جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
فرقه رجوی بقای سیاسی خود را در بحران و جنگ دنبال میکند! 30 مهر 1391

فرقه رجوی بقای سیاسی خود را در بحران و جنگ دنبال میکند!

سازمان مجاهدین خلق سالهاست که متاسفانه از محتوای یک سازمان انقلابی و مستقل و آزادیخواه خارج و تهی شده و برای حفظ بقا و حیات سیاسی خود هیچ راهی جز متوسل شدن به ابرقدرت و اسرائیل و عربستان سعودی و…..را در پیش روی خود نمی بیند و مستمراازایجاد بحران در منطقه استقبال کرده و بر طبل جنگ نظامی در منطقه با الگوی عراق و افغانستان میکوبد

یک موسسه آمریکایی: مجاهدین دلال جنگ می شوند! 29 مهر 1391

یک موسسه آمریکایی: مجاهدین دلال جنگ می شوند!

«دیوید اسپیدی» در این مقاله ابتدا به لابیگری گسترده این سازمان تروریستی و خرید تنی چند از سیاست مداران آمریکایی برای خروج از فهرست سازمانهای تروریستی آمریکا (FTO) پرداخت.وی در ادامه افزود: دلیل ظاهری حذف نام سازمان مجاهدین خلق مستقر در عراق از سوی آمریکا (از فهرست تروریستی) این است که این (گروه) یک نیروی در تبعید است که خود را وقف از بین بردن نظام کنونی در تهران نموده است.

رجوی های سنگدل به کودکان ایرانی هم رحم نمی کنند 26 شهریور 1391

رجوی های سنگدل به کودکان ایرانی هم رحم نمی کنند

رجوی های خون آشام نه تنها بصورت مستقیم خون مردم ایران را ریخته اند، بلکه بصورت مستقیم یا غیر مستقیم اقدام به شکنجه و آزار مردم و منجمله کودکان خردسال نموده اند. این جنایتکاران که مردم ایران بدلیل آگاهی از ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی شان فریب آنان را نخوردند، با مردم ایران عناد داشته و مستمرا در کنار اسرائیل و جنگ طلبان آمریکایی که اساسا حامیان صهیونیست ها در آمریکا می باشند، بر طلب جنگ کوفته و به تحریم و فشار بر ایران فرا می خوانند تا شاید به این طریق از ملت ما انتقام بکشند.

تنها این دو نفر به دولت کانادا تبریک گفتند؛ نتانیاهو و رجوی 20 شهریور 1391

تنها این دو نفر به دولت کانادا تبریک گفتند؛ نتانیاهو و رجوی

استقبال فرقه رجوی از تصمیم دولت کانادا در حالی است که حدود نیم میلیون ایرانی در این کشور زندگی می کنند و از هم اکنون ارائه خدمات کنسولی به این تعداد ایرانی به دغدغه بزرگی برای خود آنها و نهادهای حقوق بشری تبدیل شده است. علاوه بر مریم رجوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز از تصمیم دولت کانادا استقبال کرده و آن را تبریک گفت. جالب اینجاست که چند روز بعد از این تصمیم دولت کانادا تنها دو تن از آن استقبال کرده اند؛ مریم رجوی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل.

مجاهدین هم پیمان خوبی برای آمریکا نیستند 01 مرداد 1391

مجاهدین هم پیمان خوبی برای آمریکا نیستند

«جرمیا گولکا» طی مقاله‌ای که در مجله آمریکایی «امریکن پراسپکت» (American Prospect) منتشر شد ضمن فرقه خواندن سازمان مجاهدین، آنان را هم پیمانان نادرستی خواند که همکاری آمریکا با آنان منجر به از بین رفتن اعتبار این کشور در بین ایرانیان می‌شود، چرا که این همکاری‌ها چهره حامیان آمریکایی مجاهدین را مانند انسان‌های فریب خورده نشان می‌دهد.

مجاهدین و طینت ضد انسانی و ضد ایرانی 18 تیر 1391

مجاهدین و طینت ضد انسانی و ضد ایرانی

وقتی ارباب سابق آنان یعنی صدام در عراق حاکم بود و به آنان جیره و مواجب می داد، هنگامی که عراق مورد تحریم قرار گرفت، رجوی ها پی در پی در نشریه خود چند صفحه را به مطالبی اختصاص داده بودند که نشان می داد لبه تیز تحریم ها بر گردن مردم عراق است و این عمل غیر انسانی است. حالا چه شده که وقتی موضوع تحریم ملت ایران است، این تحریم ها نه تنها بد نبوده بلکه باید بیشتر هم بشود؟

