تلکس
آی دزد آی دزد این فرقه
واقعیت این فرقه همین است. فرقه ای که برای ادامه حیات ننگین خود حتی از بی حرمتی و مارک زدن به خانواده ها نیز ابایی ندارد. فرقه ای که دستش به خون مردم عراق اغشته است. فرقه ای که در مناسباتش خودکشی و قتلهای مشکوک صورت گرفته است. فرقه ای که مسعود رجوی را نماینده خدا بر روی زمین ومریم رجوی را زینب زمان میداند وتحمل هیچ انتقادی را ندارد.
پادگان مریم، مرکز جنایات مجاهدین در فرانسه
بنا بر شواهد و نیز افشای مناسبات درونی این تشکیلات ضدبشری توسط اعضای سابق این فرقه که بنده خویشتن نیز یکی از اعضای سابق آن میباشم، با کمال تأسف باید گفت که در درون این پایگاه رفتار بسیار وحشیانه و غیرانسانی با نیروهای تحت امر فرقه، توسط مسئولین ارشد آن صورت میپذیرد. از آنجا که رده بالاترین فرد حاضر در این پایگاه خانم مریم قجرعضدانلو(رجوی) همسر مسعود رجوی میباشد، لذا مسئولیت مستقیم جنایات صورت گرفته در این پایگاه متوجه وی میباشد. فراموش نکنیم که اعضای خود این فرقه از مریم قجر به عنوان رهبر دوم فرقه و جانشین مسعود رجوی نیز یاد میکند.
سخنی با رهبران فرقه مجاهدین
تئوری شما مثل تئوری”شیطان پرستی” که دراوج حل شدن درآن ایدئولوژی خودکشی میباشد. در ایدئولوژی شما که ذوب در تئوری انقلاب بود در گام اول زنها باید عقیم می شدند. وشرایط عراق نگذاشت برای مردها نیز چنین کاری را انجام دهید.گام بعدی را در دستگیری شما شاهد بودیم، خودسوزی بود و ماهم درآن شرایط با تکمیل تئوری شما یک روز درقرارگاه وقت داشتیم تا به آماده بودن در خودسوزی تعهد بدهیم.
تجمع مجاهدین جهت مجاب کردن دولت اوباما
مشکل اصلی مجاهدین در واقع تاکید و ابقاء مدام نام مجاهدین در لیست تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا است. مطالبات اندک هواداران مجاهدین در مقابل کاخ سفید بیش از هر چیز نمایانگر این است که آنها در واقع از ثبات موضع ایالات متحده آمریکا و وزارت امور خارجه این کشور حتی پس از روی کار آمدن باراک اوباما در موضوع تروریست خواندن مجاهدین کلافه و سردرگم شده اند.
چه کسانی مدعی تعرض به قرارگاه اشرف هستند
نکته جالب این است که آقای رجوی می داند هم این ادعای حمایت از سوی چنین حامیانی یک لاف سیاسی است و هم آن ادعای تعرض به قرارگاه اشرف از اساس بی پایه و دلیل است. رجوی عامدانه هم دشمن تراشی می کند و این بیش از هر چیز مولود یک نگره و مولفه تماما فرقه ای است که سال ها است رجوی موجودیت و موضوعیت خود و ساکنین قرارگاه اشرف را بر این اساس حفظ کرده است و هم یدک کشیدن این حامیان در نوع خودش یک لاف و گزافه گویی سیاسی تمام عیار است.
رهبران مجاهدین، بازدارندگی یا عقلانیت
بی شبهه، تماس افراد مستقر در قرارگاه اشرف با اعضای خانواده شان، رفتاری امید بخش است و انتظار خانواده های عضو انجمن نجات در اقصی نقاط جهان از رهبری عقیدتی مجاهدین این است که بیش از این به نقض مستمر و سیستماتیک حقوق انسانی و قانونی اعضای خانواده ها و افراد مستقر در قرارگاه اشرف ادامه ندهند و مانع ارتباط خانواده ها با عزیزانشان در قرارگاه اشرف نشوند زیرا سرانجام می بایست در دادگاه عدالت پاسخگوی اعمال ضد اخلاقی و منافی حقوق قانونی و مشروع انسانها باشند.
