واقعیت های تلخ برای مجاهدین از برگزاری همایش ۲۸ خرداد در پاریس
مریم رجوی با دجالگری و پررویی زیاد و در اوج هذیان و منگولیسم گفت که آمریکا با قرار دادن آنان در لیست تروریستی یک نیروی اصلی را برای تغییر در ایران بسته است؟؟؟!!! عجب غلط هایی، واقعاً زهی بیشرمی، مگر زمانیکه دست اینها حتی تا اسفند 1381 و دولت صدام حسین باز بود و تعدادی هم تانک دم دستشان بود چه غلطی توانستند بکنند که حالا اظهار وجود می کنند.
آقای رجوی هر چه هم دست و پا بزنید عمرتان به پایان رسیده است
آقای رجوی دوران شما هم در این سال تمام شده چرا که شکاف در بین غرب و شرق وجود ندارد و تمام انقلاب های منطقه هم نشانگر این است که کسی نمی تواند سرنوشت آن را به سود خود عوض کند و ملت ایران هم اگر قرار باشد سرنوشت را ورق بزند دیگر شما و امثال شما نمی تواند آن را به سود خود ورق بزند و این آگاهی در جامعه ما هم وجود دارد که خودش برای خود و سرنوشتش تصمیم بگیرد و شاید شما در غارها و اماکن مخفی خود که ترس از لو رفتن دارید نگذارند به این فکر کنید ولی واقعیت در19 فروردین خودش را بروز داد
تناقض در مواضع غرب؛ پرسه زنی رجوی در رم
رجوی که در جریان سفر به رم برای دیدار با نمایندگان پارلمان ایتالیا سخن می گفت، مدعی شد سازمان ملل متحد برای جلوگیری از وقوع فاجعه انسانی باید دخالت کند. وی خواستار تشکیل تیم نظارتی دائم با پشتیبانی آمریکا و اتحادیه اروپا در اردوگاه اشرف برای تضمین سلامتی اعضای گروه مجاهدین شد.
مجاهدین خلق (فرقه رجوی) تروریستهای محبوب واشنگتن
اگر القاعده و یا هر گروه تروریستی دیگر در واشنگتن دی سی کمک مالی جذب میکرد، در گنگره لابی میکرد، و یا جلسه مطبوعاتی در باشگاه ملی خبرنگاران امریکا برگزار میکرد، اف بیآی و سایر نهادهای امنیتی فدرال و محلی امریکا، بیشک، دور تا دور آن را محاصره میکردند. اما اینها کارهایی است که سازمان مجاهدین خلق به راحتی انجام میدهد. به نظر نمیرسد که قانون در مورد این گروه اجرا شود.
هشدار خانم بتول سلطانی به قربانیان اسیر در اشرف و مجامع بین المللی و حقوق بشری
سفیر آمریکا از گروه مجاهدین خلق خواست تا با منحل کردن سازمانشان قبول کنند تا بعنوان پناهندگانی به دیگر نقاط خاک عراق منتقل شوند و سوال کرد که راه حل مجاهدین در صورتی که کشور سومی حاضر به پذیرش آنها نشود چیست اما محدثین سخنگوی رهبر این سازمان در مقابل سوال آنها گفت که جابجایی در داخل عراق به معنی درست کردن یک کمپ برای مردگان است و ساکنین کمپ ترجیح می دهند تا در اشرف بمیرند. این عین سخنان وی است.
سیاست جدید امریکا در قبال مجاهدین باز هم حقوق بشر قربانیان را نادیده گرفته است
حرکت حمایتی امریکا از مجاهدین خلق طبعا تلاش دولت منتخب عراق برای اخراج این گروه تروریستی تحت حفاظت واشنگتن را به تاخیر می اندازد و از طرف دیگر جلوی دخالت سازمان ملل برای اصرار در ورود و رسیدگی به گروگانهای داخل کمپ اشرف را نیز خواهد گرفت. گروگانهایی که به گواهی تمامی کسانی که طی این سالها موفق به فرار شده اند منتظر دست نجات دهنده ای هستند تا از زیر یوغ رهبری این سازمان تروریستی خارج شوند.
