رسوایی بزرگ گروه مجاهدین در وین
ادعای دروغین پولشویی یک مقام ایرانی در وین هفته گذشته توسط گروه مجاهدین در هفته نامه اتریشی پروفیل مطرح شد و در پی آن تشکل ها صهیونیستی استوپ د بمب، جامعه یهودیان اتریش و مرکز سیمون ویزنتال به جنجال در این زمینه پرداختند. البته مقامات اتریشی که از طرح این ادعای دروغین خشمگین شده بودند اجازه ندادند که این سناریوی هماهنگ شده توسط مجاهدین و صهیونیست ها، کش پیدا کند و سریعا به تکذیب آن پرداختند.
جنایت تروریستها در سوریه همانند جنایت رجوی ها در عراق است
سران فرقه از ابتدای درگیری در سوریه به خاطر ماهیت تروریستی شان سعی کردند طرف تروریست های سوریه را بگیرند و در دستگاههای تبلیغاتی خود آنان را نیروهای انقلابی!! جا بزنند ولی تشابه ای که بین این دو گروه تروریست در این دو کشور وجود دارد شیوه جنایت آنان می باشد اینان در ملاء عام برای زهر چشم گرفتن دست به این گونه جنایت می زنند ولی رجوی جنایت کار در عراق دستور داده بود با شنی تانک و نفربر از روی اسرای دستگیر شده بروند
چپاول اموال مردم عراق و ادعای مضحک رجوی ها برای مالکیت شان
سران فرقه بعد از اخراج از اشرف و انتقال به کمپ موقت ترانزیت به این فکر افتادند که اموال به غارت برده شده مردم عراق را به فروش رسانده تا از این طریق پول زیادی به جیب بزنند. سران فرقه با دریدگی تمام در جدیدترین اعلامیه شورای خارجه نشین خود در 17 آبان اعلام می کنند که تمام این اموال مربوط به سازمان بوده و برای هرکدام نیز سند دارند.
سازمان مجاهدین خلق تروریست بدنیا آمد
دگماتیسم و بسته بودن ایدئولوژی، شالوده ی تشکیلاتی اولیه تولد سازمان مجاهدین است که از روز اول تدوین شده. مجاهدین قبل ازاینکه اصول و قوانین و چهار چوب های تشکیلات خود را مکتوب کنند و قبل از اینکه اعضا و افراد و سمپات های خود را بنام و قیافه بشناسند و از بیوگرافی حقیقی همدیگر آگاه شوند. شروع کردند به شناسایی افراد و مهره ها و عناصری که بایستی ترور کنند
اطلاعیه، حربهی جدید رجوی علیه مخالفان
یک روز پس از این که اولین گروه آنها به لیبرتی منتقل شد، رجوی کارشناس سازمان ملل که کمپ لیبرتی را ارزیابی کرده بود، دروغگو خواند و به وضوح آن را اجباری خواند که یک گزارش غیرواقعی را با تصحیحات ضروری که از جانب مقامات سیاسی یونامی اجرا شده بود، تسلیم کند. کانکسها و سرویسهای بهداشتی کثیف و غیرقابل استفاده بوده و کمبود هم وجود دارد، برق هم مثل زندانها از ساعت ده و نیم شب قطع میشود.
رویاهای مجاهدین بعد از خارج شدن از لیست تروریستی امریکا
مسعود و مریم رجوی فکر می کردند حال که از لیست تروریستی خارج شدند حتما می توانند در کشور عراق بصورت پناهنده بمانند باید گفت خواب دیدی خیر باشدچون در لیست یا خارج از لیست ماهیت عوض نشده به قول برادر مسعود افعی هیچگاه کبوتر نمی زاید. به اقای رجوی باید گفت چرا نمی خواهی بفهمی که این نفراتی که شما دارید روز به روز توان راه رفتن را از دست می هند بگذار این چند صبا دیگر را برای خودشان زندگی کنند. در یک حساب و کتاب معمولی متوجه می شوید که هیچ گاه شرایطی بوجود نخواهد آمد که شما خودتان را در ایران و در مسند قدرت ببینید
همایشی با موضوع مجاهدین خلق در دانشگاه شیراز برگزار شد
همایشی با موضوع گروه مجاهدین خلق با حضور عضو سابق و رده بالای مجاهدین در دانشگاه شیراز برگزار شد.این همایش در حاشیه نمایشگاه” دگردیسی در فرقه ی مجاهدین خلق” که در تالار فجر دانشگاه شیراز در حال برگزاری است، با حضوز نزدیک به سیصد تن از دانشجویان و اساتید دانشگاه شیراز دیروز چهارشنبه برگزار شد. دکتر پوریزدان پرست ؛ استاد تاریخ دانشگاه شیراز در مورد نحوه شکل گیری سازمان و بنیانگزاران و تاریخچه سازمان مطالبی را بیان کرد.
