چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
سال ۱۳۸۹ هم گذشت و داغ در دل فرقه مجاهدین ماند 28 فروردین 1390

سال ۱۳۸۹ هم گذشت و داغ در دل فرقه مجاهدین ماند

این روزها بحول قوه الهی فرقه تروریستی مجاهدین در انفعال خاص و شکننده ای قرار گرفته است. از یکسو از سیمای ضد آزادی شان دودی بلند نمی شود واز سویی خانواده های قهرمان متحصن جلوی درب قرارگاه اشرف بر خواسته های بحق شان مبنی بر انجام ملاقات با بستگانشان همچنان اصرار دارند و هر لحظه بر سماجت خویش می افزایند و نتیجه تلاش شان طی یکسال فرار 32 نفر تاکنون بوده است.

رجوی بچه های ۱۴ ساله را مسلح می کند تا گوشت دم توپ باشند 27 فروردین 1390

رجوی بچه های ۱۴ ساله را مسلح می کند تا گوشت دم توپ باشند

مریم قجر جنایتکار که دستش تا مفرق به خون آلوده است اخیرا در یک سخنرانی پرده از به سربازی گرفتن و مسلح کردن نوجوانان 14 ساله توسط رجوی پلید برداشت. رجوی های جنایتکار که بسیاری از نوجوانان را با فریب به قرارگاه اشرف برده و بعنوان سرباز و گوشت دَمِ توپ از آنها استفاده کرده و آنان را به کشتن دادند، همواره منکر این قضیه بوده و همچون جنایات دیگر خویش، این کار را هم منکر می شدند. اما حقیقت همیشه مشخص خواهد شد و در این رابطه نیز مریم قجر به یکی از این سرباز گیری ها و به کشتن دادن نوجوانان کم سن و سال ناگزیر اعتراف کرد.

دستهای پنهان سازمان مجاهدین در کشته شدن اسیران اشرف 27 فروردین 1390

دستهای پنهان سازمان مجاهدین در کشته شدن اسیران اشرف

بخواهیم به ظواهر این کشتاربنگریم مقصر دولت عراق وارتش عراق خواهد بود اگرچه از نظر ما انها هم دخیل بودند اما مسبب چه کسی بود وچه کسی این کشتار را هدایت کرده است. برای روشن گری اذهان مردم باید به چند سوال کلیدی پاسخ داد وان این است که.. چه کسی وچه کسانی این شعار را به اسیران اشرف اموخته که یا اشرف و یا مرگ؟ این شعار توسط شخص مسعود رجوی ومریم رجوی که خود از اشرف فرار کرده اند به اسیران اشرف تلقین شده است

دستاورد کشتار ۱۹ فروردین برای سازمان مجاهدین چه بود؟ 27 فروردین 1390

دستاورد کشتار ۱۹ فروردین برای سازمان مجاهدین چه بود؟

وقتی چنین فرمانی در مناسبات خشک مجاهدین و عاری از هر گونه احساس صادر میشود باید رفت چون اگر نروی و سرپیچی کنی و یا در صحنه نبرد کم بذاری و زخمی نشوی و کتک نخوری آنوقت به جای یکبار مردن در صحنه دهها بار باید در درون مناسبات بمیری و مارک بخوری و جواب پس بدهی و گزارش ها بنویسی که چرا زنده ای؟ چرا تیر نخوردی؟ چرا کتک نخوردی؟ چرا جانانه از خواهر مریم و خانه او اشرف دفاع نکردی؟ آنوقت شروع میشود انواع و اقسام فحش های سازمانی، مارکهای دست ساز رهبری مجاهدین و له و لورده کردن شخصیت افراد که گاها با ضرب و شتم نیز همراه است.

محکومیت اقدامات خونینی که جز منافع رجوی را تامین نمی کند 27 فروردین 1390

محکومیت اقدامات خونینی که جز منافع رجوی را تامین نمی کند

نمی توان براحتی از این مسئله انسانی عبور کرد و اقدامات خشونت آمیز دولت عراق را محکوم نکرد، اما دوسال پیش هم چنین فاجعه ای پیش آمده بود و طی یکسال و نیم گذشته هم هشدارهای دولت عراق نشانگر پایان نیافتن مسئله بود، اما کسی به عمق ماجرا نرفت و باز هم ریخته شدن خون باعث احساساتی شدن عدۀ زیادی شد و کسی از مریم و مسعود رجوی نپرسید چرا اصرار به ماندن در اشرف دارید؟ وقت آن رسیده تا به این حادثه از زوایای مختلف بنگریم و براحتی از آن عبور نکنیم. چون سرسری رد شدن از این مسئله می تواند خونهای بیشتری را بخاطر سیاستهای ضد انسانی و قدرت طلبانه مسعود رجوی و مریم رجوی بر زمین بریزد

چرا باید همیشه بچه های مظلوم و ساده لوح قربانی مطامع رجوی ها شوند؟ 27 فروردین 1390

چرا باید همیشه بچه های مظلوم و ساده لوح قربانی مطامع رجوی ها شوند؟

خاطراتم را مرور میکردم متاسفانه کلامی جز آه و حسرت برایم نمی ماند انسانهایی که خدا نعمت بودن را به آنها داده باید هستی خود را بیهوده ببازند. جریان اخیر را از زبان رسانه های گوناگون شنیدم و نتیجه ای که گرفتم این بود. دیدم رجوی پس از برنامه مرداد سال قبل زمینه چینی چنین کاری را کرده بود پس از آنهمه بد بختی هایی که زندانیان کشیدند و باتوم ها توی سرشان خورد رجوی به آنها گفت چرا مقاومت نکردید؟چرا سلاحهای آنها را مصادره نکردید؟ و… و دیدید که حالا وضع به چه صورت شد حتما این رهبری پلید فردا طلبکار کارهای بیشتری خواهد شد و خواهد گفت چرا همه کشته نشدید؟ کاش این مرد اندکی احساس داشت! من نمیدانم اینها واقعا آدم نیستند پس چه هستند؟

