جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
ذهن بیمار رهبری عقیدتی مجاهدین 23 مهر 1392

ذهن بیمار رهبری عقیدتی مجاهدین

خانواده های افراد ساکن کمپ لیبرتی سالها و چندمین بار است در رابطه با خواسته قانونی شان مبنی بر تماس تلفنی با فرزندان و بستگان، خواهران و برادران، پدران و مادرانشان که بیش از دو دهه است در حصارهای ذهنی و فیزیکی مجاهدین بسر می برند، نامه نگاری می کنند و از رهبران بیرحم مجاهدین می خواهند تا امکان تماس و یا ملاقات آنها را با عزیزانشان فراهم سازند اما متاسفانه واکنش مثبتی از سوی رهبرعقیدتی مجاهدین مشاهده نمی گردد.

پاسخ آقای عباس اسدی به تماس برادر اسیرش در فرقه رجوی 07 مهر 1392

پاسخ آقای عباس اسدی به تماس برادر اسیرش در فرقه رجوی

برادرجان آیا این است جواب آن از خدا بی خبران به این همه سال نگرانی خانواده تو، واقعا گناه ما چیست،که بعد ازسالها بی خبری و چشم انتظاری برای حتی یک دقیقه تماس، حالا به شما اجازه دادند تماس بگیری و کشته شدن برادرمان را تبریک بگویی؟!! واقعا لعنت بر رجوی، این چه مرامی است که او دارد!! برادرجان گفتی که درحسینیه برایش مراسم بگیریم اگرکشته شدن ابراهیم تبریک دارد پس گرفتن مراسم برای چیست؟!!

خانواده رستمی: رجوی باید روزی پاسخگوی این خونریزیها باشد 06 مهر 1392

خانواده رستمی: رجوی باید روزی پاسخگوی این خونریزیها باشد

برادر ما فرحمند اسیر جنگ ایران و عراق بود که در طی سالیانی که در اردوگاههای عراق اسیر بود مستمرا برای ما نامه می نوشت ولی بعد از اینکه صدام آنها را به رجوی فروخت دیگر اطلاعی از وی نداشتیم. ما نمی دانستیم که در این فرقه نامه نگاری برای خانواده ممنوع است! رجوی خودش در پاریس در یک محل امن زندگی میکند ولی این چنین با خون فرزندان ما معامله میکند او مقصراصلی تمامی خونهایی است که تاکنون بر زمین ریخته شده است

انحلال قرارگاه اشرف به معنی شکست استراتژی رجوی ها – قسمت اول 02 مهر 1392

انحلال قرارگاه اشرف به معنی شکست استراتژی رجوی ها – قسمت اول

رهبران سازمان باید بدانند که به خاطر جنایت ها و خیانت هایی در طول 30 سال گذشته علیه مردم ایران کرده اند دیگر جایگاه و هواداری در داخل کشور ندارند و مردم از آنها بیزارند. بنابراین تلاش رجوی در عراق بخصوص بعد از سرنگونی صدام و خلع سلاح دست و پا زدنی بیش نیست و به همین دلیل است که رجوی برای حفظ نیروهای سرخورده خود دست به هر حیله و فریبکاری می زند تا فقط خود را حفظ کند.

خانواده سعادت: تنها امید ما خانواده ها شما هستید 02 مهر 1392

خانواده سعادت: تنها امید ما خانواده ها شما هستید

آقای خداداد سلیمانی پدرعلیرضا گفت: تنها امید ما خانواده ها شما هستید به ما سربزنید و ما را درجریان اخبار علیرضا قراردهید. ما حاضریم هرگونه همکاری با اعضای انجمن داشته باشیم. جان عزیزان اسیر ما بطور جدی در خطر است و باید برای نجات آنها فکری کرد.

دیدار انجمن نجات خوزستان با خانواده های راکی و کاربخش 01 مهر 1392

دیدار انجمن نجات خوزستان با خانواده های راکی و کاربخش

ما خانواده ها اجازه سوءاستفاده رجوی را از خون فرزندان اسیرمان نمی دهیم. رجوی اعضای اسیر و دربند را سپر بلای خود کرده است درحالیکه خودش و دیگر سران این سازمان ضد بشری درخارج به سر می برند. با انواع دسیسه ها مانع خروج اعضا ازعراق می شود. آقای کاربخش اضافه کرد طی چند مرحله که به نیت ملاقات با برادرم به پشت درب پادگان اشرف رفتم از نزدیک شاهد رفتار ضدانسانی و برخورد خشونت آمیزی که مسئولان کمپ با خانواده ها داشتند بودم

خانواده موسوی: آنچه که معلوم است رجوی نمی خواهد بچه ها از عراق خارج شوند 01 مهر 1392

