سال سقوط استراتژی های مجاهدین
امسال می تواند سال سقوط استراتژی ها علی الخصوص استراتژی های فرقه رو به اضمحلال رجوی باشد. شاید هم بهتر باشد که بگوییم تکمیل استراتژی های شکست خورده. به هر ترتیب، از روز اولی که بخاطر می آوریم در دوره یک استراتژی در مرحله مشخص خودش مطرح شد و بعد از مدتی کوتاه و یا نه چندان بلند بلافاصله قرین شکست شد و قدم به مرحله بعدی گذاشته شد. تا امروز که براحتی می شود گفت واقعاً روزهای آخر این قبیل استراتژی هاست.
جنگ طلبی دست مایه اصلی فرقه رجوی – قسمت دوم
این همه کوبیدن بر طبل جنگ هیچ نفعی برای فرقه ندارد جز اینکه همانطور که در گذشته استراتژی های خود را بر مبنای جنگ نهادند و یکی بعد از دیگری شکست خوردند باز هم فرقه اصرار دارد بر طبل جنگ بکوبد اما با ظاهر صلح طلبی و ژست های دیپلماتیک.اما حقیقت مسلم اینکه از تنور جنگ هیچ نانی برای فرقه رجوی گرم نمی شود. چون نه آمریکا قصد به بازی گرفتن فرقه رجوی را دارد، نه منطقه گنجایش پذیرش آنها را دارد، و نه اساساً ظرف چنین تحملی و مقبولیتی در سطح جهان و منطقه و ایران برای فرقه هست.
جنگ طلبی، دست مایه اصلی فرقه رجوی – قسمت اول
از خلال مناسبات فرقه و موضع گیری های اصلی که توسط خود مسعود رجوی مرتب اعلام شده و یا می شود، به این واقعیت صد بار اثبات شده رسید که فرقه یک لحظه هم عملیات تروریستی را کنار نگذاشته و یک لحظه هم از تفکر جنگ طلبی خود را فارغ نکرده و یک لحظه هم از خشونت طلبی دست برنداشته است و صرفاً اگر کاری کرده تاکتیکی بوده و مقتضای شرایط ایجاب می کرده و لذا همیشه منتظر فرصت است تا به لباس اصلی خودش در بیاید یعنی خشونت و تروریسم.
رجوی که مدعی بود از زمان آگاه است در خواب فرو رفته است
لابی های اسرائیلی می خواهند از این کارت سوخته علیه ایران استفاده کنند اما عمرش تمام شده است چون در کنار مردم نیست و برای همه روشن شده است که این گروه در زمان جنگ و بعد از جنگ بر کشور خود به خاطر منافع شخصی چه مشکلاتی آفرید که تماماً از جیب مردم پرداخت شده است.
رجوی و دروغی دیگر
کافی است به این نکته توجه کنیم که رجوی بیش از 8 سال است ادعا می کند ایران به مرحله ساخت بمب اتمی نزدیک شده!!! و به زودی آنرا تولید خواهد کرد. اگر چند سال دیگر هم به اطلاعیه های او و فرقه اش نگاه کنید همین عبارت را خواهید دید، همانطور که از سال 60 او گفت که حکومت ایران در حال سرنگون شدن است و وارد مرحله سرنگونی شده و… و هنوز هم با گذشت نزدیک به سه دهه باز همان حرف را با رنگ دیگری به خورد افرادش داده
کوبیدن مجاهدین بر طبل جنگ
در این میان فرقه رجوی که بعد از خلع سلاح آنها توسط نیروهای آمریکایی در فردای اشغال عراق مداوماً و مکرراً و با تاکید زیاد و بکارگیری انواع حقه های تبلیغاتی و رسانه ای می کوشیدند خود نیروهایی طرفدار صلح و سازش و کلاً اقدامات غیر خوشنت طلبانه و همگرایی سیاسی و خلاصه پیرو خط مشی مسالمت آمیز می دانستند تا اندکی فضا را آماده دیدند تلاش کردند تا آنجا که می توانند آنچنان فضا را آلوده کنند که کسی را یارای دیدن واقعیت نباشد و آنچنان فضا را به زعم خودشان آماده دیدند که نتوانستند تحمل کنند و بند را آب دادند.
