پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
سال مرگ ننگین فرقه ضد بشری رجوی 21 شهریور 1390

سال مرگ ننگین فرقه ضد بشری رجوی

مسعود رجوی با تعدادی از عناصر سرکرده از کشور گریخته و به دامان بزرگترین تروریست جهانی و جانی مانند صدام پناه گرفت و در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران او یکی از بازوان دشمن بوده و جنایات زیادی را مرتکب شده است و بعد از سرنگونی صدام به دریوزگی افتاده و تامین امنیت خود را از کشورهای حامی تروریست خواستار شده و اما چون پاسخی نگرفته مانند موش در لانه خزیده است.

مجاهدین بهانه حمله ی جنگ طلبان به صدام و مالکی 21 شهریور 1390

مجاهدین بهانه حمله ی جنگ طلبان به صدام و مالکی

نکته قابل تامل دیگر این که جنگ طلبان همواره به مجاهدین به عنوان یک ابزار چه در مسیر مقابله با ایران و چه در پیشبرد دیدگاههایشان نگریسته اند، هنگامی حمایت صدام ازاین گروه را بهانه حمله به عراق قرار دادند و اکنون سرکوب آنان توسطکالکی را دلیل آن می دانند که اوباما بایستی نیدوهای نظامی آمریکا در عراق را نگهدارد.این نشان میدهد که جنگ طلبان وبه ویژه این دسته ی عقب مانده اش هیچ اصالت و اعتباری برای مجاهدین قائل نبوده ونیست

بعد از باقی ماندن مجاهدین در لیست تروریستی و بعد از انتخاب مسئول اولی در سازمان 20 شهریور 1390

بعد از باقی ماندن مجاهدین در لیست تروریستی و بعد از انتخاب مسئول اولی در سازمان

دوستان عزیزنگه داشتن شما توی اشرف فقط و فقط برای سازمان و رهبریش سودمند است و بس، آنها به بهانه حضورمنسجم شما دائم از عربستان واسرائیل و بقیه جاها پول میگیرند، پولی که البته خرج شما نمیشود، برای همین سازمان میخواهد به هر قیمتی شما را در اشرف نگه دارد چه در ساختمانهای سیمانیش و چه در مزار خاکیش و برای نگه داشتن زنده و مرده شما توی اشرف تا امروز هزار و یک حقه و نیرنگ به خرج داده است، حقه ها ودروغ و فریبهایی مثل گرفتن تعهد، شش ماه دیگر خبرهایی هست و همه چیز تعیین تکلیف میشود، از لیست بیرون میاییم

مجاهدین و نمایش مسخره و رقت انگیز برگزاری کنگره و انتخاب مسئول اول 20 شهریور 1390

مجاهدین و نمایش مسخره و رقت انگیز برگزاری کنگره و انتخاب مسئول اول

از آنجا که هر زمان فرقه رجوی به بن بستی میرسد به فکر برگزاری یک نمایش برای مشغول کردن اذهان افراد خصوصا آنها که معترض و ناراضی هستند می افتد، اینبار هم دست به کار شد و نمایش مضحک و البته غم انگیز برگزاری به اصطلاح کنگره و انتخاب مسئول اول سازمان را براه انداخت و تلاش کرد تا با کسب انعکاسات رسانه ای اکثرا پولی و تبلیغاتی خلأ شکست در کارزار خارج شدن از لیست تروریستی وزارت خارجه آمریکا را بپوشاند.

انتخاب مسئول اول فرقه رجوی 20 شهریور 1390

انتخاب مسئول اول فرقه رجوی

علت چیست که فرقه رجوی برای تعهد گرفتن اینقدردست به فریب کاری می زند با توجه به شرایط موجود در اشرف که در این سال اتفاق افتاده است نیروها دیگر رابطه تشکیلاتی با رجوی ندارند و رهبران فرقه خیلی تلاش می کنند ومانورها را انجام می دهند تا این رابطه را بین نیروها حفظ کنند اما نیروها به خاطر سرنوشت آینده خودشان دیگر نیاز به حفظ حتی صوری رابطه هم ندارند

رجوی ها پیاپی از سوی اربابان خود اردنگی دریافت می کنند 20 شهریور 1390

رجوی ها پیاپی از سوی اربابان خود اردنگی دریافت می کنند

هنوز درد و سوزش ناشی از این ضربات آرام نشده بود که با توجه به اتمام تاریخ مصرف رجوی های نوکر صفت و بی بوته بودن آنان، اسرائیلی ها که پیش از آن با دادن اطلاعات و پول توجیبی، رجوی ها را برای ایفای نقش جاسوسی به میدان می فرستادند، از آنان نا امید شده و از طریق یکی از روزنامه های خود بنام «یدیعوت آحارونوت» همکاری تعدادی از مقامات سیاسی عراق (مربوط به ائتلاف العراقیه) با فرقه رجوی و‌ دفعات دیدار آنها با مجاهدین و مبالغ دریافتی آنها از این فرقه را بطور دقیق افشا نمود.

