بان کی مون و حل مسئله اشرف
آقای بان کی مون نمیداند که در مرحله اول گره مشکل اردوگاه اشرف نه به دست کشورهای عضو سازمان ملل کور شده است و نه با تلاش آنها باز خواهد شد. چنانچه ایشان اطلاعات موثقی در مورد فرقه مجاهدین داشت و میدانست که عامل بوجود آورنده و ادامه دهنده تمامی این مشکلات رهبران مجاهدین هستند حتماٌ بجای درخواست از کشورها، یک دستور فوری به سران فرقه ایدیولوژیک مجاهدین که خود را مستقل از جامعه جهانی و مقید به هیچ قانونمندی جهان و سازمان مللش نمیدانند صادر مینمود.
اعتراف مقامات آمریکایی بر دریافت پول از مجاهدین
اعترافات اخیر چندین تن از شرکت کنندگان در این میتینگها که ناشی از افشاگری بسیاری از هموطنان مقیم خارج است، گواهی بر دروغهای بزرگ و عوامفریبی خانم مریم قجر می باشد که با صرف میلیونها دلار پولهای بدست آمده از فروش اطلاعات نظامی میهنمان به رژیم سابق عراق و قاچاق نفت به خارج از مرزهای عراق در زمان صدام و انواع پولشویی ها و به بردگی گرفتن هزاران تن از اعضای خودشان به صورت شبانه روزی و به جیب زدن درآمدهای ناشی از به بیگاری کشاندن همان افراد… تلاش می کند پادگان اشرف را به همان شکل سابق حفظ نموده
عملیات سر نگونی یا جنون قدرت طلبی رجوی – قسمت اول
بدنبال احضار رجوی به بغداد بعد از اعلام پذیرش آتش بس توسط ایران سلاحها و مهمات و تانکهای چرخدار برزیلی (کاسکاول) زیادی از طرف صدام به قرارگاه اشرف سرازیر شد. رجوی که از خوشحالی این هدایا در پوست نمیگنجید دستور آمادهباش نیروهای سازمان را داد. کارهای ساختمانی و تأسیساتی در تمام پایگاهها تعطیل شد. نیروهای زیادی از بخشهای سیاسی و پایگاههای دیگر پشتیبانی روانه قرارگاه اشرف شدند.
۱۷ تن از رهبران قبایل دیالی از گروه مجاهدین اعلام برائت کردند
“شیخ هیثم حوم” رهبر عشایر الندا در یک گفتگوی رسانه ای اعلام کرد: ۱۷ تن از رهبران قبایل و عشایر استان دیالی از جمله شیخ کریم محمود رئیس عشایر دلیم در استان و شیخ محمد علوان الخزرجی رهبر قبیله خزرج و شیخ خلیل ابراهیم با برگزاری کنفرانسی برائت خود را از بیانیه دروغینی که یکی از گروههای جعلی در آن ادعا کرده ۵۲۵ رئیس قبیله و عشیره از گروه تروریستی مجاهدین حمایت کرده اند اعلام نمودند.
ژست های سیاسی سران مجاهدین بر سر موضوع ارتباطات اینترنتی و موبایل
تا آنجا که تجربه ده ساله حضور من در فرقه جنایتکار رجوی به خاطرم می آورد همواره حتی نام بردن و دسترسی موبایل و اینترنت در سازمان نوعی خیانت به سازمان و رهبری به حساب می آمد و اصلا هرگونه ادعای رابطه با دنیای بیرون بشدت سرکوب می شد. تنها استفاده کنندگان از سیستم های ارتباطی، سران جنایتکار فرقه بودند که آنهم اکثرا برای ردوبدل اطلاعات و ایجاد ناامنی ها در عراق بکار گرفته می شد.
هراس رجوی از نفوذیها و انشقاق درونی
وضعیت داخلی اردوگاههای مجاهدین به گونه ای است که با وجود سانسور شدید اخبار و اختناق حاکم بر آن، برخی اخبار از جمله خبر فرار نیروها از اردوگاه و یا موضع گیری افراد جداشده و نقدهای آنان، هر چند دیر و ناقص اما به هر حال به نیروها می رسد که باعث شکل گیری” محفل” شده و به شدت حساسیت کنترل کنندگان مجاهدین را برانگیخته است.
