نامه سرگشاده همایون کهزادی به ریئس جمهوری آمریکا
درنگ در به محاکمه کشاندن سران فرقه مجاهدین جایز نیست زیرا این فرقه برای کشورهای اروپایی خطری بس بالاتر از انفجار یک بمب اتم است واز شما میخواهم که نگذارید این فرقه فعالیتهای تروریستی خودش را در کشور شما و همچنین کشورهای اروپایی گسترش دهد. آیا ساکت ماندن در برابریک فرقه تروریست و آدم کُش که به هیچیک از قوانین جهانی پای بند نیست،عملی انسانی است؟
وحشت رجویها از افشاگریهای بی بی سی
چرا فرقه رجوی ازاینکه تحولات داخل پادگان اشرف در رسانه ها منعکس شود هراس دارد؟ چرا فرماندهان ارتش امریکا به حمایت ازمنافع این فرقه تروریستی می پردازند؟ سرکردگان این فرقه که بخوبی ازنتایج اعمال تشکیلات فرقه ای وفشارهای روانی براعضای تحت اسارت آگاهی دارند به خوبی می دانند اگراین شیوه های ضدانسانی درحق ساکنین اشرف رسانه ای شود اعتبارخود را بکلی از دست خواهند داد.
تکثیر اشرف یا بر چیدن اشرف
بعد از انتقال سوم اسیران اشرفی به کمپ موقت رجوی مجبور شد برای روحیه دادن به مابقی اسیران در اشرف که در انتظار جابجایی هستند پیام ویدئوئی بدهد. در پیام گفته بود که اشرف تکثیر شد بر شما مبارک طبق معمول قُمپُز در کردن و وعده های سر خرمن. یک سری که از قبل توجیح شده اند و آتش بیار معرکه هستند با کف زدن ما بقی را به هیجان می آورند. به احتمال زیاد باز هم رجوی خواب های پنبه دانه دیده که اشرف دومی در خواب بنا کند آنهم در بغداد.
ملاقات اعضای فرقه با خانواده، کابوس مرگبار رجوی ها
در حالی که رجوی ها برای سال های متمادی حقوق بشر را نقض نموده و اعضای خود و خانواده های شان را از اولیه ترین حقوق ذکر شده در منشور ملل متحد محرو م کرده اند، با وقاحت تمام تلاش خانواده ها برای بدست آوردن یک ملاقات که اولیه ترین حق هر پدر و مادری است را نقض حقوق بشر می نامند!!! آنها در اطلاعیه مورخ 26 فروردین خود وحشت بی حد و حصرشان را از حضور خانواده ها و برقراری ارتباط بین اعضای اسیر و خانواده های شان را بیان کرده و تلاش در این زمینه را خارج از « استاندارد های حقوق بشری و انساندوستانه » می نامند!!!
عقب نشینی به میان توده ها یا خزیدن زیر قبای بورژوازی
سران فریب کار فرقه در نشست های طعمه در سال 80 در اشرف می گفتند”که اساسا رفتن به خارج و بورژوازی نداریم و اگر هم کسی نکشید و برید بعد از عبور از هفت خان رستم تشکیلات برود با هفتاد میلیون ایرانی و لاغیر.”حال چه شده که بعد از سقوط صدام و آمدن عمو سام، پل پیروزی تشکیلات سازمان بورژوازی شده است و سازمان برای پذیرفتنش از طرف غرب دست به هر خیانتی می زند و برای رفتن به خیابان آکسارای استانبول و شانزلیزه پاریس لحظه شماری می کنند و در این راه حتی با نیروهای عراقی هم درگیر می شود.
آینده مجاهدین بعد از خروج از عراق
حدود نصفی از قرارگاه اشرف به کمپ ترانزیت منتقل شده است و سازمان تلاش دارد با دفع الوقت موضوع انتقال هر مرحله را طولانی نماید شاید برایش فرجی حاصل شود. شاید امیدش به انتخابات امریکا در چند ماه آینده و انتخاب شدن آقای رامنی جمهوریخواه باشد که با آنان برای تهاجم به ایران همفکر است!! ولی بنظر میرسد هراتفاق مبارکی هم برای مجاهدین بیفتد آخرش بیرون آمدن از لیست گروههای تروریستی به ازای همکاری شان در ترک اشرف و سرزمین عراق خواهد بود.