ای کاش مجاهدین در دهه ۶۰ می مردند!
«وین وایت» معاون اداره اطلاعات و تحقیقات خاورمیانه در وزارت خارجه آمریکا، سازمان مجاهدین را گروهی تروریستی خواند که حذف آنها از فهرست تروریستی آمریکا صرفاً یک اقدام سیاسی و به منظور اعمال فشار بر ایران بوده است.او که در حال حاضر به عنوان پژوهشگر در موسسه مطالعاتی خاورمیانه در دانشگاه کلمبیا مشغول به کار است، از مجاهدین به عنوان افرادی به شدت آزاردهنده یاد کرد که عموماً افرادی هم که از آنها حمایت می کنند انسانهای ساده لوحی هستند.
راه کارهای رجوی برای ادامه راه اشتباه!
بار دیگر با پیروزی دموکراتهای امریکایی آرزوهای پدر خوانده کوچک تروریسم ایرانی به گور برده شد رجوی که اعضا را برای آمدن جمهوریخواهان آماده می کرد و می گفت اگر جمهوریخواهان در امریکا سر کار بیایند جنگ را با ایران شروع می کنند و با شروع جنگ امریکا ما را تسلیح کرده و جزو نیروی ائتلاف میشویم و به ایران میرویم! فقط باید تا انتخابات امریکا و سرکار آمدن رامنی کاندید جمهوریخواهان , در لیبرتی دوام بیاوریم. اما با این وضعی که امروز اتفاق افتاد تمام آرزوهایش بر باد فنا رفت و رفت تا عبرتی برای اعضا خوش باور باشد.
نشست مشترک خانواده ها با بازگشتی ها – قسمت اول
آقای مجید محمدی با شرح کلی از مناسبات فرقه و تلاش رجوی برای ابقای اشرف که منجر به کشته شدن تعدادی از بچه ها شد برای خانواده های حاضر بیان داشت: از سال 88 که مسئله اخراج مجاهدین از اشرف از طرف دولت عراق جدی شد و برای کنترل آنان دولت عراق سعی در ایجاد پاسگاه پلیس در اشرف نمود، رجوی مذبوحانه تلاش کرد تا با ناموس خواندن اشرف، این انگیزه را در افراد و اعضا ایجاد نماید تا در مقابل نیروهای عراقی بایستاند و سعی داشت با به کشتن دادن اعضا در اشرف و جنجال سیاسی به خیال خام خود اشرف را ابقا کند.
مجاهدین قطعاً یک گروه تروریستی هستند
«لارنس ویلکرسون» روز گذشته در گفتگو با شبکه خبری «ریل نیوز» تصریح کرد خارج ساختن مجاهدین از فهرست تروریستی آمریکا اقدامی بسیار بد از همه جهات بود. ویلکرسون در آخرین قسمت از سخنان خویش در این برنامه در مورد سازمان مجاهدین تصریح کرد: ولی واضح است که آنها (مجاهدین) قطعاً هنوز هم یک گروه ترویستی هستند.
آیا قربانیان فراموش میشوند؟
قربانیان این سازمان شامل مردم ایران، مردم عراق، و اعضای خود سازمان میشوند. خانواده های این قربانیان دارای یک خواسته مشترک هستند و آن اینکه دادخواهی در خصوص رهبر بلامنازع آن مسعود رجوی که مسئول مستقیم این جنایات است در یک دادگاه بین المللی اجرا گردد. اگر چه وزارت امور خارجه آمریکا در گزارش خود به سفید سازی سوابق فرقه رجوی پرداخته اما در همین گزارش اذعان دارد که این گروه حقوق اولیه اعضای خود را نقض میکند.

