چشم به راه یک دیدار
خانم امینی در هر بار سفر خود به عراق سختی هایی را متحمل شدند سرما وگرمای عراق را، گرد و خاک و طوفان های شدید بیابان های عراق را هم تحمل کردند؛ به این امید که شاید صدایش به گوش فرزندش برسد و او را از این خواب غفلت بیدار کند و به یاد آورد که مادری دارد چشم انتظار که برای دیدن روی فرزندش از جان و مال و زندگی خودش هم گذشته است. در این سالیان در فراق دوری فرزندش چه شب ها که تا صبح چشمان اشک آلودش را به در دوخته شاید فرزند عزیزش از راه برسد و او را درآغوش بگیرد.
به اسماعیل میرزایی، اسیر در زندان رجوی ساخته لیبرتی
برادر عزیزم اسماعیل جان خوبی؟ چه کار میکنی؟ انگار قرنهاست که ندیدمت، آیا دلت می خواهد ما را ببینی؟ دلت می خواهد مادر پیرمان را ببینی؟ او که دیگر رمقی برای گریه کردن به خاطر دوری تو ندارد ولی امیدوار است که تو را ببیند…
مصاحبه با آقای حسن حمادی برادر مرحوم محمد حمادی – قسمت چهارم
چند رو زبعد شنیدیم که محمد را به همراه احسان به ترکیه فرستادند. احسان به ما زنگ زد که حال برادرتان خوب نیست و خودتان را برسانید. وی حتی قادر نیست به تنهایی غذا بخورد.این بود که یکی از برادرانم خودش را به ترکیه رساند. وقتی می بیند که محمد قادر نیست حتی روی تخت بنشیند وحتی نمی تواند به درستی حرف بزندو لازم است که یکی به او رسیدگی کند،تصمیم می گیرد او را برای مداوا به ایران بیاورد و هم این که خانواده بتوانند به او رسیدگی کنند. به همین خاطر بدون این که به صلیب سرخ وحتی به دولت ایران اطلاع دهد او را با خود به ایران می آورد.
در پادگان اشرف چه گذشت؟ از خودسوزی ندا تا شکنجه یاسر!
نورینک در جستوجوهای بعدیاش در مییابد که هر نوع خودسوزی و خودکشی در ملاعام برای رجویها چیزی است که از سوی اعضای بلندپایه این فرقه توصیه میشود، زیرا روشن است که مجاهدین اینگونه عملیات را امکان مناسبی میدانند تا بر افکار عمومی تاثیر بگذارند. یکی از سخنگویان گروه رجویها به روزنامۀ عربی الشرق الاوسط بدون اندکی شرم گفته است: «خودسوزی در خیابان بسیار موثرتر از پریدن از برج ایفل است.»…
عضو مجاهدین پس از ۲۰ سال از این گروه جدا شد
علیرغم تبلیغات منفی سازمان مجاهدین برای روحیه دادن به اعضای اسیر خود در کمپ ترانزیت، موج فرار اعضای سازمان و جدائی نفرات از این فرقه تروریستی رو به افزایش است.به گونهای که چندی پیش، یکی دیگر از اعضای سازمان مجاهدین به نام مهدی فخارزاده خود را تسلیم نیروهای عراقی مستقر در کمپ ترانزیت نمود و با این اقدام عملاً از فرقه رجوی جدا شد.
