تلکس
فرقه ها چگونه عمل می کنند – قسمت چهارم
رهبران فرقه نیاز دارند تا شما را وادار کنند باور کنید که هیچ جای دیگری نمی توانید بروید و باز هم رستگار شوید، و حتی اگر زمانی فرقه ی آن ها را ترک کنید، به جهنم خواهید رفت. رهبران فرقه ی مجاهدین، مانند رهبران هر فرقه ی دیگری سعی می کنند اعضا را متقاعد کنند که عقیده ی سازمانی آن ها بهترین در همه ی دنیاست و متعاقباً آن ها برتر از دیگر افراد دنیا هستند چرا که رهبران شان آن ها را رستگار کرده اند و بنابراین آن ها می تواند ناجیان دنیا باشند.
پارادوکس فلسفه سیاسی خانم مریم عضدانلو – قسمت سوم
خانم مریم عضدانلو، شما در پیام خویش به بهانه ی روز جهانی زن، از تحقق برابری زن و آزادی او سخن گفتید که مایه شگفتی و حیرت همه ی کادرهای جدا شده ی مجاهدین که هم اکنون در دنیای آزاد زندگی می کنند، شده است. زیرا تناقض و پارادوکسی آزار دهنده در متن و محتوای سخنان تان با عملکرد فرقه ی تحت رهبری شما در رابطه با جایگاه زن در تشکیلات مجاهدین نهفته است.
اگر قرار باشد آقای رجوی به زبان فارسی سلیس حرف بزند
اینکه هنوز رجوی در پاره ای از اظهارات خود به حالت استمالت و التماس از آمریکایی ها می خواهد تا سلاح های آنها را مسترد و به ساکنین اشرف واگذار کند. گویای این معنی است که در آن صورت به طرف العینی نام شهر اشرف به همان قرارگاه اشرف تغییر خواهد یافت. پس موضوعیت شهر و یا قرارگاه اشرف را تنها اراده و خواست آمریکا مشخص می کند و نه اراده و خواست و احیانا صلح طلبی آقای رجوی.
مردم عراق با حضور مجاهدین مخالفند
رئیس شورای اتحاد اسلامی کردستان عراق به حضور گروه تروریستی مجاهدین در عراق اشاره کرد و گفت: موضع تمام عراقیها در اینباره یکی است، به همین علت مردم و حاکمیت منطقهای کردستان نیز موضع خود را اعلام کرده و گفتهاند که با این گروه که امنیت کشورهای همسایه را به خطر میاندازد، موافق نیستند، این موضوع درباره سایر گروههای دیگر نیز که کشورهای منطقه را تهدید کنند، صادق است.
شما نگران خانواده های اسرای فرقه میباشید؟
رجوی و عمالشان دشمن خانواده ها میباشند. رجوی از چیزی که بیشترین وحشت را داشته و دارد خانواده های اسرای فرقه میباشد. ترس از اینکه مبادا چشم و گوش اسرا باز شده و احساسات کشته شده شان جان گرفته، راه خانه و خانواده در پیش گرفته و به رجوی پشت کنند.مگر همین رجوی و رجوی پرستان نیستند که هزاران کانون گرم خانواده گی را از هم پاشانیده اند؟! مگر همینها نیستند که هزاران پدر،مادر، برادر، همسر، خواهر و فرزند اسرای فرقه را از فراق دیدار عزیزانشان دق مرگ کرده و آرزو به دل زیر خاک کردند؟!
جیره خواران ریز و درشت فرقه مافیایی رجوی تهی از شرافت انسانی هستند!
ولی این نوشته را به یاد قربانعلی ترابی مینویسم به یاد کسی که در زیرشکنجه وبه دستورپدر خوانده این فرقه(رجوی) به قتل رسید،بیش از یک ماه در سلول انفرادی بودم زیرشدیدترین شکنجه های جسمی و روحی شکنجه گران فرقه مافیایی رجوی.البته به پشت گرمی و همکاری ماموران اطلاعاتی ارباب سابق شان صدام سقط شده. تا اینکه نصف شبی صدای بهم خوردن درها سکوت سلول انفرادی راشکست طبق معمول فکر کردم خودم را باید اماده شکنجه بکنم در باز شد و بهرام جنت (مختار) شکنجه گر گفت عقب،عقب بیا به سمت در مثل دفعات قبل چشم بند را بست وبه دستهایم از پشت دسبند زد
فرقه رجوی؛ خودسوزی و خودکشی
فرقه رجوی رکورد دار به قتل رساندن نفرات و خودسوزی و خودکشی اسیران در اشرف است در فرقه رجوی بعد از انقلاب ایدئولوژیک سال 1364 که همان انقلاب مریم قجرعضدانلو که نسل کشی است امار فجیع و تکان دهنده به قتل رساندن و خودکشی و خودسوزی رو به رشد روز افزون بوده است بطوری که تا سال 1382 حمله امریکا به عراق بسیار اوج گرفت و افراد متعددی مثل سعید نوروزی سهیل ختار و تعدادی از زنان و مردانی که پر از اطلاعات بودند فرقه رجوی سر به نیست کرد و برای لاپوشانی مرگ آنها را ناشی از بمباران هوایی و با شلیک ناخواسته اعلام کرده است.
