بسته شدن درب قرارگاه اشرف؛ لابد اینهم پیروزی دیگری برای رجویهاست!
اساسا مسعود رجوی و همسرش مریم عادت دارند که همه چیز را وارونه نشان میدهند. یعنی هرگاه که میگفتند که اتفاقی نمیافتد ما مطمئن میشدیم که این اتفاق رخ خواهد داد و هرگاه هم میگفتند که این اتفاق حتما می افتد ما تقریبا مطمئن میشدیم که هیچ خبری نخواهد شد! برای مثال در سال 81 که بحث اینکه امریکا به عراق حمله خواهد کرد یا خیر تمام تحلیل های و سخنرانی های رجوی حول این موضوع بود که هیچ حمله ای صورت نخواهد گرفت
تنها این دو نفر به دولت کانادا تبریک گفتند؛ نتانیاهو و رجوی
استقبال فرقه رجوی از تصمیم دولت کانادا در حالی است که حدود نیم میلیون ایرانی در این کشور زندگی می کنند و از هم اکنون ارائه خدمات کنسولی به این تعداد ایرانی به دغدغه بزرگی برای خود آنها و نهادهای حقوق بشری تبدیل شده است. علاوه بر مریم رجوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز از تصمیم دولت کانادا استقبال کرده و آن را تبریک گفت. جالب اینجاست که چند روز بعد از این تصمیم دولت کانادا تنها دو تن از آن استقبال کرده اند؛ مریم رجوی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل.
چرخش ۱۸۰ درجه ای رجوی ها و رابطه آن با معجزه پاتریک کندی
چه اتفاقی افتاده که رجوی های خونریز به ناگهان 180 درجه چرخیده و نه تنها در مسیر انتقال در ظاهر کارشکنی نمی کنند بلکه آنچنان هول شده اند که می خواهند هزینه 100 تریلی را هم بپردازند؟ پاسخ را شاید بتوان در دیدار پاتریک کندی با مریم قجر در قلعه اور یافت. معلوم نیست آمریکایی که رجوی های جنایتکار برای رد گم کنی و با گلو پاره کردن های مستمر مدعی هستند در حال مماشات با ایران است، چه چراغ سبزی به این نوکران بی اختیار و در حال موت نشان داده که با این فضاحت 180 درجه چرخیده و خود را مضحکه همگان کرده اند.
اعلام جدایی عبد الکریم ابراهیمی از فرقۀ رجوی
افراد در این سازمان از هر گونه ارتباط با بیرون از جمله با افراد خانوادۀ خودشان و اطلاع از اخبار و حوادث بیرون محروم و ممنوع می باشند و به علت کوچکترین مخالفت با سیاست و خطوط رهبری و ضوابط دگم و خفقان آور تشکیلاتی مورد اهانت و شکنجۀ روانی و حتی گاه مورد ضرب و شتم و شکنجۀ جسمی قرار می گیرند از جمله خود مرا به همین علت بارها مورد انواع ناسزاها و دشنامها و توهین و تحقیر و شکنجۀ روانی قرار دادند.
خودفریبی های بی ارزش فرقه رجوی
سازمان در بین همان عده قلیل خود چنان ابهت کذایی برای خود دست و پا کرده بود که بعدا با فروپاشی این بچه بازی های خنده آور مشخص گردید مسئولین امر از مدتها پیش بموضوع اشرافیت داشته و سرنخ های لازم را دنبال می نمودند. در صحبت با خیلی ازاین افراد، آنها اعلام میکردند رفتار همان چند نفر گرداننده برای ما چنان وانمود میشد که اصلا سیستم قضایی مملکت دست اینهاست
ادعای بی پایه سازمان مجاهدین مبنی بر شلیک خمپاره به ترانزیت
سازمان بجای درخواست بر ریشه یابی و پیگیری عوامل و یا عاملین این اتفاق و یا درخواست از نیروهای بین الملل برای تأمین امنیت ترانزیت و … صرفا بر نصب دوباره دیوارهای بتونی و تقویت حفاظ های اطراف ترانزیت تأکید دارد. با توجه به قطعی شدن تخلیه اشرف ظرف یک هفته آینده، چنین تشبثاتی بیش از هر چیز در جهت همسان سازی ترانزیت با قرارگاه اشرف و بازسازی فرم و محتوای ظرف قرارگاه اشرف در مکان تازه معنی پیدا می کند.
