مجاهدین خلق رو در روی خلق
غصب وغارت زمینهای کشاورزی مردم استان دیاله عراق توسط سران این فرقه که اهدایی از طرف ارباب سابقشان است و تشکیل پادگانی به نام اشرف در آن زمینها، یکی دیگر از جنایتهای رجوی در حق مردم عراق است.ولی بدتر ازهمه اینها تبدیل کردن پادگان اشرف به زندان مخوف تشکیلات جهنمی و به زنجیر کشیدن فرزندان اسیر خلق ایران است.و جاری کردن تشکیلاتی به غایت ضد انسانی و غیر دموکراتیک در زندان اشرف میباشد.
خاطرات سفر به عراق خانم مهین نجفی خواهر محمد جعفر نجفی اسیر در فرقه رجوی
این بار خیلی خوشحال بودیم که امکان دارد شاید بتوانیم بچه هایمان را ببینیم با ھزاران خاطره تلخ و شیرین راهی عراق شدیم به پادگان اشرف که رسیدیم پادگان اشرف مثل سابق نبود حالت ویرانی به خود گرفته بود و این برای ما خوشحال کننده بود که بالاخره بعد از چندین سال زندان فرقه رجوی درب آن گل گرفته می شود طی روز که برای فعالیت به اطراف اشرف می رفتم با یک سری عناصر توجیح شده که در پادگان اشرف باقی مانده بودند مواجه می شدم عناصری که سران فرقه آنها را توجیه کرده بودند که به خانواده ها بد و بیراه بگویند
عصرانه و افطار در اورسوراواز
مریم رجوی در یک نشست داخلی در اورسوراواز که در سطح خاصی هم برگزار شده ضمن آماده سازی ذهن اعضا برای ایجاد خشونت و تبلیغ کشته شدن و جنگیدن برای حفظ اشرف به هر قیمت , گفته است که مجاهدین خلق از بدو تاسیس با خون بهترین کادرهایشان توانسته اند از موانع مهم و سرفصلی بگذرند , او به خون حنیف و اشرف و موسی و فرماندهان دیگر در مقاطع مختلف اشاره کرده و گفته که اگر قرار باشد ما را به صلیب بکشند من اولین نفر در این صف خواهم بود
آیا مجاهدین در پی انتقال اجباری هستند؟
در حالی که آقای کوبلر می گوید جابجایی ساکنان « داوطلبانه » و « موقت » است، به نظر می رسد که ساکنان برای ترک قرارگاه داوطلب نیستند و درباره کسانی که تاکنون به کمپ لیبرتی منتقل شده اند باید گفت که آن ها نیز به فکر اسکان موقت نیستند و از تقاضاها و توقعاتشان برمی آید که قصد دارند تا ابد در « کمیته موقت » بمانند و می خواهند آن را به مانند « شهر اشرف » به شکلی مجهز و راحت در آورند.
مسئله اشرف به هر طرف بچرخد به ضرر رجوی ها است
در حالیکه رجوی ها خوب می دانند دوره و زمانه عوض شده است و افکار عمومی نقش مهمتری در این زمینه بازی می کند و ابر قدرت ها در تجاوزات شان از نیروهایی می توانند استفاده نمایند , که بین مردمانشان لُو نرفته باشند.برای همین است که حتی آمریکا نمیخواهد دیگر تنش به تن مجاهدین که خیانت هایش برای مردم ایران رو شده است بخورد و سعی دارد یک جوری از قول و قرار هایی که با هم داشتند طفره برود چون می داند که اگر سلاح به دست رجوی بدهد نه تنها کار بردی ندارد بلکه مردم ایران را منسجم تر بر علیه آمریکا می نماید.
کینه شتری رجوی ها نسبت به ورزشکاران ایرانی در المپیک
در چند ده سال گذشته در مناسبات اشرف کسی اجازه تماشای یک مسابقه فوتبال ساده را از تلویزیون نداشت تا چه رسد به خبری از افتخار آفرینی ورزشکاران ایران در مسابقه های جهانی!!، مسئولین فرقه تلاش داشتند این گونه نشان دهند که بعد از پیروزی انقلاب ورزش ایران به کلی نابود شده است و سعی کردند این تفکر را در اعضای فرقه پرورش دهند. اکنون باز هم در همان سانسور خبری سعی دارد پیروزی های اخیر ورزشکاران ایرانی را نشان ندهد.
