فاتحه بر استراتژی مرده
راه حل سوم، گزینهای است که گویا گروههای مخالف ایران بهدلیل شرمندگی از علنی شدن اقداماتشان برای تحریک حمله به ایران و نیز حمایتشان از مواضع نئومحافظهکاران جهت اقدام نظامی، آن را به غرب پیشنهاد میکنند و آن را بهاصطلاح راه حلی در مقابل غرب برای مقابله با حکومت ایران معرفی مینمایند.
آهای رجوی ضد خلق، خلق آومده کجائی
امروز در چهارمین سالروز سقوط بغداد و سرنگونی رژیم دیکتاتوری صد ام حسین منبع اصلی کمک های مالی و تسلیحاتی رجوی و اشرف. به گفته خبرنگاران غربی صدها هزار عراقی به خیابانها آمدند و در یک تظاهرات صلح امیز ضمن شادی از سرنگونی دیکتاتور خونخوار خواهان اخراج نیروهای امریکائی از عراق شدند.
تروریزم و نا امنی ایده آل مجاهدین
فرقه تروریستی مجاهدین بقاءِ خودرااز روز اول برخشونت وترور وتهدیدوارعاب گذاشتند.مجاهدین برای تصاحب قدرت زمینه وسابقه وپروسه مبارزاتی ومله اجتماعی مناسبی نداشتند لذا تلاش آنها برای این کاربامخالفت مردمی روبرو شداما آنها برای اینکه این ضدیت های مردمی رانفی کنند دست به ترورهای وحشت ناک زدندتاازاین طریق بتوانند مشروعیتی برای ادامه موجودیت خودکسب نمایند.
تحرکات ایذایی گروههای مخالف ایران با حمایت آمریکا
روزنامه” ریناشیتا” در مقالهای بهقلم” آنتونلا ویچینی” ضمن بررسی نمونههاییاز برنامههای خصمانه دولت آمریکا برای ضربهزدن به ایران، حرکت وزارت امور خارجه آمریکا به سمت تغییر نگرش نسبت به مجاهدین را، مشکوک ارزیابی کرده است. این روزنامه ایتالیایی در شماره اخیر خود مینویسد: در حالی که همراه با فشار فزاینده آمریکا و اروپا بحران ناشی از برنامه هستهای ایران به پایان دوره چهار ساله خود نزدیک میشود، وقایع دیگری در جریان هستند که ناشی از سیاست خارجی توسعهطلبانه واشنگتن و به منظور ارعاب ایران تلقی می شوند.
عبدالمالک ریگی، آمریکا و چهارشنبه سوری
سازمان مجاهدین سالهاست که شیوه ای را برای به اصطلاح مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی در پیش گرفته که نه تنها در جهت آزادی و رهایی مردم ایران نیست بلکه در طول تاریخ ایران، هیچ دشمنی هم از این شیوه ها برای نابودی ایران و ایرانی استفاده نکرده است. سازمان مجاهدین بجای تکیه بر مردم که آنها را در شعار خلق قهرمان ایران میخواند، از دشمنان ایران و ایرانی میخواهد که به ایران حمله ور شوند این دشمن خواه صدام باشد یا اسرائیل یا آمریکا برای مجاهدین فرقی ندارد و حتی اینکه در این حمله احتمالی چند نفر از مردم ایران کشته میشوند هم برای سازمان مهم نیست، مهم برای مجاهدین رسیدن به قدرت است
بی اعتباری ادعاهای واهی
در حالیکه پس از ماهها ادعای بیمورد دربارهی دخالت ایران در ناآرامیهای عراق، مقامات نظامی امریکا با ارایهی شواهدی متزلزل و ساختگی، به انتشار چند تصویر از مهمات جنگی مبادرت کرده و آن را مستند ادعاهای پیشین خود دانستند، بلافاصله مشخص گردید که این اسناد به ناشیانهترین شکلی جعل شده است و تاریخهای حک شده بر آن مربوط به صنایع مهماتسازی ایران نمیباشد.
