چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
حمله خمپاره‌ای به کمپ مجاهدین در بغداد دو کشته برجای گذاشت 26 خرداد 1392

حمله خمپاره‌ای به کمپ مجاهدین در بغداد دو کشته برجای گذاشت

منابع آگاه پلیس عراق اعلام کردند که کمپ گروه تروریستی مجاهدین در بغداد مورد هدف خمپاره‌ای قرار گرفت و طی آن دو نفر کشته شدند.گروه تروریستی مجاهدین نیز از کشته شدن دو نفر از اعضایش خبر داد اما هنوز عامل این اقدام مشخص نیست. کارشناسان بر این باورند در شرایط کنونی که مجاهدین از کمپ اشرف به لیبرتی در بغداد منتقل شده‌اند، هر کشته یا زخمی می‌تواند به عنوان ملعبه‌ای برای سران مجاهدین استفاده شود که پیوسته سعی دارند دولت عراق را به نقض حقوق بشر علیه خود محکوم نمایند و با مظلوم‌نمایی ابزاری در دست داشته باشند

توهم پیشروی تروریست ها در سوریه توسط رجوی ها 25 خرداد 1392

توهم پیشروی تروریست ها در سوریه توسط رجوی ها

رجوی سعی کرد با آسمان و ریسمان بافتن یک مشت تحلیل های آبکی عنوان نماید که دیگر کار دولت سوریه تمام است و آنقدر وی در این باره جوسازی کرده بود که یکی از اعضای فرقه در این نشست عملا روی دست رهبر خالی بندش زده و اعلام کرد که کار حکومت سوریه به چند ماه هم نمی رسد و رجوی جنایت کار از اینکه توانسته این گونه گولشان بزند سراز پا نمی شناخت و ابراز امیدواری می کرد. ولی هر چه که جلوتر رفتیم آثاری از سقوط آقای بشار اسد دیده نشد بلکه این مقاومت ارتش و مردم سوریه بود که توانسته بود به پیروزهای بزرگی دست یابند.

انتقال دومین گروه به آلبانی و تشدید فروپاشی فرقه رجوی 25 خرداد 1392

انتقال دومین گروه به آلبانی و تشدید فروپاشی فرقه رجوی

جدایی آقایان کریم قصیم و محمد رضا روحانی دوعضو ارشد به اصطلاح شورای ملی مقاومت بعد ازسه دهه، بیانگر وخامت بیش از حد اوضاع این فرقه است.این بار بحران در راَس این فرقه، آنهم درخارج از مرزهای جغرافیایی، و در کنار گوش مریم، سر باز کرده است. واقعیتهای خارج ازعراق آنقدر روشن است که افرادی امثال قصیم و روحانی را بعد از سه دهه همدستی با رجوی و شرکت در تمامی تصمیم گیریهای او، به فکرجدایی انداخته است. در حقیقت سربازکردن اختلاف و انشعاب در راس این فرقه بیانگراوج تشتت در بدنه آن است و از این به بعد باید در انتظارجدایی دیگر اعضای رده بالای آن بود.

جدایی قصیم و روحانی، بحران در راس فرقه رجوی 25 خرداد 1392

جدایی قصیم و روحانی، بحران در راس فرقه رجوی

آنچه درمتن استعفانامه این آقایان آورده شده به خوبی اثبات گفته های اعضای جدا شده را تایید می کند.مناسبات ضد دموکراتیک وعدم آزادی بیان.اظهارات آقایان کریم قصیم و محمدرضا روحانی یکبار دیگرنشان داد که رجوی هیچ چیز وهیچ کس را تحمل نمی کند و از جریانات و اشخاص فقط در راستای اهداف ضدانسانی خود وخدشه دار کردن دیگران استفاده می کند.

استعفای روحانی و قصیم و واکنش شورا 25 خرداد 1392

استعفای روحانی و قصیم و واکنش شورا

واکنش شورای ملی مقاومت به این استعفا به گونه ای صورت گرفت که کاملا مشخص میسازد جدا شدن و کناره گیری از این شورا مترادف با خیانت و از پشت خنجر زدن و همکاری با دشمن تلقی میشود و عضویت در آن از قرار معلوم مادام العمر است. این آقایان حتی شریک توطئه علیه جان مسعود رجوی که بالاترین مسئولین فرقه اش هم حق ندارند بدانند کجاست و چه میکند معرفی شده اند. از واکنش شورا چنین بر می آید کهکسانی که به نوعی با مسعود رجوی همکاری می نمایند دیگر راه بازگشتی ندارند

امیر یغمایی نمونه ای از دهها کودک قربانی در تشکیلات رجوی 25 خرداد 1392

امیر یغمایی نمونه ای از دهها کودک قربانی در تشکیلات رجوی

این ها که بر امیر رفته فقط مربوط به کودکی و نوجوانی او است و اما همچنان هدف کینه و بغض رجوی است. او به تاوان اینکه در بلوغ فکری از مجاهدین جداشده از حق دانستن اینکه مادرش زنده یا مرده است محروم است. او به جرم و گناه انتخاب یعنی همان حقی که جمهوری اسلامی را بابت نادیده گرفتن آن سالها مذمت و نکوهش و محکوم می کند، باید همزمان هم طعن و نفرین و نفرت رجوی را تحمل کند و هم نداند مادرش در چه وضعیتی است.

