نقش سازمان مجاهدین خلق ایران در گروگان گیری امریکائی ها در سال ۱۳۵۸
سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 1358 در موضوع گروگان گیری دیپلمات های سفارت امریکا در تهران نقش اصلی را به عهده داشت، در این رابطه یکی از مسئولین سازمان که در تسخیر سفارت امریکا جزء همان افراد بود، در مصاحبه ای که دارد اعلام می کند که تعداد 25 نفر از اعضاء سازمان مجاهدین در این ماجرا هستند. و این مصاحبه از تلوزیون ملی ایران در سال1358 فقط یک بار پخش شد.
گلوبال پست بوستون آمریکا؛ بیانیه مجاهدین نشان داد که آنها از تروریسم دست نکشیدند
پایگاه تحلیلی گلوبال پست بوستون آمریکا اعلام کرد: هفته گذشته مجاهدین بیانیهای منتشر کردند که نه تنها بر ادعای آنان در مورد کنار گذاشتن تروریسم سایه تردید میافکند بلکه درخواست آنها برای اجازه حضور در آمریکا را نیز مطرح میکند. این گروه مبنای این درخواست را قرارداد خلع سلاح عنوان میکند.
فرقه رجوی بر کشتار شیعیان منطقه صحه می گذارد
به دنبال بیداری اسلامی کشورهای منطقه و قیام مردم این کشورها علیه حکام دیکتاتور، آمریکا و کشورهای غربی که منافع خود را در خطر می دیدند با در پیش گرفتن سیاست های فرافکنانه می خواهند این طور وانمود کنند که ایران در امور داخلی این کشورها دخالت نموده و قصد نفوذ در این کشورها را دارد.در این راستا فرقه مزدور و وطن فروش رجوی در تلاش است برای همسویی و کمک به اربابان خود با اشاعه جعل و دروغ واقعیت تحولات منطقه را بپوشاند.
عدم پاسخگویی سران مجاهدین خلق درباره وضعیت هفت تبعه جوان کانادایی در اشرف
جوانان اغلب برای یک”گردش” چند هفته ای وارد کمپ اشرف می شوند و در موارد بسیاری دیگر اجازه خروج نمی یابند. برخی سازمان های حقوق بشری ده ها مورد مشابه را تایید کرده اند که هم دختران و هم پسران جوان پس از”یک گردش و دیدار” از کمپ در آنجا ماندگار شده اند. گزارش سال 2006 مرکز تفکر، گفتگو و حقوق بشر ایران در تورنتو از هفت دختر و سه پسر کانادایی نام برده که در بین ده ها نوجوان دیگر کمپ اشرف در آنجا ماندگار شده اند.
یاد آوری خاطرات تلخ عضویت در فرقه رجوی
ابتدا به این عزیزان برای خروجشان از این تگنا و بازگشت دوباره به زندگی تبریک می گویم و آنان را امیدوار می کنم به اینکه اگر چه امثال ماها همه هستی خود را که همانا دوران جوانی است در راه کسانی تلف کرده ایم که جان انسان ها برایشان ارزشی به غیر از سواستفاده برای به قدرت رسیدن ندارد اما باز هم بایستی پروردگار را شکر کنیم که توانسته ایم به یاری او از این تشکیلات گشتاپوئی به هر صورتی نجات پیدا کنیم
رنجنامه پدر دو مجاهد اشرفی
من با همسر و چهار فرزندم برای پیوستن به این گروه در بیست و نه سال پیش از بسیاری از فراز و نشیب ها گذشتیم و چندین بار مرگ را در جلوی چشمان خود دیدیم. پس از سالها عضویت وقتی که اهداف این سازمان را مطابق با خواسته های از پیش مطرح شده خود نیافتیم اقدام به جدایی نمودیم. مراحل جدایی را نیز با نوعی جدال بین مرگ و زندگی گذراندیم. در نهایت جدایی ما، با اجبار به پشت سر گذاشتن دو فرزندمان در این سازمان انجامید.