توسل سرکرده مجاهدین به لباس مبدل برای خروج از پادگان اشرف
“مسعود رجوی” سرکرده گروه تروریستی مجاهدین بنا دارد ظرف امروز یا فردا برای خروج از پادگان اشرف و رفتن به پایگاه موقت لیبرتی از پوشش مبدل و احتمالا لباس زنانه استفاده کند. مسعود رجوی پیشتر چند مرتبه برای جابجایی از پوشش زنانه استفاده کرده که از آن جمله می توان به زمان خروجش از ایران و ورود وی به عراق اشاره کرد.
مالکی:خروج سازمان مجاهدین خلق از عراق خواسته تمامی ملت عراق
مالکی در یک کنفرانس خبری در در تهران گفت:بغداد باقی ماندن گروه تروریستی مجاهدین را تمدید نخواهد کرد واخراج این سازمان ازعراق یک تقاضای مردمی است.وی اضافه کرد: قانون اساسی ما وعراق جدید به پناه دادن گروههای تروریستی اجازه نخواهد داد و در عین حال تاکید عراق بر روابط حسنه با کشورهای همسایه است.
وزیر حقوق بشر عراق، اخراج صد تن از اعضای مجاهدین از عراق را تایید کرد
محمد شیاع السودانی وزیر حقوق بشر عراق در گفتگو با روزنامه دولتی الصباح چاپ بغداد گفت: تاکنون صد تن از اعضای سازمان مجاهدین مستقر در کمپ جدید بغداد به خارج از عراق منتقل شدند. وزیر حقوق بشر عراق از کشورها و سازمان های بین المللی که تاکنون همه مجاهدین را قبول نکرده و به آنها پناهندگی نداده اند انتقاد و ادامه حضور مجاهدین در عراق را نقض قانون اساسی این کشور توصیف کرد.
حامیان سازمان مجاهدین خلق کمک به تروریست ها را رد می کنند
هیو شلتون استدلال کرده است که سازمان مجاهدین خلق یک گروه مقاومت قانونی است، که برای سرنگونی دولت ایران- به زعم وی، « دشمن شمارۀ یک آمریکا »- تلاش می کند. اگر به آمریکایی ها از کانال اشخاص ثالث پول می دادند تا از القائده، پ ک ک، یا دیگر گروه های تروریستی حمایت کرده، برای حذف آنها از فهرست سازمان های تروریستی خارجی اقامۀ دلیل کنند، گمان نمی کنم که کسی جرئت می کرد بگوید این پول ها را مستقیماً از تروریست ها نگرفته است (پس نباید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد).
عراق ادعای مجاهدین مبنی بر وجود یگانهای زرهی در لیبرتی را تکذیب کرد
وزارت کشور عراق، ادعای رسانههای وابسته به گروه تروریستی مجاهدین مبنی بر استقرار یگان ضد شورش پلیس عراق در کمپ لیبرتی را تکذیب کرد. بر اساس این گزارش مجاهدین مدعی شده بودند که یگانهای ضد شورش با خودروهای زرهی و سلاحهای سنگین از ساعت 6:30 صبح جمعه بیستم آوریل در چهار گوشه کمپ لیبرتی مستقر شدهاند.
مرحله ای دیگر از همکاری مجاهدین با سرویس اطلاعاتی موساد
بر اساس گزارش ریچارد سیل که در وبسایت پایگاه اطلاع رسانی ISS (پایگاه تخصصی در زمینه اطلاعاتی درباره ایمنی صنعتی و امنیت برای سازندگان و تولید کنندگان)، منتشر شده”ویروس استاکس نت” که برنامه هسته ای ایران را آلوده کرده بود توسط یک جاسوس جاسازی شده بود. در این گزارش آمده است که احتمالا این جاسوس برای گروه مجاهدین کار می کند.این ویروس که گمان می رفت توسط آمریکا یا اسرائیل وارد برنامه هسته ای ایران شده باشد، توانست اختلالاتی را در تجهیزات هسته ای ایران که سانتریفیوژهای غنی کننده اورانیوم را کنترل می کنند، ایجاد کند.

