دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
وزارت امور خارجه آمریکا از بررسی انتقال برخی عناصر مجاهدین خبر داد 17 اردیبهشت 1391

وزارت امور خارجه آمریکا از بررسی انتقال برخی عناصر مجاهدین خبر داد

مارک تونر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه در بیانیه‌ای ضمن اعلام رسیدن پنجمین گروه از مجاهدین ساکن اردوگاه اشرف به اردوگاه لیبرتی افزود، در حالی که بیش از نیمی از این جمعیت اکنون به لیبرتی منتقل شده‌‌اند، آمریکا قادر خواهد بود بر روی انتقال ایمن آنها از لیبرتی به خارج از عراق متمرکز شود. تونر در این بیانیه که بر روی وب سایت وزارت امور خارجه آمریکا قرار گرفت افزود: آمریکا برای ایفای نقش خود در این میان، به کمیسیونر عالی پناهندگان سازمان ملل و دیگر دولت‌ها اطلاع داده است که ما تمایل داریم انتقال برخی از این افراد از کمیسیاریا را بررسی کنیم.

درخواست عفو هزار نفر از مجاهدین از ایران 17 اردیبهشت 1391

درخواست عفو هزار نفر از مجاهدین از ایران

نزدیک به هزار نفر از عناصر گروه تروریستی مجاهدین مستقر در پایگاه اشرف عراق درخواست بازگشت به ایران و استفاده از عفو جمهوری اسلامی را دارند. شبکه پرس تی وی با اعلام این خبر افزود: این در حالی است که پنجمین گروه از عناصر گروه تروریستی مجاهدین از پایگاه اشرف به کمپ ترانزیت در نزدیکی فرودگاه بغداد، پایتخت عراق منتقل شده‌اند.این شبکه خبرداده است که عدی الخدران، فرماندار شهر الخالص عراق اعلام کرد: پنجمین گروه از عناصر گروه تروریستی مجاهدین روز جمعه (15 اردیبهشت، 4 می) از پایگاه اشرف به کمپ ترانزیت در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شدند.

شور و شعف خانواده های مقاوم گیلانی متحصن مقابل اسارتگاه اشرف 17 اردیبهشت 1391

شور و شعف خانواده های مقاوم گیلانی متحصن مقابل اسارتگاه اشرف

خانواده های گیلانی ازصبح زود جمعه به اتفاق سایرخانواده ها مقابل کمپ اشرف متحصن شدیم شاید که بتوانیم عزیزانمان را شناسایی کرده وبا آنان صحبتی داشته باشیم تا عواطف به مسلخ کشیده شده آنان را زنده و احیا کنیم تا مسیر رهایی آنان ازتشکیلات مخوف رجوی هموار شود ولی سران تشکیلات مخوف رجوی در روند انتقال اعضای دربند اشرف به کمپ لیبرتی آنچنان کارشکنی کردند که عملا اکیپ انتقالی در تاریکی شب از مقابل ما عبور کردند تا بتوسط خانواده ها مورد شناسایی قرار نگیرند.

نامه ای به احسان بیدی از اعضای جداشده فرقه مجاهدین 17 اردیبهشت 1391

نامه ای به احسان بیدی از اعضای جداشده فرقه مجاهدین

چند روز قبل مطلع شدم که یکی از دوستان قدیمی ام به نام احسان بیدی با تصمیمی عاقلانه و شجاعانه، خود را از اسارت رجویها رها کرد. جا دارد همین جا خوشحالی قلبی و تبریک و چشم روشنی خودم را به احسان و خانواده محترمشان عرض نمایم. براستی که هیچ لحظه ای، با شکوهتر، وزیباتر از لحظه جدایی ازفرقه منحوس رجوی نیست. لحظاتی که انسان طعم شیرین آزادی را احساس میکند! لحظاتی که هرگز در اردوگاه اشرف به هیچیک ازاعضای اسیرش دست نداده وسالیان است که با طعم شیرین آزادی بیگانه اند.

