یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵

تلکس

جدیدترین پست‌ها از تمام بخش‌های سایت
آخرین خبرها از اشرف 27 اسفند 1387

آخرین خبرها از اشرف

نگهبانان درب اصلی اشرف در غرب این قرارگاه که با ورود عراقیها مخالفت میکردند توسط نیروهای ارتش عراق دستبند زده شده و نیروهای عراقی توانستند وارد قرارگاه شده و در قسمتی که توسط سازمان روابط خوانده میشد و برای تماس با عشایر و شیوخ عراقی تاسیس شده بود مستقر شوند. نیروهای عراق هر نوع تردد غیر ضروری به اشرف را قطع کردند منجمله کارگرانی که برای ساخت و سازهای جدید هر روزه به اشرف میایند و فقط به کامیونهای حامل مواد غذایی و سوخت اجازه ورود دادند

موضع بغداد درباره مجاهدین ثابت است 27 اسفند 1387

موضع بغداد درباره مجاهدین ثابت است

یک عضو ائتلاف دولت عراق درباره آخرین خبرها درباره وضعیت گروه تروریستی مجاهدین گفت: دولت عراق همچنان بر تصمیم و موضع خود مبنی بر ضرورت بسته شدن اردوگاه اشرف و خروج اعضای این گروه پافشاری می کند، زیرا قانون اساسی عراق با حضور و فعالیت هر گروه تروریستی بر ضد کشورهای همسایه مخالف است و دولت مالکی بارها به این گروه برای خروج از عراق اولتیماتوم داده است.

خواسته ی منطقی خانواده ها و واکنش هیستریک مجاهدین 27 اسفند 1387

خواسته ی منطقی خانواده ها و واکنش هیستریک مجاهدین

مسعود رجوی رهبر عقیدتی فرقه مجاهدین که سالهاست در خفا زندگی می کند و جرئت بیرون آمدن از مخفیگاه خود را ندارد با دادن پیام هایی فریبکارانه از مبارزه برای تحقق حقوق انسانها سخن می گوید در حالی که فرقه ی تحت رهبری او از تن دادن به خواسته ی مشروع و منطقی خانواده های ایرانی که مدتهای مدیدی ست از سرنوشت عزیزان و بستگان دلبندشان به دلیل اقامت اجباری در حصارهای فیزیکی و ذهنی قرارگاه اشرف بی خبر و محروم اند همچنان پرهیز می کند.

در تبلیغات خانواده! در ملاقات مزدوران! 26 اسفند 1387

در تبلیغات خانواده! در ملاقات مزدوران!

مسئوولین فرقه که خوب می دانستند بر اساس ضوابط جدید اعلام شده دولت عراق برای تعیین تکلیف نهایی آنان، ورود و خروج افراد متفرقه به داخل قرارگاه ممنوع می باشد، با کشاندن تعدادی از خانواده ها به درب قرارگاه خواهان ملاقات در درون قرارگاه شدند و با هماهنگی و آنتنی کردن آن از طریق صدای آمریکا در صدد فریب بیشتر افکار عمومی و خانواده شدند

قلعه اشرف، دکان دجالیت رجوی در حال فروپاشی 26 اسفند 1387

قلعه اشرف، دکان دجالیت رجوی در حال فروپاشی

فرقه رجوی در قلعه اشرف سالها ی سال جسم وجان وروح ما را به زنجیر کشید وحالا با نزدیک شدن به فروپاشی این قلعه شیطانی این سران فرقه هستند که به داد و فغان در امده اند مریم رجوی برای مظلوم نمائی به اوباما نامه می نویسد ومدعی نقض حقوق بشر می شود وبا دروغ پردازی مضحک وخنده دار حمله به مقرزنان درخواست کمک می کند.

دیدار نماینده کانون آوا با نماینده پارلمان اتریش 26 اسفند 1387

دیدار نماینده کانون آوا با نماینده پارلمان اتریش

روز جمعه 13.03.2009 آقای محسن عباسلو به نمایندگی از کانون آوا با آقای آلبرت اشتاین هوزر نماینده پارلمان و سخنگوی قضائی حزب سبزهای اتریش دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار آقای محسن عباسلو ضمن ارائه توضیحاتی از آخرین وضعیت فرقه ارتجاعی و خرابکار مجاهدین خلق ایران به بررسی موارد گسترده نقض حقوق بشر و سلب آزادی های اولیه اسرای فرقه در اردوگاه کار اجباری اشرف واقع در عراق و پادگان مریم در اورسورواز فرانسه پرداخت.