بن بست – محصول سه دهه خیانت فرقه رجوی
اصرار مجاهدین برای ماندن در قرارگاه اشرف شاید برای کسانی که از واقعیات درون تشکیلات مجاهدین بی خبرند کمی عجیب بنظر برسد ولی واقعیت امر این است که قرارگاه اشرف ظرف وجودی مجاهدین است و حال که رجوی خود را در سراشیب سقوط یک خط و استراتژی که نزدیک به سه دهه است که بر روی آن سرمایه گذاری کرده می بیند، لذا هرگونه عقب نشینی از آن به منزله زدن تیر خلاص بر استراتژی و ایدئولوژی است که رجوی آنرا را ساخته و پرداخته است.
پروسه خوانی مسعود رجوی طی این چند دهه…
مسعود الان که مثل موش در تله افتاده علیرغم آن، بحث های جدید را پیش کشیده، من می خواهم بگویم جدای از بحث های جدیدش که می خواهد به نیروهای موجود در اشرف جهنمی یک زندگی پوچ و یک آرمان و یک هدف واهی را نوید می دهد تا چند صباحی دیگر نان اسارت بچه ها را بخورد. بیایید ببینیم کدام تحلیل و تابلو و خط و مشی.
رجوی وطن فروش اعتراف کرد که مزدور صدام بوده است
در تاریخ 21 فروردین، رجوی پلید در جواب صحبت های مسئولین و مردم عراق که علیه اشغال زمین های کشاورزی مردم عراق توسط صدام و تحویل آن به رجوی جنایتکار اعتراض کرده و خواهان باز پس گیری آن بودند، بند را آب داده و ناگزیر به اعتراف گردید که پادگان اشرف هدیه ای از طرف صدام دیکتاتور بوده است.
کنفرانفس شما جداشدگان هرچند قدم اول، اما خیلی شجاعانه و بی باکانه بود
با هرسه تن سالیان بودم وآشنایی نزدیک دارم خصوصا برات و لطیف که نام و تصاویرشان یادآور بسا خاطره ها در ذهنم شد. شکرخدا که شمایان نیز از آن جهنم گسسته و رها شدید و بوی آزادی به مشامتان رسید باشد که سایر دوستانمان هم به چنین نقطه ای برسند که به علم و یقین دور از دسترس نیست و محقق خواهد شد با اندکی جسارت و بکارگیری عنصراختیار و آگاهی که خدا در وجود آدمی به ودیعه نهاده است.
پیام تبریک به ۳ آزاد شده از فرقه رجوی
خوشحالم که خودتان را آزاد کردید. درست است که ما جوانی خود را ازدست داده ایم ولی آزادی و تن ندادن به خواستهای فرقه گرایانه و خائنانه رجوی بسیار ارزشمند و شجاعانه است و این را بدانید زندگی بدور از استبداد و فشار از هر نوعی که باشد بسیار زیباست هر زمان که آن را شروع کنید. و از همه مهمتر دیگر خودتان مسئول زندگی و آینده خود هستید و آزادید که هر تصمیمی که خودتان میخواهید را برای زندگیتان بگیرید و این برای ما که هیچ حق انتخابی در مناسبات فرقه ای رجوی نداشتیم بسیار با ارزش و گرانبهاست.
تبریک ایران قلم به مناسبت فرار سه تن از فرماندهان ناراضی مجاهدین
فرار سرکار خانم مریم سنجابی عضو ناراضی و با سابقه شورای رهبری سازمان مجاهدین وشورای ارتش مجاهدین (شورای ملی مقاومت) نشان از پوسیدگی و عمق نارضایتی در کلیه لایه ها و سطوح تشکیلاتی این جریان ضد ملی داشته که نشان می دهد تنها بدنه تشکیلات سازمان را در بر نمی گیرد. همچنین جدایی آقایان برات کیخانی و عبدالطیف شاردری که هر یک نزدیک به ربع قرن در تشکیلات سازمان مجاهدین در عراق فعالیت می کردند، نیز بیش از هر چیز نکته بالا را تایید می کند که البته همه اینها نشان دهنده این است که دیکتاتوری و مغز شویی لحظه به لحظه رهبری فرقه مجاهدین قادر به مهار این نارضایتی ها در درون تشکیلات نبوده است.