تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
با سکوت دربرابر عربستان و آمریکا و…، این نوع قطعنامه ها ارزشی ندارند!
این قطعنامه ارزش اجرایی ندارد وبشدت یکجانبه تنظیم شده و تکرار همان درخواست” اسد باید برود” است درشکلی دیگر که گذشت زمان غیرعملی بودن این خواست را نشان داد و فعلا ترامپ هم به وفاداری خود باین تز، اذعان نکرده وبالعکس گفته است که مبارزه ی واقعی با داعش، احتیاج به رفتن بشار اسد ندارد ودولت فعلی آمریکا ومتحدانش، دراصل مبارزه ای با داعش نمیکنند!!
نگاهی به یاوه گویی های جمشید پیمان
اما چنانکه گاهی رسم فلک کج مدار است، این پیش بینی طلائی ببار ننشست وبرنده ی انتخابات کسی ازآب درآمد که اقبالی به گزینه های هیلاری نشان نداد ودراغلب موارد، برعلیه مواضع کلینتون موضعگیری کرد و نشان داد که بهاری را که باند رجوی برای خودش ترسیم کرده بود، درراه نیست و خربزه خیار ماحصل این بهار هم چیزی جز کشک نمی باشد!
فرقه رجوی ودمکرات های امریکا چه بده بستانی باهم دارند؟
آخرین بده بستان رجوی و دمکرات های امریکا این بود که مجاهدین تعهد دادند که تمام قد در تمامی تاکتیک های امریکا در منطقه علیه حکومت ایران شرکتی و به صورت مقاطعه کار عمل نمایند و هرنقشی که امریکا خود نمی خواهد مستقیمأ وارد آن شود را مجاهدین ایفا کنند و از آن طرف هم وزارت خارجه ی دمکرات ها مجاهدین را با 12میلیون دلار در آلبانی دپو نمود…
دوران طلایی ایران با دست مردم وحکومت اش شروع خواهد شد!
رسانه های گروه دغلکار وخیالباف رجوی، مرتب به دنبال فرضیه هایی هستند که اگر نیک بدانها نگریسته شود، سرابی بیش نیستند!این گروه منحط وهمواره دنبال حوادث غیر مترقبه واغلب ناممکن، در تفسیری به نام…
مجاهدین در دفاع مقدس – قسمت آخر
مجاهدین از تلاش برای ایجاد نفاق و جذب نیرو و خدشه دار کردن آبروی جمهوری اسلامی و تبلیغات علیه ایران دست برنمی داشتند. آنها مانند یک سال پیش هم که اسرا زیر سختترین مجازاتها و در آن شرایط بسیار بد به سر میبردند، با این افکار که اکنون ایرانیها در اثر فشارهای سخت عراقیها حاضر خواهند شد به مجاهدین بپیوندند، وارد اردوگاه شده بودند و با تبلیغات واهی سعی میکردند عده ای را با خود ببرند.
مجاهدین در دفاع مقدس – قسمت چهارم
بعدها متوجه شدیم اگر ما سالم وارد ایران می شدیم، عملیات عراقیها پایان یافته بود و بعد از ظهر آن روز بازمی گشتند. زیرا عملیات مرصاد علیه مجاهدین از سوی دلاوران ارتش و سپاه از تنگه ی چهارزبر به سوی مرز بین المللی آغاز شده بود و ما می توانستیم کشته شدگان وآوارگان نیروهای عراقی و مجاهد را با چشم خود ببینیم.
مجاهدین همۀ سیاستهای خود را علیه ایران با هماهنگی اسرائیل تنظیم میکند
در حقیقت اطلاعات مذکور نه توسط مجاهدین، بلکه به وسیلۀ مأموران موساد کشف شده بود. از این زمان سازمان مجاهدی« خلق همۀ سیاستهای خود را علیه رژیم ایران با هماهنگی اسرائیل تنظیم میکند. به این« امید که به زودی در ایران به قدرت برسند.» عمر عوس در قسمت دیگری از مقالۀ خود تحت عنوان «هدف نابودی ایران است» مینویسد: «مجاهدین از اواسط سالهای ۹۰ میلادی با اسرائیلیها همکاری داشته اند، اما [این همکاری] از سال ۲۰۰۲ شکل رسمی میان یک دولت و آنان به خود میگیرد.»
مجاهدین در دفاع مقدس – قسمت سوم
تعداد اسرا درآن مکان بسیار بود. عراقیها به ایرانیها اجازه ی استفاده از دستشویی را نمی دادند. خیلی از همرزمان بیماری ریوی گرفته بودند. آنها هفت روز در آن شرایط نگهداری می شدند. از غذا خبری نبود. همه از گرسنگی بیحال و بی رمق در گوشه ای افتاده بودند. بوی لجن و ادرار و مدفوع همه جا پیچیده بود، به طوریکه قسمت زیادی از سوله به عنوان دستشویی استفاده می کردیم و هنگامی که در سوله را بازمی کردند، اسرا به درها هجوم می بردند
نقش ضد میهنی فرقه رجوی در جنگ ایران و عراق
این خائنانه ترین ترفندی بود که آشکارا از جانب رجوی برای رسیدن به قدرت، علیه عالی ترین مصالح ملت و مملکت، به کار گرفته شد. بر اساس این طرح، رجوی علنی می گفت:”باید تلاش کرد تا با جرقه ای دیگر، جنگ بین دو کشور مجدد از سر گرفته شود.”
منافع مشترک وحدت استراتژیک سعودی – صهیونیستی و مجاهدین
وقتی می گوییم نقطه عطف و اعلام رسمی وابستگی و مزدوری با رژیم ها و دولت های فاسد و ضد ایرانی از سوی رجوی.این نیست که او بر اثر ضروریات همان ساعت مزدورشده. رجوی در یک کلام بنیادأ خائن بوده او در سال 66 در کشتار حجاج ایرانی درخانه خدا حضور داشت وهمان موقع کارت امریکا و اسرائیل را بازی می کرد. ازهمان موقع هر تروری که می کرد وهرعملیاتی که انجام می داد فقط وفقط به خواسته یک اربابی بود و نه هیچ ضرورت مبارزاتی و مقاومت و چنین کشکیاتی که رجوی سرهم میکند
مجاهدین در دفاع مقدس – قسمت دوم
مجاهدین بیشتر از عراقیها ما را زدند. چشمان ما را بستند و به باد مشت و لگد گرفتند. بیرحمانه از هر سو حملهور میشدند و از اینکه میدیدند تعداد بسیاری از مزدوران عراقی و مجاهدین را کشتهایم، خشمگین بودند و ناسزا میگفتند. دخترها جمع شده بودند و هرکدام چیزی میگفت و ما را سرزنش میکرد که چرا به جبهه آمدیم. آنها ما را به چشم یک هموطن نگاه نمیکردند. دلشان به حال ما نمیسوخت و حتی ما را تحقیر میکردند.
مجاهدین در دفاع مقدس – قسمت اول
اسیر عراقی گفت: ما به کمک مجاهدین وارد خاک ایران شده ایم و در هر واحد رزمی عراق تعدادی مجاهد وجود دارند که در گمراه کردن ایرانیها و تبلیغات کمک بزرگی به عراقیها نموده اند.

