بررسی جایگاه و نقش زنان زنان تکساحتی در تشکیلات مجاهدین خلق
خاطره ای از ژوئن 2003 تشویق به خودسوزی یا دستور تشکیلاتی؟
مرگ دیگری در اردوگاه مانز آلبانی پرسشهای بیپاسخ درباره حقوق انسانی ساکنان کمپ مجاهدین
جنگ نیابتی رجوی با کانون عشق وعاطفه مادر و خانواده به توسط اعضای نگونبخت
براستی رجوی چرا از خانواده می هراسد در کدام مرام و مسلک در کل عالم هستی میتوان کسی را یافت که بدینگونه در ضدیت با خانواده باشد بی شک یافت می نشود.اما رجوی خودش از زبان خودش هیچگاه نمی گوید در ضدیت با کانون خانواده و مادر است و برای اینکه پای خودش را از این مسئله بیرون بکشد از عناصر نگونبختی استفاده میکند که کاملا از دنیای بیرون بی خبر هستند نمی دانند همان مادری که او گرگ خطابش میکند شبانه روز با چشمانی گریان در انتظار دیدار فرزندش است مگر این مادر چه میخواهد به این گوهر بی بدلیل بگوید که وحشت به جان رجوی افتاده ولی بی شک و بدون هیچ تردیدی حتی همین شخص یا اشخاصی که اینگونه به مادر خویش اهانت میکنند اگر لحظه ای مادرشان را در اغوش بکشند خواهند فهمید که رجوی سالهاست دارد دروغ میگوید.
مادر ستیزی!
اخیراً سایتهای جنجالی مجاهدین مقاله ای را با آب و تاب منعکس کرده اند، انگار مقاله سرلوحه مکتب شان بوده باشد، اسم پر طمطراقش را”مادر! یا گرگ در لباس میش؟” و اسم نویسنده بخت برگشته اش را احمد عبدی، گذاشته اند. از ابتدا تا انتهای مقاله، در وصف رد عواطف و انسانیت و مسئولیتهای مادر است. انگار نویسنده و دیگر اعضاء و رهبران فرقه از کرات دیگر به زمین رسیده اند. نویسنده که از ابتدا تا انتهای نوشته، حرص و کینه امانش را بریده است،
خانم مریم رجوی تا کی می خواهید به دروغ گویی ادامه بدهید؟
مگر میشود در حالیکه زنان نگونبخت را در مناسبات فرقه گرایانه تان مجبور به ترک شوهر و فرزندان خود کرده و آنها را تحت عنوان کذایی شورای رهبری و شورای مرکزی در حرمسرای رهبری سازمان مجاهدین مورد اذیت و آزار جنسی قرار میگیرند و اگر یک تار موی آنها بیرون باشد مورد باز خواست قرار گرفته و باید حساب پس بدهند ؛ از رهایی زنان صحبت کرد و خود را حامی جنبش آزادی خواهی زنان ایران دانست؟
نامه ای به دعوت شدگان از ائتلاف ملی سوریه به برنامۀ مریم رجوی در فرانسه
همۀ افراد این سازمان از هر گونه تماس و ارتباط با افراد خانواده هایشان محروم و ممنوع هستند و استفاده از هر گونه وسیلۀ ارتباطی اعم از رادیو و کانالهای تلویزیونی و انترنت و موبایل تماما برای اعضای سازمان ممنوع می باشد و تنها در اختیار رهبری و مسئولانی است که مأموریتهای ارتباطی خاص سازمان را دارند.
بیانیه مشترک جمعی از کارشناسان و نویسندگان ایرانی و آمریکایی در مورد مجاهدین
ما امضا کنندگان این اعلامیه نگرانی خویش را از احتمال بالقوه خارج کردن نام سازمان مجاهدین خلق از لیست”سازمانهای تروریستی خارج از آمریکا” ابراز کرده، و دعاوی نادرست آنها مبنی بر اینکه”اپوزیسیون اصلی ایران” را تشکیل می دهند و در ایران از حمایت مردمی برخوردارند را تکذیب می نمائیم. سازمان مجاهدین خلق پایگاه سیاسی در ایران نداشته و از هیچگونه حمایت اصلی در میان ایرانیان بهره مند نیست. این سازمان از هنگامی که مرکز خود را به عراق منتقل کرد و از حمایت صدام حسین برخوردار شد، و در جنگ 1367-1359 علناً از جانب عراق با ایران جنگید، همه پشتیبانان خود را در ایران از دست داد.
