پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
سخنان مریم رجوی و انتخاب جدید مسئول اول در سازمان 28 شهریور 1390

سخنان مریم رجوی و انتخاب جدید مسئول اول در سازمان

چند روز پیش انتخاب مسئول اول سازمان با پیام مریم عضدانلو برگزار شد. طبق دیده ها معمولا قبل از سقوط صدام حسین در سالن اجتماعات اشرف در ضلع جنوب شرقی اسارتگاه، از مسئولین سازمان برگزاری این انتخاب را اعلام و با توجه به یک گزینه ای که پیش رو گذاشته می شد و براساس فضای وحشت و سرکوب و آزارهای ضدانسانی انجام شده از سوی تشکیلات همگان میبایست از روی صندلی هایشان بلند می شدند و کف می زدند

تمثیل نامه به اشرفیان 28 شهریور 1390

تمثیل نامه به اشرفیان

صاحب خونه می داد, همه ی رخت و لباس ها وظرف ها را , تو همون حوض آبکشی کنند.بعد از مدتی که آب خیلی کثیف می شد, برای اینکه خودش و دیگران رو گول بزنه که این آب, جاری محسوب میشه وهنوز تمیزه, یه سماور رو پر از آب تمیز می کرد و شیرش رو باز می کرد تو حوض , که همه خیال کنند این آب , جاری محسوب می شه. حالا شده حکایت رهبری سازمان, که با اون همه خیانت و کثافت کاری های سیاسی, میخواد با ریختن خون عزیزان بی خبر ما در اشرف, حوض نجس خودش را تطهیر کنه.

آقای تنتر، برای دیدن واقعیات با چشمان باز جستجو کنید 28 شهریور 1390

آقای تنتر، برای دیدن واقعیات با چشمان باز جستجو کنید

به جناب پروفسور خسته نباشید عرض میکنیم ولی هم چنان یادآور میشویم با چشمان بسته که نمیشود به دنبال واقعیت گشت. واقعیت آنچنان واضح و روشن است که فقط کافی است سفری به جلوی قرارگاه اشرف داشته باشید. واقعیتها خود به خود جلوه نمایی خواهند کرد. مادران، پدران و خواهرانی که ماهها فقط به انتظار دقایقی ملاقات خصوصی با عزیزان دربندشان روزها را به شب میرسانند برای چیست؟

گروه مجاهدین یک فرقه است 27 شهریور 1390

گروه مجاهدین یک فرقه است

خطر سازمانهای سری بویژه وقتی جدی تر می شود که به دنبال اهدافی غیر قانونی وجنایتکارانه حتی موجودیت خود را هم مخفی نگه می دارند.یا اگر وجود سازمانی مخفی و اهداف کلی آن شناخته شده باشد. این سازمانها تاحد ممکن می کوشند اعضاء و یا اهداف سری کوتاه مدت خودرا مخفی نگه دارند.این موضوع بخصوص درموردگروههای سرسخت تروریستی که گهگاه با اقدامات تروریستی خود رعب و وحشت در دل جهانیان می اندازند، بهتر وبیشتر قابل لمس است.

ابقای مجاهدین در لیست تروریستی امریکا 27 شهریور 1390

ابقای مجاهدین در لیست تروریستی امریکا

این بار نیز سازمان جنجال دیگری بپا نمود و چند ماهی نیروهای اشرف و آواره گان و گرسنگان اروپا نشین را به بازی گرفت و کلی بوق و کرنا راه انداختند و یک دوجین نیز از بازنشستگان و دولتمردان سابق امریکا را با پرداخت هزینه های گزاف به میدان آوردند تا علیه لیست تروریستی به فعالیت بپردازند. عده ای دل خوش کردند که بالاخره این بار سازمان از لیست تروریستی خارج شده و سازمان به یک پیروزی بزرگی نائل خواهد آمد و نیرو های منفعل و روحیه باخته موجود در اشرف برای مدتی هم که شده شارژ میشوند. و پیشاپیش پیروزی محیر العقول را نوید میداد و جشن پیروزی را هم بر پا کردند.

پیشرفت های عظیم ایران و فریادهای غیظ آلود رجوی ها 27 شهریور 1390

پیشرفت های عظیم ایران و فریادهای غیظ آلود رجوی ها

در حالی که سرتا پای رجوی ها و فرقه به گل نشسته شان را بحران، شکست و نابودی گرفته و مرحله فروپاشی خود را طی می کنند، مریم قجر از سر غیظ و حسد از پیشرفت های علمی کشورمان و برای اثبات کینه و عناد خود با ایران و ایرانی، بار دیگر در پیامی به پیشرفت اتمی ایران تاخته و از بیگانگان می خواهد که مردم ایران را تحریم کنند!!! غافل از اینکه سی سال تحریم و فشار نه تنها مانع از پیشرفت ایران نگردید بلکه سرعت استقلال و باروری استعدادهای ایرانی را بیشتر نمود.

