ماه ضیافت خدا در راستای آزادی بندگان خدا
چهارشنبه شب انجمن نجات خوزستان میزبان جمعی از خانواده های اسیران دربند فرقه رجوی و تعدادی از اعضای از بند رسته این فرقه در آخرین شب های ماه مبارک رمضان بود حضور این عزیزان در این شب های پرفضیلت یکبار دیگر به لحاظ محتوایی عزم جزم کلیه این همرزمان را برای آزادی اسیران دربند اسارت رجوی ها نشان داد و شور و شعف زایدالوصفی بر این میهمانی حاکم بود و دعاهای پرشور و خالصانه آنها از درگاه پروردگارشان که در اوج خلوص نیت و از موضع احساس نیاز مطلق بیان می شد برزیبایی و معنویت این شب صدچندان می افزود.
ابقای محتمل مجاهدین در فهرست گروه های تروریستی آمریکا
مقامات وزارت خارجه [ آمریکا ] در حال تصمیم گیری برای ابقای مجدد سازمان مجاهدین خلق در فهرست سازمان های تروریستی هستند؛ تصمیمی که احتمالاً هیلاری کلینتون آن را، به علت مقاومت گروه در برابر ترک کردن کمپ اشرف در عراق، اعلام می کند. دو مقام وزارت خارجه [ آمریکا ]، بیان کرده اند که خانم کلینتون هنوز در مورد ابقای مجاهدین در فهرست گروه های تروریستی تصمیم نگرفته است، هرچند، به گفتۀ این دو مسئول، خودداری گروه از انتقال کامل از کمپ اشرف به کمپ لیبرتی در عراق دلیل احتمالی این تصمیم خواهد بود.
حقوق بشر لگد مال شده در مجاهدین خلق
وقتی صحبت از حقوق بشرمیشود فرقی میان بشر و انسانها نباید باشد ولی در این سازمان فرق بین افراد نجومی هست وافراد رده پایین برای رجوی حیواناتی هستند که باید با وجود خود دیوارهای گوشتی درست بکنند و بعد از مردنشان اقا شهید سازی بکند وتاریخ سلاح به دست گرفتن شان را در رسانه ها پخش کند یعنی این افراد را به این شکل بار اورده و در درون خودشان به این میگویند مبارزه, یعنی رهبر سرت سلامت بقیه بمیرند و له بشوند و اتش بگیرند به این میگویند رعایت حقوق بشر در زندانهای رجوی وان یکی دسته که برای رجوی ارزش دارند یک مشت مغز خشک و زندگی ندیده
رسیدن به میدان آزادی چه آسان و راحت بود!
چندی پیش برای انجام کاری به تهران مسافرت کرده بودم.شهری که رجوی در رویای رسیدن به آنجا از هر اقدامی فرو گذار نکرد و بی مهابا از خون فرزندان این مملکت خرج کرد! وقتی به میدان آزادی رسیدم دقایقی به این میدان بزرگ و با شکوه خیره شدم و در افکار گذشته خودم فرو رفتم. چه بچه هایی که رجوی آنها را به عشق رسیدن به میدان آزادی و رژه در خیابانهای این میدان به ماموریتهای پوشالی و بی هدف فرستاد و به کشتن داد! چه فریادهایی که در نشستهای مختلف سر داد که میخواهم رژه ارتش آزادیبخش را در میدان آزادی مشاهده کنم!
هشدار به همه ایرانیان خارج کشوری و بنیادهای خیریه
در پی زلزله فاجعه بار و خونینی که در کشورمان رخ داده و دلهای همه ایرانیان را داغدار کشته شدگان و نگران بازماندگان کرده است , سازمان مجاهدین خلق که همیشه بر مرام سوأستفاده از خون ملت ایران زیسته, در صدد بر آمده که بار دیگر از این موقعیت پیش آمده سوأستفاده کرده و با تلاش برای جمع کردن پول به اسم کمک به زلزله زدگان و قربانیان ,ضمن تهیه پول برای مقاصد شرارت بار و تروریستی خود اقدام به پولشویی و نیزجذب ایرانیان آزاده با تحریک احساساتشان و همچنین مطرح نمودن خود در اذهان بنماید.
همکاری دو گروه تروریستی؛ مجاهدین و شورشیان سوریه
واقعیت اینستکه هرچه زمان میگذرد این واقعیت بیشتر خودش را اثبات میکند که فرقه تروریستی مجاهدین خطری برای کل کشورهای منطقه است! سیاستهای دوگانه غرب بخصوص وزارت خارجه امریکا در مبارزه با تروریسم باعث شده است که این فرقه با استفاده از شکاف بین دولتمران و نمایندگان خود اقدامات تروریستی خود را در اشکال مختلف به پیش ببرد! از ویژه گی های این فرقه مزدوری و همسو شدن با سیاستهای کلی ابر قدرتهای جهانی برای رسیدن به اهداف خود میباشد و در خصوص دخالت در امور سوریه هم اینچنین است! از آنجائیکه دولت امریکا اکنون براندازی نظام حاکم در سوریه را در دستور کار خود قرار داده است فرقه رجوی که در مزدوری سابقه بسیار طولانی دارد خود را جلو انداخته است و برای خوش رقصی دولتمران امریکایی شروع به دادن آموزشهای تروریستی به نیروهای شورشی سوریه کرده است.