درگیری از قبل طراحی شده مجاهدین در مقابل عراقی ها 27 فروردین 1390

درگیری از قبل طراحی شده مجاهدین در مقابل عراقی ها

چنانچه از روز جمعه 19/1/90 مطللع شدیم براساس نمایش از قبل طراحی شده تشکیلات فرقه تروریستی رجوی افرادی در ضلع شمال شرقی قرارگاه عراق نو (اشرف) با پرتاب سنگ (تیروکمان) مبادرت به جلوگیری از استقرار نظامیان عراقی نموده و شرایط نامناسبی را فراهم کردند بطوریکه 6 سرباز عراقی مجروح میشود. گفتنی است نفرات حاضر فرقه با کوکتل مولوتوف خودروهای عراقی را هدف قرار میدهند که یکی از این موارد طی گاف داده شده از سیمای ضد آزادی نمایش داده شد.

بیمه ارتش مجاهدین با خون کردها 25 فروردین 1390

بیمه ارتش مجاهدین با خون کردها

بعد از فرمان مریم و مسعود در لحظات اولیه در اطراف شهرهای عراق نفرات منفور استخبارات پول و مهمات به این فرقه تقدیم می کردند طوری که دیگر استراتژی خودشان را در پیام بعدی عوض کردند و با این جمله شروع کردند که برای شما نیروها فرق نمی کند چه کسی در جلو شما ایستاده است میزبان شما نتوانست با ارتش جلو جاش ها را بگیرد ولی ارتش اندک مریم توانست جلو جاش ها را بگیرد و هم میزبان را در عراق تثبیت کرد،طوری که حزب حاکم عراق، بودن شما را در عراق، بود و نبود خود اعلام کردند و قرار شد هرنوع امکاناتی در دسترس شما قرار دهند

درخصوص پادگان اشرف، چه باید کرد؟ 25 فروردین 1390

درخصوص پادگان اشرف، چه باید کرد؟

پادگان اشرف، مقر نظامی فرقه رجوی در عراق در زمان صدام حسین، مسئله چه کسی است و چه کسی باید آنرا بعد از 8 سال که از سرنگونی دیکتاتور معدوم میگذرد حل کند و راه حل چیست و چگونه اجرا میشود؟ این موضوع در درجه اول روی میز عراق است چرا که ثابت شده وجود این سازمان تهدیدی برای امنیت ملی این کشور محسوب میگردد و از طرفی این فرقه اولیه ترین حقوق اعضای خود را نقض میکند.

چرا رجوی های خائن بهای معامله با آمریکا را با خون اعضایشان می پردازند؟ 25 فروردین 1390

چرا رجوی های خائن بهای معامله با آمریکا را با خون اعضایشان می پردازند؟

اگر واقعا قصد خروج از عراق را داشتید پس این همه فتنه، درگیری و توطئه علیه دولت عراق برای چه بود؟ چرا از اقدامات دولت عراق تبعیت نمی کردید؟ دولت عراق بارها به شما اولتیماتوم داد و گفته بود که به هر کشوری که می خواهید می توانید بروید و حتی به شما کمک هم خواهیم کرد. اما این رجوی های پلید و فرماندهان جنایتکارش بودند که همیشه میز مذاکره را بهم می ریختند. مریم جنایتکار در بخش دیگری از صحبت های خود با دجالگری می گوید ای کاش در کنار افراد نگون بخت مستقر در اشرف می بود. او باز هم فراموش کرده که چگونه قبل از حمله آمریکا به عراق، در حالی که در آخرین نشست عمومی در قرارگاه اشرف، به نیروهایش گفته بود نگران نباشند و خود او جلودار ستون آنها خواهد بود، اما حتی چند روزی را هم در شرایط سخت تحمل نکرد

خشونت راه حل رجوی برای بقای فرقه در عراق 24 فروردین 1390

خشونت راه حل رجوی برای بقای فرقه در عراق

اصولا همه فرقه ها برای بقای خود می کوشند و در این راستا از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند و یکی از ابزار های اصلی که استفاده می کنند خشونت می باشد و فرقه رجوی و بطور خاص خود رجوی هم از این قاعده پیروی می کند و همواره از ابزار خشونت برای حفظ خودش واندیشه پوشالی فرقه گرایانه خودش استفاده می کند وهر گاه هم که در بن بست قرار می گیرد و موجودیت خودش را در خطر می بیند بیشتر به خشونت روی می آورد و در این راستا از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند.

چرا نیروها را از عراق خارج نمی کنید؟ 24 فروردین 1390

چرا نیروها را از عراق خارج نمی کنید؟

ایا در عراق چه مبارزه ای را می توان علیه جمهوری اسلامی سازمان داد؟ این اساسی ترین سوالی است که باید از رهبری مجاهدین و قبل از آن از اپوزیسیون و مجامع حقوق بشری نمود که چرا طی این سالها سکوت کرده و حالا بر مرده مجاهدین می گریند؟ پس چرا نیروهای خود را از عراق خارج نمی کند و آنها را از محل خطر دور نمی سازد؟هر کس و هر سازمانی که می خواهد دولت عراق را محکوم کند باید قبل از آن مجاهدین را محکوم کند و سپس داعیه حمایت از جان ساکنین اشرف را سر دهد.

blank
blank
blank