چرا مجاهدین چنین کردند؟
ای کاش ملاحظات و زد و بند های سیاسی نبود تا پس از دستگیری اش به جرم تروریسم در دادگاه محاکمه میشد و اینهمه آدم در بند آزاد میشدند و پی کار و زندگی خود میرفتند اما متاسفانه روزگار مسیر دیگری را رقم زده بود. افشای سازمان و رهبری پلیدش و رو شدن دستهای پر از خون جلادان آن در تاریخ مردم ایران بود که میخواست عبرت تاریخ شود. هر روز تعدادی از افراد اسیر همت کرده و فرار می کنند و جریانهای دیگری بازگو میشود
خاری درچشم رجوی
نقطه اختلاف مهدی افتخاری با مسعود رجوی ازبحث انقلاب ایدئولوژیک وطلاق شروع شد وبعد ازشکست درعملیات مرصاد که تعداد زیادی ازاعضای سازمان کشته و زخمی و یا اسیر شدند به نقطه اوج خود رسید. بعد ازعملیات مرصاد تمامی اعضای سازمان دراوج تعجب دیدند که وی دیگر درموضع مسئول فرماندهی نیست وبه رده H تیمی یک هوادارمعمولی تنزل پیدا کرده بود رجوی برای درهم شکستن مقاومت وعزم جزم مهدی افتخاری اورا درپایین ترین مواضع، ازجمله باغبانی گمارد.
اصرار سران فرقه مجاهدین بر بقای اشرف مخالف قانون اساسی عراق هست
سران فرقه هم همانند اربابان خودشان خواهان حل مسالمت آمیز پرونده پادگان اشرف نیستند و بر خلاف قانون اساسی عراق اصرار بر ماندن در اشرف را دارند ودر گردهمائی اخیرشان هم بر بقای این اسارتگاه پافشاری کرده اند و این هم باز بیانگر این واقعیت تلخ و تاسف بار هست که سران فرقه و بخصوص مسعود و مریم نه تنها خواهان حل مسالمت آمیز این پرونده نیستند بلکه خواهان و به دنبال خشونت طلبی باز هم بیشتر هستند.
تاملی بر دو گزارش ویران کننده اف بی آی و وزارت خارجه آمریکا درباره مجاهدین
در هر دو گزارش تاکید شده است مجاهدین خلق تروریستند و آمریکا نباید بر روی آنها سرمایه گذاری کند. این دو گزارش که بر تروریستی بودن مجاهدین خلق تاکید دارند را دو نهاد آمریکا که مستقل از هم عمل می کنند تهیه کرده اند. در آمریکا، نهاد ها معمولا استقلال عمل خاصی دارند. وقتی دو نهاد مستقل وزارت خارجه از یک سو و اف بی آی از سوی دیگر بر یک موضوع متفق القولند، آمریکایی ها باید خطر تروریستی بودن مجاهدین خلق در شرایط فعلی را علی رغم ادعاهایی که این فرقه دارند جدی بگیرند.
نظرشما راجع به رجوی چیه؟
جناب رجوی در بین نیروها و کادرهای سازمان از خودش یک (پسرشجاعی) ساخته که پنداری آخر شهامت و فداکاریه! درصورتیکه اگر به کارنامه ایشان از روز نخست بنگریم نیک میبینیم که ایشان از همان اول هم هیچ مالی نبوده و همواره یکجورهایی سر و گوشش هم می جنبیده که البته ناگفته نماند ایشان فوق تخصص دم به تله ندادن و دست زدن به هر کاری برای بدر بردن خود از زیر تیغ را دارد! قبول ندارید عرض میکنم.
می خواهم فرار کنم اما می ترسم
بریدن، جداشدن و یا فرار از سازمان مجاهدین و به ویژه از اردوگاه اشرف، کار هر کس و یا حتی یک انقلابی، نیست. فرار و جداشدن آگاهی، انگیزه، جسارت، شیطنت و بعضی چیزهای دیگر را نیاز دارد که هر که یکی از این ابزارها را نداشته باشد، محکوم به اتلاف عمر و فناست. فرار و یا جداشدن از اردوگاهی که تن و روح اعضاء را اسیر کرده، یک طرح و نقشه و حتی لیاقت فیزیکی نمی تواند باشد. تنها فکر است که بند و زنجیر و دیوارها را در هم می شکند.