از اردوگاه ترانزیت در بغداد چه خبر؟
زمانی که افراد از اشرف به لیبرتی نقل مکان میکردند امکان بردن وسایل و تجهیزات زیادی را به همراه خود نداشتند. اما توانستند تعدادی برانکارد را به عنوان تجهیزات پزشکی با خود ببرند. از این برانکاردها برای جابجائی شن و ماسه استفاده میکنند. به این صورت که مقداری شن و ماسه را در یک نقطه انباشته میکنند و افرادی را مأمور می نمایند تا این شن و ماسه ها را که برای تسطیح معابر می بایست مورد استفاده قرار گیرند به جای دیگری منتقل کنند و بعد از مدتی باز به محل اول برگردانند یا به جای سومی ببرند. همچنین به افراد گفته میشود تا شن های درشت را از میان آنها جدا کنند و توجیهشان اینست که ممکن است برای تردد افراد مسن مشکل ساز باشد.
سابقه قتل ها و جنایات درون سازمانی فرقه مجاهدین خلق
قتل های انجام شده داخل تشکیلاتی از یکسو و جریان مارکسیست از سوی دیگر کاملا متاثر از تربیت سازمانی و بد آموزی های جریان ها و جنبش های کمونیستی بود که توسط اینها دیکته میشد. حال براساس هزاران مستند حقوقی موجود باید پذیرفت که عین این روحیه حذف صدای مخالف و مخالفان توسط شخص مسعود رجوی و دستگاه مخوف و گشتاپوی او حداقل از سال 1368 و آغاز اقدامات فرقه ای در داخل تشکیلات تا کنون بصورت عریان و با مکانیسم های بس پیچیده اتفاق افتاده است که مسلما با تخلیه کامل اردوگاه اشرف و انحلال سازمان تروریستی مجاهدین ابعاد وسیع و ناشناخته آن هویدا خواهد شد.
آزمون انسانی و مردودیت رهبران فرقه گرای مجاهدین
مجاهدین که تلاش میکردند با تکیه بر عواملی همچون نبود آب و انواع و اقسام مشکلات صنفی و زندان سازی از لیبرتی و مقایسه آن با اردوگاههای کار اجباری یک اجماع بین المللی را علیه دولت عراق سازمان دهند ولی آنچه که در عمل اتفاق افتاد بازهم رسوایی بیشتر برای رهبران مجاهدین بود و چندین ماه کار مداوم و از نزدیک مسئولین ملل متحد بویژه آقای مارتین کوبلر و برخی مقامات مسئول در امور اشرف از وزارت خارجه آمریکا باعث شد آنها هم به شناخت عمیق تری از ترفند ها و فریبکاری های مجاهدین برسند.
رجوی وطن فروش و پیام تسلیّت برای زلزله زدگان!
شما جنایتکاران وطن فروش درضدیّت با مردم ایران وبرای دم تکان دادن درمقابل آمریکا با جاسوسی از مراکزهسته ای کشور ماهیّت ضد ایرانی خودتون روبیش ازپیش برای جهانیان نمایان کردید و باز وقاحت و بی شرافتی را به اوج خود رساندید ودرشرایطی که ملت شریف ایران با تحریم بیگانگان دست و پنجه نرم می کنند شما ضمن تجلیل و قدردانی ازکشورهای اروپایی وآمریکا خواستارتحریم همه جانبه هم می کنید!!!
سرنوشت کنونی فرقه رجوی (مجاهدین خلق) ناشی از چیست؟
در حالی که همه دنیا در تلاش بودند که بین ایران و عراق آتش بس برقرار شود و این جنگ ویرانگر هشت ساله پایان بپذیرد تنها این رجوی بود که مخالف پایان جنگ و برقراری آتش بس بود چون استراتژی بقای خودش را به جنگ استوار کرده و به آن گره زده بود. لذا نه تنها با پایان یافتن و خاتمه جنگ مخالفت می ورزید بلکه با راه اندازی فروغ جاویدان که در واقع دروغ جاویدان بود تعداد زیادی را به کشتن داد تا بلکه بتواند جلوی اجرای قرار داد آتش بس و خاتمه جنگ را بگیرد
اعتراف یک جیره خوار رجوی به گردن کشی رجوی ها
حالا رجوی با کنار گذاشتن ماسک خود، دست به یاغی گری زده و نه تنها دولت عراق بلکه نماینده سازمان ملل در عراق (آقای مارتین کوبلر)، صلیب سرخ جهانی و وزارتخارجه آمریکا را نیز مزدوران اطلاعات ایران یا همکار با آن می خواند!!! و می گوید با آنان همکاری نخواهد کرد الی اینکه خواسته او محقق گردد!!! به این می گویند پایبندی به قانون از نوع رجوی گونه آن!