مجاهدین خلق و چلبیهای ایرانی
مجله اشپیگل در مقاله ای در شماره پنجم فوریه خود با عنوان «عراق دوم»، به مساله حمایت آمریکا از اپوزیسون تبعیدی ایران یعنی مجاهدین خلق برای مقابله با دولت جمهوری اسلامی اشاره می کند راکفلر رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا اشاره شده که اخیرا از احتمال اقدام آمریکا علیه ایران و تکرار ماجرای عراق ابراز نگرانی کرده است. اشپیگل با اشاره به مواردی از جمله حکم جورج بوش برای شلیک به ماموران ایرانی و سوری در عراق، تاکید پنتاگون که ماموران ایرانی عامل مرگ پنج آمریکایی در کربلا هستند و نیز اعزام دومین ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه می نویسد با همه آین ها، کاخ سفید تلاش برای سرنگونی حکومت روحانیان را تکذیب می کند
ملاقات هیئت انجمن ایران پیوند با خانم سناتور نیسنس
روز چهارشنبه 31 ژانویه 2007 هیئتی از طرف انجمن ایران پیوند متشکل از آقایان بهزاد علیشاهی و کریم حقی در محل سنای بلژیک با خانم سناتور کلوتیلده نیسنس (Clotilde Nyssens) از حزب دمکرات مسیحی فرانسوی زبان دیدار و ملاقات کردند. در طی این ملاقات که بیش از دو ساعت به طول انجامید و در فضایی دوستانه و پرتفاهم انجام گرفت؛ آقایان بهزاد علیشاهی و کریم حقی به طور مشروح وضعیت سیاسی حاکم بر ایران را توضیح دادند. موضع انجمن ایران پیوند در مخالفت با جنگ و حمله نظامی احتمالی به ایران و خطراتی که از این منظرایران؛ کشورهای منطقه و کل خاورمیانه را تهدید می کند برای خانم کلوتیلده نیسنس توضیح داده شد که بسیار مورد استقبال ایشان قرار گرفت.
دشمن ایران، جاده صاف کن های امریکا
این روزها دار و دسته رجوی آن چنان به خیانت و جاسوسی بر علیه ایران مشغولند که فرصت سر خاراندن و لحظه ای آرام وقرار ندارند. بی صبرانه به تحریک و فتنه انگیزی مشغولند تا زمینه تحریم وتهاجم امریکا به ایران را فراهم کنند، عجیب است، جماعتی که برای به خاک وخون کشیدن مردم ایران این همه عجله بخرج می دهند، خود را طرفدار، حامی و مدافع خلق ایران می نامند! بی آنکه بفهمند و واقعیت انحراف ودشمنی اشان را با مردم ایران بپذیرند و این حقیقت را قبول کنند که خودشان نوکر صهیونیسم و جاده صاف کن امپریالیسم تشریف دارند ودر رذالت وخیانتشان به میهن ومردم ایران جای شک و تردیدی نیست
درجشن میلاد مسیح،سخن از تحریم و خشونت
سال هاست خانم رجوی تلاش می کند با سوء استفاده ازعده ای پیروان مسیحیت چهره ی خشونت گرای خود را با ترتیب چنین جشن هایی بپوشاند (که البته این امر محقق نشده) به همین دلیل وبه مناسبت میلاد مسیح (ع) سخنانی را ادا کردند که تناسبی با شان آن حضرت نداشته وتنها محملی است برای اهداف پلید فرقه ای ها. این که از لغو برچسب تروریستی سخن گفته سخنی به گزاف است چرا که هنوز جوهر بیانیه ی کشور انکلیس و… که اعلام نمودند حکم دادگاه لوگزامبورگ تاثیری بر لیست ندارد خشک نشده واصلاً هنوز حکمی صادر نگردیده که به بهانه ی عید کریسمس و با آوردن چند هوادار وارفته از اعدام پدر فرقه، جشن گرفته اید!
مجاهدین خلق، وجه المصالحه بین ایران و آمریکا
برنامه خبری – تحلیلی”نیوزنایت” تلویزیون بی بی سی، در برنامه شب چهارشنبه خود (27 دی) در گزارشی ویژه، از دستیابی به محتوای کامل نامه ای خبر داد که ایران در پی اشغال عراق در سال 2003 برای آمریکا نوشته و طی آن پیشنهاد کرده بود به برقراری ثبات در عراق کمک کند، دست از حمایت نظامی از حماس و حزب الله بکشد و همچنین امکان دسترسی آزاد به تجهیزات هسته ای خود را فراهم کند. طبق این گزارش، ایران در ازای این اقدامها از آمریکا خواسته بود به دشمنی با ایران پایان دهد، تمامی تحریم هایی را که علیه ایران اعمال کرده، لغو کند و برای منحل کردن سازمان مجاهدین خلق وارد عمل شود. اما بنابر گزارش ها، آمریکا این درخواست ها را رد کرده بود.
انتظار رویارویی، پایان تزویرها
سه سال است که باند آدمکش رجوی با تزویر و نفاق مدعی است که مخالف یک جنگ خارجی علیه ایران است و بهاصطلاح به راهکاری برای مقابله با حکومت ایران بهنام”راه حل سوم” اعتقاد دارد! در ابتدای کار اعلام کردند که از اصلیترین لوازم این راه حل بردن پروندهی فعالیتهای هستهای ایران به شورای امنیت است. این کار نه به درخواست آنها، اما بنا به اهدافی که امریکا و اسراییل بهدنبال آن بودند صورت گرفت. ما هم از همان ابتدا گفته بودیم که هدف گروه تروریستی مجاهدین از مطرح ساختن چنین خواستههایی، بیتردید تحریک امریکا برای حملهی نظامی به ایران است و فشارهای سیاسی را با توجه به سازش ناپذیری مقامات ایران در برابر خواستههای غرب، مسیری برای رسیدن به نقطهی تقابل نظامی میدیدند (با الگو برداری از روند حمله به عراق).