحساب رجوی این توان را برای او بوجود آورده است که جماعتی را رنگ کند و آنان را نمایندگان مردم ایران بنامد!
تشکیل انجمنهای پوششی توسط فرقه رجوی
همزمان با شکست مفتضحانه نمایش ویلپنت، و آشکار شدن طردشدگی این فرقۀ مخوف مذهبی در بین جامعه ایرانیان خارج از کشور که در ادامه بارز شدن «عدم پایگاه اجتماعی» در داخل ایران طی سه سال گذشته بود، کارگزاران و سران این فرقه به رهبری مریم قجر در پی تأسیس انجمنهای پوششی برآمده اند که توسط آن نیروهای خارجی را جذب نموده و بدین وسیله کمبود نیرویی خود را جبران نمایند.
چون خانواده ها ایستادگی کنند اشرف خواهد رفت
هم اکنون دولت عراق هم اعلام کرد که تا بیستم ژوئیه یعنی کمتر از هشت روز دیگر و تا شروع ماه مبارک رمضان اردوگاه اشرف را خواهد بست و این موضع رسمی دولت عراق است،و این ضربه کاری بود به سران فرقه مجاهدین تا به خیال خودشان با کشتن زمان و صادر کردن بیانیه پشت بیانیه از قول سخنگوی مجاهدین یا شورای ساختگی رجوی میتوانند میخ خودشان را در اشرف بکوبند و در انجا ماندگار شوند تا شاید وزارت خارجه امریکا اسم فرقه را از لیست تروریستی در بیاورد ولی باید گفت ان سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.
سنگ اندازی ها و توطئه های سران فرقه رجوی در جریان انتقال
بلی سران فرقه و بخصوص مریم رجوی که امروز درفرانسه با صدها نفر کنیز و نوکر زندگی می کنند و هر روز یک اطلاعیه از زبان نفرات، شورای ها، اهالی، مخالف و… می دهید این شگرد شما لو رفته ومثل کبک سرتان را زیر برف کردید و احساس می کنید که همه اینطور هستند ولی من به شما می گویم که نه فقط همسر سابقت و همسر فراری ات و خودت اینطوری فکر می کنید.
نامزد ریاست جمهوری امریکا در گردهمایی مجاهدین
نامزد جمهوری خواه سابق ریاست جمهوری امریکا و سخنگوی مجلس، نیوت گین گریچ در دفاع از مجاهدین خلق سخنرانی کرد. مجاهدین خلق گروه اپوزیسیون ایرانی است که وزارت امور خارجه امریکا آن را سازمانی تروریستی می داند.فشارها برای حذف مجاهدین از فهرست سازمان های تروریستی وزارت امور خارجه و احتمالاً قانونی کردن کمک های مالی امریکا از این گروه برای تحلیل بردن حکومت ایران، چشم را بر روی این واقعیت که مجاهدین تا به امروز متعهد به خشونت مانده است، می بندد.