طعمه – قسمت سوم
مخابرات، ارگان مخوف امنیتی رژیم صدام بود که به کمک رجوی شتافته بود وصدای هر مخالفی را در نطفه خفه می کرد بیان این جمله از مزدوران رجوی وخود رجوی برای امثال ما کافی بود تا مقاومت مان را درهم بشکند ورجوی ازآن به عنوان چماقی برای ایجاد رعب ووحشت درمیان نیروها استفاده می کرد و همین جمله باعث می شد که ما در اشرف بمانیم وفکر رفتن ما مصادف می شد با سروکار داشتن با این ارگان مخوف.
فرقه ها چگونه عمل می کنند – قسمت سوم
مفهوم فرقه مدرن در تکنیک هایی که فرقه ها استفاه می کنند گنجانده می شود. این تکنیک ها برای کنترل روانی و گاه جسمی اعضاء به کار می روند. فرقه تروریستی مجاهدین در به کار بردن روند شستشوی مغزی و کنترل ذهن بسیار موفق بوده است به طوری که اعضاء کاملاً خود را وقف رهبران فرقه کرده اند و آماده انجام هر گونه جنایت (برای نمونه خودسوزی و عملیات انتحاری) در راستای اهداف رهبرانشان هستند.
دست و پا زدن آخر راه و دریوزگی به درگاه
… اینهمه ذلت و خواری و دریوزگی در برابر کسانی که سالها قبل خود آقای رجوی آنها را”ارباب بی مروت دنیا” می نامید، حکایت از اوضاع بحرانی این فرقه در شرایطی است که خود به خوبی می دانند فرصت زیادی برای ماندن ندارند و اگر اشرف تعطیل شود و پای این اسیران به دنیای آزاد برسد، نه از تاک نشان ماند و نه از تاکنشان…
اشرفی ها و اوری ها
با شروع جنگ آمریکا و سقوط صدام و خلع سلاح بازهم اشرف از اهمیت افتاده بود اما اینبارترس از نارضایتی و از هم پاشیدن نیروها در اشرف که سرمنشاء سستی و از هم پاشیدگی اوری ها هم میشد باعث شد که بصورت کاذبی وانمود کنند که اشرف مهم تر از اورسوراواز و بلکه مهم تر از همه جهان است.البته این حرف با عمل تفاوت داشت زیرا دیگر برخلاف گذشته نه تنها کسی از اور به اشرف که ظاهرا مهم تر بود نمیامد بلکه هرکس هم دستشان میرسید خارج میکردند به سمت اور
جلوگیری از ورود خانواده ها به اشرف؛ یک دروغ
مجاهدین خود بیش از بیست سال از هر گونه تماس اعضای خود با خانوادهایشان به شدت جلوگیری کرده اند، از ارسال حتی یک نامه یا یک تماس تلفنی یا گرفتن کوچکترین خبر خانوادگی از طرق مختلف نه تنها جلوگیری می کردند بلکه برعکس تلاش داشتند حتی اگر سرسوزنی راهی برای رسیدن خبرازخانواده ها بود آنرا با هزار حقه بازی مسدود کنند تا احساسات و عواطف افراد را نسبت به خانواده هایشان در درون فرد از بین ببرند.
وارونه نمائی مجاهدین
تازه ترین موردی که مجاهدین علم کرده اند ممانعت ملاقات خانوده های اشرف نشینان توسط رژیم حاکم بر ایران است که روی سایت های خبری خود برده و روی ان مانور می دهند و مظلوم نمائی می کنند و حال آنکه این خود مجاهدین هستند که تا بحال مانع ملاقات خانواده ها با فرزندانشان شده اند و تا آنجا که توانسته اند و می توانند کارشکنی می کنند تا این ملاقات صورت نگیرد.