فساد اخلاقی گسترده و مشکلات روحی مجاهدین در پاریس
اسرای ذهنی فرقه تروریستی مجاهدین محصور در این مقر، اکثراً به دلیل انواع فشارهای روحی و روانی و جسمی وارد شده بر روی آنان توسط مسئولین ارشد فرقه، دارای اختلال روحی و روانی بوده و نیاز فوری به مراقبتهای روانکاوانه دارند، به گونهای که باید مدت زیادی تحت کنترل و مراقبت روان پزشکان قرار بگیرند. افرادی در درون این پادگان قرار دارند که سالهاست از این مکان بیرون نرفته و به نوعی در این پادگان زندانی هستند.
اظهارات آقای جفری جیمز سفیر امریکا در بغداد و تایید خروج مجاهدین از عراق
اظهارات سایت مجاهدین به سخنان سفیر امریکا و این ادعا که مجاهدین نمی خواهند عراق را ترک کنند می تواند رسما چهره وارونه فرقه را به نمایش بگذارد که آنها به دنبال انجام تشریفات پناهندگی نبوده و نیستند و هدف سران تحت تعقیب و جنایتکار سازمان این است که فریب خوردگان را در کمپ نگه داشته و حتی با کشته سازی های بیشتر از منافع حقوق بشری!!! آنان بهره جویند.
از تروریسم تا ژورنالیسم – قسمت اول
سخنگوی سابق شواری ملی مقاومت یا به تعبیر هافینگتن پست عضو”پارلمان در تبعید”، علی صفوی از فوریه ی سال 2010 تاکنون نوزده مقاله در این نشریه منتشر کرده است. پس از مطالعه ی دقیق این مقالات، درصدد بررسی نکات برجسته ی آن ها بر آمدم. نتیجه این که در همه ی مقالات به یک الگوی مشترک رسیدم: صفوی بی پرده و مستقیم از سازمان تروریست شناخته شده مجاهدین خلق حمایت می کند و سعی می کند اهداف این گروه را در مقالات خود پیش ببرد.
علت اینهمه منفوریت از مجاهدین چیست؟
الان که بیش از 6 سال هست که از مصیبت اشرف نجات پیدا کردم و در بطن جامعه زندگی میکنم هر روز بیش از روز قبل به این پی میبرم که اتفاقا خانواده های بچه هایی که در سازمان بوده اند بیش از مردم دیگر از سازمان تنفر دارند. من این را حتی از خانواده خودم میفهمم که وقتی صحبت سر بچه هایی که در اشرف هستند میشود آنچنان از ته دل سرکردگان مجاهدین و شخص رجوی را نفرین میکنند که حد و حسابی ندارد.
مجاهدین؛ گدایی یا همیاری
داستان این برنامه که تحت عنوان «همیاری» در تلویزیون مجاهدین اجرا می شود و طی آن دلقکهای دربار رجوی برای حرفها و سخنان چندش آور به تلویزیون آورده می شوند و از آن طرف خط هم کسانی که از طرف مسئول تشکیلاتیشان به آنها گفته شده که پشت خط سیمای آزادی بروند و به چاپلوسی بپردازند، از حدود هفت الی هشت سال پیش شروع شد. یعنی پس از سقوط صدام و تحت فشار قرار گرفتن مجاهدین در اروپا و آمریکا از جمله فرانسه و انگلیس که آنها را متهم به پول شویی و کارهای غیر قانونی در زمینه مالی کردند.
تردید دولت آمریکا در خروج مجاهدین از لیست تروریستی
از سال گذشته که دادگاه استیناف واشنگتن خواستار بازنگری وزارت امور خارجه آمریکا در مورد استاتوی سازمان مجاهدین خلق شده بود،جنگ طلبان و لابی های صهیونیستی فعالیت های خود را برای تعیین وضعیت جدید سازمان مجاهدین به میزان قابل توجهی بالا برده اند. بر اساس گواهی تلویزیون آمریکا (رایزنی های سازمان مجاهدین خلق در آمریکا)،هر کدام از این لابی ها بین 25000 تا 40000 دلار برای هر فعالیت مقطعی از سازمان مجاهدین پول دریافت میکنند.