بایگانی طرحهای بی مصرف! رجوی
حامیان خارجی باندرجوی که زیر عنوان” کمیته دوستان ایران آزاد” سازماندهی شده و به همکاری با گروه تروریستی مجاهدین مشغولند، پای کار آمده و در شرایطی که هیچ مقام اروپایی و آمریکایی، توجهی به نقشه فرار رجوی از عراق نشان نداده، دست به حراج آن زده و تلاش می کنند آن را در معرض دید قرار دهند، غافل از این که اگر بنا بود کسی فریب این نقشه را بخورد تا به حال خورده بود.
سخنی با اتحادیه اروپا به ویژه خانم اشتون درباره گروه تروریستی مجاهدین
خانم اشتون اگر به محوری ترین عملکرد چند ده ساله سازمان نگاه کنید ترور و آدم کشی از افتخارات این گروه می باشد که تا به حال باعث مرگ و کشتار بیش از 300 هزار نفر شده اند. حال با چه منطقی از عملکرد های گذشته این گروه چشم پوشی و به بهانه دفاع از ساکنان اشرف به دفاع از رهبران تروریست ها می پردازید؟
خانم قجر کلاهتان پشم ندارد بهانه در نیاورید
در سی سال گذشته رجوی های خبیث از این بهانه ها زیاد آورده اند. چرا که از روز نخست برای رسیدن به قدرت و برای به کشتن دادن دیگران و فرونشاندن عطش جنگ طلبی و خون خواری خود، قصد سوء استفاده از احساسات هواداران نا آگاه را داشته و آنها را با تحلیل هایی که پایه ای در واقعیات نداشته و تنها بر توهمات جنون آسای رجوی استوار بوده است به سمت نابودی سوق داده و می دهند. آنها برای انگیزه دادن به نیروها در تمام سی سال گذشته بدون وقفه مدعی بودند که جمهوری اسلامی تا مدتی دیگر سرنگون خواهد شد.
بلندگوها ابزار شکنجه اند یا پیام رسان خانواده ها!!
تنها ابزاری که خانواده ها می توانند پیام خود را به فرزندانشان برسانند. خانواده هایی که به خاطر جاه طلبی رهبران فرقه چندین سال است موفق نشده اند فرزندان خود را ملاقات کنند. قانونی که در فرقه رجوی حاکم است در کجای قانون دنیا ثبت شده. واقعا بایستی به خانواده ها دست مریزاد گفت که رهبران فرقه و سرانش را به ستوه آوردند.
آویختن مریم رجوی به جناب ریئس جمهور سارکوزی
مریم رجوی متوهم که از طرف چند مهره تاریخ گذشته و سوخته به اصطلاح شورایی بعنوان ریئس جمهور برگزیده شورای ضد ملی مقاومت (شورای دیکتاتوری رجوی ها) انتخاب شده، واقعا فکر میکند که عددی هست و به این و آن پیام و چراغ و چشمک میزند و پاچه خواری ریئس جمهور فرانسه و دولتی ها را می کند. خانم رجوی یادت رفته در 17 ژوئن 2003 شما و 240 نفر از نفرات تروریستی فرقه را دستبند زده و دستگیر نمودند؟
چند نکته درباره خارج شدن مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا
بعد از 11 سپتامبر سازمان خیلی تلاش کرد که با استفاده از لابی های اسرائیلی در آمریکا خودش را از لیست سیاه ایالات متحده در آورد اما این گروه اگرچه لابی های اسرائیلی موجود در آمریکا، در هر دو حزب نفوذی زیادی دارند ولی فرقه رجوی از آن گروههایی نیست که آنها بتوانند از عملکرد منفی فرقه رجوی طی این سال ها دفاع کنند.
آقای استیونسون مطمئن باشید درب قرارگاه اشرف باز خواهد شد
اقای استیونسون نه تنها خواهان حل بحران نیست بلکه قصد دارد امکان خروج اسیران اشرف از آنجا را غیر ممکن سازد تا رجوی های پلید به خواسته خود که همانا از بین رفتن تمام نیروها و عدم دسترسی آنان به دنیای خارج از اشرف است برسند و به این ترتیب مانع از رو شدن بیشتر دست های آلوده به خون و خیانت خود گردند.
زندگی بدون آزادی، جسمیت بی روح در فرقه رجوی
مجاهدین هدفشان این است که عنوان بکنند پادگان اشرف حق است و برای ازادی جامعه ایران میجنگد و دارد بهای این ازادی را میدهد و از طرف دیگر میگویند که مجاهدین دمکراتیک هستند و ازادی دارند. ولی بنده که به مدت پانزده سال در پادگان اشرف بودم دریغ از ازادی دریغ از دمکراتیک، هر چه دیده ام تنه، بی عدالتی، و افراد انجا از کوچکترین امکان یک انسان معمولی برخوردار نبودند.
مسعود و مریم رجوی دشمنان تاریخی نفرات اسیر در اسارتگاه اشرف
فرقه ها همه دارای ویژگیها و خصیصه های مشترک هستند. در میان همه فرقه ها میبایست برای فرقه رجوی حساب ویژه ای باز کرد و با همه تمایز دارد و یک فرقه عجیب و نادر در طول تاریخ بشری است و بلاخص تروریسم خشن و کور از جریان فرقه رجوی یک تصویر وحشیگری از این جریان در اذهان عمومی جامعه نقش بسته است مسعود و مریم رجوی پیام آور مرگ و نیستی هستند
شیوخ هوادار رجوی پلید، راه حل حامیان او در پارلمان اروپا را رد کردند!!!
حالا اگر شما از عراق بروید تکلیف کشورهای منطقه چه می شود. تازه کشورهای منطقه را ول کنید. اگر شما از عراق بروید حکومت عربستان در این وسط دماغ سوخته خواهد شد. بخاطر دماغ سعودی ها هم که شده کوتاه بیایید و در عراق بمانید.
از نظر شما تروریست کیست؟
سوال از وزارت خارجه امریکا یا دولت امریکا اینست که اگر شما بجای پدران و مادرانی که راه طولانی را پیمودند تا بلکه بعد از سالیان با فرزندان خود دیدارکنید و حالا نه تنها اجازه ملاقات با فرزندان خود راندارید بلکه بایستی فحش و ناسزا هم بشنوید اسم این حرکت را چه میگذارید؟ اگر بجای جوانی بودی که برای رهایی از آن مکان جهنمی از خدا آرزوی بلایای طبیعی مثل زلزله یا سیل را میکردی اسم این سازمان را چه میگذاشتی؟ اگر این موارد از نظر شما اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری نیست پس لطف کنید توضیح دهید از نظر شما تروریست یعنی چه و اسم این موارد را شما چه میگذارید؟
پنهان کاری رجوی
ما دردمون یکی دوتا نیست طرف میترسید دم از جنگ میزد دم از مبارزه میزد. انسان نبود دم از حقوق بشر میزد! خودش 3 تا زن گرفته بود دم از زندگی بدون زن میزد. توی سازمانش آدما رو میکشت دم از…..میزد و باز هم لاف میزد. دوستی میگفت هر کی هر چی نداره از اون دم میزنه و همین هم انگار هست و الا آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