چشم پوشی رجوی های تروریست از کشتار مردم غزه توسط اسرائیل
در حمله وحشیانه چند روز اخیر نیروهای اسرائیلی به مردم بی گناه غزه که تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 100 نفر از زنان و کودکان و نوزادان شده است رجوی هیچ گونه موضعگیری مشخصی نکرده و فقط به نشخوار بعضی از خبرهایی می پردازد که انگار اسرائیل توسط مردم غزه مورد تجاوز قرار گرفته است.از رجوی ها باید پرسید اگر مقاومت و دفاع گروه حماس در برابر تجاوز و تهاجم آشکار صهیونیستها محکوم است پس از نظر شما دفاع مشروع چیست؟
آنتوان گسلر: مسعود رجوی معتاد به سکس است
آقای آنتوان گسلر (Antoine Gessler)، نویسنده، محقق و روزنامه نگار سوئیسی، برای سومین بار یک اثر تحقیقی پیرامون مجاهدین خلق منتشر کرده است. در آخرین اثر تحقیقاتی آقای آنتوان گسلر تحت عنوان”دزد روح” (Le Voleur d’âmes)، آمده است: «نقش زنان در سازمان مجاهدین خلق بسیار برجسته است. از آنجایی که کنترل آنها ساده تر از مردن است و مسعود رجوی، مردها را به جز عده ای معدود، خلع درجه کرده و درجه های فرماندهی را به زنان اعطا کرده است. زنانی که می بایست به لحاظ روحی و جسمی تحت امر مسعود رجوی قرار می گرفتند.»
مجاهدین، تروریست خوب!؟
آیا وزارت خارجه ی امریکا قبول دارد که استراتژی و ایدئولوژی اعتقادی فرقه ی رجوی دارای اصالت است یعنی اینکه این استراتژی سمبل ها و شاخص های مادی و ملموسی دارد که اکنون هم دست نخورده است؟ مثل رهبری – آرم – سرود و شعار محوری- تئوری ها و آموزش های روزمره – کتاب های ترور و… آیا مجاهدین ساختار سازماندهی و آموزش های تئوری روزمره ی خود که در امتداد استراتژی تروریستی گذشته هست را اصلاح کرده اند؟
استفاده مجدد مریم از دستگاه شماره انداز سرنگونی!!
این زن دجاله که فریبکاری را از شوهرش به خوبی یاد گرفته سعی دارد این بار بر خلاف مسعود به جای کشیدن لوزی و مربع و مثلث برای سرنگونی پنج محور را برای سرنگونی مشخص کرده است که همانند تحلیل های سابق مسعود کشکی است اگر مسعود با کشیدن اشکال هندسی و دیدن دکل سرنگونی و زدن استارت سرنگونی می توانست به مقصدش برسد او هم می تواند با ردیف کردن یک مشت اراجیف به سرنگونی برسد. اکنون با این تحلیل های بی محتوا قصد ادامه فریبکاری نیروهای خود در لیبرتی را دارد.
سکوت مرگبار مجاهدین در قبال کشتار مردم غزه
مریم رجوی که به دنبال استفاده از هر فرصتی برای تاختن به نظام بشار اسد است. کشته شدن ۲۰ فلسطینی مسلح وابسته به تروریستهای ارتش آزاد سوریه در الیرموک را در سریعترین زمان ممکن به عباس تسلیت گفت و ادعا کرد کشته شدگان افرادی بی دفاع بوده اند. مسأله ای که نگاه سیاسی و فرصت طلبانه مجاهدین – و نه انسانی آنها – را به حوادث فلسطین و منطقه اثبات می کند.
عضویت سناتور توریسلی امریکایی در فرقه مجاهدین خلق
یک کاسه شدن این سناتور از رده خارج با فرقه مجاهدین یقینا بخاطر پولهای باد آورده ای است که این فرقه در اختیار این اشخاص نادان گذاشته که یکباره خود را در مجاهدین ذوب شده می بینند. البته بعد از این اجیر شده تعداد دیگری از این قبیل عناصر سنگ مریم رجوی و مجاهدین را به خاطر پولهایی که دریافت کرده بودند به سینه زدند.
