تبریک عید نوروز به خانواده های اسیران اشرف
دفتر انجمن نجات گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز به تمامی خانوادهها، از کلیه انسانهای آزاده میخواهد تا برای رهایی اسیران در بند رجوی خائن بپا خیزند و این آسیب دیدگان فرقه تروریستی را که چندین ماه است در پشت درب قلعه مخوف اشرف به انتظار 1 ساعت ملاقات آزاد نشستهاند را حمایت نمایند و نیز از نهاد صلیب سرخ و حقوق بشر میخواهد که در این ایام مبارک به کمک خانوادهها آمده و آنها را در رهایی فرزندانشان از چنگال فرقه خونخوار مجاهدین به سرکردگی مسعود جلاد و مریم شیطان صفت یاری نماید.
توطئه فرقه مجاهدین تحت عنوان مراسم در شهر های عراق
امروز رجوی و فرقه دجالش توطئه کثیفی برای مردم عراق تدارک دیده است که آن هم فریب و استفاده از مردم عراق برای بدست آوردن امتیاز از دولت مردان عراقی می باشد این هم از طریق اینترنت و یا تلفن، جوان های این کشور را فریب می دهد چنانکه این فرقه برای فریب جوان های ایران در گذشته انجام می داد این فرقه با استفاده از امکانات موجود می خواهد توطئه جدید برای جوان های عراقی با دادن پول و قولهای فریب آنها را به عملیاتهای انتحاری وبمب گذاری آماده کند
زنگ هشدار در فرقه رجوی به صدا درآمد
چطور می شود که بعضی از گروهها می مانند و بعضی از بین می روند این همان درس است که از انقلاب ایران بدست آمد. گروههای مردمی با ایمان به عقاید خود با اینکه فشارهای غربی را تحمل کردند اما از بین نرفتند و در میان مردم خود ماندند و بعضی وابسته شدند و امروز خود به خود از صحنه سیاسی خارج می شوند و بعضی ها به فرقه های کوچک تبدیل شدند که فقط خواستند نامشان بماند.
مریم قجر از کدام مردم سخن می گوید؟
این همه پُز دادن جلوی دشمنان مردم ایران و جمع کردن سیاهی لشکر در خارجه که با مبلغ هنگفتی از سوی فرقه جمع آوری می شوند. واقعا هر انسانی از سخنرانی مریم قجر در رابطه با مردم ایران حالت تهوع می گیرد. چنان به سخنرانی هایش آب و تاب می دهد که هر شنونده ای گوش کند فکر می کند که مردم ایران برای مریم قجر فرش قرمز پهن کرده اند. واقعا مریم قجر آنقدر در توهمات پوشالی خودش غرق است که فکر می کند ایران پادگان مخوف اشرف است که یک سری انسانها را به اسارت و بندگی بکشد و شعار آزادی سر دهد. آنهم آزادی در دستگاه مریم قجر!!
ستیزه جویی و تروریسم مجاهدین
سران مجاهدین و رهبر عقیدتی آن در نهایت ساده لوحی خیال می کنند که می توانند از شکاف ها و تضادهای درون سیستمی در غرب بهره برداری کنند غافل از آنکه در نگرش و بینش مقامات و نظریه پردازان سیاسی امریکایی و اروپایی علیرغم همه ملاطفت های مقطعی به مجاهدین (به دلیل پادوئی عناصر و سران دارودسته ی رجوی) آنان همچون باند تبهکار و ستیزه جویی هستند که نباید برای همیشه مورد اعتماد واقع گردند.
فصل بهار یعنی فصل شروع مجدد
آیا برخورداری از حق طبیعی حیات و در قرنطینه نگه داشتن عین نسل کشی نیست؟ نقض حقوق بشر نیست؟ آنهایی که اسم خود را مجاهدین خلق نامیده اید شما برای نیروهای وفادار خود چه کردید که برای خلق چه میخواهید بکنید؟آیا در طی سالیان از بهترین فرزندان این مملکت جز مشتی افراد عقده ای که دچار انواع و اقسام بیماری های جسمی و روانی هستند چیزبیشتری ساختید؟!
