مسعود رجوی و آخرین تابلو
رجوی رهبری فرقه آدمکش مجاهدین، آخرین تابلویی که امروز در حال رو شدن است همان روزها دیده بود و برای همین بود این همه سماجت و سناریوهای عجیب و غریب می ساخت تا ولو چند صباحی رسوایی و پایان غم انگیز هیتلر وار خود را عقب اندازد.این آخرین مهره و ورق در پایان راه فرقه که خود رجوی است اکنون می بایست لاجرم به جای خالی بازی گرفته شود و به طور اجتناب ناپذیری می بایست توسط غیر از فرقه هم که شده پیدا شود و به کار گرفته شود.
امریکا تروریست های دست ساز خود را در خاکش نمی پذیرد
امریکا در به راه انداختن جنگ پنهان در ایران، عراق، سوریه و هرکجای دیگر که بخواهد از مجاهدین بهره می برد. در عین حال مجاهدین همچون وجه المصالحه ای در دستان امریکا، برای معامله با ایران هستند. به این ترتیب امریکا مایل به ادامه حیات گروه مجاهدین خلق است اما در جایی به جز قلمرو خود، چرا که از پتانسیل گروه در انجام فعالیت های تروریستی به خوبی آگاه است.
من توسط علی منصوری مامور دستگیر شده رجوی (مجاهدین) در اسرائیل عضو گیری شدم
شخصی که برای انجام این ماموریت در نظر گرفته شد شخص علی منصوری بود. او به اسرائیل فرستاده شد تا بتواند در انجا برای سازمان لابی هایی پیدا کند و مانند همیشه از این ماموریت سربلند بیرون بیاید اما این بار در تل آویو دستگیر شد و سازمان برای اینکه دستش رو نشود او را وابسته به رژیم ایران معرفی کرد تا روی این موضوع سرپوش بگذارد و پاسخگوی نیروهایی تشکیلاتی اش نباشد.
وقتی تاکتیک رجوی نگرفت؛ باج خواهی رجوی و جان اعتصابیون کمپ لیبرتی
تردیدی نیست این گزارشها در راستای همان هدف رجوی از به راه انداختن اعتصاب غذا تنظیم شده است و ذرهای اهداف انسانی و دلسوزی برای کسانی که رو به مرگ هستند در آن به چشم نمیخورد، بنابراین می توان مهمترین علت تهیه آن را تن ندادن جامعه جهانی به این مدل از باج خواهی باندرجوی ارزیابی نمود.
تلاش رجوی و مریم قجر برای توجیه اعضاء وارفته در کمپ لیبرتی!
بر اساس همین خبرهایی که بدست آمده بعد از کشته شدن ۵۲ عضو فرقه رجوی دراردوگاه بد نام اشرف و نا پدید شدن ۷ عضو دیگرو بسته شدن درب اردوگاه بد نام اشرف در میان اعضاء رده پایین بهم ریختگی بیشتر شده و این باعث نگرانی سران فرقه رجوی شده و سران فرقه تصمیم می گیرند با راه اندازی انواع مهمانی در بین یگانها فضای یاس و نا امیدی دراعضاء رده پایین را از وارفتگی خارج کنند
بهره برداری دجالانه رجوی از ماه محرم
متعاقب فروپاشی حکومت صدام و نیاز رجوی و دستگاه دروغپردازش به دین و مراسم مذهبی خصوصا ارتباط با عشایر عراقی و عناصر استخباراتی صدام و حضور فعال آنان در قرارگاه اشرف، به ساخت مسجد روی آوردند و بر پاداشتن مراسم عزاداری در ایام محرم که تماما بهره برداری سیاسی ازآن حادثه بوده تا وانمود بکنند که مجاهدین در خاک امام حسین مظلوم واقع شدند
شهروندان اروپایی و وحشت از فرقه تروریستی مجاهدین
امروز بریتانیای کبیر عملاً با تهدید حضور عوامل فرقه گرا و تروریستی مجاهدین مواجه شده است و خطر پذیرفتن شماری عضو متعصب فرقه ای با سوابق خشونت آمیز را حس می کند. اگر تصمیم دولت انگلستان در سال 2008 صرفاً سیاسی بود – اقدامی علیه جمهوری اسلامی و یا مدارا کردن با دشمن جمهوری اسلامی به عنوان دوست خود – امروز خطری که با آن روبروست غیرقابل انکار است.
تاملی بر پیام مریم قجر به مجلسین عوام و اعیان انگلیس
خانم قجر؛ شماهم نیاز نیست با مظلوم نمایی و گلو دریدن و اشک تمساح ریختن برای قربانیان، در این مجلس و آن کنفرانس و جلسه های کذایی تان و با سفید سازی از چهره سیاه و دستان تا به مفرق آلوده به خون اعضای اسیرتان دراشرف بخواهید دنبال مقصر و بانی این کشتار بگردند.
مریم قجر بذل و بخشش می کند و اعضای لیبرتی اعتصاب غذا
این سئوال مطرح است که، اگر این امکانات مال سازمان است، پس چرا مریم قجر به نیابت از آنها بذل و بخشش می کند. مگر نه این است که همین 100 میلیون دلار کافی است تا تمام اعضای باقیمانده در عراق در رفاه و آسودگی به کشور ثالثی منتقل گردند. چرا این را خرج خود آنها نمی کند؟ البته پر واضح است که این سئوال هیچ وقت جوابی نخواهد داشت! و سهم هر آنکه خود را اسیر فرقه رجوی کرد جز حسرتی از زندگی آزاد و بی قید وبند چیز دیگری نبوده و نخواهد بود.
حاتم بخشی مریم رجوی به صندوق اعتماد ملل متحد از جیب مردمان عراق
مریم قجر این بار به منظور بی ارزش کردن و مقابله با ابتکار ملل متحد در ایجاد صندوق اعتماد کمک مالی در انتقال اسرای نگون بخت کمپ موقت لیبرتی به دنیای آزاد، دجالگرانه حاتم بخشی داشته و از جیب مردمان شریف عراق مدعی شده است که صد میلیون دلار حاصل از فروش اموال پانصد و پنجاه میلیون دلاری اشرف را به این امر خیر اختصاص خواهد داد!
خطابه دکتر کریم قصیم به سازمان مجاهدین و …
اگر سران مجاهدین بر این نظرند که این و آن / یا همه محتوای نوشته های آقای جمالی درست نیست، به جای اهانت و افترا زدن به ایشان و دیگر منتقدان می باید رسماً نکات مربوطه را تکذیب کنند.یا با نویسنده در باره مدعاها به مناظره علنی بنشینید. ابتکاری دموکراتیک جهت روشنگری به خرج دهید و این قدر – با هتاکی و اتهامات غیرمستند – شتابان تتمه آبروی خویش را چوب حراج نزنید.
رجوی (مجاهدین خلق) از مبارزه ضد آمریکایی تا آویختن به آمریکا
مجاهدین، خوردن بوی آمریکا به دماغ یک نفر را نشانه سازشکاری و مستوجب کیفر و محاکمه و مجازات می دانستند، نمونه اش درخواستهایی که برای محاکمه و مجازات امیرانتظام داشتند. رهبری مجاهدین چه دست و پایی می زد تا خود را ضدامپریالیست واقعی معرفی کند، افتخار قتل مستشاران آمریکایی را به نام خود ثبت کند و مصرانه از حاکمان می خواست به صف لیبی و یمن جنوبی و نیکاراگوئه در جبهه مبارزه ضدامپریالیستی بپیوندند.