پادگان اشرف بعد از خروج مجاهدین
در اولین دیدار از پادگاه مخوف اشرف تصاویری از این پادگان نظامی تهیه شده است که عمق فاجعه در این مرکز را نشان میدهد. همان طور که در این عکسها مشاهده میکنید اعضای گروه قبل از خروج خود از پادگان تمامی اسناد و عکسهای مربوط به گروه را از بین بردهاند و برای جلوگیری از فرار اعضا در اطراف پادگان خندق کنده بودند
ملاقات با خانواده خورسندی آستانه در دفتر انجمن نجات گیلان
خانم سهیلا خورسندی وکیل دادگستری و مشاورحقوقی قوه قضائیه ازخواهران مجید و جلال ازاعضای فعال انجمن نجات مصرانه پیگیر وضعیت اسرای دربند اشرف و لیبرتی ازجمله برادرانش هستند و درملاقات اخیر با مسول انجمن نجات مصرانه خواستار اعزام به عراق وکمپ موقت لیبرتی شدند و داوطلبانه خواستار شدند که بتوانند وکالت نه تنها برادرانش بلکه تمام اعضای ناراضی حاضر درکمپ موقت لیبرتی را بعهده بگیرند
نامه خانم سهیلا خورسندی به برادران اسیرش مجید و جلال
مجید جان و جلال جان بزرگترین آرزوی من در آن لحظات که او را با چنین انتظاری می دیدم این بود که شما هر جوری که شده برگردید تا مادر قبل از مرگش شما را ببیند. خیلی دلم برایش می سوخت که او را به آن حال می دیدم لیکن در حسرت دیدار شما از دنیا رفت. هیچوقت چهره منتظرش از ذهنم پاک نمی شود. 29 سال از بهترین دوران زندگی خود را در پادگان اشرف بودید.
پشت پرده خروج مجاهدین از لیست تروریستی
دلیل ظاهری آمریکا برای خارج کردن MEK از لیست، این است که آنها اقدام به سرنگونی حکومت فعلی در تهران کردهاند. افرادی هم مثل ژنرال شلتون متذکر شدهاند باید از MEK دفاع کرد، چرا که بازی روابط آمریکا-ایران، بدون نتیجه است.ری مکگاورن یک فعال سابق سیا در رابطه با سازمان چنین میگوید: «چرا آمریکا با سازمانهایی مانند MEK همکاری میکند، من فکر کنم چون آنها در محل هستند و به این خاطر که حاضرند برای ما کار کنند.
باز هم رجوی ها سخنگوی اسرائیل شدند
رجوی های وطن فروش در ادامه سیاست نوکری برای غرب و اسرائیل، در دستگاه های تبلیغاتی خود به جشن و پایکوبی برای تجاوز نظامی اسرائیل به خاک سودان که خلاف تمام قوانین بین المللی است پرداختند. آنها هم صدا با اربابان صهیونیست خود تحت این پوش مسخره و ابلهانه که کارخانه ای که مورد حمله قرار گرفته سلاح های ایرانی می ساخته، این جنایت و نقض قوانین بین المللی را توجیه می کنند.
مجاهدین خلق (فرقه رجوی) و بازی دوسرباخت
هنوز دو روزی از انتقال هفتمین گروه از مجاهدین به لیبرتی نرسیده بود که مجاهدین دست بکار شده و تلاش کردند در بیست و یکمین اجلاس شورای حقوق بشر ملل متحد که در تاریخ 18سپتامبر ۲۰۱۲ (28شهریور ۱۳۹۱) در ژنو برگزار شده بود در قسمت سخنرانی سازمانهای غیردولتی و از طریق سخنرانی نماینده انجمن بین المللی حقوق بشر زنان ارگانهای ذیربط سازمان ملل را به اعلام لیبرتی به عنوان کمپ پناهندگی فرا بخوانند.
مجید محمدی از مناسبات فرقه در لیبرتی می گوید – قسمت دوم
رجوی ها شرایطی را برای اعضا در لیبرتی ایجاد کردند که به لحاظ مناسبات فرقه ای و کنترل تشکیلاتی از اشرف هم بدتر شده است. چرا که رجوی ها به خوبی می دانستند که لیبرتی مثل اشرف نیست، که در محیط بسته آن هیچ ارتباطی با دنیای بیرون ممکن نباشد، بنابراین برای آنکه مانع از فرار های گسترده و فروپاشی سریع تشکیلات بشوند، کنترل تشکیلاتی در لیبرتی را به نسبت آنچه در اشرف بود بیشتر کردند تا کنترل اوضاع از دست شان در نرود.

