پایان انتقال ۱۶۰۰ نفر از مجاهدین به کمپ ترانزیت
وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای از اتمام کار انتقال 1600 نفر از اعضای گروه تروریستی مجاهدین به اردوگاه لیبرتی (کمپ ترانزیت) خبر داد. در این بیانیه آمده است: از میان اعضای گروه مجاهدین حدود هزار نفر خواهان بازگشت به ایران هستند و چهل نفر دیگر به کشورهای اروپایی منتقل می شوند.
مجاهدین خلق مشتاق کشتن مردم ایران هستند!
سیمور هرش روزنامه نگار پرآوازه آمریکایی که غالباً مقالاتی جنجالی در مسائل نظامی و امنیتی می نویسد با شبکه تلویزیونی «دموکراسی اکنون» به مصاحبه نشست و اظهاراتی درباره مقاله جنجالی خویش در خصوص آموزش نظامی مجاهدین در نوادا ارائه داد. وی، مجاهدین را افرادی خواند که نیازی نیست کسی آنها را برای کشتن ترغیب کند، زیرا که خود آنها بسیار مشتاق کشتار ملت ایران هستند.
ادعای مبارزه با تروریسم آمریکا، شبیه شوخی است
دلیل عمده قرار گرفتن نام سازمان مجاهدین خلق در لیست سازمان های تروریستی، مجموعه ای اقدامات تروریستی است که سرآمد آن در دهه ۷۰ میلادی اتفاق افتاد که به دنبال آن، چند تن از کارکنان نظامی آمریکایی که در ایران حضور داشتند، توسط این سازمان مورد هدف قرار گرفته و ترور شدند. حال با وجود حضور این گروه در لیست تروریستی آمریکا، حمایت مادی از این سازمان یا دریافت پول از آنان، طبق قانون آمریکا اقدامی خلاف قانون است
کوبلر: ساکنان اردوگاه اشرف در امر انتقال به اردوگاه جدید همکاری نمیکنند
مارتین کوبلر که بخشی از مسؤلیت وی سر و سامان دادن به وضعیت مجاهدین اردوگاه اشرف در عراق است در مصاحبه ای با مجله فارن پالیسی در واشنگتن انتقادها را با این استدلال که زمانی ۵۵۰۰ سرباز آمریکا در آن محل زندگی میکردند، رد می کند و به حامیان مجاهدین توصیه میکند دولتهای متبوع خود را تشویق کنند اعضای اردوگاه اشرف را بپذیرند، چرا که بنظر میرسد هیچ کشوری علاقه ای به اینکار ندارد. حتی کنفرانسی که اوائل فروردین ماه امسال در ژنو بدین منظور برگزار شد، نتیجه مطلوبی نداد.
مجاهدین و چهره ای منفور تر از همیشه
شاید بتوان علت مشترک مخالفت دولتمردان بیش از سی کشور جامعه جهانی را در یک جمله خلاصه کرد و آن اینکه تشکیلات و سازمانی که به مردم خودشان و حتی به اعضای خودشان که سالهای سال در خدمت سران آن بوده اند خیانت کرده و آنها را می کشند حال چگونه باور کنیم آنها به مردم و ملت ما رحم کنند؟ در همین رابطه آقای”جرمیا گولکا” (وکیل وزارت دادگستری آمریکا در دولت بوش و عضو مؤسسه تحقیقات دفاع ملی RAND) چه خوب به شبکه تلویزیونی «ریل نیوز» گفت: بزرگ ترین اشتباه سازمان مجاهدین خیانت به ملت خود بود.
نامه های خانواده های متحصن در عراق
ما جمعی از خانواده های ایرانی متحصن در مقابل پادگان اشرف، سالهاست که فرزندانمان به اسارت سازمان مجاهدین خلق در آمده اند و تا کنون از ملاقات با فرزندان خود محروم مانده ایم. اکنون که به اردوگاه ترانزیت لیبرتی منتقل شده اند، خواهان ملاقات حضوری با فرزندان خود در این اردوگاه می باشیم. خواهشمندیم در اسرع وقت تمهیداتی ایجاد کنید تا ما خانواده ها بتوانیم با فرزندان خود به صورت حضوری ملاقات کنیم.
