رجوی ها هرگز خواهان خروج اعضا از عراق نیستند – قسمت اول
رجوی ها که خوب می دانند تشکیلات فرقه ای فقط در محیط بسته و محدود می تواند به کنترل اعضا بپردازد و دنیای آزاد را دشمن تشکیلات می دانند، حاضر به خروج از عراق نیستند آنها که خوب می دانند کشورهای غربی هرگز حاضر به پذیرفتن جمعی آنها نیستند و خروج اعضا از عراق به منزله پاشیدن سازمان است , در صدد طرح و برنامه جدیدی برای درخواست کمپ پناهندگی برای لیبرتی می باشند.
حمایت از تروریستهای جا خوش کرده در عراق
قرار بر این بود که سازمان در مرحله انتخابات کمک هزینه های اینها را بدهد، برای شان سیاهی لشگر جمع کند و نظر مردم مناطق را نسبت به آرای آنها سمت و سو دهد. و ما به ازاء آن بعد از تصدی امور در پارلمان عراق و دولت عراق، آنان به کمک سازمان بشتابند و از حضور سازمان در عراق حمایت نمایند.از آنروز تا کنون با روی کار آمدن دولت نوری مالکی چند سالی گذشته است، و تمام دسیسه هایی که سازمان برای حضور خود در عراق برنامه ریزی کرده بود نقش بر آب شد.
عربستان برای مجاهدین شبکه ماهوارهای راهاندازی میکند
یک منبع آگاه در سفارت عراق در لندن در گفتوگو با پایگاه خبری «اشرفنیوز» اظهار داشت که اطلاعاتی در دست است که نشان میدهد مقامات سعودی در پشت پرده تامین مالی ایجاد یک شبکه ماهوارهای برای گروه تروریستی مجاهدین و تبلیغ علیه نظام حاکم در ایران قرار دارند.وی افزود: عناصر سازمان مجاهدین خلق که مقیم اروپا هستند با شاهزاده «محمد بن نواف بن عبدالعزیز» سفیر عربستان در لندن دیدار کردهاند و از او خواستهاند تا از این شبکه حمایت کند.
تبریک به اقای مهدی فخارزاده
من با مهدی از اول ورود به اشرف آشنا شدم از همان روز ایشان با تشکیلات فرقه رجوی تضاد داشت وهمیشه با ایدئولوژی این سازمان در تناقض بود برای حفظ مهدی از برادرش استفاده می کردند.مهدی در هر سر فصل ساعت ها زیر تیغ مسئولان بود تا اینکه از وی یک تعهد کتبی دریافت کنند و ایشان را در تشکیلات حفظ نمایند. جدایی آقای فخارزاده را به خانوداه اش و بخصوص دوستدارنش تبریک می گویم
آزموده را آزمودن خطا است
این ایدئولوژی من درآوردی غربی ها که اکنون مورد ادعای سازمان به اصطلاح مجاهدین می باشد و مورد حمایت جهان سرمایه داری نیز هست, قرار بود توسط جناح های داخلی ایران , تحت عنوان انقلاب مخملی و جنبش های سبز و چه و چه , بصورت پلکانی اجراء شود که خوشبختانه به پشتوانه ی همین نهضت فکری و فرهنگی ناکام ماندند.حالا تنها کاری که از دست مخالفان این انقلاب بر می آید، تمسخر نمودن و یا ترور نمودن حامیان آن است.
خروج از لیست تروریستی آمریکا پیروزی یا شکست رجوی ها – قسمت سوم
آقای عین الله شعبانی یکی دیگر از بازگشته های جدید که سال قبل بعد از فرار از اشرف به میهن بازگشتند در تکمیل صحبت های آقای افغان افزودند:هر چند که سازمان از آمریکا خواست تا آنها را از لیست خارج کند ولی آمریکا سلاح را از دست آنها خارج کرد و در واقع نیش عقرب را کشید و آن را در بیابان های عراق رها کرد. یعنی در واقع دیگر کارآیی ندارند که این برای همه قابل فهم است.آنها به لحاظ نظامی دیگر کارآیی ندارند، از طرف دیگر در شرایط حاضر به لحاظ سیاسی هم حرف جدیدی برای گفتن ندارند.
