چهارشنبه سوری مردم و قیام سوری رجوی ها
رجوی جنایت کار که می داند مردم ایران او و فرقه تروریستی اش را طرد کرده و از آنان به خاطر مزدوری برای صدام دیکتاتور و آمریکا و اسرائیل به شدت متنفرند، وقتی دید فراخوان های قبلی اش بی حاصل بوده و مردم ایران پوزه اش را به خاک مالیده و او را پیش اربابانش سکه یک پول کرده اند، برای مصرف تبلیغاتی و گرفتن پول بیشتر از اربابان غربی خود فراخوانی برای قیام!!! در روز چهارشنبه سوری داده است!!!
فرقه ی مجاهدین، تکنیک های روند تحمیل روانی و تهدید آزادی
آنچه قابل تأمل است این که چرا علیرغم جدایی مستمر و مداوم عناصر و کادرهای تشکیلاتی مجاهدین طی سال های اخیر که این روزها شدت و شتاب بیشتری گرفته است و در واقع واکنش و عکس العمل روانی و ذهنی نسبت به مناسبات، روابط و شرایط غیر انسانی و ضد دموکراتیک مجاهدین است، رهبران دارو دسته ی رجوی هم چنان سعی دارند با استفاده از تکنیک های تحمیل روانی به شست و شوی مغزی و تهدید آزادی افراد در اسارتگاه اشرف بپردازند؟..
معرکه گیری های بی ثمر مجاهدین در بحث های اتمی مربوط به ایران
این سازمان براستی جنایتکار و تروریستی مجاهدین باچه هزینه ای برای اظهار وجود بی ثبات خود در عرصه بعضی از جریانات لابی صهیونیستی دست و پا میزند واقعا مغز کودن مسعود رجوی به اینها بسنده نیست که دوران لشکر کشی امریکا بسر آمده و اصلا مشکلات فزاینده مالی و اقتصادی اش با فرض سایر پارامترهای دخیل اجازه چنین کاری را به او نمی نماید هکذا پیشرفتهای موشکی و نظامی و پشت سر آن تجارب گرانبهای بدست آمده از 8 سال دفاع جنگی و نقش استراتژیک ایران در منطقه و همچنین در تنگه هرمز دهها ناوشکن امریکایی را ناتوان میسازد
تشکیلات فروپاشیده رجوی ها نیازمند دروغ سازی خبری است
فرقه به گل نشسته رجوی پلید که با سیاست « از این ستون به آن ستون فرج است » روزگار فلاکت بار خود را می گذراند، پس از آن که اخبار مربوط به عراق را جهت فریب نیروهای اسیرش در اشرف با جعل و بزرگ کردن، چند روزی به کار گرفت، دنبال یک جو سازی جدید برای سرپا نگه داشتن خود از نظر خبری بود، بنابراین با انتشار خبر مربوط به تغییر رئیس مجلس خبرگان در ایران شروع به جعل و خبرسازی کرد تا شاید با این جعلیات چند روز دیگر هم شده ذهن افراد اسیر و وارفته خود در اشرف را مشغول نگه داشته و مانع از فرار آنان گردد.
اعلام رهایی و استقرار آخرین دسته از جداشدگان از فرقه رجوی در شهر پاریس
در اینجا مشخص می شود که دلیل اصلی وحشت سران فرقه از حضور دلیرانه خانواده های قربانیان چیست و چرا مسعود رجوی در سوراخ موش و مریم رجوی رئیس جمهور ترشیده در قلعه اورسورواز پاریس داد و فغان سر می دهند و پی در پی پیام و دستور العمل سرکوب وتهدید و ارعاب می فرستند. از همه جالب تر وخنده دارتر و مضحک تر اینست که رجوی می گوید که چرا خانواده ها از بلندگو برای رساندن پیام و صدای خودشان به فرزندان خود که در این اسارتگاه گرفتار هستند استفاده می کنند؟
به مناسبت روز جهانی زن
براستی چرا نمیتوانم با صدای بلند فریاد بزنم که من از این زندان مخوف و رعب انگیزی که تحت نام اشراف برایم ساخته اید بیزام و میخواهم آزاد برای خودم زندگی کنم.آری من یک زن هستم با تمام ویژگی های آن! با تمام لطافت و حساسیت!چیزی که حتی بیانش در مجاهدین جرم است! آنها از زنان خود انسانهایی خشن و خشک مغز ساخته اند که حتی نتواند به فلسفه خلق شدنش توسط خداوند هم فکر کند.
