پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
  • رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت سوم 24 خرداد 1405

    قبح زدایی از مزدوری برای صدام
    رجوی، تجسم عینی خیانت در همه زمینه ها – قسمت سوم

    در قسمت های پیشین گفتم که یکی از تعاریف خیانت چنین است «خیانت عبارت است از سوءاستفاده از اعتماد شخص یا یک گروه و انجام عملی که آن‌ها را از لحاظ مادی یا معنوی متضرر سازد.» و خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی است. همچنین خیانت […]

خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ 18 خرداد 1405

خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ

فریبکاریهای بوش ومجاهدین 14 بهمن 1385

فریبکاریهای بوش ومجاهدین

در روز دوشنبه شب بیست ونهم ژانویه در حدود ساعت بیست ودو وسی دقیقه یک گزارش مفصلی از برنامه اتمی رزیم تلویزیون وی دی آر آلمان داد. در این برنامه بر خلاف گفته ها وخبرهای روزمره وبر خلاف گفته سران مجاهدین که مدعی میباشند که اولین کسانی میباشند که برنامه اتمی رژیم را افشا کرده اند تلویزیون آلمان با فاکت دقیقا نشان داد که سیا در همان سال های هشتاد اوائل دهه نود ویا دقیق تر در سال هزار ونهصد ونود وسه حد اقل از برنامه های اتمی رژیم با خبر بوده است.

تازه‎ترین سند منتشر شده از کردکشی مجاهدین 12 بهمن 1385

تازه‎ترین سند منتشر شده از کردکشی مجاهدین

سایت سی‎ان‎ان عربی در تاریخ 23 ژانویه 2007 جزییاتی از جلسه‎ی 35 دادگاه انفال را از بغداد گزارش نموده که طی آن به‎طور صریح به موضوع دستور”علی حسن المجید” به مجاهدین خلق برای تحت پیگرد و هدف قراردادن کردها در داخل خاک ایران اشاره گردیده است. در گزارش سی‎ان‎ان آمده است: « دادگاه عراقی ویژه‎ی ماجرای انفال روز سه‎شنبه سی و پنجمین جلسه‎ی خود را برگزار کرد و این دومین جلسه‎ای است که بدون حضور رییس‎جمهور معدوم عراق، صدام حسین برگزار می‎گردد. وی در تاریخ 30 دسامبر گذشته به دار مجازات آویخته شد.

نفاق بوش، مجاهدین خلق 11 بهمن 1385

نفاق بوش، مجاهدین خلق

آیا کسانی که در قدرت هستند هیچ درسی از تاریخ نمیگیرند؟ آیا پرزیدنت بوش از همراه کردن غریزه‎ی درونی خود با شر راضی است؟ آیا ایالات متحده میتواند بار دیگر به‎واسطه‎ی عبارت معروف”دشمنِ دشمنم، دوست من است” با آدمهای واقعاً بد معامله کند؟ همان‎گونه که قبلا گفته شد، دولت بوش قویاً معتقد است که”ایالات متحده با چالشی بزرگ‎تر از چالش ایران مواجه نخواهد شد”. بنابراین دولت بوش با هدایت وزیر خارجه‎ی وقت، دونالد رامسفلد، با سازمانی تروریستی وارد مذاکره شد که با اسامی متعددی خود را معرفی میکند

باند رجوی، توجیه کننده‎ی یاغی‎گری امریکا 03 بهمن 1385

باند رجوی، توجیه کننده‎ی یاغی‎گری امریکا

باز هم مثل همیشه، دار و دسته‎ی جنایت‎کار رجوی بر اساس ذات فرصت‎طلب‎اش و تمایل برای موج‎سواری و سوءاستفاده از موقعیت‎ها، که غالباً هم هیچ دست‎آوردی برای آنان ندارد، به خوشه‎چینی از حرکت نظامیان امریکایی در ربودن دیپلمات‎های ایرانی در اربیل مشغول گشته‎اند. در حالی‎که هیچ نام و نشانی از افراد ربوده شده از جانب ایران و امریکا انتشار نیافته است و تنها رادیو اسراییل نام چند نفر را که معلوم نیست از کجا آورده، در این رابطه اعلام کرده است، بقایای رجوی به تکاپو افتاده‎اند تا بلکه بتوانند جلوی آزادی آنها را گرفته و برای ادامه‎ی این عمل امریکا، دلیل‎تراشی کنند.

مجاهدین خلق، وجه المصالحه بین ایران و آمریکا 01 بهمن 1385

مجاهدین خلق، وجه المصالحه بین ایران و آمریکا

برنامه خبری – تحلیلی”نیوزنایت” تلویزیون بی بی سی، در برنامه شب چهارشنبه خود (27 دی) در گزارشی ویژه، از دستیابی به محتوای کامل نامه ای خبر داد که ایران در پی اشغال عراق در سال 2003 برای آمریکا نوشته و طی آن پیشنهاد کرده بود به برقراری ثبات در عراق کمک کند، دست از حمایت نظامی از حماس و حزب الله بکشد و همچنین امکان دسترسی آزاد به تجهیزات هسته ای خود را فراهم کند. طبق این گزارش، ایران در ازای این اقدامها از آمریکا خواسته بود به دشمنی با ایران پایان دهد، تمامی تحریم هایی را که علیه ایران اعمال کرده، لغو کند و برای منحل کردن سازمان مجاهدین خلق وارد عمل شود. اما بنابر گزارش ها، آمریکا این درخواست ها را رد کرده بود.