در باب حسن داعی الالسلام سر چماقدار فرقه رجوی در امریکا
لابی اسراییل و نومحافظهکاران آمریکایی از سوی دو گروه ایرانی در تبعید در ترویج دیدگاههای خود برای جنگ با ایران و یا وضع تحریمهای اقتصادی سنگین مورد پشتیبانی قرار میگیرد: «سلطنتطلبان» و هواخواهان «مجاهدین خلق» که از سوی وزارت خارجه آمریکا به عنوانه یک گروه تروریستی نامشان به ثبت رسیده است. یکی از رهبران این گروه حسن داعیالاسلام بود که در حال حاضر «نایک» و تریتا پارسی از او به دلیل افترا و دروغ بستن به دادگاه شکایت بردهاند
نشست”رجوی و تراژدی فروغ جاویدان” در خوزستان
روز جمعه مورخ 2/5/1388 بمناسبت بیست ویکمین سالگرد شکست مفتضحانه عملیات موسوم به فروغ یا دروغ جاویدان که در طی آن نزدیک به 2700 نفر از اعضای سازمان در لشکر کشی دیوانه وار رجوی که توسط متحد جنایتکارش صدام حسین پشتیبانی میشد کشته و زخمی شدند، نشستی در دفتر انجمن نجات شاخه خوزستان برگزار گردید.
مسعود رجوی و تراژدی فروغ جاویدان
برای رجوی فقط یک چیز مهم و آن هم کسب قدرت بود.براساس همین باور مالیخولیایی زمینه فروغ به اصطلاح جاویدان را فراهم کرد. با بسیج تمامی نیروها درخارج هر روزه دهها جوان بخت برگشته را که کوچکترین آشنایی به مسائل نظامی نداشتند را از خارج از کشور وارد عراق میک رد و روی این افراد چنان تبلیغات وسیع صورت گرفته بود که همه فکر می کردند دارند به ایران برای پیک نیک میروند.
تلاش گروه تروریستی مجاهدین و هشیاری ما
گرچه فهم ودرک توقعات جوانان ایران زمین درشرایط کنونی قابل پذیرش می باشد ولیکن هشیارباشیم _ حمله به مراکزنظامی وانتظامی _ به آتش کشیدن وسائل نقلیه عمومی _ حمله به بانکها وادارات دولتی _ شلیک گلوله ازمکان های پنهان بسوی تظاهرکنندگان و وشعارسرنگونی ازجمله حرکت ها واقداماتی است که بقایای این گروه تروریستی دردستور کاری خود قرارد اده اند
مجاهدین، تروریستهای دردانه
یک نمونه عینی و دم دستی از تروریستهای نازپرورده انگلیس، مجاهدین هستند. این گروه در عین ناباوری و بدون هیچ مقدمه ای به ناگهان از لیست گروههایی که از دید پارلمان انگیس تروریست خوانده می شوند، خارج شد و به این ترتیب راه برای پولشویی، تامین منابع مالی، برقراری ارتباطات با احزاب و شخصیتها و تبلیغات به نفع این گروه هموارتر گردید.
پناهنده بودن مجاهدین در عراق، یک دروغ بزرگ
منیر حداد، سخنگوی دادگاه جنایی عراق اظهار داشت: مجاهدین برای ماندن در عراق اصرار دارند که ۲۰ سال است در این کشور پناهنده هستند اما حقیقت این است که حتی صدام هم به آنها چنین حقی را نداده بود و گفته های آنها تنها یک دروغ است. مجاهدین توانسته اند چند نفر از قضات عراقی را با خود همراه کنند و حتی با نفوذ در برخی از مطبوعات عراقی درایجاد جو ناآرام در عراق نقش آفرینی کنند.