دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
چرا سازمان مجاهدین به ورطه سقوط و نابودی افتاد؟‏ 29 فروردین 1391

چرا سازمان مجاهدین به ورطه سقوط و نابودی افتاد؟‏

از آنجائی که این سازمان بصورت فرقه ای اداره می شد و به سبب عملیات تروریستی که علیه مردم ایران انجام داده است نه تنها جائی در قلب مردم ایران ندارد بلکه مورد تنفر شدید مردم ایران همان کسانیکه سازمان به دروغ تحت عنوان خلق از آنان یاد می کند قرار دارد. لذا این سازمان علی رغم ادعای دروغینش چون فرقه هست یک سازمان سیاسی و انقلابی نیست که تکیه به مردم داشته باشد بنابراین همواره در طول این سالیان زمامداری و تر ک تازی رجوی به قدرتهای خارجی وابسته بوده

نامه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به آقای بان کی مون 29 فروردین 1391

نامه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به آقای بان کی مون

بنا به گزارشهایی که در رسانه های امریکایی منتشر شده گروه مجاهدین میلیون ها دلار برای جلب حمایت ریچاردسون و دیگر دیپلمات ها و سیاستمداران آمریکایی و حتی ژنرال های سابق ارتش آمریکا صرف کرده اند تا از نفوذ آنها برای خروج از فهرست گروه های تروریستی کمک بگیرند. دریافت مبالغ هنگفتی (25 تا 40 هزار دلار برای هر سخنرانی) توسط مقامات سابق آمریکایی برای سخنرانی در حمایت از مجاهدین، دال بر لابی گری های گسترده فرقه مجاهدین در کشورهای غربی است.

مجاهدین منفور همه مردم عراق 28 فروردین 1391

مجاهدین منفور همه مردم عراق

“عتاب الدوری” عضو فهرست العراقیه گفت: العراقیه مخالف حضور گروه مجاهدین در خاک عراق است، زیرا این گروه در سرکوب مردم استانهای جنوبی و شمالی دخالت داشته است. وی ضمن درخواست از دولت عراق برای پرداخت غرامت به خانواده های عراقی که از این گروه آسیب دیده اند خواستار محاکمه جنایتکاران عضو این گروه شد.این عضو فهرست العراقیه افزود: اخبار مربوط به تلاش فهرست العراقیه برای نگه داشتن گروه مجاهدین در داخل خاک عراق بی اساس است به ویژه اینکه قانون اساسی عراق اجازه حضور گروههای تروریستی را نمی دهد

بزرگترین اشتباه مجاهدین خیانت آنان به ملت ایران بود 28 فروردین 1391

بزرگترین اشتباه مجاهدین خیانت آنان به ملت ایران بود

«جرمیا گولکا» وکیل وزارت دادگستری آمریکا در دوران جرج بوش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ریل نیوز» آمریکا به بررسی تاریخچه مجاهدین و حمایت برخی سیاستمداران آمریکایی از این گروه تروریستی پرداخت و خیانت مجاهدین به ملت ایران را بزرگترین اشتباه آنان نامید چرا که مردم ایران آنان را خائنانی می شناسند که با شروع کننده جنگ تحمیلی هم پیمان شدند و پس از اتمام جنگ و اعلام آتش بس دست به حمله ای علیه ایران زدند.

بازنشستگان آمریکایی و بزرگداشت کشته شدگان اشرف! 28 فروردین 1391

بازنشستگان آمریکایی و بزرگداشت کشته شدگان اشرف!

شارلاتانهای سیاست باز در مراسمی برای بزرگداشت کشته شدگان اشرف شرکت کردند. ناگفته نماند که هرکدام از این اشخاص هزینۀ سفر و هتلهای چندین ستاره پاریس و لندن و خورد و خوراک و گردش خود را هم از پیش در صورتحساب مجاهدین گذاشته اند و حتا زحمت رزرو هتل را هم به خود راه نمی دهند. مثل همیشه گروهانی از خونریزان و یا خونخواران معروف که هر کدام به طور مستقیم و غیرمستقیم در کشتار و یا چپاول مردم جهان و یا حتا مردمان خودشان نقش داشته اند

اشک تمساح رجوی برای خانواده ها 28 فروردین 1391

اشک تمساح رجوی برای خانواده ها

دوگانگی و تناقض رفتاری در ارتباط با نگرش و برخورد رجوی با خانواده های اعضای دربند را چگونه میتوان تبیین کرد؟ از یک طرف در طول دو سال گذشته، رجوی با انواع توهین ها و فحاشی ها در مقابل دوربینهای تمام سازمانهای خبری، خانواده ها را رانده است و از طرفی دیگر به دلسوزی برای همین پدران و مادران سالخـورده می پردازد. این یکی دیگر از همان مکر و فریبهای فرقه ایست که رجوی همیشه برای تداوم خیانتها و خباثتهای چندین ساله خود بکار بسته است.