آخرین کارت بازی مسعود و مریم رجوی به راه انداختن فاجعه انسانی در اسارتگاه اشرف است 26 شهریور 1390

آخرین کارت بازی مسعود و مریم رجوی به راه انداختن فاجعه انسانی در اسارتگاه اشرف است

نفرات اسیر در اشرف برای 15 تا 25سال و شاید هم بیشتر مرده اند وکسی نمی تواند بر سر قبرشان برود،خودشان هم فراموش کرده اند که روزی متعلق به خانواده و جامعه انسانی بوده اند و بدتر از همه نمی توانند بپذیرند زنده هستند و نمی توانند قبول کنند که اراده دارند و بایستی خودشان هم مینیمم تصمیمی برای عاقبت خود اخذ کنند.این مردگان به ظاهر زنده برای فرقه رجوی نواخته اند و خوانده اند و جنگیده اند و چرخ های فرقه رجوی را به حرکت در آورده اند و تخت های روان مسعود و مریم رجوی را در صحراهای گرم و خشک و سوزان عراق بر دوش های رنجور خود کشیده اند، آری این صدای سرکوب شدگان است که باید به گوش جهانیان برسد

بازی موش و گربه ای در انتخاب مسئول اولی سازمان 26 شهریور 1390

بازی موش و گربه ای در انتخاب مسئول اولی سازمان

انتخاب مسئول اولی سازمان بی شباهت به کارتون تام و جری نیست که مسئولین سازمان دقیقا همان نقش هایی را بازی می کنند که آقای والت دیسنی به بازیگرهای کارتونی خودش می دهد که همیشه گربه به دنبال موش می باشد ظاهرا همین داستان هر دو سال یکبار در سالگرد تاسیس سازمان در اشرف اتفاق می افتد هر چند که تهیه کننده برنامه کارتونی تام و جری از تضاد ثابت موش و گربه با رنگ و لعاب های مختلف برای سرگرمی بچه ها استفاده می کند، رجوی هم با سناریوهای ثابت از این شیوه ها برای سرگرم کردن نفرات در اشرف استفاده می کند که حتی حرکات و سخنرانی و فریبکاری عناصر انتخاب شده در معرفی آنان در طول سالیان گذشته مشابه هم می باشد.

نقدی بر پیام مریم رجوی در خطاب مردم آذربایجان در مورد دریاچه ارومیه 26 شهریور 1390

نقدی بر پیام مریم رجوی در خطاب مردم آذربایجان در مورد دریاچه ارومیه

شاید براحتی بتوان بیاد همین خانم رجوی آورد که هرگونه تکلم به زبان آذری در نشست و بریف های سیاسی و حتی ساعات ورزش و کار و بین دو فرد سازمان و در داخل اسارتگاه اشرف قدغن بود و در نشست های مغز شویی موسوم به عملیات جاری بعنوان یک فاکت مورد اشاره قرارگرفته و نفرات سوژه شده در جلسه سرکوب و بشدت مورد تحقیر قرار می گرفتند. مگر یادمان می رود در سال 1381 و در واحد پذیرش 82 فرشته شجاعی از اعضای ارشد شورای رهبری سازمان، این غول و هیولای فقط برای تحقیر چندعضو سازمان که از قومیت های متفاوت بودند، نشست اضطراری برگزار نمود

نقض حقوق بشر یکی از دلایل بی اعتمادی ایرانیان به مجاهدین خلق است 24 شهریور 1390

نقض حقوق بشر یکی از دلایل بی اعتمادی ایرانیان به مجاهدین خلق است

گزارش وزارت خارجه امریکا در ماه می 2011 بر عدم وجود حمایت مردم ایران از سازمان مجاهدین خلق در داخل و خارج از کشور تاکید دارد. در این گزارش قید گردیده که”باید گفت که ایرانیان در صورت لزوم احتمالا بجای حمایت از این سازمان، به مقابله با آن قیام کنند” و می افزاید”هر گونه حمایت امریکا از مجاهدین خلق بشدت به سابقه امریکا در بین ایرانیان لطمه زده و احساسات ضد امریکایی ایرانیان را بر خواهد انگیخت”.

جنازه ای که زمان دفن آن رسیده است! 24 شهریور 1390

جنازه ای که زمان دفن آن رسیده است!

این جنازه متعفن که روز بروز بوی تعفنش بیشتر و بیشتر میشود هر روز به شکلی و فرمی بزک میشود و بستگان آن با انتقال او به کشورهای مختلف اروپایی و پارلمان اروپا و………. وآمریکا میخواهند جنازه متعفن او را به جای یک اپوزیسیون زنده و خوشبو غالب کنند و به اصطلاح خر مهره را به جای مروارید غالب کنند ولی به نظر میرسد که بوی تعفن این لاشه دماغ سیاستمداران واقعی و کسانی که در پست های واقعی هستند و بازنشسته نشده اند را نیز آزار میدهد و برای آنها هم کاملا واضح شده است که این جنازه یک حزب و اپوزیسیون و یک جریان و روند سیاسی محبوب و موردعلاقه مردم ایران نیست

چرا فرقه رجوی به تهدید جدا شده ها دست می زند 23 شهریور 1390

چرا فرقه رجوی به تهدید جدا شده ها دست می زند

ترس فرقه رجوی از جداشده ها به خاطر جایگزین آنها به جای باند رجوی می باشد واین را بارها در نشست ها رجوی گفته است ومی داند به همین خاطر جدا شده را مزدور وجیره بگیر جمهوری اسلامی معرفی می کنند ومدت بعد آنها را تهدید می کنند شاید این تجمع جدا شده ها را از هم بپاشاند ولی سخت در اشتباه است چون عمر جدا شده ها را رجوی از آنها گرفته است ودر اشرف زندانی کرده واینها یک نقطه مشترک دارند که رجوی در شورای ملی هم آن را ندارد.

blank
blank
blank