منظور رجوی از مسلح شدن قانونی چیست
رجوی بارها خطاب به آمریکایی ها تاکید کرده است روی ارتش او یعنی همان ساکنین قرارگاه اشرف به مثابه یک اهرم نظامی و ارتش پیاده حساب ویژه باز کنند. در واقع او غیر مستقیم مسلح شدن دوباره ساکنین اشرف را به خواست و تصمیم آمریکا مشروط کرده است. این تاکید نیز به خودی خود تصمیم دولت مبنی بر اخراج مجاهدین از خاک عراق و مخل بودن مجاهدین در عراق را تائید می کند.
خوش رقصی رجوی برای آمریکاییها
بانگاهی به برگه فهمیدم که همان برگه ای است که درسازمان به ما داده بودند ودراعتراض به اینکه مسئولین سازمان به دروغ به اعضا اینگونه تفهیم کرده بودند که امضاءبرگه درحکم اقامت درعراق واشرف است ما هم همانند بسیاری ازنفرات دیگرکه ماندن دراشرف رابعد ازسرنگونی رژیم عراق وخلع سلاح سازمان توسط نیروهای ائتلاف هم یک فرصت تاریخی برای خروج مردم و ازطرف دیگر بیهوده وبه منزله هدردادان مابقی عمرمی دانستیم، ازامضاءخوداری کرده بودیم که همین توضیح رابرای فرماندهان امریکایی میدادیم. آنها ازتوضیحات ما تعجب کردند ودرپاسخ گفتند: ولی مسئولین سازمان دریادداشتی که به ما داده اند اظهار کرده اند که شما را بدلیل مخالفت باخلع سلاح واصراربه ادامه مشی مبارزه مسلحانه اخراج کرده اند وشما رادرحقیقت افراد تروریست می دانند.
بررسی نقض حقوق بشر در فرقه ی رجوی – قسمت بیستم
در مناسبات مجاهدین فضای انتقاد و انتقاد از خود خیلی رواج داشت و معمول بود که فرد مجبور شود در میان جمع از خود انتقاد کند و بر روی خود و دیگران تیغ بکشد و اگر نمی توانست این کار را انجام دهد عرصه بر او قفل می شد. یکی از ملاک های ارتقاء صلاحیت فرد انتقاد از خود و دیگران بود در این شرایط گاه کار به جایی کشیده می شد که فضای انتقاد به فضای سرکوب مبدل می شد و مو بر اندام افراد سیخ می گردید.
فرقه هر شکست را پیروزی قلمداد می کند
فرقه رجوی هر روز که می گذرد درسراشیب سقوط محتوم خود گام برمی دارد اما این فرقه باز هم از همان شگرد سوخته وهمیشگی اش استفاده می کند وهر شکست را وهر سقوط را تحت عنوان پیروزی قلمداد می کند وتظاهرات 13 نفره در امریکا را اینگونه قلمداد میکند (تظاهرات حامیان مقاومت درامریکا در حمایت از اشرف). دردنیای امروز کهنه شده وفقط به درد خودشان می خورد تا اسیران اشرف را کمی دلگرمی بدهند
چند نکته پیرامون آخرین پیام رجوی
رجوی در پیام خود چندین جای مختلف از پایداری اشرف یاد کرده است و آنها را بخاطر این پایداری ستوده است. مثلا یکجا گفته است: «اشرف ایستاد و جهانی به ایستادگی برخاست» راستی برای هر شنونده و خواننده این متن این سئوال منطقی پیش می آید که وقتی بقول شما اشرف داشت ایستادگی می کرد جنابعالی کجا تشریف داشتید؟! چرا پس شما و خانمتان در اشرف نماندید تا ایستادگی کنید؟ ایستادگی و مقاومت و از جان گذشتگی فقط برای بدبخت و بیچارهایی است که راه به جایی ندارند؟