تو زرد بودن فراخوان چهارشنبه سوری رجوی وطن فروش
رجوی پلید بنابر رسم همیشگی و آنچه از او انتظار می رفت با تکرار اراجیف و دروغ در اطلاعیه های سریالی، سعی نمود این جشن را با وارونه گویی، یک آشوب و قیام علیه جمهوری اسلامی ایران نمایش دهد. این در حالی بود که علیرغم ضدیت خبرگزاری های خارجی همچون بی بی سی، رادیو فردا، صدای آمریکا و… با نظام و سعی همیشگی آنان مبنی بر اینکه خبرها را بصورت منفی جلوه دهند، گزارش نمودند که در جریان چهارشنبه سوری امسال اتفاق خاصی نیافتاده و فقط بصورت پراکنده در برخی نقاط تهران شعارهایی داده شد.
یک سال دیگر از اسارت دوستان مان در قرارگاه اشرف گذشت
سالی که با همت خانواده ها و با تلاش دوستان بازگشته پیروزی های بزرگی بدست آمد.ما اطمینان داریم که تلاش و همبستگی خانواده ها و دوستان بازگشته در سال جدید دستاوردهای باز هم بیشتری داشته و در نهایت به فروپاشی فرقه پلید رجوی و آزادی همه اسیران قرارگاه اشرف منجر خواهد شد. با امید به رسیدن این روز، سال نو را به همه خانواده ها، دوستان بازگشته و دوستان اسیرمان در اشرف تبریک عرض میکنیم.
خبرنگار آمریکایی مجاهدین را افشا کرد
این خبرنگار آمریکایی با بررسی های گسترده و با بیان عملکرد سابق مجاهدین در ایران به این نکته اشاره می کند که این سازمان تروریستی کارنامه سیاهی را در طول تشکیل خود به جای گذاشته است و در مقاطع مختلف با حملات تروریستی و بمب گذاری های متعدد بسیاری از مردم و سران کشور ایران را از میان برده است.حال در این شرایط اقدام چهره های سرشناس آمریکایی و قرار دادن 6 موسسه که تلاش برای خروج نام این گروه را انجام دهند خود از برخورد های دوگانه آمریکا و در نظر گرفتن منافع این کشور حکایت می کند.
دومین نوروز تحصن خانواده ها در مقابل اشرف
خانواده ها با پایداری و مقاومت چشمگیری که تحسین بسیاری از ناظران بین المللی و فعالان عراقی را برانگیخته است به تحصنی قدرتمند در برابر طلسم فرقه ای رجوی دست زده و قصد دارند تا رسیدن به مقصود یعنی کسب خبر از عزیزانشان و اطمینان از اینکه آنان در سلامت جسمی و روانی کامل به سر برده و به اراده و اختیار خود در پادگان فرقه ای اشرف مانده اند دست از تحصن و مطالبات خویش بر ندارند. زمان به زیان فرقه و به سود خانواده هاست.
نمایش مسخره دستگاه منگول رجوی در خصوص پایداری خانواده ها
در مورخه 24/11/1389 فرقه رجوی در نمایشی مضحک موارد فیلمبرداری شده از سخنرانی خانواده های متحصن در جلوی درب اشرف و ضلع جنوبی قلعه مخوف اشرف را بصورت ثانیه ای نشان داد در این لحظات بنمایش گذاشته شده چند نفر از مادران متحصن برای تمکین سازمان به انجام ملاقات با فرزندانشان با بلند گو و با خشم و غضب واقعی خطاب به مسئولین جنایتکار و دغلکار فرقه سخن می گفتند. این در حالیست که معمولا همین مادران حداقل گاها تا 20 دقیقه با عزیزان گرفتار در فرقه حرف میزنند برای آنها با مهر و علاقه مادرانه سخن می گویند
تفاوت نجات یافتگان جدید از فرقه رجوی
… عملیات جاری، غسل هفتگی، کنترل رفتاری و فکری اعضاء تا جایی که روشن کردن تلویزیون داخل فرقه نیز ممنوع است. تجمع و ملاقات افراد و خویشاوندان با همدیگر ممنوع است. جداسازی افراد تا آنجا که ورود به پمپ بنزین برای مردان و زنان در یک روز ممنوع است. فکر کردن به مدت 10 دقیقه ممنوع است. بی خوابی و کارکردن تصنعی تا آنجا که جسم فرسوده شود و عقل از کار بیافتد. فشار و سوء استفاده جسمی و جنسی از زنان تا جایی که یکی از افراد با تاثر اعتراف کرد، شانس آوردم که من زن نبودم!..