این گربه زشت و بد صدا چرا؟
خبرهای رسیده از” اورسورواز” و محل استقرار خانم مریم رجوی حاکی از این است که این روزها یک گربه بد صدا و زشت مونس و همدم خانم رجوی شده است , این موضوع عامل برخی تنش ها هم در اورسوراز شده است , مسئولین این مفر که مناسبات آن بصورت فرقه ای و کاملا تحت کنترل است ,هیچ گونه بی احترامی یا مسخره کردن این گربه از سوی اعضا را برنمی تابند , البته همیشه در سازمان نگه داشتن و دلبستن به هر نوع حیوان خانگی از گربه و سگ و حتی پرنده نیز ممنوع بوده است
رجوی ها دشمن نسل سوم خانواده ها شده است
خانم شهناز باقری همسر اسیر فرقه رجوی احمد رضاعی از جمله خانواده هایی بوده است که در زمان اسارت همسرش یک فرزند کوچک داشته و بیش از دو دهه از همسرش اطلاعی نداشته است و رجوی نیز هیچ اخباری در اختیار آنان نگذاشته بود.این خانواده در طول چندین سال گذشته با تلاشهای زیاد بارها به مجامع بین المللی و صیلب سرخ شکایت نموده است و با همه مشکلات بارها به همراه سایر بستگان خود به درب اشرف مراجعه نموده است ولی رجوی دیکتاتور و سنگدل پاسخی به او نداد و هر بار از طرف مامورین رجوی مورد توهین و آزار قرار گرفتند.
حقایقی درباره جنایات و شکنجه های سران مجاهدین – قسمت سوم
صادق اهل کرمانشاه یا سنندج، عینکی و موهای سرش ریخته بود. اهل سیاست نبود. سازمان و تشکیلات مجاهدین را قبول نداشت. سال 80 در قسمت ورودی او را دیدم. بعدها به عنوان کاندید عضویت شناخته می شد. در قرارگاه 4 ارتش سازماندهی شد پس از رفتن به زمین و پراکندگی به دلیل فشارهای روحی و روانی که از سوی مسئولین زن سازمان بر وی وارد می شد و تهدیدهای مکرر و آزار و اذیت های فرماندهان مرد قرارگاه 4 در هنگام استقرار در سه راه امام ویس ـ نفت خانه و جلولا که خارج از جاده مستقر بودند در داخل سنگر با سلاح کلاش خودکشی کرد
اطلاعیه مضحک سران مجاهدین درباره کمپ ترانزیت
خانم رجوی بعد از آن اقدامات دیگر برای ما خیلی واضح است که شما چنین بیانیه هایی را برای بازی با احساسات دیگران دستاویز قرار می دهید. لاز م به ذکر است که برای ما این چنین اطلاعیه ها لو رفته است ومی دانیم که شما برای سنگ اندازی و به تاخیر انداختن روند جابجایی هر روز یک برنامه و نقشه مسخره جدید را طرح می کنید مثلاً محل کمپ که قبلاً می گفتید که درآنجا آب آشامیدنی وجود ندارد و یا در سایت تان وجود مار در کمپ ترانزیت را نشان می دادید این همان کمپ است که نیروهای آمریکای هشت سال درآنجا زندگی کردند.
نامه جمعی از خانواده های خوزستانی متحصن خطاب به آقای نوری المالکی
ما جمعی از خانواده های خوزستانی که عزیزانمان طی سالیان تحت اسارت سازمان تروریستی و ضد دموکراتیک موسوم به مجاهدین خلق می باشند و بر خلاف تمامی قوانین و عرف بین المللی مندرج در منشور حقوق بشر جهانی تاکنون موفق به ملاقات با آنها نشده ایم، ما خواهان برخورداری از حق مسلم ملاقات حضوری و خارج از کنترل امنیتی فرماندهان سازمان تروریستی مجاهدین می باشیم. تا عزیزان ما بتوانند بدور از هر گونه نگرانی از عواقب احتمالی، سرنوشت آینده خود را تعیین کنند.
نگرانی خانواده های چشم انتظارگیلک و اعلام آمادگی اعزام به کمپ ترانزیت
شماری ازخانواده ها که هریک عضوی از خود را در اسارتگاه رجوی دارند خواستار آن شدند که هر چه سریعتر با ایجاد تسهیلات لازم اینبار به ترانزیت اعزام شوند و خاطرنشان کردند که لاجرم در مکان جدید کنترل تشکیلات روی اعضای نگون بخت و از دنیا بی خبر کمتر و یا به صفر رسیده و میتوان با یک ملاقات حضوری با زنده و احیاء شدن عواطف به قربانگاه رفته عزیزان خود، آنان را برای همیشه از شر رجوی راحت کرده و به کانون گرم و پر مهر خانواده بکشانند و خانواده ها بر این باور خود مصر بوده و از خدا خواستند که خواسته هایشان محقق شود.