از شقاوتِ « خروج ممنوع» تا ذلتِ گدائی « درخواست رفتن به خارج » 17 اردیبهشت 1391

از شقاوتِ « خروج ممنوع» تا ذلتِ گدائی « درخواست رفتن به خارج »

کار خدا را ببینید که رجوی ها را به چه ذلتی کشانده تا بعنوان خواسته اصلی بگویند « ما را از لیست در آورده و افراد مان را به خارج ببرید » هر چند این هم یک ترفند کثیف از سوی آنها است تا مانع از آزادی افراد شده و با حفظ تشکیلات، حصارهای ذهنی را با وجود تخریب حصارهای فیزیکی حفظ نمایند، اما نشان از آن دارد که آنان و تشکیلات مخوف شان در حضیض ذلت قرار گرفته و در حال نابودی هستند. در تایید این مدعا همین بس که شعار و عملی که روزی مرز سرخ تشکیلات رجوی محسوب می شد و بابت حفظ آن به شدیدترین نوع سرکوب متوسل شدند، امروز خواسته اصلی آنها است!!!

انتقال پنجمین گروه از مجاهدین به کمپ ترانزیت 16 اردیبهشت 1391

انتقال پنجمین گروه از مجاهدین به کمپ ترانزیت

پنجمین گروه از مجاهدین روز جمعه از اردوگاه نظامی اشرف به کمپ ترانزیت در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شدند. در این مرحله 416 نفر از اردوگاه اشرف اخراج شدند که 350 نفر از آنان زنان مجاهدین هستند.در چهار مرحله گذشته از 3400 نفر مستقر در این اردگاه حدود 1600 نفر به کمپ ترانزیت منتقل شده بودند.تاکنون فقط 100 نفر از مجاهدین توانسته اند با اخذ پناهندگی از کشورهای ثالث از کمپ ترانزیت خارج شوند این درحالیست که برخی از انان هم با فرار از این کمپ خود را تسلیم نیروهای عراقی کرده اند.

مجاهدین به دامان صاحب اصلی خود بازگشتند! 16 اردیبهشت 1391

مجاهدین به دامان صاحب اصلی خود بازگشتند!

به دنبال اخراج گروه تروریستی مجاهدین از عراق، رژیم صهیونیستی درصدد است برخی از اعضای این سازمان تروریستی را در جمهوری آذربایجان اسکان دهد. لابی های اسرائیلی برخی مقامات باکو را برای پذیرفتن و سکنی دادن به تروریست های گروه مجاهدین در پایگاه های نظامی هوایی متروکه تحت فشار قرار می دهند. این موضوع در مذاکرات اخیر آویگدور لیبرمن، وزیر امورخارجه رژیم اسرائیل و مقامات آذری در باکو در اواخر آوریل مطرح شده است.

نامه بازماندگان قربانیان مجاهدین به مالکی 16 اردیبهشت 1391

نامه بازماندگان قربانیان مجاهدین به مالکی

“محمد صالح الشمری” مدیر موسسه الشهداء استان دیالی از خانواده قربانیان جنایت گروه تروریستی مجاهدین خواست که علیه این گروه جنایتکار اقامه دعوا کنند. وی افزود: عراقی ها نمی توانند جنایات گروه ترویستی مجاهدین را از یاد ببرند به ویژه اینکه آنها یکی از ابزارهای رژیم سابق برای سرکوب مردم عراق بودند.الشمری بیان کرد: نجف اشرف یکی از شهرهای عراقی است که ساکنان آن قربانی ترور و شش هزار نفر در این شهر از سوی رژیم گذشته اعدام شدند.

