تضاد میان شعار و عمل مجاهدین خلق؛ بقایای متعفن خیانت، بر پیکر انسانیت
خیانت در بالاترین سطح جرایم امنیتی خیانت و همکاری مجاهدین خلق با دشمن در زمان جنگ
فصل خونین خیانت بررسی انتقال مجاهدین خلق به دامان دیکتاتور
فریبکاریهای بوش ومجاهدین
در روز دوشنبه شب بیست ونهم ژانویه در حدود ساعت بیست ودو وسی دقیقه یک گزارش مفصلی از برنامه اتمی رزیم تلویزیون وی دی آر آلمان داد. در این برنامه بر خلاف گفته ها وخبرهای روزمره وبر خلاف گفته سران مجاهدین که مدعی میباشند که اولین کسانی میباشند که برنامه اتمی رژیم را افشا کرده اند تلویزیون آلمان با فاکت دقیقا نشان داد که سیا در همان سال های هشتاد اوائل دهه نود ویا دقیق تر در سال هزار ونهصد ونود وسه حد اقل از برنامه های اتمی رژیم با خبر بوده است.
تازهترین سند منتشر شده از کردکشی مجاهدین
سایت سیانان عربی در تاریخ 23 ژانویه 2007 جزییاتی از جلسهی 35 دادگاه انفال را از بغداد گزارش نموده که طی آن بهطور صریح به موضوع دستور”علی حسن المجید” به مجاهدین خلق برای تحت پیگرد و هدف قراردادن کردها در داخل خاک ایران اشاره گردیده است. در گزارش سیانان آمده است: « دادگاه عراقی ویژهی ماجرای انفال روز سهشنبه سی و پنجمین جلسهی خود را برگزار کرد و این دومین جلسهای است که بدون حضور رییسجمهور معدوم عراق، صدام حسین برگزار میگردد. وی در تاریخ 30 دسامبر گذشته به دار مجازات آویخته شد.
نفاق بوش، مجاهدین خلق
آیا کسانی که در قدرت هستند هیچ درسی از تاریخ نمیگیرند؟ آیا پرزیدنت بوش از همراه کردن غریزهی درونی خود با شر راضی است؟ آیا ایالات متحده میتواند بار دیگر بهواسطهی عبارت معروف”دشمنِ دشمنم، دوست من است” با آدمهای واقعاً بد معامله کند؟ همانگونه که قبلا گفته شد، دولت بوش قویاً معتقد است که”ایالات متحده با چالشی بزرگتر از چالش ایران مواجه نخواهد شد”. بنابراین دولت بوش با هدایت وزیر خارجهی وقت، دونالد رامسفلد، با سازمانی تروریستی وارد مذاکره شد که با اسامی متعددی خود را معرفی میکند
باند رجوی، توجیه کنندهی یاغیگری امریکا
باز هم مثل همیشه، دار و دستهی جنایتکار رجوی بر اساس ذات فرصتطلباش و تمایل برای موجسواری و سوءاستفاده از موقعیتها، که غالباً هم هیچ دستآوردی برای آنان ندارد، به خوشهچینی از حرکت نظامیان امریکایی در ربودن دیپلماتهای ایرانی در اربیل مشغول گشتهاند. در حالیکه هیچ نام و نشانی از افراد ربوده شده از جانب ایران و امریکا انتشار نیافته است و تنها رادیو اسراییل نام چند نفر را که معلوم نیست از کجا آورده، در این رابطه اعلام کرده است، بقایای رجوی به تکاپو افتادهاند تا بلکه بتوانند جلوی آزادی آنها را گرفته و برای ادامهی این عمل امریکا، دلیلتراشی کنند.
مجاهدین خلق، وجه المصالحه بین ایران و آمریکا
برنامه خبری – تحلیلی”نیوزنایت” تلویزیون بی بی سی، در برنامه شب چهارشنبه خود (27 دی) در گزارشی ویژه، از دستیابی به محتوای کامل نامه ای خبر داد که ایران در پی اشغال عراق در سال 2003 برای آمریکا نوشته و طی آن پیشنهاد کرده بود به برقراری ثبات در عراق کمک کند، دست از حمایت نظامی از حماس و حزب الله بکشد و همچنین امکان دسترسی آزاد به تجهیزات هسته ای خود را فراهم کند. طبق این گزارش، ایران در ازای این اقدامها از آمریکا خواسته بود به دشمنی با ایران پایان دهد، تمامی تحریم هایی را که علیه ایران اعمال کرده، لغو کند و برای منحل کردن سازمان مجاهدین خلق وارد عمل شود. اما بنابر گزارش ها، آمریکا این درخواست ها را رد کرده بود.