هیاهوی مجاهدین در خروج از لیست تروریستی
از سران و ایادی مزدبگیر شورای دست ساز رجوی گرفته تا مشاوران کاسب کار غربی و امریکایی ؛ همه این روزها در یک دروغ بزرگ ادعا می کنند سازمان با خروج از لیست وزارت خارجه امریکا ایران را به لرزه انداخته!!!؟؟ است. اینجا بهتر است این عبارت را دوباره بخوانید شاید دستگاه منگول تبلیغاتی سازمان قاطی کرده باشد.
بازگشت مجاهدین خلق، مخالفان غیر مردمی ایران
مدت زیادی است که سازمان مجاهدین خلق بدنبال بهبود چهره اش است. چند سال بعد از ان که در 1997 در فهرست سازمان های تروریستی قرار گرفت، خشونت را کنار گذاشت و فعالانه به همکاری با سرویس های سری امریکایی پرداخت.» کوویل توضیح می دهد که « مجاهدین به طور مؤثر و کارآمدی با سرویس های سری امریکایی همکاری کردند و به آن ها اطلاعاتی دادند که از عواملشان در داخل کشور درباره برنامه هسته ای ایران به دست آورده بودند. »
نگرانی قابل درک رهبری مجاهدین خلق
اگر آقای گوترز و مجموعه دست اندرکاران کمیساریا تا کنون و در خلال چندسال اخیر که با پرونده این گروه درگیر هستند، رهبری شیاد باندرجوی را شناخته باشند، بایستی هشیارانه این سوال را از نماینده و وکیل مجاهدین بپرسند که آیا کلیه ساکنان کمپ لیبرتی از آزادی تردد و حق برابر برای ملاقات با خانواده شان برخوردار خواهند بود یا فقط اشخاص مشخص و دست چین شده ای از چنین امتیازی برخوردار خواهند شد؟ در آن وقت تکلیف خانواده هایی که مزدور رژیم هستند و فرزندانشان بایستی برروی آن تف بیندازند چه خواهد شد؟..
مجاهدین برای تردد در اشرف ویزا میگرفتند!
علیرغم اینکه سرکردگان مجاهدین سعی میکردند اشرف را به عنوان یک شهر! معرفی کنند، زندگی فرقهای با محدودیتهای تشکیلاتی در پادگان اشرف چه سختیها و محدودیتهایی داشته است.بر اساس این خبر، سند دیگر پیدا شده در اشرف، دفترچه بسیار کوچکی است که یکی از اعضای مجاهدین خاطرات خود را در آن مینوشته است.در قسمتهایی از این دفتر خاطرات، از شکنجه یکی از اعضای مجاهدین سخن گفته شده که به قول نویسنده، جرم وی ملاقات چند دقیقهای او با همسر سابقش در همان پادگان اشرف بوده است.
هفته ای که کلاغ هم پر نزد
این برنامه ها برای رئیس جمهور حسرت به دلی که نزدیک به دو دهه این لقب را یدک میکشد البته غنیمت بود و مایه مسرت و واقعا به لحاظ روحی نیاز شدیدی به آن داشت , مجاهدین در رویاهایشان همیشه برای این روز و این هفته در ایران نقشه ها میکشیدند , من از زبان خود خانم رجوی شنیده ام که این هفته در ایران آینده بصورت واقعی اش برگزار خواهد شد و ایران سراسر تعطیل شاهد جشنواره های بین المللی و ملی معتبر خواهد بود. یخ این رویاها نگرفت..
نامه به لفته (جاسم) شهیدی از اسیران فرقه رجوی
ما تقریبا ازنوشتن نامه برایت ناامید شده بودیم. وقتی نامردمان مدعی خلق نمی گذارند همد یگررا ببینیم و یا وقتی پشت سیاج اشرف بودیم نمی گذاشتند صدای من ومادرپیرت به گوش توبرسد،آیا خواهند گذاشت نامه ای به دست توبرسد؟.دلتنگی ها وآرزوهایی که پدر وخواهرمان قبل ازمرگ برای تو داشتند باعث شد این نامه را بنویسم وروی سایت ها بگذارم تا اگر هنوزوجدان بیداری دردنیا هست بدانند که درقرن 21 درگوشه ای ازدنیا به نام عراق عده ای برده وار، دراسارت گروهی به نام مجاهدین هستند که اعضا اسیر را حتی ازشنیدن صدای پدر ومادرخود محروم کرده اند

