نگرانی خانواده های چشم انتظارگیلک و اعلام آمادگی اعزام به کمپ ترانزیت
شماری ازخانواده ها که هریک عضوی از خود را در اسارتگاه رجوی دارند خواستار آن شدند که هر چه سریعتر با ایجاد تسهیلات لازم اینبار به ترانزیت اعزام شوند و خاطرنشان کردند که لاجرم در مکان جدید کنترل تشکیلات روی اعضای نگون بخت و از دنیا بی خبر کمتر و یا به صفر رسیده و میتوان با یک ملاقات حضوری با زنده و احیاء شدن عواطف به قربانگاه رفته عزیزان خود، آنان را برای همیشه از شر رجوی راحت کرده و به کانون گرم و پر مهر خانواده بکشانند و خانواده ها بر این باور خود مصر بوده و از خدا خواستند که خواسته هایشان محقق شود.
کشف دهها هزارلیتر سوخت در ارودگاه تروریستی اشرف
اشغالگران آمریکایی در زمینه ذخیره سازی مقادیر قابل توجه سوخت و سپردن طرح های بازسازی سود آور به گروه تروریستی مجاهدین در عراق کمک می کردند.یک منبع موثق محلی در شهر خالص که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: در بازرسی ها و حفاری های بعمل آمده در اراضی آزاد شده در عملیات 19 فروردین سال گذشته علاوه برکشف چندین گوردسته جمعی، 40 الی45 مخزن بزرگ 20 الی 30هزار لیتری سوخت عمدتا گازوئیل نیز کشف گردید
شرایط جدید بعد از انتقال گروه چهارم به کمپ ترانزیت
شاید افشای آموزش افراد سازمان در ایالت نوادا توسط منابع امنیتی امریکایی بهترین نشانه حتی از عدم امیدواری نسبی برای استفاده اطلاعاتی از مجاهدین باشد. آنان بی گمان فهمیده اند که عناصر مجاهدین نه به درد آلترناتیو شدن می خورند و نه بدرد اجرای مراحل عملیات خاص در مورد ایران. دیگر تقاضای مریم رجوی برای استقرار جمعی مجاهدین در مرز اردن و یا انتقال یکجای آنان به امریکا و یا هر کشور اروپایی خریدار ندارد
هزارخانی و روحانی تحلیلگر سیاسی یا افسانه پرداز؟
در برنامه گفتگوی سیاسی سیمای آزادی دو تن از اعضای به اصطلاح شورای ملی مقاومت آقایان منوچهر هزارخانی و محمد رضا روحانی در تحلیل و بررسی طیف بندی ها و گرایش های مختلف در نظام سیاسی ایران به شکلی سطحی و خام سخنانی را طرح کردند که نشان روشنی از فقر دانش، کمبود آگاهی سیاسی و نبود هوشمندی و واقع بینی در رابطه با مناسبات درونی حاکم بر نظام سیاسی و تحولات اجتماعی جامعه ایران بود.
تلاش خانواده های خوزستانی برای آزادی اسیران اشرف در سال ۹۱ ادامه دارد
اولین کاروان خانواده های خوزستانی درسال 91 با هدف تلاش برای آزادی اسیران دربند فرقه تروریستی رجوی روز یکشنبه مورخ 21/1/91 برای پیوستن به جمع دیگر خانواده های متحصن در مقابل پادگان اشرف اعزام شد. خانواده های خوزستانی قبل ازحرکت با تجمع در مقابل کنسول دولت عراق در استان خوزستان نامه ای به آقای نوری المالکی نخست وزیر عراق را تسلیم سرکنسول عراق آقای استاد باسم نمودند.
