جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
ملاقات آقای فریبرز موزرمی با اعضای انجمن نجات خوزستان 12 آبان 1390

ملاقات آقای فریبرز موزرمی با اعضای انجمن نجات خوزستان

اعضای انجمن ضمن خوش آمد گویی به آقای موزرمی ایشان را همانند دیگر خانواده ها در جریان آخرین اخبار از وضعیت اسیران کمپ اشرف واستقامت و پایداری خانواده های محترم آنها در پشت درب این اسارتگاه جهل و تباهی قرار دادند و تاکید کردند که این استقامت و پایداری با همت و تلاش آنها بزودی به بار خواهد نشست و آزادی اسیران دربند را رقم خواهد زد وانجمن نجات هم تا تحقق آن در کنارخانواده های اسیران خواهد بود.

در خواست از مسئول هماهنگ کننده امور حمایت و جستجوی کمیته بین المللی صلیب سرخ 10 آبان 1390

در خواست از مسئول هماهنگ کننده امور حمایت و جستجوی کمیته بین المللی صلیب سرخ

به پیوست مقاله ـ شانتاژ رهبران مجاهدین و مسئولیت خانم کاترین اشتون ـ در رابطه با انتصاب آقای ژان دو رویت از سوی خانم اشتون برای بررسی مسائل مربوط به کمپ اشرف و متعاقبا طرح دیدگاه و مواضع انجمن نجات و نیز مسئولیت خانم اشتون و آقای ژان دو رویت در تامل و توجه نسبت به خواسته ی مشروع فعالان انجمن نجات تقدیم می گردد. انتظار داریم تا با انعکاس مقاله به خانم کاترین اشتون و آقای ژان دو رویت که حاوی نقطه نظرات انجمن نجات در زمینه ی اتخاذ راهکار منطقی و حل مسائل مربوط به چگونگی خروج افراد مستقر در کمپ اشرف است، گام های عملی، مفید و موثر مورد بررسی قرار گیرد.

دیدار صمیمی اعضای انجمن نجات خوزستان با آقای سید محمد تلغری 10 آبان 1390

دیدار صمیمی اعضای انجمن نجات خوزستان با آقای سید محمد تلغری

در خاتمه اعضای انجمن به آقای تلغری امید دادند که انشاء الله با استقامت و پایداری و تلاش خستگی ناپذیرخانواده ها علاوه براینکه بزودی شاهد باز شدن درب اسارتگاه اشرف و حضور انبوه اسیران درآغوش خانواده هایشان خواهیم بود. رجوی وسران جنایتکارش هم بخاطر بیهوده ریختن خون امثال برادر شما وجنایات بی شمارش محاکمه و به سزای اعمال ننگینش خواهد رسید.

حضور آقای عادل کشمیری در دفتر انجمن نجات خوزستان 05 آبان 1390

حضور آقای عادل کشمیری در دفتر انجمن نجات خوزستان

روز جمعه 22/7/90 آقای عادل کشمیری برادر نادر کشمیری در دفتر انجمن نجات شاخه خوزستان حضور یافت و با اعضای انجمن دیدار و ملاقات نمودند…بار اول که همراه خانواده ها به نیت ملاقات ودیدن برادرم تا پشت سیاج اشرف رفتم اولا که با درب بسته مواجهه شدیم ثانیا چنان برخورد زشت وواقعا حیوانی مسئولان کمپ با ما کردند که نمونه آن را هیچ کجا ندیده بودم همان موقع گفتم خدایا بچه های ماگیر چه کسانی افتادند خوب شد که اینها به جایی نرسیدند.تازه ما خانواده های کسانی بودیم که سالیان رجوی آنها را اسیر نگه داشته وبا اسیر نگه داشتن آنها داشت نون سیاسی آن را می خورد.پس خدای ناکرده اگر اینها روی کار می آمدند با بقیه مردم چکار می کردند؟!.

دیدار صمیمی اعضای انجمن نجات خوزستان با آقای خسرو اسکندری 28 مهر 1390

دیدار صمیمی اعضای انجمن نجات خوزستان با آقای خسرو اسکندری

آقای اسکندری ضمن تشکر از زحمات و تلاش اعضای انجمن گفت همین که شما زحمت کشیدید وبه محل کارم تشریف آوردید نشانه تلاش و جدیت شماست و کار شما یک عمل انسانی و خیرخواهانه ست و ما خانواده ها ازاینکه می بینیم شما علیرغم تمامی مشکلات درکنارما خانواده ها برای آزادی برادر و فرزندان اسیرمان از دست مشتی خائن وطن فروش که برای هیچ وپوچ سالیان آنها را اسیر کردند تلاش می کنید بسیار سپاسگزاریم واین کار شما دعای خیر خانواده ها رابرای شما دارد وهمواره تلاش و جدیت انجمن را تحسین می کنیم.

حضور خانواده های عبدالرضا دلفی و مالک بیت مشعل در دفتر انجمن نجات خوزستان 26 مهر 1390

حضور خانواده های عبدالرضا دلفی و مالک بیت مشعل در دفتر انجمن نجات خوزستان

اعضای انجمن این خانواده های محترم را در جریان آخرین اخبار از وضعیت اسیران اسارتگاه رجوی و استقامت و پایداری خانواده های محترم آنها برای آزادی فرزندانشان و با تاکید روی اینکه بدلیل همین استقامت و پایداری و تلاش های بی وقفه خانواده ها فرقه جنایتکار رجوی دربن بست کامل سیاسی قرار گرفته بر ادامه تلاش و فعالیت هر چه بیشتر خانواده ها تا حصول تمام خواسته های به حق خود تاکید کردند.