استخدام جلاد توسط حامیان تروریست
آقای احمد شهید که فقط ادعای حقوق بشری می نمایی! چرا جنایتهای این چنین که در ملا عام انجام می شود و در ان گردن و دست و پای افراد با شمشیر قطع می شود، هیچ گونه بیانیه ایی صادر نمی کنید و حتی در گزارش خودتان نیز به آن اشاره ایی نمی کنید؟ چرا سران کور دل و جانی سازمان مجاهدین که از دست پرورده های این جلادان می باشند در سایتهای مزخرف خود هیچ اشاره ایی به اینگونه اعدامها نکرده و فقط از اعدام متجاوزین به عنف و یا عده ایی از تروریستها که توسط رژیم صهیونیستی پرورش یافته اند و در کشورمان به سزای اعمالشان می رسند لجن پراکنی می کنند؟
زندان بان زنان لیبرتی حامی حقوق دختر مهابادی
این بار اما موضع گیری مریم رجوی بسیار مضحک تر از همیشه به نظر می رسد. مرگ دختر جوان کرد مهابادی که بر اثر حادثه ای مشکوک خود را از یکی از طبقات هتل به پایین پرتاب کرد در برابر مرگ و رنج و تجاوز به صدها زن کرد ایزدی توسط تروریست های داعش در عراق و سوریه، اگر از اهمیت کمتری برخوردار نباشد قطعا اهمیتش بیشتر نیست. این در حالی است که مریم رجوی همواره در برابر جنایت های داعش علیه زنان ایزدی از جمله به کنیزی گرفتن و تجاوز جنسی و قتل آن ها، سکوت اختیار کرده است.
کودکان مجاهدین درخدمت مالی اجتماعی اجباری!
آنگاه برای حل تضاد و آموختن زبان سوئدی به نوجوان خردسال مسعود عطایی معرفی شدم وازمسعود آموزشی درکارنبود بلکه تنها سناریوی مالی اجتماعی مرا توانست زیرنویس بکند تا من بتوانم صرفا با از رو خواندن آن اعانه جمع کنم. بعنوان مثال به فارسی برایم نوشت” ویل دو اسکریوا موت تورتیر؛ موت آورت ننگار؛ بارا انگنگ یلپا بارنن ایران” ترجمه اش از زبان سوئدی یعنی اینکه” آیا درمحکومیت اعدام وشکنجه امضاء میکنید ویکبارهم که شده به بچه ها کمک مالی کنید”.
روز پدر مبارک
شیراحمد روزرخ شاید یکی از آن نگون بختهایی است که شاید در مدت 30 سال و یا بیشتر از آن، حتی نتوانستند لحظه ای به خانواده و پدر و مادر خود فکر کنند چرا که شستشوهای مغزی سران فرقه رجوی آنچنان فشرده و زیاد بوده که حساب روز و ماه از دست آنها خارج شده و نمی دانستند که در چندمین روز از سال دارند زندگی میکنند و همانند اسیرانی که در عصر جاهلیت در سیاه چالها زندانی بودند بسر می بردند
کودکان فرقه رجوی
داستان فرقه مجاهدین، قبل از این که داستان استثمار بی رحمانه زنان و مردان باشد، داستان استثمار بی رحمانه کودکان است، کودک آزاری، کودک کشی و استفاده ابزاری از کودکان در راستای مقاصد مالی و سیاسی و نظامی است. امری که امروز در بسیاری از گروههای تروریستی نیز رایج است. کودکان به عنوان…
نامه سرگشاده انجمن زنان به خانم نانسی پلوسی
این سازمان سکت است و متهم به برخوردهای خشونت آمیز با اعضاء، خودسوزیهای تشکیلاتی، سیستماتیک و جریان وار که برخی از آنها در کشور فرانسه انجام شد همچنین کلیه اعضای زن تحت کنترل مریم رجوی دارای آزادی های اولیه نیستند و در کنترل می باشند خیلی ا ز آنها طبق شواهد ما مورد سوء استفاده جنسی همسر غایب این خانم آقای مسعود رجوی بعنوان رهبر قرار گرفته اند.
رجوی از ترس خانواده ها اسامی جعلی اعلام می کند!
همچنین عدم واکنش خانواده های اعضاء به این خبر ثابت می کند که رجوی زنباره در اوج شیادی فریبکاری می کند و اسم واقعی این عضوء نگون بخت به عمد منتشر نمی کند تا خانواده ها یقه رجوی را نگیرند بطور خاص رجوی و مریم قجر بهتر از هر کس می دانند که خانواده اعضایی که در اروپا هستند می توانند از طریق مراجع قانونی وسازمانهای بین المللی واکنش نشان بدهند و این خود نشان می دهد که رجوی زنباره از خانواده ها چقدر ترس ؛ وحشت دارد.

