بی تفاوتی رجوی نسبت به مسأله ارضی
در این میان متاسفانه رجوی فقط با مساله مهم ارضی ایران صرفا همانند یک موضوع خبری برخورد میکند. و از کنار آن میگذرد و هیچ واکنشی نشان نمیدهد و موضعی نمیگیرد. دلیل این برخورد هر چه باشد رجوی هنوز درس عبرتی از رابطه با عراق نگرفته است، در آنموقع که با دادن اطلاعات محرمانه که از طریق جاسوسی انجام میداد، برای صدام خودنمایی میکرد و در قبال دادن آن اطلاعات، دلار و دینارها را در جلسات محرمانه دریافت میکرد.
یاد گذشته تلخ و نچندان دور در پادگان اشرف
چه کسی باور می کند که در پادگان اشرف رادیو فردی داشتن جرم محسوب می شود چه کسی باور می کند در پادگان اشرف از کمترین آزادی بهره مند نبودیم و… باور کردن این موارد سخت است ولی واقعیتی است که وجود دارد. اُردوگاه اشرف در بیگاری کشیدن بی نظیر است روزهایی بود شب تا صبح از ما کار می کشیدن و تازه طلبکار ما هم بودند که کار نکرده زیاد دارید و یا در نشست های من در آوردی رهبر فرقه زیر ضرب می رفتیم. مثل برده از ما کار می کشیدند.
علی نجاتی؛ عضو با سابقه مجاهدین از کمپ ترانزیت فرار کرد
یکی دیگر از عناصر فریب خورده گروه تروریستی مجاهدین و از اعضای باسابقه آن، با عبور از موانع حفاظتی اردوگاه موقت این گروه درنزدیکی فرودگاه بغداد، خود را تسلیم نیروهای پلیس عراق کرد. این عضو جدا شده از گروه تروریستی مجاهدین که بعد از ظهر چهارشنبه (6 اردیبهشت) موفق به فرار از اردوگاه این گروه شد، علی نجاتی نام دارد و از عناصر قدیمی مجاهدین به شمار می رود.
هوشیار زیباری از کشورهای اروپایی خواست تا ساکنین کمپ اشرف را در خاک خود پذیرا شوند
بیانیه وزارت خارجه عراق که نسخه ای از آن به السومریه ارسال شده است می گوید که”آقای هوشیار زیباری امروز مسئله کمپ اشرف و روش هایی که عراق برای تضمین مسئولیت های انسانی و حقوق بشری در نظر گرفته است را با آقای مارتین کوبلر ریاست نمایندگی سازمان ملل در بغداد در میان گذاشت” وی همچنین متذکر شد که”عراق از کشورهای اروپایی می خواهد تا سکونت این افراد در کشورهایشان را بپذیرند و در غیر این صورت روند موجود که عراق و سازمان ملل برای انتقال افراد به کمپ لیبرتی دنبال می کنند به نتیجه نهایی نرسیده و عملا با شکست روبرو خواهد شد”.
اعلام جدائی احسان بیدی از فرقه رجوی
اینجانب احسان بیدی فرزنذ محمد تقی، جدایی خود را از سازمان مجاهدین خلق (فرقه منحرف و فاسد رجوی) اعلام می نمایم.10 سال قبل فریب تبلیغات مجاهدین خلق را خورده و خود را اسیر این فرقه نمودم. 10 سال از بهترین دوران زندگی خود را در پشت حصارهای پادگان اشرف بدون هیچ نتیجه ای گذرانده و فقط اسیر وعده های تو خالی رجوی و دیگر رهبران فرقه شدم. به عنوان یک جوان ایرانی وقتی متوجه اشتباه خود شدم که راه بازگشتی وجود نداشت و جرات ابراز نظر در داخل تشکیلات را هم نداشتم.
جلوگیری از اعطای مبالغ مالی موجود در پادگان اشرف به مجاهدین
کنگره ملی عراق به ریاست احمد چلبی در بیانیهای آورده است: گروه تروریستی مجاهدین از سازمان ملل، آمریکا و اتحادیه اروپا خواست تا از آنچه که سرقت اموال منقول و غیرمنقول ساکنان اشرف نام میبرد و ارزش آن به بیش از 500 میلیون دلار میرسد، جلوگیری کنند. بر اساس این بیانیه، کلیه اموالی که این گروه تروریستی ادعای مالکیت آن را دارد در واقع از اموال ملت عراق به شمار میرود.