مجاهدین و سخنرانان عاریه ای
خیلی جالب و یا عجیب بود. شیوخی مثل علی الشمری و نمایندگان عشایر جبوری و عزاوی و نداوی و طاهری و برخی از دکترهای متخصص بغدادی و شیخ صالح که به قول خودش حزب صلح را تاسیس کرده بود نیز حضور داشتند.مسئولین فرقه به دست همه آنها قلم و کاغذی داده بودند و همه مشغول نگارش متن سخنرانی هایشان بودند. که البته رابطین فرقه نیز مستمرا مشغول کار توضیحی و القاء خط و خطوط برای متن سخنرانی به آنان بودند.
مسعود رجوی و درخواست های عقیم
مدتی است که سازمان توسط آدرس های خود در فیس بوک به نشخواری پیام بیست روز پیش مسعود رجوی پرداخته تا اساسی آن را با لفافه های همیشه دروغین اش، عجین و با رسانه ای نمودن به اصطلاح خود، آن را بی هیچ برآوردی منتشر نماید. گویا رهبر فرقه مجاهدین خلق چندی پیش بمناسبت سیزده آبان با پررویی و حساب های نادرست همیشگی اش فکر کرده با افاضات غلطش میتواند برای فرزندان ایران زمین حرف و حساب بزند و آنان را به رویارویی با صف مردم ایران فرا بخواند.
مریم رجوی در استونی، اپوزسیون در پراگ
سایر اپوزسیون البته مجاهدین خلق را بر سر سفره وابستگی و دریافت کمک مالی راه ندادند و ترجیح دادند کنفرانسشان را بدون این سازمان برگزار کنند , سازمانی که بدنامی آن از وابستگی به بیگانه و فعل پذیری آنان بسیار بیشتر است. آنها در پراگ گرد هم آمدند البته بیشتر در قالب اشخاص و نه سازمان و حزب و گروه که به تائید برگزار کنندگان در قالب شخص و نفر لااقل برای یکی دوروز میشود گرد هم آمد اما در قالب حزب و گروه خیر.
سیلی تاریخ به مجاهدین و سرنوشت محتوم
درحقیقت این دست تکامل است که در ادامه ی سیلی های تاریخ، رجوی را وجه المصالحه کرده و صدام آنها را در سرفصل آتش بس به ایران راند و هل داد تا از شر آنها خلاص شود و در نهایت تتمه ی آنها سوخته و در اشرف تبدیل به فسیل شوند. این سریال سیلی های مکرر تاریخ دیگر برای رجوی عبرت و نقطه عطف نداشت تا سرفصل اشغال عراق و خلع سلاح وشکست استراتژی جنگ آزادیبخش که مستمسک به قدرت صدام بود و اکنون هم اخراج از اشرف و عراق و متلاشی شدن.
در لیبرتی چه می گذرد
مسئولین که خیلی دوست دارند کمپ لیبرتی هم تبدیل به اشرف شود.اما دیگر تمام شد باید گفت از عرش به پائین آمدید.از آن دژ مستحکم و نقطه تحریک آدمها بیرون رانده شدید و همه چیزتان گرفته شد سنگری که بتوانید افراد را وادار به اطاعت کور کورانه کنید و زیر فشار قرار بدهید فرو ریخت.
روزهای آینده برای مجاهدین
استفاده از ابزارهای شبکه اجتماعی برای ایجاد توهم های غیرواقعی آشوب و فتنه سازی نیز دردی از دردهای سازمان را دوا نخواهد کرد. نبود پایگاه اجتماعی و اشراف نسبی مردم و علی الخصوص قشر دانشجو و جوان مطمئنا امکان هر سرمایه گذاری و بهره برداری سیاسی و تروریستی را برای سازمان صفر نموده است بطوریکه با رجوع به سایت سازمان رویکرد فرقه این روزها فقط در گریز به اخبار نصف کاره شورشیان سوریه خلاصه شده و چندمقاله مربوط به چندماه گذشته نیز با گرد و خاک و تارعنکبوت های آویخته شده اش خودنمایی می کند. ولی هرچه هست دور نیست آن زمانیکه بمب ملاقات خانواده ها با نظارت سازمان ملل ضربه سهمگین خود را بر تشکیلات مجاهدین برای همیشه وارد نماید.