“سازمان مجاهدین”، پشت پرده نامه سناتور‌های آمریکایی به اوباما 07 تیر 1391

“سازمان مجاهدین”، پشت پرده نامه سناتور‌های آمریکایی به اوباما

پایگاه تحلیلی”گلوبال ریسرچ” در مقاله ای به قلم”کوروش ضیابری”، درباره توطئه‌های سازمان تروریستی مجاهدین و حمایت آمریکا از آن نوشت: اخیراً 44 سناتور آمریکایی به”اوباما” نامه نوشتند و در آن تلویحاً گفتند که زمان سیاست‌های صلح‌جویانه با ایران به سر آمده و گزینه های دیگر باید با برنامه هسته‌ای آن دست و پنجه نرم کنند که شواهد نشان می‌دهد سناتورهای صهیونیستی حامی مجاهدین مصرانه خواستار و پی‌گیر آن بوده اند.

هاآرتص: حمایت از گروه مجاهدین در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است 04 تیر 1391

هاآرتص: حمایت از گروه مجاهدین در راستای منافع آمریکا و اسرائیل است

نویسنده این مقاله در ابتدا بر اهمیت سیاست خارجی تاکید کرده و به رامنی توصیه می‌کند که وی برای دست‌یابی به آرای بیشتر در ماه نوامبر باید بتواند تفاوتی آشکار در مواضع خود در سیاست خارجی نسبت به مواضع اوباما ایجاد کند. این روزنامه در ادامه مدعی می‌شود که اوباما از مخالفین نظام ایران حمایت نکرده و همچنین اجازه داده تا مذاکرات هسته‌ای با ایران، بدون دست‌یابی به نتیجه ای ملموس، ادامه یابد. به گفته این روزنامه همین موضوع هم موجب بروز انتقادات از وی شده است.

مجاهدین و وطن فروشی در حد المپیک! 22 خرداد 1391

مجاهدین و وطن فروشی در حد المپیک!

آخر آقای رجوی جنایتکار! مگر محصول حمله نظامی به ایران از سوی اسرائیل یا امریکا یا هر کشوری دیگر جز به خاک و خون کشیده شدن مردم ایران و منطقه است؟ مگر جز ویرانی کشورمان نتیجه ای دیگر هم در بر دارد؟ همیشه این مردم عادی هستند که قربانی اینگونه حوادث میشوند! پس گیریم که تو با حکومت سر جنگ داری چرا از کشتار مردم عادی استقبال میکنی؟ مگر در حمله مثلا اسرائیل به ایران کسانی جز مردم عادی بخاک و خون کشیده خواهند شد؟

شور و شعف رجوی از گامهای رو به جنگ 08 خرداد 1391

شور و شعف رجوی از گامهای رو به جنگ

آنچه به وضوح پیداست، وحشت و نگرانی سران فرقه رجوی است که خیانت آنان در رابطه با فروش اطلاعات نظامی کشورشان به صدام حسین و اسرائیل و عربستان و وزارت دفاع آمریکا و همچنین ترور دانشمندان هسته ای ایران بر کسی پوشیده نیست و حتا برخی از مقامات آمریکایی هم آنرا کاری شرم آور توصیف نموده اند. البته رهبری مجاهدین نیز قبلاً به خیانتهای خود اشاره مستقیم کرده بود و این مسئله چیزی نیست که فقط مخالفان وی عنوان نموده باشند.

رجوی ها آن روی سکه صهیونیست ها 31 فروردین 1391

رجوی ها آن روی سکه صهیونیست ها

چرا مواقعی که این نشست ها قرار است برگزار شود سران فرقه به یک باره به افشاگری در مورد سایت های هسته ای ایران پرداخته و مدعی می شوند که این اطلاعات از طریق هواداران!! سازمان از داخل ایران به دستشان رسیده است در صورتی که برای همگان مشخص شده است که این اطلاعات توسط سازمان اصلاعاتی اسرائیل یعنی موساد در اختیار سران فرقه قرار می گیرد و حتی تعداد زیادی از خبرنگاران آمریکایی به این رابطه دست به افشاگری زده

کابوس تنهائی مجاهدین بعد از استراتژی جرقه و جنگ 29 فروردین 1391

کابوس تنهائی مجاهدین بعد از استراتژی جرقه و جنگ

مجاهدین که تمامی سرمایه گذاری خویش را بر روی تطمیع و تجهیز طراحان حمله به ایران مانند جان بولتن که صاحب امتیاز تسلیحات آمریکا و دیگر نظریه پردازان موافق حمله نظامی نموده اند نمی توانند فعالیت های صلح آمیزی را که با گفتگو و تبادل نظر و مذاکره همراه باشند، بپذیرند. زیرا تمامی این شیوه ها در باور مجاهدین خیانت، سازش، مماشات نامیده شده و کسانیکه وارد این محدوده گردند دشمن محسوب می شوند و نابودی حق مسلم آنان است.

blank
blank
blank