نامه سرگشاده به وزیر خارجه محترم آمریکا خانم هیلاری کلینتون
هیچ کس در جهان نمیتواند مانند یک عضو قدیمی این فرقه که با ماهیت این فرقه کاملا آشنا میباشد در شناساندن ماهیت این فرقه مثمر ثمر قرار گیرد. از اینروست که رهبران فرقه مذهبی تروریستی رجوی حکم قتل تک تک اعضای جداشده خود را صادر کرده اند و یا با چسباندن این افراد به سازمان اطلاعات و جاسوسی رژیم ایران سعی در تخریب شخصیت و وادار کردن آنها به سکوت دارند.
رجوی ها آن روی سکه صهیونیست ها
چرا مواقعی که این نشست ها قرار است برگزار شود سران فرقه به یک باره به افشاگری در مورد سایت های هسته ای ایران پرداخته و مدعی می شوند که این اطلاعات از طریق هواداران!! سازمان از داخل ایران به دستشان رسیده است در صورتی که برای همگان مشخص شده است که این اطلاعات توسط سازمان اصلاعاتی اسرائیل یعنی موساد در اختیار سران فرقه قرار می گیرد و حتی تعداد زیادی از خبرنگاران آمریکایی به این رابطه دست به افشاگری زده
تکثیر یا اضمحلال فرقه کثیف رجوی؟!
اگر خروج از اشرف تکثیر است پس چرا در تمام سال های بعد از سقوط صدام دیکتاتور حاضر به خارج شدن از آن نبودید. چرا در حالی که خودتان بدلیل خطرات از آنجا فرار کردید افراد نگون بخت اسیر را در آنجا وادار به ماندن نمودید؟اگر در حال تکثیر هستید چرا می گفتید «دنیا بجنبد اشرف نخواهد جنبید»؟ مگر به گفته رجوی فریبکار «اشرف کانون استراتژی نبرد» نبود و مگر هنوز فریبکارانه در تبلیغات خود از «واژه اشرف نشان» استفاده نمی کنید؟ کدام را باید باور کرد
می رود کاروان طوفان به طوفانی دگر؟
به گفته نماینده سازمان ملل از آن تعداد حدود 1600 نفر خواهان بازگشت به ایران هستند و آنها هم درشرایط انتخاب این تصمیم را خواهند گرفت که دیگر زمان هدر دادن عمر دیر شده و به همین خاطر موج جدید در ریزش بقیه نفرات طوفان دگر خواهد بود والان هم ما شاهد آن هستم اما شما آقای رجوی مثل گذشته آن واقعیت را نمی بینید که چنان شعارهایی را تکرار و تکرار می کنید آقای رجوی منتظرباش طوفان دگر بپا شود.
مذاکرات اتمی استانبول، سرخوردگی و یاس فرقه ی مجاهدین
چرا سران مجاهدین پتانسیل و توانایی درک رویدادها و تحولات منطقه ای و بین المللی را ندارند؟ نکته ی مهمی که بایستی بدان پرداخت حکایت تلخ و درخوری از ماهیت، ساختار فکری، سیاسی و ایدئولوژیکی فرقه ای مجاهدین در بیش از سه دهه را به نمایش می گذارد اینکه مجاهدین در بحران و شرایط تنش زا قادر به تنفس و حیات هستند. پس برای ادامه ی حیات تشکیلاتی و فرقه ای نیاز به فضای تنش زا و بحرانی دارند
۱۰۰۰ تن از اعضای مجاهدین خواهان بازگشت به ایران هستند
فرماندار شهرستان الخالص در استان دیالی عراق با اشاره به انتقال 1600 تن از اعضای گروه تروریستی مجاهدین از پادگان اشرف به کمپ لیبرتی (کمپ موقت ترانزیت) گفت: او ادامه داد که تعداد 40 تن از اعضای این گروه به دلیل داشتن تابعیت کشورهای اروپایی به اروپا منتقل خواهند شد که البته بیش از 1000 تن از آنها نیز مایلند نزد خانوادههای خود در ایران بازگردند