به بهانه چهل و ششمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین 19 شهریور 1390

به بهانه چهل و ششمین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین

فرصت طلبی به نام مسعود رجوی که از همان بدو ورود به سازمان درصدد از دور خارج نمودن رقبای تشکیلاتی و مسئولین سازمان بود که با لو دادن بنیانگذاران و کادرهای دیگر و نهایتا تیرباران آنها سکان سازمان را بدست گرفت و با تدوین خط و خطوط جدید تلاش نمود تا هژمونی سازمان مجاهدین را بدست بیاورد و به همین منظور با افکار بسیار پیچیده و خزنده، موذیانه درصدد کمرنگ کردن و زیر پا گذاشتن اصول تشکیلاتی سازمان شد

مسئول اول جدید ژستی برای پوشاندن مرحله فروپاشی فرقه 19 شهریور 1390

مسئول اول جدید ژستی برای پوشاندن مرحله فروپاشی فرقه

در پی شکست های سنگین رجوی ها، دستگاه دروغ پرداز تبلیغاتی شان که تا قبل از اعلام نظر وزارت خارجه آمریکا، از صبح تا شب و از شب تا صبح دنبال « حذف نام » فرقه از لیست سیاه تروریستی بودند و مدام از این موضوع صحبت کرده و تمام فعالیت شان حول این امر شکل گرفته بود، برای سر پوش گذاشتن بر ضربه کمر شکن و استراتژیکی که دریافت کردند، بدون آنکه اشاره ای به نتایج پروژه ای که تمام توان خود را پای آن گذاشته بودند ناگهان ترفند جدیدی را رو کرده و بعد از 4 سال به یاد تغییر باصطلاح مسئول اول فرقه افتادند

در فرقه رجوی زندانبان و زندانی هر دو اسیرند! 19 شهریور 1390

در فرقه رجوی زندانبان و زندانی هر دو اسیرند!

سازمان به اصطلاح مسئول اولی را تعیین کرده تا مجددا یک ریل از تناقضات و نشستها را برای نیروها برپا کند اگر شما خوب به این مسئله نگاه کنید سالهاست که سازمان سعی دارد توسط زندانبانانی که همان شورای رهبری هستند افراد اسیر را در اشرف کنترل کند و برای همین کار هر 2 یا 4 سال مسئولی را بر سر آنها گذاشته و بقیه را بترتیب سلسله مراتب به نگهبانی و زندانبانی برای هم می گمارد مثلا حالا که زهره اخیانی مسئول اول شده عده ایی را وی کنترل میکند

مخفی کاری فرقه مجاهدین از ابقا در لیست تروریستی امریکا برای اسیران اشرف 17 شهریور 1390

مخفی کاری فرقه مجاهدین از ابقا در لیست تروریستی امریکا برای اسیران اشرف

اکنون بعد از 10 روز بنظر میرسد شورای خاله زنکی سازمان و بالاتر از آنان مسعود رجوی در یک انفعال داغون کننده برای پاسخگویی به اسیران فرقه در اردوگاه اشرف، نمی توانند در سایت رسمی سازمان به لحاظ دسترسی نفرات واحد های ستاد خارجه و داخله و تبلیغات و سیمای ضد آزادی به طور علنی نسبت به درج خبر به جهت خوراک اساسی برای محفل های آبدار بین نفرات اقدام نمایند.

حق سکوت رجوی ها به زهره اخیانی در مقابل قتل همسرش 16 شهریور 1390

حق سکوت رجوی ها به زهره اخیانی در مقابل قتل همسرش

بار دیگر سران فرقه به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان دست به نمایش مسخره دیگری زدند و در سایت فرقه اعلام کردند که زنی به نام زهره اخیانی مسئول اول سازمان شده است. انتخاب این زن به خاطر سکوت وی در مقابل کشته شدن شوهرش در زندان و در زیر شکنجه و هم چنین شرکت در مراسم رقص رهایی و… می باشد اکنون در این مقطع سران فرقه تشخیص دادند که وی می تواند به این جایگاه برسد و مزد خیانت هایش را دریافت کند.

هراس مجاهدین و دیدگاه های جدید امریکا برای اپوزوسیون 16 شهریور 1390

هراس مجاهدین و دیدگاه های جدید امریکا برای اپوزوسیون

سران سازمان فهمیده اند که امریکا شاید در واشنگتن با نماینده آنان یعنی علیرضا جعفرزاده و صونا صمصامی روزانه برای دریافت اطلاعات بی ارزش و وطن فروشانه آنان ملاقات نماید ولی بهاء و ارزشی که داده همانا حفظ نام آنان برای یکسال دیگر در لیست بوده است. حتی مزدوران قلم بدست آنان با اشراف به جایگاه ضدمردمی سازمان در بین ملت ایران اذعان دارند که : اگر نداشتن پایگاه توده ای مجاهدین هم درست باشد بالاخره انتخابات دمکراتیک برگزار گردد

blank
blank
blank