رهائی خانم زهرا میر باقری از فرقه رجوی مبارک
از طریق سایتهای خبری مطلع شدم خانم زهرا میر باقری موفق به فرار از تشکیلات فرقه مافیایی رجوی شده و توانسته خود را به دنیای ازاد برساند. وقتی می بینم یکی از اسیران فرقه رجوی توانسته به هر شکلی خود را از دنیای اسارت ازاد بکند و قدم به دنیای ازاد بگذارد باعث خوشحالی هست چون به واقع با فاصله گرفتن یک قدم از فرقه رجوی معنی ازادی ؛ زندگی ؛ ازاد اندیشی ؛ و..معنی واقعی پیدا می کند و تازه انسان قدم در راه زندگی ازاد می گذارد.
کارهای مجاهدین واقعا مسخرست!
این همه سال ازاین خیمه شب بازی ها براه انداختید خدا وکیلی آیا از نقطه صفر به نقطه یک رسیدید که لااقل خودتان دلتان خوش شود؟ یا مثل همیشه در تخیلات خود هستید که رژیم بزودی سرنگون میشود و ارتش آزادی ستان به فرماندهی مسعود رجوی در سپیده دمی رویایی و در یک هوای مدیترانه ای وارد میدان آزادی شده و مردم با گل به استقبال آنان می آیند! واقعا مسخرست!
گردهمائی پاریس مجاهدین یک رد گم کنی
این گردهمائی که دقیقآ برای رد گم کردن تدارک دیده شده بود به این منظور سازماندهی شد تا فردا به مردم اینطور تلقین کنند که ما برای افراد مستقردراردوگاه اشرف کارهای بزرگی انجام داده ایم و در همان حال می خواهند بگویند که ما از پشتیبانی مردم برخوردار هستیم، در حالیکه اولآ اکثر شرکت کنندگان غیر ایرانی بودند که برای گردش در شهر زیبای پاریس وخورد وخوراک مجانی راهی این تجمع شده بودند
آیا صلیب سرخ جهانی نیز جزء سپاه قدس خواهند شد؟
رهبران فرقه تروریستی رجوی که تاکنون برای کار شکنی و پیشرفت هرگونه گفتگو و ارائه راه حل برای مشکل قرارگاه اشرف به بهانه عدم حضور مجامع بین المللی تن به همکاری نمی دادند که تا به حال نیز باعث تنشهای جدی طرفین در قرارگاه گشته که منجر به مرگ تعدادی از افراد شده است , این بار با مشاهده حضور جدی و رسمی صلیب آن هم در یک کمیته سه جانبه , به محکومیت این نهاد بین المللی پرداختند.
یک الماس فریب دیگر
سازمان مجاهدین که تا کنون همه این راهها را اشتباه انتخاب کرده است ؛برای این آخری یعنی کسب حمایت مردمی هم راههای خاص خودش را به کار میگیرد. راههایی که تاکنون به کار گرفته اند استفاده از تبلیغات و شرکتهای تبلیغاتی خارجی و داخلی برای پخش شعاری خاص وعکسی خاص یا تبلیغ ایمیلی و اس ام اسی و تبلیغ در روزنامه و مجله های داخلی و خارجی که گاه نفراتی که حتی متنفر از مجاهدینند بدون اطلاع از ماهیت تبلیغ دهنده و تبلیغ نسبت به اجرای آن اقدام میکند.
الشیخ: عراق در اخراج مجاهدین جدی است
محمد مجید الشیخ، سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در حاشیه کنفرانس بین المللی مبارزه با تروریسم در تهران با تاکید بر مخالفت عراق با این پدیده گفت، دولت عراق در اخراج گروه مجاهدین از خاک این کشور جدی است.سفیر عراق در ایران از احتمال تشکیل کمیته ای از ایران، عراق و سازمان صلیب سرخ برای اخراج گروه مجاهدین از خاک عراق خبر داد.