آمریکا در فکر استفاده از شبکه تروریستی مجاهدین در عراق است 01 بهمن 1385

آمریکا در فکر استفاده از شبکه تروریستی مجاهدین در عراق است

به گزارش خبرنگار فارس از لندن، در گزارشی که شامگاه چهارشنبه از اصلی ترین بخش خبری شبکه دوم بی بی سی پخش شد اضافه گردید، وزارت خارجه امریکا همواره مخالف استفاده از این گروه تروریستی بوده ولی وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) مانع از برخورد قطعی امریکا با این تشکیلات شده است. این برای اولین بار است که برنامه ای افشاگرانه در رابطه با ماهیت مجاهدین و اهداف امریکا در حمایت از این تشکیلات تروریستی از بی بی سی پخش می شود.

مجاهدین، مرتجع و تحت حمایت آمریکا هستند 01 بهمن 1385

مجاهدین، مرتجع و تحت حمایت آمریکا هستند

تلویزیون”بی.بی.سی” در گزارشی مستند اعلام کرد: آمریکا با رد پیشنهاد ایران برای خاتمه حمایت از تشکیلات تروریستی مجاهدین موسوم به”مجاهدین خلق ایران” به این تشکیلات همچنان به عنوان یک متحد بالقوه نگاه می‌کند.

مصاحبه تلویزیون پیوند با محمد حسین سبحانی – قسمت چهارم 01 بهمن 1385

مصاحبه تلویزیون پیوند با محمد حسین سبحانی – قسمت چهارم

اما در مورد ترور و در لیست تروریستی بودن سازمان مجاهدین من صحبتی از مسعود رجوی به خاطرم آمد. در نشست هایی به نام حوض در سازمان مجاهدین بود. در همان ایام هم سازمان وارد لیست تروریستی شده بود. مسعود رجوی خطاب به حاضرین گفت که چون ما کم کشتیم به ما می گویند تروریست به همین دلیل می خواهیم فعالیتمون را زیادتر بکینم. اگر کم بکشیم می گویند تروریست، اگر زیاد بکشیم می گویند فاتح و این کلمه تروریست را می توانیم با فعالیت بیشتر تغییر بدهیم. میشه این صحبت رجوی را اینطوری تفسیر کرد که برای کشتار و ترورهای بیشتر آماده می شدند که در واقع سقوط رژیم صدام حسین به او امان و مهلت نداد.

تکیه دوباره آمریکا برروی تئوری احمقانه 01 بهمن 1385

تکیه دوباره آمریکا برروی تئوری احمقانه

هنگامی که حدود دوسال پیش (فوریه 2005) کمیته سیاست ایران ((Iran Policy Commitee با هدف تغییر رژیم ایران بوجود آمد، هیچکس فکرنمی کرد که امروزه نیرویی که به آن تکیه شده و برروی آن حساب بازکرده بودند، به این روز بیافتد و خودش عملیات های محول شده جاسوسی برعلیه مردم ایران را بعنوان 70 فقره افتخار اعلام کند.

نقدی بر جایگاه مجاهدین در طرح جدید امریکا 25 دی 1385

نقدی بر جایگاه مجاهدین در طرح جدید امریکا

سخنرانی جدید رییس‎جمهور امریکا و اعلام این‎که 21 هزار سرباز تازه نفس به عراق اعزام خواهد شد و تکرار مواضع خصمانه‎ی وی علیه ایران و سوریه، نه تنها استراتژی نوینی نیست، بلکه حتی یک تاکتیک هم محسوب نمی‎شود، و طراحی و سیاستی است برای پیش‎برد برنامه‎ای که دولت بوش در دستور کار دارد. اکنون مدت‎ها است که طرح‎هایی نظیر ایجاد”خاورمیانه بزرگ” از دستور کار خارج شده و به حاشیه رانده شده است. شاخص مهم از اولویت خارج شدن طرح‎های این‎چنینی، تغییرات کلیدی‎ای است که با کنار گذاشتن رامسفلد، جان بولتون و تغییر پست زلمای خلیل‎زاد، ابی‎زید و نگرو پونته در ساختار تیم بوش ایجاد گردیده است.

فرقه رجوی به ۷۰ مورد جاسوسی برعلیه منافع ملی ایران اعتراف کرد 23 دی 1385

فرقه رجوی به ۷۰ مورد جاسوسی برعلیه منافع ملی ایران اعتراف کرد

در آخرین روزهای سال 2006 سر کردگان فرقه و شورای رجوی، سر مست از خیانت به منافع ملی ایران، امیدوار به عواقب و عوارض قطعنامه 1737 شورای امنیت، در حالی که با خبر اعدام صدام جشنشان را به عزا تبدیل شد، طی لیستی به دهها مورد جاسوسی اتمی برای بیگانگان اعتراف کردند! شیوه اعتراف و تبلیغاتی که بعد از صدور قطعنامه 1737 از سوی باند رجوی صورت می گیرد، در نوع خود سوال بر انگیز است. چرا رجوی اینگونه به پرونده سیاه و خیانت خود برعلیه مردم ایران اعتراف می کند؟

دستگیری جاسوس در مرکز پژوهشهای مجلس ایران 21 دی 1385

دستگیری جاسوس در مرکز پژوهشهای مجلس ایران

احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس ایران گفته است فردی که در این مرکز برای سازمان مجاهدین خلق ایران،”جاسوسی” می کرده، بازداشت شده است. وی به خبرگزاری فارس گفت:”این فرد از سال 1380 وارد مجلس شد و گزینش مجلس ششم نیز نسبت به وی مثبت بود که در این مدت اطلاعات را جمع آوری و به مجاهدین منتقل می کرد.” در همین حال رادیوی ایران نیز خبر داده است که فرد دستگیر شده متولد 1348 است و از سال 1377 در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مشغول به کار بوده است. این رادیو افزود او به اطلاعات مراکز حساسی چون سازمان انرژی اتمی، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه دسترسی داشته است.

blank
blank
blank