با محکوم نمودن حمله به لیبرتی، رجوی را مسبب اصلی این کشتار می دانیم
از طرف دیگر رجوی نیز در این فاصله با زمینه سازی های فکری و مغزشویی های مستمر بار دیگر با دجالیت تعهد نامه دیگری در تاریخ 24 آبان 91 از همه اعضا دریافت کرد که تا آخر در کنار او در عراق خواهند ماند و بدین طریق سعی کرد تا کور سو امیدی که در دل افراد گرفتار و اسیر برای خروج از عراق و رسیدن به دنیای آزاد ایجاد شده بود را خاموش کند.
تناقض گویی خطی و مقدمه و موخره برای پولشویی
آنچه که بعنوان دم خروس این قضیه بیرون است بحث مضحک”همیاری” اخیر مجاهدین و پیوند آن با”موسسان چهارم ارتش آزادی بخش ملی” در سیمای آزادی است. بعبارت دقیق تر فریبکاری اینبار مجاهدین موضوع پولشویی است و اینکه به افکار عمومی نشان دهند این همه دارائی های میلیاردی مجاهدین تنها و صرفا در سایه کمک های مردمی و نه از طریق مزدوری برای صدام حسین بدست آمده است.
کشته شدن مصطفی خسروی از اعضای معترض رجویها در حمله به کمپ لیبرتی
درجریان حمله خمپاره ای روز شنبه مورخه 21/11/91 به کمپ لیبرتی، مصطفی خسروی از اعضای ناراضی فرقه رجوی کشته شد. مسعود رجوی اعتراض مصطفی خسروی را بی پاسخ نگذاشت و ضمن اینکه او را از منصب فرماندهی نیروهای نظامی برکنار نمود، بعنوان یک کارگر ساده در قسمت ترابری سررشته داری (آماد وترابری) تبعید نمود.
ردپای رجوی در کشتار اسیران کمپ لیبرتی
درطول حضور رجوی درعراق جان و مال اسیران هیچگاه برای وی درمقابل بقای تشکیلات منحوسش پشیزی ارزشی نداشته و ندارد. و این حمله اخیر هم فقط رجوی راخوشحال کرده است. لذا درهمین رابطه وجدانهای آگاه و مجامع بین المللی هرگز نبایستی فریب مانورهای شیادانه رجوی را بخورند. وهرچه سریعتر می بایست موضع گیری مناسبی در مقابل وقت کشی و ممانعت رجوی از انتقال اعضا به خارج ازعراق در پیش بگیرند.
در فرقه رجوی، نهاد خانواده در ورطه ی نابودی
ازنظر ایدئولوژیکی در فرقه رجوی زندگی تمام انسان هایی که درجوامع گوناگون مشغول انجام زندگی معمولی خود هستند یک نوع حیات پست و حیوانی است. زندگی انسان واقعی ایدئولوژی ساختگی مسعود رجوی است که حاکم بر آن باشد وهمین طور از نظرایدئولوژیکی این روح در فرقه مجاهدین حاکم است و الا جهت پیش برد خط و خطوط فرقه دست زدن به هرکاری که منافع فرقه را تأمین کند مورد قبول رهبری و مسئولین فرقه می باشد.
کانون ایران قلم حمله موشکی به ساکنان لیبرتی را محکوم می کند
این سوء استفاده بی معطلی رجوی ها از قربانی شدن افراد بی گناه، با استناد به گفته های مؤکد پیشین رجوی مبنی بر اینکه مجاهدین راهشان را با خون باز می کنند و نیزتجربه گذشته به درگیری کشاندن نیروهای عراقی و قربانیان آن، حتی اگر این تردید را که رجوی ها پیشاپیش از این واقعه باخبر بوده اند تقویت نسازد، مسئولیت این خونهای به ناحق ریخته شده را نیز از آنها سلب نمیکند.
حمله به کمپ لیبرتی- بازگشت به کمپ اشرف!
