چرخه بیحاصل تمدید مهلت های تخلیه اشرف و گستاخی رجوی
آنچه مسلم است و به هر دلایل مشخص و نامشخصی ایالات متحده امریکا این بار بطور جد مصمم است نسبت به تعیین تکلیف این گروه تروریستی اقدام نماید. واگر نرمشی نیز برای تمدید مهلت تخلیه اشرف ابراز میدارد شاید به دلیل اهمیت رده نودم و یا بالاتر موضوع مجاهدین در روی میز وزارت امور خارجه باشد. برای مثال زمانیکه کمپ تیف (جداشدگان سازمان) موجودیت یافت امریکا بعد از 18 ماه توانست به طراحی مناسبات واسطه ای نسبت به تحویل نفرات داوطلب اعزام به ایران مبادرت ورزد. و این صبوری در شناسایی موضوع تروریسم و نحوه کلنجار رفتن با حواشی آن غریب نمی باشد.
جان و عمر سه هزار نفر از گروگان های کمپ اشرف و لیبرتی بازیچه خودخواهی های رجوی
زندانیان کمپ اشرف در ابتدا چوب ندانم کاری خود را می خورند زیرا عده ای از آنان بدلیل داشتن ایدئولوژی کور اسلام کومونیستی جذب این سازمان شده اند و بیشتر اعضای آن جوانی و عمرشان بخاطر دیدن عکس مار روی دیوار بطرف سازمان جذب شده اند عده بسیار اندکی نیز از روی ناچاری و در خطر بودن جانشان. سازمان مجاهدین خلق برای جذب اعضا از کثیف ترین شیوه های ممکن استفاده می کرد..
وطن فروشی دیگری از رجوی ها
اینبار فرقه رجوی این موضوع را در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد نشان داد. واقعیت اینست که خصوصا در این شرایط حساس این اجلاس از هر حیث برای کشورمان ایران دارای اهمیت بوده ولی فرقه وطن فروش رجوی باز با کشورهای معلوم الحالی همچون امریکا و اسرائیل همسو شده و ساز دشمنی را کوک کرده و مدعی شده که کشورهای زیادی به ایران نمیروند و…. این درحالی است که تا به امروز نزدیک به 125 کشور عضو در عالی ترین سطح به ایران آمده اند و همگی ابراز امیدواری کرده اند که بتوانند در پایان این اجلاس نتیجه خوبی را حاصل کنند!
برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران و سوز و گداز بقایای رجوی
احمقانه تر این که رهبری منزوی گروه تروریستی مجاهدین مدعی است که ایران می خواهد از این فرصت برای نشان دادن عدم انزوایش استفاده کند، در حالی که باید به نیروهایشان بگویند اگر ایران منزوی است و از این فرصت می خواهد برای نشان دادن خلاف آن استفاده کند، بس این اجلاس اساساً به چه ترتیب تشکیل شده است؟همچنین این اجلاس را فرصتی برای سواستفاده ایران برای دور زدن تحریم ها معرفی می کند! معلوم است که لااقل در این یک مورد رهبری مجاهدین پیام اجلاس غیرمتعهدها و حضور 150 کشور جهان در آن را به خوبی درک کرده است که حاکی از بی اثری تحریم ها و ناتوانی آمریکا و اسرائیل در منزوی کردن کشورمان و تحمیل خواسته هایشان به ایران است.
ارتش آزادیخواهان یا تروریستها؟
میگویند دزد دزد را زود پیدا میکند و دانشمند دانشمند را. فرقه خرابکار مجاهدین خلق با ارتباط و به اصطلاح اظهار دوستی و نزدیکی به مخالفان خشونتگرای دولت سوریه بار دیگر پرده از روحیه جنگ طلب سران فرقه برداشت. فرقه مجاهدین خلق هرجا که بوی خون و خونریزی باشد سروکله اش آنجا پیدا میشود. استفاده ارتش به اصطلاح آزاد سوریه از تجربیات تروریستی و خرابکارانه کارشناسان نظامی فرقه مجاهدین ضدخلق و ضد ایرانی، دستاورد انسانی و پیروزمندانه ای برای هیچ کدام از طرفین به بار نخواهد آورد.
همسویی تروریست های سوریه با رجوی های تروریست
اعلام حمایت سران فرقه از این جنایت کاران نشان از همسویی همه تروریست ها با همدیگر دارد به گونه ای که سر کرده تروریست های سوریه علنا به مریم قجر اظهار داشت که ما از تجربیات شما در انقلاب خودمان!! (سربریدن و قتل و غارت و انفجار ترور و له کردن اکراد زیر تانکهای اهدایی صدام) استفاده خواهیم کرد و در سوریه از شما استقبال می کنیم که البته باید گفت این تشکر به خاطر این می باشد که مریم قجر خوب توانسته شیوه های کشتار مردم بی گناه و سربریدن و حلق آویز کردن را به آنها آموزش دهد.