تبریک به مناسبت رهایی خانم زهرا میرباقری از چنگال رجوی
انجمن نجات گیلان و خانواده های مرتبط با آن با شنیدن خبر فرار و رهایی خانم زهرا میرباقری بی نهایت به وجد آمدند وضمن تبریک به ایشان و خانواده زجرکشیده اش از بابت فرار از جهنم رجوی و بازگشت به دنیای آزاد، گسستن و رهایی تمام اعضای ناراضی پادگان مخوف و بدنام اشرف را ازخداوند منان آرزو کردند.
مرگ مهدی افتخاری و ریاکاری مریم رجوی – قسمت اول
بعد از عملیات فروغ و شروع انقلاب ایدئولوژیک و طلاق های اجباری اولین کسی که زیر بار نرفت مهدی افتخاری بود. ولی او نمی دانست به خاطر این مخالفت چه بهای گزافی را باید پرداخت کند. چون پر واضح بود مسعود سر زیاده خواهی و جاه طلبی خود با کسی شوخی نداشت. اینبار جای فرماندهان عوض شد و مسعود فرماندهی یک عملیات درون سازمانی را بر عهده گرفت آن هم برای از دور خارج کردن کسی که (مهدی افتخاری) تا فرق سر به او مدیون بود.
ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت اول
از نزدیک وقتی مرگ بر رجوی را فریاد می زدیم، احساس می کردیم ذرات نامرئی آخرین ایدئولوژی نجس رجوی از درونمان خارج می شوند، و یک نوید به ساکنان اشرف و زندانیان رجوی داده می شود که کسانی از بیرون به فکر نجات آنها هستند. و تا مرگ و محاکمه رجوی از پا نخواهند نشست. روزیکه خبر مرگ” بن لادن” را شنیدیم، پشت بلندگو در کنار سیاج اشرف رفته و با تمام توان فریاد زدیم،” امروز بن لادن، فردا رجوی”!!
مجاهدین سازمانی انقلابی یا فرقه ای – قسمت هفتم
با بوجود آوردن بند همردیفی یکی را بعنوان همردیف مسئول اول معرفی کردند و صدها تن از زنان را هم بعنوان اعضاء شورای رهبری. تمام اینکارها و تمام این مانورها هم از این بابت بود که خودشان را از صحنه خطر بدور کنند. دوباره با خرج کردن از جان عزیزان مردم و دوباره با جلو انداختن فرزندان مردم ایران و به کشتن دادن آنها سعی بر حفظ خود داشتند. اکنون که به کارنامه سراسر خیانت و دروغ رجوی نگاه میکنیم بخوبی اینرا میبینیم که ایشان چیزی جز تباهی و سیاهی در چنته ندارد
چرا مجاهدین چنین کردند؟
ای کاش ملاحظات و زد و بند های سیاسی نبود تا پس از دستگیری اش به جرم تروریسم در دادگاه محاکمه میشد و اینهمه آدم در بند آزاد میشدند و پی کار و زندگی خود میرفتند اما متاسفانه روزگار مسیر دیگری را رقم زده بود. افشای سازمان و رهبری پلیدش و رو شدن دستهای پر از خون جلادان آن در تاریخ مردم ایران بود که میخواست عبرت تاریخ شود. هر روز تعدادی از افراد اسیر همت کرده و فرار می کنند و جریانهای دیگری بازگو میشود
هشدار به دولت های اروپائی نسبت به تهدید های مجاهدین برعلیه اعضاء جداشده
از آنجائی که اقدامات اخیربیش از پیش ماهیت فرقه رجوی را در مجامع بین المللی افشاء کرد، سازمان مجاهدین شدیدا به عکس العمل افتاد. از عکس العمل آنها می توان تشخیص داد که این اقدامات به هدف خورده است و دوباره به یاوه گوئی افتادند. از آنجائی که نتوانستند خط خود را پیش ببرند،برعلیه اعضاءجداشده مجدداً با عوامل خود شروع به لجن پراکنی کردند.همان نوشتاری را دارند نشخوار می کنند که 9 سال است، در هرکوی و برزنی، از زبان مواجب بگیر، تا بلندگوهای رسمی خود برزبان می آورند.