مریم قجر و شوی مسخره دیگری در پاریس
مریم رجوی در یک کنفرانس باصطلاح بین المللی شرکت نموده و سخنرانی کرد. او که بعد از گذشت 12 ماه از مصاحبه با خبرگزاری فرانسه و در حالی که نه تنها دولت های خارجی بی طرف نبوده بلکه همچون سه دهه گذشته به شدت علیه ایران دست به اقدام عملی نیز زدهاند با وقاحت تمام عده ای بیکارِ از سیاست خارج شده که برخی هایشان از قضا از حامیان پرو پا قرص اسرائیل هم هستند را گیر آورده و با مدد جنگ طلبانی همچون جان بولتن و یارانش می خواهد به هر قیمت بگوید که حرف مرد و زنِ دجال یکی است و این حکومت همانطور که آنها از سی سال قبل هم گفته اند در مرحله سرنگونی است!!!
فرقه رجوی سر بر آستان بیت العدل!
سرنوشت و ماهیت به شدت مشابه دو فرقه بهاییت و رجوی، به ویژه اعتقادات بدعت آمیز و ضد شیعی این دو فرقه، باعث شده تا در این دوران نیز علیه ایران به اتحاد برسند.بر پایه اطلاعات به دست آمده، چندی است که عوامل فرقه رجوی به تعدادی از سرشاخه های فرقه بهاییت وصل شده و به پیشبرد طرح ها و برنامه های ضدایرانی که مهمترین آن تشویق آمریکا و اسرائیل به حمله نظامی به ایران و تحریم همه جانبه و شدید مردم ایران است، با هماهنگی یکدیگر مشغولند.
جنگ، رویایی که رجوی به گور خواهد برد
رجوی پس از سقوط صدام نیز او با تصور اینکه چون بوش نام ایران را بعنوان یکی از کشورهای محور شرارت اعلام کرده پس به ایران حمله خواهد کرد، بعد از تسلیم کامل به آمریکایی ها شروع به مزدوری برای آنان و دمیدن در تنور جنگی جنگ طلب ترین جناح های آمریکا نمود و به پاداش جاسوسی و چاپلوسی، در زمانی که رامسفلد وزیر دفاع آمریکا بود پنتاگون از مجاهدین حمایت می کرد.
تروریست های خوب (سازمان مجاهدین خلق) در میدان رقص
سال ها پیش ژنرال آمریکایی گفته بود که ؛” مجاهدین از جنس تروریست های خوب هستند.کارهایی که ما از انجام آن شرم داریم آنها بخوبی انجام می دهند”.وقتی چنین تزی در کنار همنشینی استراتژیک مجاهدین با انواع جریان های جنگ طلب قرار می گیرد چهره”ضد امپریالیست”! مجاهدین نیز رو می شود. نگاهی کوتاه به نوشته عباس داوری (بنیان مرصوص) این مسئله را به اثبات می رساند که محصول 40 سال آب در هاون کوبیدن، دست آخر جلسه گذاشتن و تظاهرات کردن برای رضای خاطر مشتی هفت تیر کش غربی و جنگ طلب از نوع خانواده”بولتون” ها است.
رجوی هر ژستی هم که بگیرد باز جنگ طلب و خونریز است
همسویی فرقه وطن فروش رجوی با اسرائیل و جنگ طلب ترین جناح های آمریکا، چیزی است که هر چه به جلو می رویم بهتر و بیشتر عیان می گردد.آخرین تلاش رجوی شیاد برای اثبات نوکر منشی و عشقش به خونریزی، هم آوائی او با اسرائیل و جان بولتون در خطرناک جلوه دادن نیروگاه اتمی بوشهر و لازم بودن حمله به ایران و تشدید تحریم ها علیه ایران است.
مسعود رجوی سالهاست که همراه با سازمان مجاهدین مرده است
مردن یا زنده بودن مسعود رجوی فرقی در سرنوشت سازمان مجاهدین ندارد و این سازمان با تمامی اهداف ضد میهنی خود در مقطعی به همراه مسعود رجوی مرد که او همدست دشمن مردم ایران شد و در کنار صدام حسین قرار گرفت و امروز همدستی با تمامی عناصر ضد ایرانی از قبیل” دانیل زوکا” و” ریموند تنتر” و” لرد کوربت” و” جان بولتن” و ازنار و انبوه دیگری از دشمنان قسم خورده مردم ایران با معرکه گیری مشتی مواجب بگیر شورایی تمامی فشار خود را برای نمایش دروغین آلترناتیو بودن فرقه مجاهدین به کار می بندند.