ایجاد درگیری بهانه ای برای مظلوم نمایی فرقه رجوی 28 فروردین 1391

ایجاد درگیری بهانه ای برای مظلوم نمایی فرقه رجوی

اگر سران فرقه با دولت عراق همکاری داشتند چرا هر روز سعی می کنند با انواع فریبکاری زمان بیشتری خریده تا در اشرف بمانند رجوی دغلکار فکر می کند از شکاف بوجود آمده در عراق و منطقه امتیازی برای خود بدست بیاورد و تغاری بشکند و جهان به کام رجوی کاسه لیس شود.اگر قرار است به کشور ثالثی در آینده نزدیک بروید بردن صندلی و دوچرخه و وسایل اضافه برای چیست؟ تمام این شعبده بازی ها فقط برای مظلوم نمایی می باشد.

چهارمین گروه از مجاهدین برای خروج از عراق به کمپ ترانزیت منتقل شدند 28 فروردین 1391

چهارمین گروه از مجاهدین برای خروج از عراق به کمپ ترانزیت منتقل شدند

چهارمین گروه از مجاهدین صبح امروز از اردوگاه اشرف خارج و به کمپ ترانزیت در نزدیکی فرودگاه بغداد منتقل شدند. به گزارش واحد مرکزی خبر در بغداد، این گروه چهارصد نفره از عناصر گروه مجاهدین با 25 دستگاه اتوبوس به کمپ ترانزیت منتقل شدند. در سه مرحله انتقال مجاهدین به کمپ ترانزیت که بهمن و اسفند سال گذشته صورت گرفت حدود 1200 نفر از عناصر این گروه به کمپ ترانزیت منتقل شدند.

مواد منفجره هم در میان لوازم مجاهدین کشف شد! 28 فروردین 1391

مواد منفجره هم در میان لوازم مجاهدین کشف شد!

در بازرسی پلیس عراق از لوازم گروه چهارم مجاهدین، ادوات و مواد اولیه ساخت بمب همچون مواد منفجره و چاشنی های انفجاری کشف شد.بنا بر این خبر با توجه به جلوگیری دولت عراق از انتقال سلاح توسط مجاهدین و بازرسی های دقیقی بدنی در ۳ مرحله قبلی اخراج، اعضای این گروه سعی کردند تا مواد اولیه ساخت بمب را در مرحله چهارم انتقال دهند.

فرار جسورانه ۵ تن از نفرات دربند رجوی خائن 28 فروردین 1391

فرار جسورانه ۵ تن از نفرات دربند رجوی خائن

امروز 5 نفر از تشکیلات فرقه رجوی آزاد شده اند آن هم درشرایطی که رهبران سازمان مجاهدین اعلام کردند که تمام نفرات برای ماندن دراشرف جان فشانی می کنند در مقابل این ادعای رجوی باید گفت. آقای رجوی تشکیلاتی که رهبر عقیدتی تشکیلات هستی و مدعی جان فشانی های بی شماری برای خلق هستی ؛ پس چگونه است که درآن شرایط که می بایستی درکنار نیروهای وفا دار خود می ماندی

شکر خوری”رجوی” و”امارات” بر سر جزایر ایرانی 27 فروردین 1391

شکر خوری”رجوی” و”امارات” بر سر جزایر ایرانی

سازمان مجاهدین خلق که از نقض حاکمیت ارضی ایرانیان با امارات متحده عربی و قدرت های خارجی شکر خورده و بشکن می زند،ید طولانی در پیشفروش آب و خاک مردم ایران به صدام حسین و سازمان های جاسوسی و تروریستی بین المللی دارد.وظیفه ملی و میهنی هر ایرانی است که نسبت به این دارودسته خائن و وطن فروش موضع گرفته و آنان را رسوا سازند. از سی سال پیش در کردستان عراق تا همراه با گزارش”سیمور هرش” در صحرای نوادای آمریکا،کارنامه پرباری از خیانت باند رجوی به مردم ایران آغاز شده است.

این گربه زشت و بد صدا چرا؟ 27 فروردین 1391

این گربه زشت و بد صدا چرا؟

خبرهای رسیده از” اورسورواز” و محل استقرار خانم مریم رجوی حاکی از این است که این روزها یک گربه بد صدا و زشت مونس و همدم خانم رجوی شده است , این موضوع عامل برخی تنش ها هم در اورسوراز شده است , مسئولین این مفر که مناسبات آن بصورت فرقه ای و کاملا تحت کنترل است ,هیچ گونه بی احترامی یا مسخره کردن این گربه از سوی اعضا را برنمی تابند , البته همیشه در سازمان نگه داشتن و دلبستن به هر نوع حیوان خانگی از گربه و سگ و حتی پرنده نیز ممنوع بوده است

blank
blank
blank