شبهای قدر پس از رهایی از اسارتگاه رجوی ها
رجویها حتی مقدس ترین ارزشهای خدایی را هم به لوث وجود خود آلوده کردند. آن شب برای اولین بار معنی و مفهوم شب قدر را با پوست و گوشت خود احساس کردیم. بیش از 22 سال و درهر گذر ماه رمضان با اسارتگاه اشرف با خود می اندیشیدیم که خدایا شب قدر ما کی رقم خواهد خورد؟ ودراوج اختناق و شبهای ظلمانی رجویها، باخود زمزمه می کردیم،الیس الصبح بقریب، آیا سپیده دمان آزادی و قدر رهایی رقم خواهد خورد؟
مخالفت فرقه رجوی از انتقال نیروهای باقی مانده به هتلهای بغداد!
اکنون که بیش از دوهزار نفر از نیروهای سازمان البته با رکبی که خانم هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه امریکا مبنی بر اینکه شرط اول خروج این گروه از لیست تروریستی ترک اشرف است به آنها زد قرارگاه اشرف را ترک کرده اند و سازمان هم دید که ای بابا هم اشرف را از دست دادند هم کما کان در لیست باقی ماندند و از همه مهمتر اینکه مکان جدید آنها هم از طرف سازمان ملل یا کمیساریای عالی پناهندگان ثبت و برسمیت شناخته نشد باین فکر افتادند که دوباره از پوست و خون و جان نیروهای بخت برگشته مایه گذاشته
تاریخ نشان داد که رجوی چه موجود پلیدی است
او به عراق رفت و با صدام دیکتاتور هم پیمان شد تا با تشکیل ارتش به اصطلاح آزادیبخش که در خدمت صدام گذاشت قصد داشت به حکومت برسد. و دیدم که چگونه نه تنها سرنگون نکرد که خود نیز به قعر زباله دان تاریخ پرتاب شد و بعد از سقوط صدام دیکتاتور تا بحال حتی خودش را میان اعضای خودش آفتابی نکرده است و در حضیض ذلت و خواری غرق شد و البته این بار هم مانند گذشته حاضر به پاسخگویی به تناقضات اعضای خودش نشد.
تعادل قوای منفی جدید فرقه مجاهدین
ایالات متحده امریکا در یک اقدام”شل کن سفت کن” حتی وعده خروج از لیست را به سازمان در صورت همکاری با دولت عراق و یونامی ملل متحد داده بود و تلاش بسیار داشت به هر نحوی آنان را به تمکین از خواسته های خود فراخواند. اجرای چنین تصمیمی از اول ماه اوت 2012 (11/5/1391) از سوی امریکا، تمامی هزینه های قابل توجه مجاهدین را برای تشکیل لابی دست ساز خودشان به باد فنا داد.
کودک ربایی حرفه قدیمی فرقه رجوی
، اعضای فرقه که قصد خروج از کشور و پیوستن به اردوگاه اشرف در عراق را داشتند در شهرهای مختلف ایران اقدام به ربودن کودکان معصومی می کردند که به زحمت قادر به تکلم بودند. اعضای فرقه از این کودکان به عنوان خانواده خود و محملی برای خروج از مرز استفاده می کردند و بعد از رسیدن به اشرف، کودکان بی پناه را در مهد کودک های اشرف رها می کردند که بعدها سران فرقه هم این قبیل کودکان بی سرپرست را به اتفاق سایر فرزندان اعضا به صورت اجباری به کشورهای اروپایی قاچاق کردند
تعیین تکلیف تعطیلی اشرف طی روزهای پرامید آتی
. با توجه به عدم محافظه کاری های ایالات متحده امریکا و ملل متحد در تخلیه حتمی اشرف و موضعگیری های تکراری و قاطعانه و تکراری آنان طی یک هفته اخیر به نظر می رسد با انجام کنفرانس بغداد در خصوص اردوگاه اشرف حمله به قرارگاه اشرف برای برچیدن بازمانده های یک گروه تروریستی از سوی مقامات عراقی کلید خورده باشد. شرایط عینی و بسترهای سیاسی این موضوع به سبب نافرمانی و گردنکشی سران مجاهدین، چنان جمع و جور و آماده شده که شاید انجام این کار را حتی در ماه رمضان بعید ندانست.