چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
مرگ بن لادن و موضع فرقه تروریستی رجوی 13 اردیبهشت 1390

مرگ بن لادن و موضع فرقه تروریستی رجوی

مطابق انتظار اطلاعیه با هول شدگی تمام ازجانب شورای ساخته وپرداخته رجوی صادرشد وبی اساس پاچه ایران گرفته شد که دراین واقعه ضربه سنگینی دریافت کرده است چونکه متحد بالفعل و بانکدار تروریسم بین الملل است!؟ ازاین اطلاعیه مرموز و دجالگرانه هم کسی چیزی نفهمید که خلاصه از بابت مرگ اسامه بن لادن که پیام آور مرگ محتوم تمام تروریستهای عالم هست توخوشحال شدی یا نگران که یار و یاوری را در صحنه نامردمی از دست داده ای!؟

مسعود رجوی حنای تو دیگر رنگی ندارد 13 اردیبهشت 1390

مسعود رجوی حنای تو دیگر رنگی ندارد

چرا دستور نمیدهی که به اردوگاه اشرف برگردند و بقول خودت درصف مقدم باشند؟ دلیلش را من یادآوری میکنم. اردوگاه اشرف همانند شیشه عمر توست. میدانی که اگراز اشرف کوتاه بیایی کارت تمام است.اشرف را میخواهی نگه داری ولی از خون جوانان مردم مایه بگذاری. قرارگاه اشرف محلی است برای اینکه از نیروهایت اشخاصی بسازی که فقط بمرگ فکر کنند. یکبار بنشین و از تلوزیون خودت حرف زدن نیروهای خودت را گوش کن.ببین آیا کلامی جز مرگ و کشته شدن یا مردن میشنوی؟

خانم سنجابی نگران نباش، فرقه مجاهدین همین است 13 اردیبهشت 1390

خانم سنجابی نگران نباش، فرقه مجاهدین همین است

واقعیت این است که می گویند اگر یک سگ به دریا بیفته که آب دریا کثیف نیست حالا در تمام دنیا از صبح تا شب به این ارگانهای مجاهدین کسی گوش میکنه؟ واقعا این سوال مطرح است به جز مصرف داخلی برای سرکوب سایر اعضا و زدن مارک و افترا و چماق بر سر هر معترض اطلاعیه شورای کذایی را نشان میدهند بماند اینکه واقعا این جماعت که بر سر فرقه حکومت می کند به لحاظ رندی و پررویی دست هر ملیجکی را بسته اند ولی شما نگران موضع گیریهای آنها نباشید چون بر طبق گفته خودتان مسعود رجوی از قدیم گفته”هرکس که با ما نیست بر ماست”

به سخنگوی فرقه رجوی باید گفت جمهوری اسلامی تمام نفرات را عفو کرده 12 اردیبهشت 1390

به سخنگوی فرقه رجوی باید گفت جمهوری اسلامی تمام نفرات را عفو کرده

حدود 700 نفر توسط صلیب سرخ جهانی از نفرات همان فرقه از لایه های مختلف به کشور ایران آمده و امروز هم در این کشور مثل یک شهروند زندگی می کنند حتی خیلی از آنها در ایران از تمام امکانات دولتی هم استفاده می کنند خیلی از نفرات حاضر در ایران از دانشگاه و یا استخدام در اداره های دولت بهرمند شده اند تا امروز که من شاهد و با خیلی ها رابطه دارم، کسی از آنها به خاطر حضور در فرقه (سازمان مجاهدین) سوالی هم نکرده است

تنها مسئول خون کشته شدگان اشرف رجویست 12 اردیبهشت 1390

تنها مسئول خون کشته شدگان اشرف رجویست

اگر با واقعیات زندگی میکردی و نه با تخیلات خودت خیلی پیش ازین بایستی میفهمیدی که اشرف دیگرجای امنی برای تو و نیروهایت نیست! پس روی اسب بازنده سرمایه گذاری بیشتر نکن! درب اشرف راباز کن تا بلکه با آزادی نیروهایت لااقل مورد خشم ونفرین کمتری از طرف نیروهای خودت قرار بگیری. ولی افسوس که تو در این حداقل هم معرفتش رانداشتی!

ممنوع بودن رفتن به بیمارستان در فرقه رجوی بدلیل ترس از فرار 12 اردیبهشت 1390

ممنوع بودن رفتن به بیمارستان در فرقه رجوی بدلیل ترس از فرار

رجوی پلید که بر اساس افکار فرقه ای اش باید مانع از ارتباط افراد فرقه با بیرون آن شود وقتی دید وجود بیمارستان عراقی راهی برای ایجاد رابطه افراد اسیر با دنیای بیرون از فرقه است، برای بستن کامل راه ساکنان اشرف به بیرون در یک نمایش مسخره و با قساوت تمام در پوش یک اطلاعیه، خبر از ممنوع کردن مراجعه اسیران اشرف به بیمارستان کنار کمپ را داد

