آقای قصیم: این قدر لجن پراکنی نکنید، بهشت اشرف ارزانی خودتان
آقای قصیم اگر زحمتی کشیده و برنامه سیمای سازمان را نگاه می کردید متوجه می شوید که اساسا سران فرقه در اشرف این را تبلیغ می کنند که تا آخر در اشرف می مانند و حاضرند جان خود را بدهند و اعلام می کنند که جنگ صد برابر تازه شروع شده است و حرفهای بی ربط مریم در مورد رفتن از عراق دروغی بیش نیست بهتر است با گفتن این گونه دروغ ها باعث ریختن خون تعدادی دیگر نشوید. اگر سران فرقه جرات دارند درب قرارگاه را باز بگذارند آن وقت خواهیم دید که چند نفر در اشرف ماندنی هستند.
خواهان محاکمه رجویهای مزدور هستیم – قسمت دوم
همان طوری که غالب شما به عراق رفتید و از نزدیک وضعیت قرارگاه را مشاهده نمودید، نیروهای عراقی بعد از آزاد سازی زمین های شمالی در حال حاضر در قسمت شمالی جاده اصلی (جاده 100) که در واقع از یک سوم شمالی اشرف بصورت غربی – شرقی کشیده شده است مستقر شده و خاکریز بلندی زدند و با ایجاد پست های نگهبانی در آنجا بر اوضاع کنترل دارند و ظاهرا خانواده ها نیز در آنجا بلندگوهایی نصب کردند تا بتوانند پیام هایشان از فاصله نزدیک تر به گوش افراد داخل قرارگاه برسانند.
خانم قجر: مشروعیت از ملت است نه از طریق جاسوسی و وطن فروشی!!!
خانم عضدانلو عوامفریبی بس است، بهتر از هر کسی خودتان می دانید که داشتن مردم و پایگاه اجتماعی مشروعیت سیاسی و اجتماعی می آورد حال چون فرقه شما به دلیل عملکرد تروریستی و رسوایی آن در جهان (در لیست قرار داشتن نام فرقه لیست تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا) مشروعیت ندارد در تلاشید تا با هرزه گی سیاسی و وطن فروشی در نزد دشمنان مردم و انقلاب ایران این گونه مشروعیت را برای خود دست و پا کنید
پیام آقای رجوی برای چیست؟
ازیک طرف برای کشته شدگان اشرف اشک تمساح می ریزی و از طرف دیگر با به راه انداختن خیمه شب بازی در سیمای مجاهدین نخست وزیر و سران دولت فعلی عراق را تحریک میکنی که بیایند و به جان بیگناهانی بیفتند که اسیر فرقه سرا پا کذب تو شده اند و آنان را با زره پوش و گلوله به خاک و خون بکشند و تو و مریم هم از این جوی های خون ریخته شده لذت ببرید و از طرف دیگر برای اینکه خود و مریم را از انزوای سیاسی بیرون بیاورید و دست به دامان ارباب خودت می شوید تا کمی به تو ومریم محل بگذارند.
محدودیتهای اعضا مجاهدین در قرن بیست ویکم!
هیچ یک از اعضای سازمان حق داشتن تلفن همراه را ندارند در نتیجه هیچ ارتباطی با دنیای بیرون کمپ اشرف و خانواده شان را ندارند؛ به جرات دارم امار میدهم بیش از 95درصد از اعضای سازمان تلفن همراه را نمیشناسند و بلد نیستند با ان کار بکنند رهبران فرقه اعضا را از این تکنولوژی محروم و ممنوع کرده اند چرا که به محض برقراری تماس اعضا با دنیای بیرون دروغهای رهبران رو میشود و تشکیلات فرقه از هم می پاشد.
«کمیته سیاست ایران» ابزار مجاهدین برای توسعه تروریسم ضد اسلامی
کمیته سیاست ایران از جمله نهادهایی است که در ظاهر و با نام آمریکاییها عجین شده اما شاید کمتر کسی باشد که بداند تمام هزینهها و خط مشی این کمیته توسط مجاهدین پرداخت و تعیین میشود. این کمیته به ظاهر آمریکایی که در سال 1995 تأسیس شده است، هرچند در ظاهر هزینههای سرسام آور و فعالیتهای کلی خود را بر مدار آمریکایی بودن قرار داده است اما تعقیب خط مشی و اهداف پیدا و پنهان آن پرده از دستهای پنهان مجاهدین در پشت پرده فعالیت این کمیته بر میدارد.