حسن نیت یا به کشتن دادن نفرات اشرف؟
بعد از اینکه لابی های سازمان در غرب نتوانسته اند امتیازی برای رهبران فرقه بدست آورند و از طرف دیگر با پاسخ دندان شکن دولت آمریکا مبنی بر خروج بدون قید و شرط و ایستادگی دولت عراق و نماینده سازمان ملل آقای کوبلر مواجه شدند مریم قجر تنها راه چاره را در این دیده است که با پیش شرط گذاشتن مسخره ای برای آمریکایی ها اعلام کند که با انجام انتقال باقی مانده افراد موافقت نموده است. ولی نه تنها آمریکایی ها هم پاسخی به سران فرقه ندادند بلکه سفیر آمریکا در عراق به همراه سایر مسئولین سازمان ملل به اشرف رفته و آخرین هشدار برای خروج همه نیروها تا نیمه مهر امسال را به آنها داده اند.
آتشفشان و سیل خروشان جمعیت در روز قدس
متاسفانه متعاقب پیوستن به فرقه رجوی موسوم به سازمان مجاهدین که بعد از مشارکتم در همراهی با مردمم در راهپیمایی روز قدس دیگر نه تنها اجازه نداشتیم درچنین مراسمی شرکت داشته باشیم بلکه مطابق با میل تشکیلات بایستی ساز مخالف می نواختیم و سمپاشی میکردیم. چونکه نه آنزمان بلکه الان که بیرون ازتشکیلات هستم بوضوح می فهمم که منافع ملت فلسطین مطلقا برای رجوی قدرت طلب قدر و اهمیتی نداشت و چنانچه رجوی دم از فلسطین میزد تماما بهره برداری سیاسی از این جریان ستم زده و خصوصا سوء استفاده از وجهه ملی و فراگیر شخص عرفات بود.
شادمانی یک خانواده دیگر در پی رهایی عزیزشان از چنگال رجوی
حسن شرقی پس از سالها اسارت در اردوگاههای صدام و رجوی بالاخره ازکمپ موقت لیبرتی موفق به فرار شد و به آرامش رسید. درنقطه شروع اسارتش در سال 1359 آن هنگام که در دفاع از وطنش برعلیه صدامیان می خروشید فرزند برومندش 7 ماهه بود و الان 31 یک بهار از عمرش گذشت بی آنکه دست مهر و محبت پدر را برصورتش حس کرده باشد. وای بر رجوی که دردو دنیا بایستی پاسخگو باشی که چه جنایاتی که در حق اعضای نگون بخت خود و خانواده هایشان مرتکب نشدی…
ماجرای گروگان گیری چه زمانی به پایان خواهد رسید؟
در افتادن فرقه رجوی با سازمان ملل و دولت عراق و یونامی بازی بیش نبوده و آوردن دلائل عجیب و غریب برای رسیدن به این نقطه است که تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا وقت بخرند تا اگر جمهوریخواهان به سر کار بیایند و قصد حمله به ایران را داشته باشند جهت مزدوری آماده باشند که البته در سالهای پیشین به خوبی دیده ایم که چنان نشده است حتی با وجود پشتیبانی پنتا گون و دونالد رامسفلد وزیر دفاع آمریکا و با وجود بوش ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه این میسر نشد همچنین بعد از خلع سلاح و ایجاد رویای دست یابی به تانکهای امریکایی و پشتیبانی ابرقدرت از فرقه رجوی, رویا و افسانه ای بیش برای دربند نگاه داشتن و دادن آرزوهای واهی به گروگانهای فرقه مجاهدین نبوده است.
حسن جان به دنیای ازاد خوش امدی
من و حسن سالیان سال در کنار هم در یگان ترابری با هم بودیم و شناخت نزدیک از حسن داشتم و می دانستم که یکی از مخالفان تشکیلات فرقه مافیایی رجوی هست به همین خاطر هم شب قبل از فرارم موضوع را با حسن در میان گذاشتم که متاسفانه به دلایلی حسن از امدن منصرف شد و بیش از ما در اسارت جسمی و ذهنی فرقه رجوی ماند. در چندین نوبت که پیام صوتی به اسیران فرقه مافیایی رجوی داده بودم هر بار از حسن شرقی نام برده بودم و خواسته بودم که خودش را از اسارتگاه فرقه رجوی نجات بدهد تا اینکه امروز این خبر خوشحال کننده را دریافت کردم.
حضور پاتریک کندی در اورسوراواز و پذیرش جابجایی ۴۰۰ تن از مجاهدین
یکروز قبل از اینکه مریم قجر عضدانلو این بیانه را صادر کند آقای پاتریک کندی در اورسوراواز حضور داشته است. حضورآقای نماینده در مدت دو روز بی دلیل نبوده است. بر اساس اخبار رسیده از درون قلعه اورسوراواز در دو ملاقاتی که در طی دو روز اجرا شد، منجر شد که مریم قجر عضدانلو فرمان صادر کند که 400 نفر اردوگاه اشرف را ترک کنند….این حیله ای بیش نیست که سُس حقوق بشری دارد چونکه می دانند این موضوع با این سُس در خارجه بیشترکارآئی دارد و می توانند موج سواری کنند.