رجوی، رهبر مجاهدین خلق و اشتهای سیری ناپذیری برای قدرت
نتیجه هم برای او و صد البته برای شرکای خارجی اصلا مهم نیست در سوگ آنها نه از لردهای بیانیه صادر کن خبری خواهد بود ونه بر سر در پارلمان اروپا پرچم سیاه نصب خواهد شد. آقای رجوی می خواهد از تمام امکانات موجود برای رسیدن به هدفش که ماندن در عراق است استفاده کند، و شرکا بدنبال استفاده ابزای از این اهرم برای رسین به منافع نامشروع خود می باشند…
وقتی رجوی دیگران را به باج گیری متهم می کند؟!!
… باجگیر واقعی کسی است که پس از سه دهه حضور غاصبانه و مشارکت در سرکوب مردم عراق و حیف و میل منافع آنها نه تنها حاضر به پس دادن خاک غصب شده آن مردم نیست، که با دستاویز قرار دادن جان هزاران نفر و تهدید به کشتن دادن آنها در حال باج گیری از زمین و زمان است. باج گیر واقعی کسی است که به هیچ پرنسیب و قاعده بین المللی تن نمی دهد، تا آنجا که می تواند از آن استفاده ابزاری می کند و در نهایت با کمترین زاویه با منافع اش از حربه باج گیری برای اعمال و پیش بردن اهداف خود استفاده می کند. پیام های اخیر رجوی و حداقل در چند ماه اخیر تمامی محتوا و ماهیتی تهدید کننده و در واقعیت امر به حسب مطالبات و روش های تحقق آن چیزی در همسویی با ماهیت باج گیری معنا نمی دهد..
آقای کوبلر از تکرار اشتباه بپرهیزید!
اگر نماینده دبیرکل و مسئولین کمیساریا از ابتدا با قاطعیت به شیوه جاری خود عمل می کردند و افراد را مخاطب قرار می دادند شاید اساساً انتقال افراد از اردوگاه اشرف هم موضوعیت پیدا نمی کرد و اینگونه گرفتار ترفندهای رهبری شیاد گروه تروریستی مجاهدین نمی شدند. به هر روی مسئولین سازمان ملل نباید فقط به فکر اتمام پروسه انتقال از اشرف به لیبرتی باشند، بلکه باید با جمع بندی تجربه این مقطع، این نتیجهگیری کلی را در دستور کار قرار دهند که..
واکنش توام با تحریف مجاهدین به اظهارات مشاور امنیت ملی عراق
در پی اظهارات فیاض که مجاهدین را به همکاری در تخلیه اشرف دعوت و به آنها در خصوص پایان مهلت مقرر تذکر داده بود، شورای ملی مقاومت در بیانیه ای با عنوان مشاور امنیت ملی مالکی ساکنان اشرف را تهدید به کشتار میکند نسبت به اظهارات فیاض واکنش نشان داد. در بخشی از این بیانیه در کمال ناباوری اظهار نظر فیاض در این خصوص که:” برای انتقال ساکنان اشرف از زور استفاده نخواهد شد.” تحریف و اینگونه آمده است:…
آغاز غازچرانی سران فرقه مجاهدین
دو روزی در زندان طباطبایی سر کردیم که گفتند آماده باشید به نشست می رویم. محل نشست در تالار بهارستان، محل نشست شورایی ها و خالی بند ها. طولی نکشید که رجوی وارد سالن تالار شد. به چهره اش نگاه می کرد یم،حال درستی نداشت.بعد از کمی بحث گفت پرچم انحلال ارتش را با خودم آوردم و شما می توانید سر زندگی خودتان بروید…
لنگ و لگدهای روزانه رجوی ها برای ماندن در اشرف
از وقتی که قرار شد اعضای اسیر از اشرف به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) منتقل شوند، رجوی های پلید پی در پی سعی در بهانه تراشی و سنگ اندازی در این روند نمودند. برای روشنتر شدن موضوع به برخی از این بهانه که در اطلاعیه های فرقه از بهمن سال 90 تا کنون ادامه داشته اشاره می کنیم.اولین بهانه آنها در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ بود که در اطلاعیه ای مدعی شدند تصویر واقعی از لیبرتی ارائه نشده و به این دلیل از رفتن به لیبرتی خودداری می کنند..