رجوی ها در حسرت شهید دادن در اشرف هستند؟
شرایط گروه مجاهدین در اشرف بگونه ای است که خطر فروپاشی تشکیلات در عراق را بخوبی حس می کنند. آنها می دانند که کمپ لیبرتی(ترانزیت)، اشرف دیگری نیست و این احتمال وجود دارد که مفلوک های گرفتار این فرقه بتوانند راهی برای ارتباط آزادانه با دنیای خارج بیابند و یا به موبایل و رادیو دسترسی پیدا کنند. شرایط ایده آل برای رجوی این است که مناسبات فرقه ای را در لیبرتی سفت و سخت تر نماید تا بتواند جلوی فراری ها و ناراضیان را بگیرد.
باز هم خونریزی در اشرف به خواست رجوی
در سالروز این کشتارها، رجوی که با وجود صرف هزینه های نجومی نتوانست اشرف را «به مثابه شرف خود» حفظ نماید، و جامعه جهانی موفق شد او را وادار به پذیرش تعطیلی این زندان بزرگ نماید، سنگ اندازی در مسیر جابجایی مسالمت آمیز نیروهایش را آغاز نمود و اینک که سری چهارم اسیران قرار است به کمپ ترانزیت (لیبرتی) منتقل می شوند، باز هم هیاهوی دیگری بپا نمود و عده ای دیگر را وادار کرد جلوی پلیس عراق مقاومت و با زخمی کردن خویش خوراک رسانه ای بخش تبلیغات فرقه را به شکلی مفتضح و کریه مهیا سازند
گزارش مارتین کوبلر درباره انتقال ساکنان اشرف به لیبرتی در اجلاس شورای امنیت
مجاهدین از ادامه دار شدن تخلیه قرارگاه اشرف استقبال میکنند و بنظر میرسد درگیری پیش آمده بین مجاهدین و نیروهای عراقی در جریان انتقال گروه چهارم نیز یک طرح از قبل برنامه ریزی برای توقف و یا کند کردن روند انتقال بوده است و حال اگر دولت عراق بخاطر مسائل انسانی ضرب الاجل را تمدید کند مجاهدین از این موضوع که توانستند ضرب الاجل تعیین شده را بشکنند بهره برداری سیاسی بکنند که البته اگر اینکار را بکنند بیشتر مصرف داخلی خواهد داشت.
ادامه مخالفت باحضور مجاهدین در عراق
یکی از اعضای فراکسیون البیضاء در پارلمان عراق ضمن مخالفت با تلاشهای داخلی و خارجی برای ادامه حضور گروه تروریستی مجاهدین در خاک این کشور، خواستار اخراج سریع آنها شد. جمال البطیخ گفت: گروه مجاهدین مطابق مدتی که دولت عراق با سازمان ملل متحد درباره آن توافق کرده اند در عراق حضور دارند و فراکسیون البیضاء مخالف ادامه حضور این گروه است.
تناقضگویی جدید مجاهدین
شما که تا دیروز جیغ و داد میکردید که آی این رزمندگان از جان گذشته ما که آماده سرنگونی و جنگ هستند در این مقر جدید که نه آب دارد و نه برق و از همه اینها مهمتر سوسک و مار دارد نمیتوانند زندگی کنند و این مکان برای ما بسیار کوچک است و نه آشپزخانه دارد و نه سالن غذاخوری و این(گوهران بی بدلیل زمان) بهشون سخت میگذره حالا چطور شد که این مکان جدید اینقدر بزرگ شده که شما برای تردد نیروهای از کار افتاده و معلولتان نیاز به ماشین و سوخت و… پیدا کرده اید؟!
اعتراف به شکست یا تغییر دوران جدید فرقه رجوی
اگر بحث رجوی ها عنصر انسانی است پس چرا حالا که دولت عراق در چندین مرحله اعلام کرده که باید اشرف را تخلیه کرده و از عراق خارج شوید اقدامی نکرده و سعی کردید با به کشتن دادن اعضای خود یک روز بیشتر در اشرف بمانید برای همگان روشن شده رجوی فقط با ریختن خون زنده می باشد و برایش اصلا مهم نیست که چه کسی کشته می شود.اگر رجوی ها زودتر در مورد تخلیه اشرف اقدامی کرده بود این تعداد هم در سال گذشته کشته نمی شدند پس می توان گفت که مسئول مرگ آنها رجوی بوده که اکنون بر سر کشته های خود اشک تمساح می ریزد.