به حق طبیعی دولت عراق برای اخراج مجاهدین احترام بگذاریم 12 اردیبهشت 1390

به حق طبیعی دولت عراق برای اخراج مجاهدین احترام بگذاریم

اگر بخواهیم منصفانه به موضوع بپردازیم، دولت عراق حق دارد که مجاهدین را در خاک کشور خود نخواهد. چنانچه وزیر دادگستری عراق در دیداری با همتای ایرانی خود، تصمیم دولت عراق برای اخراج مجاهدین را مبتنی بر قانون اساسی عراق می داند که حضور هر گونه سازمان چریکی خارجی در خاک عراق را ممنوع می داند. تاکنون، حکومت عراق توجه کافی به مجاهدین نشان داده است و با پایان مخاصمات در این کشور، آن دولت که بر طبق اصول دمکراتیک انتخاب شده است می خواهد که مجاهدین کشورش را ترک کنند.

در جنایت هم کاسه با مسعود رجوی خائن نشوید 11 اردیبهشت 1390

در جنایت هم کاسه با مسعود رجوی خائن نشوید

شورای به اصطلاح ملی مقاومت در پی اطلاعیه های پی در پی مدافع اسیران در اشرف شده است ولی هر انسان شریفی میداند که هر تلاشی برای ادامه اسارت اسیران در زندان اشرف خیانت به همان اسیران است و تلاش برای رهایی آنها عملی پسندیده و انسانی است ولی متاسفانه اعضای شورا بخاطر منافع مالی چشم بر انسانیت خود بسته اند و در جنایت هم کاسه با مسعود رجوی خائن شده اند.

آیا جولیانی”جنگجویان آزادیخواه” مجاهد خلق را به نیویورک منتقل خواهد کرد؟ 10 اردیبهشت 1390

آیا جولیانی”جنگجویان آزادیخواه” مجاهد خلق را به نیویورک منتقل خواهد کرد؟

این امر که مجاهدین خلق در فهرست سازمان های تروریستی آمریکا قرار دارد مانع از ورود قانونی این افراد به آمریکا خواهد شد اما در این حال مجموعه ای از سیاستمداران، رایزنان و شرکت های مشاوره ای در تلاش برای حذف این عنوان هستند. با این حال بیانیه مجاهدین خلق سوالاتی را بوجود می آورد که آیا این سازمان واقعا آنطور که عنوان می کند دست از تروریسم برداشته است. در بخشی از این بیانیه که به این تردید ها دامن می زند امده است:

نقض حقوق اساسی انسانها از سوی رهبران مجاهدین 10 اردیبهشت 1390

نقض حقوق اساسی انسانها از سوی رهبران مجاهدین

قرائت و شواهد فراوانی تصریح دارد که سران مجاهدین به جز اهداف فرقه ای به انسان ها و عواطف و حقوق بنیادین شان کمترین ارزش و اهمیتی قائل نیستند. طرح خواسته ها و مطالبات از سوی خانواده ها و نادیده انگاشتن این امر مشهود از سوی رهبران بیرحم و تبهکار مجاهدین، دلیل محکمی ست که فرقه ی ستیزه جوی مجاهدین و سران آن نسبت به رعایت کرامت و شان انسانها و احترام به حقوق ذاتی آدمی ناتوان و عاجزند؟

مرحبا به مریم قجر در نسل کشی استاد است 10 اردیبهشت 1390

مرحبا به مریم قجر در نسل کشی استاد است

مریم قجر برای کشتن نفرات در زنجیر شخصا فرمان را صادر کرده وامروز برا ی رد گم کردن آن فرمان در اوور برای آنها اشک تمساح می ریزد اگر راست می گوید که عراقی ها به اشرف حمله کردند؟ چرا شما به نیروها فرمان رفتن به سنگر درمقرخودشان را صادر نکردید؟ و آنها را رهسپار ضلع شمال که تا مقر نفرات 4 کیلومتر فاصله دارد را صادر نمودید؟ دو نفر را هم برای خود سوزی در جلو نیروهای عراقی آماده و در همان ساعت اولیه خودشان را آتش زدند.

کدام حرف رجوی ها را باید باور کرد: پرواز به غرب یا مردن در اشرف 10 اردیبهشت 1390

کدام حرف رجوی ها را باید باور کرد: پرواز به غرب یا مردن در اشرف

بعد از کشته شدن اعضای فرقه در اشرف مریم قجر در یک برنامه مضحک برای گرامی داشت به کشتن دادن اعضای خود به صحنه آمده و با رندی تمام دست به موضع گیری جدیدی زده و موذیانه عنوان کرد که حاضر است برای خارج شدن از اشرف پول بلیط هواپیما را بدهد و نفرات فرقه به آمریکا و یا اروپا بروند وی عنوان نمی کند که چرا بعد از سرنگونی صدام معدوم این حرف را به نیروهای خودش نگفته بود و هنوز بر ماندن در اشرف تاکید داشت

blank
blank
blank