هذیان گویی و محمل بافی مریم قجر
این شیادِ جنایتکار که عمری از عاملین اصلی سرکوب و جنایت و تروریسم در درون فرقه رجوی و بخصوص در قرارگاه اشرف می باشد و در همکاری با دیکتاتور عراق ید طولایی دارد، بعد از آنکه در جریان اغتشاشات سال گذشته پوزه اش به خاک مالیده شد و از آن ضربه همچنان گیج و منگ است، اینبار می خواهد با سوء استفاده از انقلابات برپا شده در خاورمیانه کلاهی برای خود ببافد.وی در این نشست عنوان می کند: « ما دردهای مشترک داریم » تا با این ترفند خود را همسو با انقلابیون مسلمان خاورمیانه نشان دهد. این در حالی است که درد او و شوهر فراریش فقط و فقط حفظ بقای خودشان و مسئله اشرف است و لاغیر!
وارونه زدن های مجاهدین در اعلام بریدگی ها
. آیا معنای حقوق بشر دست آویز شده مجاهدین اینست که نفر خواهان و مصر به جدایی از یکسال پیش بعنوان برده در پست ترین کار و آنهم بدون رضایت فردی حفظ شود. واقعا سازمان بهرحال بعد از این چکار خواهد کرد. تا کی دل به امید چنین نفرات آماده برای بریدن از تشکیلات و یا فرار خواهد بست شاید چنین گمانه زنی میکند که بزودی از لیست تروریستی ایالات متحده بیرون بیاید ولیکن در کشور انگلیس که چنین اقدامی صورت گرفته آیا برای شورای ملی مقاومت بعد از یکسال و تاکنون اجازه تشکیل حتی محل دفتر هم داده اند
اوج توحش در فرقه رجوی
بیش از یک سال است که سرکردگان گروه تروریستی مجاهدین مانع از دیدار خانوادههای این افراد با فرزندانشان میشوند و در طول ماههای اخیر با اصرار خانوادههای اعضای این فرقه برای دیدار با فرزندانشان، اقدام به پرتاب سنگ و آهن به سر و صورت خانوادههای متحصن در پشت درهای پادگان اشرف کردهاند.
رهایی حق همه اعضاء مجاهدین است
سه هزار نفر را در اشرف در اسارت نگاه داشته ؛ نه اینترنتی هست که کند باشد و نه خبری و اثری ؛ آنها را به زور وادار به اعتراف میکند و فیلم میگیرد؛ آنها را وادار میکند که به عزیزانشان فحاشی کنند ؛ آنها را بدون دارو و درمان با بیماری رها میکند تا برجسدهایشان مظلوم نمایی کند.
چرا کسى با مجاهدین برخورد نمىکند؟
فراموش نمىکنیم زمانى را که صدام حسین مزدورانى را از گروههاى تروریستى به خصوص مجاهدین خلق استخدام کرد. همانهایى که براى کشتن ملت عراق و شکنجه و آزار و اذیت آنها استخدام شدند و در شهرکهاى نظامى مرفه استقرار یافتند. متاسفانه آنها اکنون به رغم گذشت حدود 8 سال از سرنگونى صدام حسین همچنان بدون هیچ دلیل و برهانى در عراق به سر مىبرند و در شهرکهاى مرفهى که از زمان صدام حسین، دیکتاتور مخلوع عراق برایشان مهیا شده، زندگى مىکنند.
زنان قربانیان اصلی فرقه تروریستی رجوی زن ستیز
بنابر افشاگری خانم بتول سلطانی از اعضای شورای رهبری سازمان، رجوی های جنایتکار برای عقیم کردن زنان و سوء استفاده از آنان، با کلک ها و حقه های گوناگون و منجمله به بهانه داشتن سرطان رحم، زنان را به بیمارستان برده و رحم 150 تن از آنان را خارج نمودند و این به خوبی نشان می دهد که رجوی های دیکتاتور تا چه حد زن ستیز بوده و زنان قربانیان اصلی این فرقه تروریستی می باشند