رجوی ها با سکوت در برابر کشتار مسلمانان، ضدیت خود با مسلمانان را آشکارتر می کنند
آنها در حالی چشم بر بمب گذاری های کور تروریستی در عراق که گفته می شود از سوی عربستان سعودی پشتیبانی شده و صدها کشته و مجروح بر جای گذاشت می بندد که در سایت های خود اخبار مربوط به کشته شدن چند اسرائیلی در بلغارستان را به شدت منعکس نمودند. درست یک روز بعد از این واقعه، سایت های فرقه خبر آن را با عنوان « محکوم کردن حمله به اتوبوس حامل جهانگردان اسرائیلی » درج نمودند!!!
واقعیت حرف کوبلر
چطور شده است که شما تاب شنیدن واقعیت های موجود را ندارید؟ چرا سعی دارید با فرار به جلو مسئولیت جنایات خود را بر عهده دیگران بیندازید؟ و در این زمینه تا جایی پیش می روید که به سخنان برحق نماینده سازمان ملل این گونه حمله می کنید. البته این مواضع از شما و همسر فراریتان بعید نبوده و نیست چرا که شما همیشه می گفتید هرکس از ما نیست برماست. الان که مهلت داده شده سازمان ملل نیز رو به پایان است
ماه رمضان و سور و سات ویژه مریم قجر
یادش بخیر زمان قدیم وقتی ماه رمضان از راه می رسید بجای اینکه برای ما اعضای سازمان که در اشرف بودیم مبارک باشد بسیار سخت و جانکاه بود چرا که ماهی بود که می بایست به مدت سی روز برای شیوخ های هوادار دولت صدام و کانال های سازمان و افسران بلند مرتبه عراقی و… کارگری داده تا آنان بتوانند به ماهیت انسان دوستانه رجوی جنایت کار پی برده و به تعریف و تمجید از وی بپردازند!!
کسب آمادگی نسبی گروه رجوی برای درگیری با نیروهای عراقی
شنیده ها حاکیست سازمان در یک اقدام تروریستی که حتما قابل پیگرد بوده مبادرت به اجرای خدمات سروری و مخابراتی در کسوت موفق شدن در مناقصه مربوطه در عراق کرده وبا این حربه امنیت و اطلاعات مردم و دولت و نهادهای دیگر حکومتی را به زیر سوال برده است. مناسب خواهد بود سریعا امکانات حذف چنین روابطی تامین و بکار گرفته شود.
دست مریزاد به اینهمه نگاه خویشتندار و سخاوتمندانه دولت مردمی عراق
حقا به دولت مردمی عراق درباب انتقال باقیمانده اعضای اسیراشرف به لیبرتی ومواضع عمیقا مردمی وانسانی وحس خویشتنداری وسخاوتمندانه و صبر و شکیبایی بی نظیرشان تقدیر و تشکرکرد و دست مریزاد گفت چرا که درآخرین موضعگیری دولت عراق ازجانب فرماندارخالص آقای عدی الخدران خواندیم که” اخراج دوگروه باقیمانده اعضای مجاهدین ازاشرف به لیبرتی به بعدازماه مبارک رمضان موکول شده است”
«نقشه راه» سازمان ملل، آخرین هشدار و فرصت به مجاهدین خلق
شاید 100 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، و سه ماه مانده به تصمیم وزارت خارجه ایالت متحده بر مبنای مهلت چهارماهه دادگاه استیناف برای خارج کردن مجاهدین از لیست گروههای تروریستی، مجاهدین را همچنان در توهم گشوده شدن راهی برای خروج از بن بست مرگبارشان به تنها گزینه، یعنی تلف کردن وقت و به تاخیر انداختن انتقال باقیمانده ساکنان به لیبرتی همچنان بعنوان آخرین راه حل سوق میدهد.