خانواده موسوی: آنچه که معلوم است رجوی نمی خواهد بچه ها از عراق خارج شوند

آقای میرگل موسوی برادر یعقوب موسوی که بیش از بیست و پنج سال در عراق اسیر رجوی می باشد اظهار داشت: پس آنچه که معلوم است رجوی خودش نمی خواهد تا بچه ها از عراق خارج شوند چرا که مرگ سازمانش را در این انتقال می بیند. در این ملاقات وی که از خروج و جدا شدن یکی از اسرای فرقه آقای کاظم صمدی مطلع شده بود بسیار خوشحال و ضمن نفرین به رجوی از خدا خواست که هر چه زودتر همه اسرای فرقه از چنگال تشکیلات جهنمی در عراق رهایی یابند.

خانم توکلی: رجوی بهتر است به فکر آخرت خود باشد! 01 مهر 1392

خانم توکلی: رجوی بهتر است به فکر آخرت خود باشد!

خانم توکلی پس از شنیدن موضوعات مطرح شده در نشست رجوی که در قسمتی از آن که گفته بود من به کسی تضمین پیروزی نداده ام… و به فکر آخرت شما هستم، با عصبانیت گفت اگر او به فکر آخرت بچه ها است چرا خودش همراه بچه های ما نیست تا آخرت وی هم رقم بخورد؟ بهتر است به فکر آخرت خودش باشد. وی در پایان ضمن درخواست مجدد اعزام به عراق، انجام ملاقات با فرزندان اسیر شان را تنها راه نجات آنان دانست.

درد دل مادری دلسوخته از فراق فرزندش 28 شهریور 1392

درد دل مادری دلسوخته از فراق فرزندش

زمانی که در پادگان اشرف بود با کلی مشکلات جسمی که داشتم به عراق سفر کردم که شاید بتوانم با پسرم دیداری داشته باشم و بعد از چند سال آن را در آغوش بگیرم ولی متاسفانه به جای اینکه پسرم را در آغوش بگیرم آدمهای توجیح شده فرقه رجوی با سنگ و فحش های رکیک از من مادر استقبال کردند. خبردار شدم بعد از بسته شدن پادگان اشرف او را به کمپ موقت (لیبرتی) منتقل کرده اند و هیچ اطلاعی از وضعیت او ندارم.

خانم نبی پور: رجوی با شعار اسلام انقلابی بچه ها را به کشتن داد 25 شهریور 1392

خانم نبی پور: رجوی با شعار اسلام انقلابی بچه ها را به کشتن داد

وقتی هر یک از دوستان راجع به فرزندش صحبت می کردند خانم نبی پور متاثر شده و در همین رابطه اظهار نمود چندین سال رجوی نگذاشته است که با پسرم تماس داشته باشم خدا می داند که تمام بیماری هایم ناشی از دوری پسرم می باشد. او سپس به عکس جوانی یوسف که بر روی دیوار اتاقش نصب بود اشاره کرد و گفت خدا را شاهد می گیرم که بیش از دو دهه است که به این عکس نگاه می کنم و با او صحبت می کنم خدا رجوی را لعنت کند که حتی اجازه یک تماس را به پسرم نمی دهد.

رجوی را مقصر اصلی کشته شدن برادرم می دانم 25 شهریور 1392

رجوی را مقصر اصلی کشته شدن برادرم می دانم

چرا این تعداد را این همه مدت دراشرف نگه داشت؟چرا به هشدارهای دولت عراق برای اینکه هرچه زودتر افراد باقی مانده را از اشرف خارج کند توجه نکرد؟ حالا خود رجوی کجاست که پاسخ دهد برای چی بچه های ما را قربانی اشتباهات و لجبازی های خودش کرده.من مقصر اصلی کشته شدن کسانی که دراشرف بودند ازجمله برادرم را شخص رجوی و دار و دسته اش می دانم ولاغیر

خانواده ها: سایه مرگ بر سر فرزندان مان در لیبرتی وجود دارد – قسمت اول 25 شهریور 1392

خانواده ها: سایه مرگ بر سر فرزندان مان در لیبرتی وجود دارد – قسمت اول

در ابتدای نشست مسئول انجمن ضمن خوشامد گویی به همه دوستان خطاب به حاضرین توضیحاتی را پیرامون این کشتار و مسببین آن داد و گفت: ظاهرا رجوی دیگر کمر همت در به کشتن دادن همه اعضای سازمان بسته است و احساس می کند برای بقا خود نیاز به خون بچه ها دارد. او که تا به حال سبب مرگ هزاران نفر از فرزندان این مرز و بوم گشته و خیانت های بیشماری را علیه ملت ایران انجام داد

blank
blank
blank