خانواده های قربانی شده سازمان از بی پایگاهی رجوی در داخل می گویند – قسمت اول 17 مهر 1390

خانواده های قربانی شده سازمان از بی پایگاهی رجوی در داخل می گویند – قسمت اول

از خاطرات تکان دهنده این سازمان در قائم شهرکه مرا تکان داد، یکی ترور تعدادی اهالی روستای قادیکلا و ترور جمعی تعدادی از افراد در ساختمان بسیج قائم شهر بود.برایم بسیار عجیب بود که آنها جلوی یک مینی بوس را گرفته و تعدادی از معلمین و مردم عادی بدون سلاح را از ماشین پیاده کرده و به رگبار بستند و بعدا طی اطلاعیه ای آن را اعدام انقلابی اعلام کردند.

تلاش مجدد خانواده های خوزستانی برای نجات فرزندانشان 16 مهر 1390

تلاش مجدد خانواده های خوزستانی برای نجات فرزندانشان

خانواده های خوزستانی بار دیگر برای نجات فرزندانشان از اسارتگاه اشرف اقدام کردند آنها عزم خود را بدون توجه به تهدید و توهینهای رجوی ها جزم کرده اند که به درب کمپ اشرف رفته تا به فرزندان خود اطمینان داده که نه تنها آنها را فراموش نکرده بلکه تا رسواکردن ماهیت پلید رجوی دست از تلاش بر نمی دارند.خانواده های خوزستانی همچنین نامه های جدا گانه ای برای خانم کاترین اشتون و نخست وزیر عراق ارسال نمودند.

بازگشت داریوش (غفار) بال افکنده به وطن و کانون خانواده – قسمت سوم 12 مهر 1390

بازگشت داریوش (غفار) بال افکنده به وطن و کانون خانواده – قسمت سوم

در جلسه بازگشت آقا داریوش به کانون گرم و پر مهرخانواده از جمله خانواده های حاضرخانواده اسیر اشرفی عظیم راد محمدعلیزاده بوده است که خواهر و مادرشان ازمرتبطین فعال با انجمن نجات هستند که برای رهایی عزیزشان ازهیچ فعالیتی دریغ نمی کنند.خواهرعظیم خانم حمیده راد محمدعلیزاده ضمن کسب خبرازآخرین وضعیت برادرش ازآقای بال افکنده درخصوص درگیریهای 19 فروردین فی مابین نیروهای عراقی واعضای فرقه رجوی پرسیدند که آقای بال افکنده توضیحات روشنگری ارائه دادند

خانواده آهنگر طبقی: رجوی ها عامل متلاشی شدن خانواده مان – قسمت اول 12 مهر 1390

خانواده آهنگر طبقی: رجوی ها عامل متلاشی شدن خانواده مان – قسمت اول

پدرم مثل خیلی دیگر به خدمت سربازی رفته که آن موقع در جبهه جنگ بود و خیلی از دوستان پدرم که آن موقع از سربازی مرخص شدند الان دارای زندگی موفق هستند ولی پدرم را رجوی که آن زمان در خدمت صدام بود و برای او جاسوسی می کرد اسیر کرد و همین عامل اصلی همه گرفتاری های ما شده است.هر چند که به لحاظ مادی سعی کردیم تا خودمان را جمع و جور کنیم و یک زندگی عادی دست و پا کنیم و دارای خانواده ای باشیم ولی هرگز نتوانستیم کمبود محبت پدر را جبران کنیم و فقط آرزوی دیدار یک لحظه او را داریم.

بازگشت داریوش (غفار) بال افکنده به وطن و کانون خانواده – قسمت دوم 05 مهر 1390

بازگشت داریوش (غفار) بال افکنده به وطن و کانون خانواده – قسمت دوم

آقا داریوش بسیار زیاد مورد مهر و محبت و استقبال خانواده اش قرار گرفت طوریکه ایشان از اینهمه عواطف خانوادگی که به پایش ریخته شده بود بشدت در حیرت ماند و گفت واقعا شرمنده هستم و ماندم که چه بگویم چرا که فرقه رجوی درمناسبات مرگبارخود مدام دروغ تحویل ما میداد ازجمله درارتباط با خانواده خصوصا پدر و مادرمان اخبار کذب و دروغ می بافت

تبریک به مناسبت رهایی چند تن از اسیران اشرف 04 مهر 1390

تبریک به مناسبت رهایی چند تن از اسیران اشرف

ما جمعی از جدا شدگان از فرقه رجوی، فرار و آزادی آقایان محمدرضا گلی اسکاردی و عین الله شعبانی از زندان و اسارتگاه اشرف و بازگشت آنان به خاک میهن و آغوش خانواده را به آنان، خانواده های شان و همچنین تمامی خانواده های چشم انتظار و تمامی جدا شدگان از این فرقه جهنمی تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت و زندگی شیرین برای این دوستان تازه رها شده، آرزوی آزادی بقیه اسیران زندان اشرف را داریم.

blank
blank
blank