آمریکا در فکر استفاده از شبکه تروریستی مجاهدین در عراق است
به گزارش خبرنگار فارس از لندن، در گزارشی که شامگاه چهارشنبه از اصلی ترین بخش خبری شبکه دوم بی بی سی پخش شد اضافه گردید، وزارت خارجه امریکا همواره مخالف استفاده از این گروه تروریستی بوده ولی وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) مانع از برخورد قطعی امریکا با این تشکیلات شده است. این برای اولین بار است که برنامه ای افشاگرانه در رابطه با ماهیت مجاهدین و اهداف امریکا در حمایت از این تشکیلات تروریستی از بی بی سی پخش می شود.
مجاهدین، مرتجع و تحت حمایت آمریکا هستند
تلویزیون”بی.بی.سی” در گزارشی مستند اعلام کرد: آمریکا با رد پیشنهاد ایران برای خاتمه حمایت از تشکیلات تروریستی مجاهدین موسوم به”مجاهدین خلق ایران” به این تشکیلات همچنان به عنوان یک متحد بالقوه نگاه میکند.
مصاحبه تلویزیون پیوند با محمد حسین سبحانی – قسمت چهارم
اما در مورد ترور و در لیست تروریستی بودن سازمان مجاهدین من صحبتی از مسعود رجوی به خاطرم آمد. در نشست هایی به نام حوض در سازمان مجاهدین بود. در همان ایام هم سازمان وارد لیست تروریستی شده بود. مسعود رجوی خطاب به حاضرین گفت که چون ما کم کشتیم به ما می گویند تروریست به همین دلیل می خواهیم فعالیتمون را زیادتر بکینم. اگر کم بکشیم می گویند تروریست، اگر زیاد بکشیم می گویند فاتح و این کلمه تروریست را می توانیم با فعالیت بیشتر تغییر بدهیم. میشه این صحبت رجوی را اینطوری تفسیر کرد که برای کشتار و ترورهای بیشتر آماده می شدند که در واقع سقوط رژیم صدام حسین به او امان و مهلت نداد.
تکیه دوباره آمریکا برروی تئوری احمقانه
هنگامی که حدود دوسال پیش (فوریه 2005) کمیته سیاست ایران ((Iran Policy Commitee با هدف تغییر رژیم ایران بوجود آمد، هیچکس فکرنمی کرد که امروزه نیرویی که به آن تکیه شده و برروی آن حساب بازکرده بودند، به این روز بیافتد و خودش عملیات های محول شده جاسوسی برعلیه مردم ایران را بعنوان 70 فقره افتخار اعلام کند.
نقدی بر جایگاه مجاهدین در طرح جدید امریکا
سخنرانی جدید رییسجمهور امریکا و اعلام اینکه 21 هزار سرباز تازه نفس به عراق اعزام خواهد شد و تکرار مواضع خصمانهی وی علیه ایران و سوریه، نه تنها استراتژی نوینی نیست، بلکه حتی یک تاکتیک هم محسوب نمیشود، و طراحی و سیاستی است برای پیشبرد برنامهای که دولت بوش در دستور کار دارد. اکنون مدتها است که طرحهایی نظیر ایجاد”خاورمیانه بزرگ” از دستور کار خارج شده و به حاشیه رانده شده است. شاخص مهم از اولویت خارج شدن طرحهای اینچنینی، تغییرات کلیدیای است که با کنار گذاشتن رامسفلد، جان بولتون و تغییر پست زلمای خلیلزاد، ابیزید و نگرو پونته در ساختار تیم بوش ایجاد گردیده است.
فرقه رجوی به ۷۰ مورد جاسوسی برعلیه منافع ملی ایران اعتراف کرد
در آخرین روزهای سال 2006 سر کردگان فرقه و شورای رجوی، سر مست از خیانت به منافع ملی ایران، امیدوار به عواقب و عوارض قطعنامه 1737 شورای امنیت، در حالی که با خبر اعدام صدام جشنشان را به عزا تبدیل شد، طی لیستی به دهها مورد جاسوسی اتمی برای بیگانگان اعتراف کردند! شیوه اعتراف و تبلیغاتی که بعد از صدور قطعنامه 1737 از سوی باند رجوی صورت می گیرد، در نوع خود سوال بر انگیز است. چرا رجوی اینگونه به پرونده سیاه و خیانت خود برعلیه مردم ایران اعتراف می کند؟
دستگیری جاسوس در مرکز پژوهشهای مجلس ایران
احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش های مجلس ایران گفته است فردی که در این مرکز برای سازمان مجاهدین خلق ایران،”جاسوسی” می کرده، بازداشت شده است. وی به خبرگزاری فارس گفت:”این فرد از سال 1380 وارد مجلس شد و گزینش مجلس ششم نیز نسبت به وی مثبت بود که در این مدت اطلاعات را جمع آوری و به مجاهدین منتقل می کرد.” در همین حال رادیوی ایران نیز خبر داده است که فرد دستگیر شده متولد 1348 است و از سال 1377 در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مشغول به کار بوده است. این رادیو افزود او به اطلاعات مراکز حساسی چون سازمان انرژی اتمی، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه دسترسی داشته است.