بزرگداشت ۳۰ خرداد، لاپوشانی بزرگترین شکست استراتژیک در عراق 16 اردیبهشت 1391

بزرگداشت ۳۰ خرداد، لاپوشانی بزرگترین شکست استراتژیک در عراق

رجوی در این روزها که بشدت به هم ریخته و پیوسته مشاوران خودش را مورد عتاب و ختاب و توهین قرار میدهد بیش از هر کس دیگر در این بزرگترین شکست استراتژیک خود، خسران و زیان دیده است. وی در چشم ایرانیان آزاده و بخصوص جریانات سیاسی مسئول سکه یک پول شده است وراه نجات خود را چون 30 سال گذشته در وابستگی و حرام لقمگی بیشتر از دستان مرتجعین عرب و اسراییل دیده است. افشای روش‌های تروریستی و بکار گرفته شدن توسط سرویس های اسراییلی مبنی بر ترور دانشمندان هسته ای ایران که مورد تأیید روزنامه نگاران و شبکه‌های معتبرغربی قرار گرفته است یکی ازصدها دلیل وابستگی رجوی است.

رجوی و ادعای مالکیت نیروگاههای برق عراق 16 اردیبهشت 1391

رجوی و ادعای مالکیت نیروگاههای برق عراق

گروه تروریستی مجاهدین برای بقای خود در عراق ادعاهایی را مطرح کرده است که مالکیت نیروگاه های برق استان دیاله از جمله آنها به شمار می رود. گروه تروریستی مجاهدین همواره طی سال های حضور خود در عراق از شگردها و روش های مختلف برای بقا در این کشور استفاده کرده است. مجاهدین که شمارش معکوس آنها برای اخراج از عراق آغاز شده است این بار حربه جدیدی را برای کارشکنی در مسیر اخراج خود از عراق به کار گرفته اند. مجاهدین همچنین دارایی های غیر منقول موجود در پایگاه تروریستی اشرف را بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار برآورد کرده و خواستار دریافت این مبلغ از دولت عراق شده است.

استخدام سیاهی لشگر برای تظاهرات مجاهدین 16 اردیبهشت 1391

استخدام سیاهی لشگر برای تظاهرات مجاهدین

امسال نیز همانند سالهای گذشته مراسمی بزرگ از سازمان مجاهدین با بازتاب عمده تبلیغاتی همراه با لابیستهای مشخص آمریکایی و اروپایی و هزاران هوراکش”ایرانی تبعیدی” در تاریخ 23 ژوئن 2012 در سالن”ویلپنت” نزدیک پاریس برگزارمی شود. اکنون دیگر برهمگان روشن شده است که تنها بخش کوچکی از”ایرانیان تبعیدی” که سازمان از حمایت آنان صحبت می کند، از هواداران حقیقی تشکیل می شوند. بقیه یا اصلا ایرانی نیستند و یا از اردوگاههای پناهندگی در مقابل پرداخت پول استخدام شده اند.

مجاهدین در آستانه فروپاشی 16 اردیبهشت 1391

مجاهدین در آستانه فروپاشی

آقای رجوی عاقبت بی وطنی همین است! هر روز خبر جدیدی میرسد که گروهی دیگر موفق به فراراز کمپ اشرف یا کمپ موقت ترانزیت شده اند! بنظر خودت اینها نشانه چیست؟ قطعا که با پررویی هرچه تمامتر جواب میدهی که نشانه پیشرفت و در اوج بودن انقلاب مریم است؟ اما واقعیت را از هر کسی خوب و بهتر میدانی، این نشانه فروپاشی و خرد شدن تو و تشکیلات اهریمنی ات است! تشکیلات مجاهدین همانند جنازه ای است که دیگر جانی در بدن ندارد و هر روز که میگذرد متعفن تر میشود! طبق صحبتهایی که بچه هایی که بتازگی موفق به فرار از چنگ تو شده بودند؛ اکثریت قریب باتفاق نیروها مترصد فرصتی برای جدایی هستند و آنروز است که چه اسراری که تاکنون کسی به آن پی نبرده بود برملا میشود و تو از همین میترسی!

blank
blank
blank