اعلام خط سرخ ترک عراق توسط مسعود رجوی و اعلام موسسان چهارم!!! و خوابهای پنبه دانه رجوی باعث کشته شدن و وضعیت بلاتکلیف افراد مستقر در کمپ لیبرتی می باشد.آنچه که رجوی به آن دل خوش کرده به مانند بیش از 3 دهه گذشته چشم دوختن به تحولات بین المللی و بازی نیروهای جنگ طلب با این گروه مزدور است.
مریم نماد نفرت و شقاوت وقیحانه
سازمان که همواره با تبلیغات سوء افراد را مسخ کرده بود و همه ما فکر می کردیم که مریم فردی سیاسی و پایبند به اصول اخلاقی است ولی با گذشت ۷ سال از خروج ام از سازمان، با واقعیاتی روبرو می شوم که بسیار تکان دهنده است. شخصی که نماد آزادی و آزادی خواهی بود و به عنوان رئیس جمهور برگزیده از طرف سازمان شناسانده شده بود شخصیت و رفتاری وقیحانه، غیرانسانی و خارج از شئونات زنانگی و همسرداری دارد.
روند رو به رشد فروپاشی و سوز و گداز رجویهای خائن
رجوی روزی در جریان نشستهای موسوم به طعمه دریک نشست همگانی خطاب به اعضای معترض و خواهان جدایی از فرقه اش گفت:”ما درب خارجه را برای همیشه گل گرفته ایم، فکرنکنید می گذاریم به کشورهای اروپایی بروید و باافشاگری علیه ما هرکدام یک چگوارا شوید.برعکس ما شما را به ایران خواهیم فرستاد تا مارک مزدور وزارت اطلاعات بخورید و مشروعیت سیاسی و مبارزاتی خود را ازدست بدهید.”
پشت پرده حمله موشکی به کمپ موقت مجاهدین
این مسئله به درون خود سازمان باز میگردد و بررسی آن نیز نیاز به یادآوری سابقه حمله قبلی به پادگان اشرف دارد که سال گذشته و با استفاده از خمپاره صورت گرفت. هر چند در آن اتفاق نیز رسانههای سازمان سعی کردند که مسئولیت حمله را بر گردن دولت عراق بیاندازند اما مصاحبه گروه خبرنگاران اعزامی به عراق برای بازدید از پادگان اشرف با اعضای جدا شده از مجاهدین و عراقیان ساکن روستاهای اطراف پادگان اشرف نشان داد که این حمله توسط اعضای خود سازمان و به سفارش سرکردگان این گروه و به منظور مظلومنمایی صورت گرفته است!
نگاهی به نامه دختر یکی از قربانیان فرقه رجوی
آموزه های ما بایستی هم از جنس تغییر و بروز آوری وعمق بخشیدن به نگاهمان از انسانیت باشد ولی حتماً می بایست این تغییر وکسب هر آمادگی به مسیری مرتبط بشود راه و مسیری که آرمانهای مردم اش را احترام گذارد، بردشمنان میهن اش خشمگین وبر سلحشورانش احسن بگوید. حال باید بگویم آیا براستی همان گروه مجاهدین که بدون اطلاع تو واز طرف تو چنین نامه ای را تنظیم و رسانه ای می کنند
فرقه رجوی از خمپاره باران و کشته دادن استقبال میکند
اصولا هر انسانی وقتی خبری از کشته شدن و خونریزی میشنود ناراحت میشود و دلش بدرد میاید. اما این مسئله برای سازمان مجاهدین و رهبری آن بکلی متفاوت است. آنها اعتقاد دارند که هر مسئله ای را باید با خونریزی حل کرد. این را با ذکر فاکت های بسیار میتوان ثابت کرد. مثلا وقتی مریم رجوی را در فرانسه به زندان انداختند مسئولین سازمان و مشخصا شورای رهبری وقت تصمیم گرقتند که کادرها با خودسوزی خود در خیابانهای کشورهای اروپایی اعتراض خودشان را به اینکار نشان دهند!