استراتژی فریب و دروغ (مجاهدین خلق، فرقه رجوی) 23 خرداد 1392

استراتژی فریب و دروغ (مجاهدین خلق، فرقه رجوی)

جدای از مطالبی که در مجرم شمردن آقایان کریم قصیم و محمدرضا روحانی؟! در اطلاعیه فوق آمده است و مقالات زیادی هم حول آن نوشته شده است به این نکته هم باید اشاره کرد که تاکنون رسم نبوده که مجاهدین بخواهند باصطلاح اسامی اعضای شورای دست سازشان را در پایان اطلاعیه هایشان بیاورند ولی اینبار بیش از پانصد اسم در ذیل عبارت”غایبین جلسه میاندوره یی متعاقباً در جریان قرار گرفتند و برگه ها ی امضا شده رأی گیری را برای دبیر‌خانه ارسال کردند”، به چشم میخورد.

اطلاعیه آریا ایران در باره کمپین رهایی از فرقه رجوی 23 خرداد 1392

اطلاعیه آریا ایران در باره کمپین رهایی از فرقه رجوی

بگذارید رجوی ما را مزدور،اطلاعاتی، جاسوس،سگ های زنجیری و خانواده الدنگ بنامد.کتاب ها بنویسد و از دارو دسته ایوبونه تا کتابخانه کنگره آمریکا شیطان سازی نموده و برای رفتن به دادگاه فراخوان بدهد.به ایشان که هنوز جرات نیافته از غیبت به حضور برسد، باید گفت هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد.وقت اش برسد،بدون دعوت در دادگاه حضور خواهیم داشت تا طراز مدعی و مشتی یاوه گو وزن و قدر یابد.و این مهم در تقدیر است!

لجن پراکنی و توهین به افراد نمی تواند مانع فروپاشی فرقه گردد 23 خرداد 1392

لجن پراکنی و توهین به افراد نمی تواند مانع فروپاشی فرقه گردد

رجوی ها فکر می کنند همه در ناآگاهی بسر می برند سعی دارد به شیوه گذشته افراد جدا شده را خراب کرده و با ردیف کردن یک مشت اراجیف و تهمت ها از قبیل نفوذی و مهره اطلاعاتی و… آنان نتوانند دست به افشاگری بزنند. بعد از جدایی آقایان ایرج مصداقی و اسماعیل وفا اکنون نوبت نفرات نزدیکتر به سازمان یعنی آقایان کریم قصیم و محمد رضا روحانی فرا رسیده و این بار چنان ضربه ای به این تشکیلات وارد شده که رجوی ها سرگیجه گرفته و سعی دارد باز به همان شیوه قدیمی و لو رفته این افراد را خراب کند.

از مبارزه ی ضد امپریالیستی , تا لابی گری برای امریکایی ها 22 خرداد 1392

از مبارزه ی ضد امپریالیستی , تا لابی گری برای امریکایی ها

آقای مسعود رجوی! اگر دین نداری و نمی دانی استکبار یعنی چه و مستکبرین زمان را نمی توانی ویا نمی خواهی تشخیص بدهی لااقل مانند بنیان گذار اولیه ی این سازمان محمد حنیف نژاد آزاده باش، نه مانند تقی شهرام اپور تونیست، یا بدتر از آن! تزِ هدف وسیله را توجیه می کند نه در خط مشی اسلام انقلابی که از آن دم می زدی بوده و نه حتی افکار التقاطی رهبران اولیه ی سازمان، چنین روشی را توصیه نمی کردند.

حضیض ابتذال و رسوایی رجوی در برخورد با استعفای دو عضو مهم شورا 22 خرداد 1392

حضیض ابتذال و رسوایی رجوی در برخورد با استعفای دو عضو مهم شورا

می گویید می آمدند سؤالاتشان را مطرح می کردند در حالی که اساسا آقایان روحانی و قصیم چنانکه در اطلاعیه شان آمده به همین علت استعفا داده اند که سؤالاتشان در این سی سال گذشته بدون جواب مانده بود. وانگهی در کجای جهان امروز به جز احزاب منحل شده دیکتاتوری قرن گذسته مانند حزب کمونیست شوروی در زمان استالین خروج از حزب خیانت و از پشت خنجر زدن و جزء دشمن شدن به شمار می رود؟!…

ظالم و مظلوم کیست؟ فرزند و پدری که خواهان یک خبر از احوال مادر است 22 خرداد 1392

ظالم و مظلوم کیست؟ فرزند و پدری که خواهان یک خبر از احوال مادر است

این روال کار سازمان بود که بعد از اینکه کسی منتقد به سازمان می شد روی بستگان او توسط مجاهدین در تشکیلات توجیه و تفتیش عقاید می شد و بعد هدفدار چنین نامه هائی منتشر می شده است منتهی در مورد زنان شورای رهبری بخصوص از جمله همین خانم بحث از این زاویه متفاوت است که مستقیما توسط رجوی هدایت می شود. زنان شورای رهبری از کمترین اهمیتی در این سکت برخوردار نیستند و لقب همگی آنان کلفت رهبری و یا به گفته مهوش سپهری سگ در خونه نامگذاری شده بود بغیر از سوء استفاده جنسی که از اغلب این زنان می شد، بیشتر آنها برای کارهای مسعود و مریم رجوی بکار گرفته می شدند

blank
blank
blank