نامه خانم عاطفه نادعلیان به خانم بتول سلطانی 26 اسفند 1387

نامه خانم عاطفه نادعلیان به خانم بتول سلطانی

یکی از مشکلات پیروان فرقه ها تا جایی که مطالعه کرده ام اینست که بعد از جدا شدن از فرقه جسارت بیان مفسده و جنایات رهبر فرقه و آنچه که در درون فرقه اتفاق افتاده است را ندارند و سعی میکنند تا خاطرات تلخ خود را به ورطه فراموشی بسپارند. آنان از اینکه خود را داوطلبانه و همچون برده در تملک کامل رهبر فرقه قرار داده اند دچار شرم بوده و زبان به بیان حقایق نمیگشایند، حال آنکه این خاطرات هر چند مشمئز کننده و شرم آور باید برای انتقال به نسل های بعدی مطرح و بیان شوند تا دیگران در چنین دام هایی که توسط شیادان مردم فریب پهن میشوند نیفتند.

چند سئوال از شورائی های مجاهدین 26 اسفند 1387

چند سئوال از شورائی های مجاهدین

من واقعا تعجب میکنم از اینکه میبینم انسانهایی از نوع اعضای شورای مجاهدین تا حد چهل سال به دنبال این سازمان طی طریق کرده اند، بدون اینکه یک تجدید نظرمختصر نسبت به این فرقه و عملکرد رهبرانش بنمایند. همچنان بدنبال هدف مجهول سرگردانند. جالب است که افرادی مانند هزارخانی، مازندرانی، کریم قصیم، مهدی سامع و امثالهم خودشان را روشنفکر هم مینامند اما تابع تغییرات مثبت نیستند!!

اشرفی ها و اوری ها – قسمت دوم 26 اسفند 1387

اشرفی ها و اوری ها – قسمت دوم

وابستگان سازمان و بخصوص افراد مستقر در اشرف چنان بزرگ نشان داده میشدند که هرکس در مقابل آن کارها احساس خودکم بینی کند و کم کم اشرفی بودن به عنوان یک ارزش نشان داده میشد؛افراد جذب شده که حالا وارد یک مناسبات دوستانه شده بودند ؛ باید نشان میدادند که کارهایی که میکنند در مقابل کارهای اشرفی ها هیچ است و به حساب نمیاید, پس مجبور بودند که یا تن به کار بیشتر بدهند و یا درخواست کنند که به اشرف بروند.

اعتراف مریم رجوی به فروپاشی قلعه اشرف 26 اسفند 1387

اعتراف مریم رجوی به فروپاشی قلعه اشرف

با توجه به بیانیه هیئت عراقی در تاریخ 13.03.2009 که خبر از ممانعت رهبران مجاهدین برای مصاحبه خصوصی و گفتگو با اعضای مستقر در اشرف را می داد و همچنین واکنش فوری مریم رجوی به این موضوع و بافتن دروغ هایی که در بالا به آن اشاره شد، شرایط در قلعه اشرف به سمت فروپاشی تدریجی در حال حرکت است. و در این راستا اعضای اسیر در قلعه اشرف گام به گام به آزادی نزدیک تر می شوند، زیرا بالاترین بحران برای یک فرقه خروج اعضای آن از حصار فیزیکی و تشکیلاتی فرقه می باشد…

سوال از خانم مریم رجوی 26 اسفند 1387

سوال از خانم مریم رجوی

ایا این فاجعه نیست که در مناسبات درونی خود، همین مردان و زنان را هر روز مورد بدترین شکنجه های روحی و روانی قرار می دادید و جهنمی بزرگ را در مناسبات کوچک خود ایجاد کرده بودید بطوریکه تعدادی برای رهایی از این فرقه جهنمی خود را ناچارا از بین بردند. البته فاجعه می تواند بوجود بیاید وانهم چیزی نیست به جز اعتصاب غذای اجباری و به اتش کشاندن افرادی در اشرف و یا در قلعه مریم رجوی در پاریس انهم به خواست بی مهر تابان این باند مافیایی و یا شیر در سوراخ خفته این فرقه.

سقوط اسارتگاه اشرف نتیجه جنایات فرقه رجوی 26 اسفند 1387

سقوط اسارتگاه اشرف نتیجه جنایات فرقه رجوی

بنابراین واقعیات طبعا برای این فرقه نباید جای هیچگونه نگرانی بابت آینده این اسیران باشد ولی علیرغم این تامین امنیت جانی برای این تروریست های تاریخ مصرف گذشته ونادم سرکرده این فرقه با تهدیدات توخالی خط همچنان دراسارت نگاه داشتن این چندهزار انسان درمانده وهستی باخته را دنبال می کند_ برای پی بردن به چرایی این پافشاری باید این حقیقت را بشکافیم که دربیست وسه سال دراین اردوگاه تروریستی برسراین افراد چه گذشته و آنها حامل چه خاطرات وخطراتی هستند که سرکردگان فرقه از آزادی این اسیران وافشای آن این چنین بهراس افتاده اند؟.

blank
blank
blank