روابط پنهان مجاهدین و اسرائیل
رفتار رجوی و سرسپردگی کورش به سیاست آمریکا به همراه حمایتش از لابی اسرائیل نشان می دهد که چقدر مجاهدین از حال و هوا و احساسات ایرانی های واقعی دور هستند. ایرانی رفتار و منش اسرائیل را نمی پسندند و سرسپردگی کور به اسرائیل و کمک به گسترش قدرت اسرائیل را نمی پذیرد. برای ایرانی ها، اسرائیل نماد غولی است که هرگز با آن از درآشتی وارد نمی شوند و سیاست اسرائیل در قبال ایران در واقع فشار بر آمریکا برای انجام آنچه اسرائیل می خواهد است.
مواضع ضد میهنی خانم مریم رجوی
در روزگاری که سیاستمداران نظام سرمایه داری جهانی و مهره های کلیدی امپریالیسم سعی دارند تا برای تامین اهداف اقتصادی و غارت منابع ملت ها، سیطره ی همه جانبه ی خویش را بر ملت ها استمرار بخشند همسر رهبر عقیدتی مجاهدین بر خلاف اهداف و اصول فکری و سیاسی بنیانگذاران مجاهدین، در راهی گام گذاشته است که جز خیانت به ملت هیچ تعریف و تفسیر دیگری نمی توان برای آن متصور شد.
کارناوال تاورنی ؛ تابلو رسوائی فرقه مافیایی رجوی
طبعآ هر گروه و یا حزبی که از خود چیزی داشته باشد حاضر نمی شود این رسوایی را پذیرا باشد و مجبور شود پرچم امریکا را در برنامه خودش به اهتزاز در اورد و افرادی چون بولتون و…جنگ طلب را برای حمایت از خود همراه کند بلکه این نشانه ضعف و درماندگی فرقه را نشان میدهد که حاضر هست با وجود منفوریت این ادمها در میان ایرانها و دیگر ملل از انها برای شرکت در تجمعات خود برای کسب حمایت دعوت کند.
رونمایی از”جان بولتن” ازکارافتاده نشان یاس ودرماندگی فرقه رجوی
نزدیکی و دوستی و ارتباط و کمک مالی سرمایه داران اسرائیلی از سال 2000 بدین سو ابعاد تازه تری می گرفت _ این هماغوشی اسرائیلی ها بصورت پنهان ونیمه روشن تا کنون همچنان ادامه داشته ودارد _ شرکت ریچاردبولتن جنگ طلب مدافع بی حدو مرز اسرائیل وهم چنین خوزه ماریا انزنار حامی دولت اسرائیل درگرهمایی چندهزارنفره این گروه تروریستی درفرانسه راباید نمونه علنی شده ورسمی کمک بی حد وحساب وهمه جانبه” جمعیت طرفداران اسرائیل” به این گروه تروریستی بحساب آورد.
مریم رجوی، گردهمایی تاورنی و هیاهو برای هیچ
دعوت سران مجاهدین از جان بولتون، در حقیقت پشت پا زدن به همه اصول و مبانی مبارزاتی ست که روزی بنیانگذاران مجاهدین بر آن تاکید داشتند. افتادن به تور سیاستمداران امپریالیست و جنگ طلبی چون جان بولتون و همنوائی کامل با چنین افراد ضد ایرانی، نهایت رسوایی فرقه ای ست که مریم رئیس جمهور خود خوانده آن بشمار می آید.
سازمان مجاهدین از تحریم های جدید شورای امنیت علیه مردم ایران استقبال کرد
نکته جالب توجه در موضع گیری مریم رجوی، درخواست عاجزانه او از جامعه بین الملل برای به رسمیت شناخته شدن او به عنوان نماد مقاومت مردم ایران بود. این درخواست ملتسمانه سال ها است به بهانه ها و به طور مشخص در بزنگاه های اینچنینی از سوی مجاهدین و به خصوص مریم رجوی مطرح می شود. این در حالی است که آمریکایی ها به عنوان تاثیرگذارترین عضو جامعه بین الملل و شورای امنیت کماکان بر تروریست بودن و فرقه بودن مجاهدین تاکید دارند