حبابی که در حال ترکیدن است
با درگیر شدن مجاهدین در موضوع تخلیه قرارگاه اشرف و رسانه ای شدن آن،، بشدت باعث احساس هویت در تشکیلات مجاهدین و بویژه رهبری آن میگردید، بنحویکه رجوی در کال کنفرانس 27 اسفند 1390 نیز، آنرا ارتقاء یک مدار کیفی هم در پهنه تشکیلاتی و هم در عرصه سیاسی و همچنین در سطح بین المللی تجزیه و تحلیل کرده بود. ولی رهبران مجاهدین دیگر به این فکر نکردند که این موفقیت برای مجاهدین با توجه به وضعیتی که در آن قرار دارند گذرا و موقتی است و بمثابه حبابی عمل میکند که اکنون در حال ترکیدن است.
باز خوانی پروسه سیاه فرقه رجوی
از آنجایی که دیگر زمانی به اخراج کامل از اشرف باقی نمانده اکثر نفراتی که باقی مانده اند نفرات جدیدی هستند که اطلاع کاملی از پروسه سراسر خیانت سازمان نداشته و مسئولین فرقه طی این سالیان سعی نمودند با فریب آنان را در اشرف نگهدارند در این مقطع مسئولین فرقه برای اینکه جلوی فرار را در لیبرتی بگیرند با ترتیب دادن این شوی مسخره سعی نمودند علاوه بر شناساندن پروسه سازمان به آنها انگیزه بیشتری برای ماندن در مناسبات سازمان را بدهند
کمپ ترانزیت، تخلیه کامل اشرف، تهدیدها و فرصت ها
سازمان به اتمام مهلت دادگاه استیناف ایالات متحده امریکا چشم دوخته تا با نزدیک شدن ایام آن و تسریع در تخلیه 680 نفر باقیمانده ساکنان اشرف ضمن اخذ بهانه به زعم خود از وزارت خارجه امریکا خروج اش از لیست را تامین و پشتبند آن بر فشارهای ماجراجویانه خود علیه دولت عراق با هدف آشوب سازی و بهره برداری از تضاد های سیاسی و قومی و مذهبی بیفزاید.
بلندگوی اسرائیل شدن هم رجوی ها را از نابودی محتوم نمی رهاند
رجوی های درمانده و پا به گور که روزهای آخر تشکیلات مخوف شان در اشرف را پشت سر می گذارند، در جریان برگزاری پیروزمندانه و موفقیت آمیز اجلاس سران جنبش عدم تعهد که با حضور سران و نمایندگان دو سوم کشورهای جهان و مقامات بین المللی در تهران برگزار گردید، سعی کردند تا همسو با اسرائیل و برخی کشورهای غربی این پیروزی بزرگ را در جنگ تبلیغاتی کم رنگ جلوه دهند
یک گام بزرگ دیگر به جلو در نابودی مجاهدین
سازمان در یک خود فریبی، مدارای معنا دار مقامات عراقی و سازمان ملل در تخلیه توام با آرامش پادگان اشرف و بها ندادن به فرصت طلبی های آنان برای هر ماجراجویی خونین را یک عقب نشینی برای عراق و یک پیروزی در نبرد صد روزه برای خود عنوان نمودند. قابل ذکر است دولت عراق با تعامل بسیار خوب با جامعه جهانی و نهاد های بین المللی تاثیرگذار ملل متحد اکنون توانسته است خواسته های بحق خود را این بار نه از زبان خود بلکه با خشم و قاطعیت وزیر کلینتون به فرقه مجاهدین تحمیل و براحتی به مورد اجراء گذارد.
تفاهم احتمالی رجوی با امپریالیست ها!!
مزدوری و مزدورپروری حاصل اش برای رجوی جز لعنت تاریخی از جانب مردم ایران نبوده است، کافی است که به کامنت های هموطنان مان در باره این سازمان که هر از گاهی در فضای مجازی اعلام میشود و پرده از درجه نفرت بی مانند در باره این سازمان مجاهدین وشخص رجوی بر میدارد، توجه کرد تا به این حقیقت اذعان نمود که در کمتر موردی این چنین مردم ایران یک صدا و یک سخن از نفرت خود در باره این سازمان سخن به میان آورده