نامه به ابراهیم موسی پور از اسیران فرقه رجوی
دایی جان به خدا دل ما واسه شما یه ذره شده وهمه جا حرف شما را میزنیم. من زن گرفتم و یک بچه دارم که قهرمان ژیمناستیک هست. دایی جان جای شما آنجا نیست. ارزش شما بیشتر است شما خانواده دارید وهمه منتظرشما هستند. همه دلشان برای شما تنگ شده. همه بعضی اوقات با هم هستن و برای شما گریه میکنند. آیا دلت میاد ما را نبینی؟ دایی جان بهترین موقع هست که خودت را از بدخواهان جدا کنید وخودت را به عراقی ها در پادگان لیبرتی معرفی کنید
نامه ای از خواهری منتظر به رضا زنگنه اسیر فرقه رجوی
وقتی از پیش ما رفتی من دیگر تنها شدم. طی این چندین سال هیچ نامه ای از تو بدستم نرسید که از احوالات شما مطلع گردیم و در مقابل من هیچ راهی نداشتم که با شما ارتباط برقرار کنم. و همیشه نگران احوالات شما بودم. یاد آن روزها بخیر که در اتاقت با هم می نشستیم و خاطرات خودت را برایم تعریف می کردی و در کنار خاطرات مرا نصیحت می کردی چی شد که از جایی سر در آوردی که همه اهل فامیل در تعجب مانده اند. جایی که به شما اجازه نمی دهند حتی یک تماس چند دقیقه ای با خانواده ات داشته باشی
آغاز مرحله چهارم انتقال و بازهم سنگ اندازیهای مجاهدین
علیرغم تمامی شعر و شعارهای مجاهدین ؛ یعنی از شروع مرحله جدید و تغییر دوران گرفته تا تکیه بر عنصر انسانی و مزخرفاتی از این دست مجاهدین همچنان در وحشت از تخلیه قرارگاه اشرف و حضور در کمپ موقت ترانزیت بسر میبرند. چرا که کمپ موقت ترانزیت همان طناب دار رهبران مجاهدین و ظرف آزادی ساکنان قرارگاه اشرف است و به همین دلیل رهبری مجاهدین در تلاش برای حذف مرحله کمپ موقت ترانزیت از روند انتقال ساکنان قرارگاه اشرف به کشورهای اروپائی است.
آمریکا با ۵ کشور همسایه ایران برای انتقال مجاهدین به توافق رسید
اطلاعات موثق از منابع نزدیک به مجاهدین نشان می دهد که با توجه به مسجل شدن اخراج این گروه از عراق، دولت آمریکا طی رایزنی هایی با پنج کشور همسایه ایران برای انتقال مجاهدین به توافق رسیده است. بر این اساس توزیع عناصر گروه مجاهدین در بین کشورهای دوست و همپیمان آمریکا در خاورمیانه یعنی عربستان سعودی، اردن، آذربایجان، قطر و پاکستان خواهد بود.
اجازه ادامه حضور مجاهدین در عراق را نمی دهیم
یکی از اعضای فراکسیون البیضاء در پارلمان عراق ضمن مخالفت با تلاشهای داخلی و خارجی برای ادامه حضور گروه تروریستی مجاهدین در خاک این کشور، خواستار اخراج سریع آنها شد.”جمال البطیخ” گفت: گروه مجاهدین مطابق مدتی که دولت عراق با سازمان ملل متحد درباره آن توافق کرده اند در عراق حضور دارند و فراکسیون البیضاء مخالف ادامه حضور این گروه است.
مجاهدین در پی فروش تجهیزات نظامی خود هستند
با نزدیک شدن به مراحل اخراج از پادگان اشرف و با توجه به بازرسی دقیق پلیس عراق به منظور جلوگیری از خروج تجهیزات اضافی از این پادگان در هر مرحله از اخراج، مجاهدین به دنبال فروش تجهیزات نظامی خود هستند. پس از اینکه مجاهدین متوجه شدند پلیس عراق اجازه انتقال هیچگونه لوازم و تجهیزات اضافی را به آنها نخواهد داد، جستجوهای خود را به منظور پیدا کردن مشتری برای تجهیزات پادگان اشرف که غالب آنها ادوات نظامی و جاسوسی هستند، آغاز کردهاند.
عراق کمک شورای امنیت برای اخراج مجاهدین را خواستار شد
حامد البیاتی در نشست شورای امنیت درباره موضوع عراق گفت که با همکاری تیم سازمان ملل در عراق و کمک مارتین کوپلر نماینده دبیرکل سازمان ملل، عراق توانست هزار و دویست عنصر مجاهدین را از اردوگاه اشرف به اردوگاه ترانزیت (لیبرتی) در نزدیک فرودگاه بغداد منتقل کند.وی افزود که دولت عراق از شورای امنیت خواسته تا درباره انتقال همه عناصر این گروه تروریستی به کشورهای دیگر کمک کند.