رجوی های کثیف با ذلت و خواری می خواهند زمان بخرند
در تاریخ 30 فروردین مریم قجر شیاد طی اطلاعیه ای که با عنوان شورای باصطلاح مقاومت صادر شد، بار دیگر ذلیلانه از اوباما و رئیس سازمان ملل درخواست کرد که مانع از جابجایی پنجمین سری از اسرای اشرف شوند! این در حالی بود که وی در جلسه ای که تتها چند روز قبل از این در پاریس برگزار کرد، مدعی بود که جابجایی از اشرف نه تنها یک شکست نبوده بلکه در این موضوع فرقه پیروز شده و آنها تکثیر شده اند!
افشای برخی از برنامه های محرمانه سازمان مجاهدین
در درگیری روز بیستم فروردین سال جاری مجاهدین با ایجاد نزاع ودرگیری با نیروهای امنیتی و پلیس عراق روند بازرسیهای معمول برای انتقال گروه چهارم به اردوگاه ترانزیت (لیبرتی) را در میدان گلها تحت الشعاع قرار دادند در جریان این درگیریها بنا به گفته مجاهدین 34نفر از اعضاء این گروه تروریستی مجروح گردیدند به گفته خبرنگار ندای حقیقت در منطقه و بنا به اظهارات مقامات محلی در جریان این درگیری 9 نفر از مجاهدین مجروح شده اند.
بازگشت سرفرازانه خانواده ها ی خوزستانی از اشرف
روز سه شنبه مورخه 5/2/91 خانواده های خوزستانی بعد از یک کارزار جانانه درسال 91 و افشای همه جانبه ماهیت فرقه ضد انسانی رجویها به خاک میهن بازگشتند. این خانواده ها که در تاریخ بیستم فروردین ماه به منظور شروع دور جدیدی از تلاش برای آزادی عزیزان خود به پادگان اشرف رفته بودند توانستند دستاوردهای مثبت زیادی کسب نمایند. حضور خانواده های خوزستانی مصادف با عقب نشینی چهارمین گروه از اعضای تحت اسارت فرقه رجوی گردید که به هنگام خروج این اکیپ 400 نفره خانواده ها با حضورشان در مسیر آنها به شادی و هلهله پرداختند
وزیر حقوق بشر عراق، اخراج صد تن از اعضای مجاهدین از عراق را تایید کرد
محمد شیاع السودانی وزیر حقوق بشر عراق در گفتگو با روزنامه دولتی الصباح چاپ بغداد گفت: تاکنون صد تن از اعضای سازمان مجاهدین مستقر در کمپ جدید بغداد به خارج از عراق منتقل شدند. وزیر حقوق بشر عراق از کشورها و سازمان های بین المللی که تاکنون همه مجاهدین را قبول نکرده و به آنها پناهندگی نداده اند انتقاد و ادامه حضور مجاهدین در عراق را نقض قانون اساسی این کشور توصیف کرد.
مجاهدین جنایتکار، هیچ گاه شایسته حمایت مردم نجف و کربلا نیستند
نماینده مردم نجف در پارلمان عراق با صدور بیانیه ای، ادعاهای اخیر گروه تروریستی رجوی در خصوص حمایت مردم این شهر از فرقه مجاهدین را به شدت رد و اعلام کرد: این گروه جنایتکار مسئول کشتار مردم نجف و کربلا در جریان انتفاضه شعبانیه سال ۱۹۹۱ هستند و هیچ گاه شایسته حمایت مردم این دو شهر نیستند.
مجاهدین به جز ابزار تروریسم شدن، هیچ کارایی دیگری برای غرب ندارند
ثریا سپه پور عضو انجمن جهانی مطالعات بین الملل (WAIS) و کارشناس ارشد دیپلماسی عمومی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گفت: سازمان مجاهدین خلق کاربرد مشخصی برای آمریکا و اسرائیل دارد و من شک ندارم که این کاربرد، فراتر از یک ابزار دائمی تروریسم نیست.وی تصریح کرد: آمریکا و رئیس آن یعنی اسرائیل، خواهان ثبات در کشورها نیستند چرا که یک کشورِ با ثبات می تواند در مقابل دشمنان خارجی متحد شود.