شما چگونه جهنم اشرف را بهشت دیدید؟
از دیگر فرمایشات آقای قصیم این بوده که اشرف همانند بهشت است! اگر از نظر شما اشرف بهشت است آیا میتوانید توضیح دهید که چرا جناب دکتر قصیم “زندگی جهنمی، سخت و طاقت فرسا در شرایط بسیار بد آب و هوایی” در کشور آلمان را رها نمیکند و به بهشت واقعی در عراق و کمپ اشرف روی نمیآورد؟! آخر مرد حسابی هر برگه ای که مجاهدین دستت دادند را که نباید چشم بسته بیایی و جلو دوربین بخوانی!
زدو بندهای مریم تروریست با فرانسوی ها
حال اگر در فرض باور کنیم که دولت مردان آن روز فرانسه با زد و بند با دولت ایران شما را تحت تعقیب قرار دادند و آن حکم را صادر کردند پس باید به این باور رسید که دستگاه قضایی بر اساس منافع دولت خود عمل می کند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که این قوه در حال حاضر نیز صدور حکم منع تعقیب را بدون در نظر گرفتن اجرای عدالت و تحت نفوذ افراد و یا حتی رشوه و… و یا حتی زد و بند های پشت پرده صادر نموده است.!!!
اوج گیری فرار نقطه چرخش کیفی منفی و جدید علیه مجاهدین
به واسطه برداشتن سیم خاردار ضلع شمال و تنها برپایی خاکریز کوتاه سرعت فرار اعضای جداشده در داخل تشکیلات بالا گرفته و میرود بحث لاینحل جدید سازمان درعرصه تشکیلات فروپاشیده و حتی سیاسی برای خود باشد. طبق برآوردهای تازه بنظر میرسد در روزها و هفته های آینده شنونده اخبار شگفت آور بابت سیل فرار اسیران باشیم.
مریم قجر: ما که می دانیم دردت چیه
در قاموس رجوی ها منفورترین کلمه که همه باید از آن بیزار باشند کلمه « خانواده » است که رجوی بارها در پیامهای خودش اعلام کرده که خانواده ما کسانی هستند که در اشرف زندگی می کنند و یا در این راه کشته شدند حال این فریبکاری نیست که خانم رجوی اهالی وال دوآز را که برای خوش گذرانی و گرفتن پول که در جشن های آنان شرکت می کنند خانواده مجاهدین اعلام می کنند؟
چرا آقای کریم قصیم واقعیت را تحریف می کند؟
آقای کریم قصیم عضو به اصطلاح شورای ملی مقاومت در برنامه به عبارت دیگر بخش فارسی بی بی سی در گفتگو با آقای عنایت فانی از پاسخ به سوالات مشخص و روشن در رابطه با آزار و اذیت نیروهای منتقد و خواهان خروج مجاهدین در اشرف و تشکیلات رجوی طفره رفت. او با پروپاگاندا، تحریف حقایق و بهره گیری از لحن خاص و ادبیات ستیزه جویانه ی مجاهدین همچنان از مواجه شدن با واقعیت موجود سر باز زد.
دیکتاتوری نه، ولی رئیس جمهور مادام العمر آری!!
بعنوان یکی از اعضای این فرقه که مزه آزادی و برابری و عدالت خانم قجر را سالیان در اشرف چشیده ام، می گویم آزادی در قاموس رجوی های دیکتاتور یعنی بی اختیاری محض فرد در تشکیلات و ابزاری در دست رهبری فرقه بودن.آیا قطع هرگونه ارتباط دو نفره – ممنوعیت قدم زدن دو نفره – آیا نداشتن امکانات ارتباطی شامل رادیو، تلویزیون، اینترنت، روزنامه آیا ممنوع بودن نوشتن تماس و نامه به خانواده آیا اجازه خروج از محوطه آسایشگاه نداشتن در طول شبانه و روز و… آزادی وعده داده شده خانم قجر است؟