مجاهدین از اعزام گروه سوم تا بکارگیری ترفند شلیک خمپاره به لیبرتی
رجوی همچنان بدنبال امتیاز گرفتن از دولت عراق و سازمان ملل متحد و آمریکا در کمپ موقت ترانزیت است تا بتواند حداقل حصارهای تشکیلاتی را بعنوان عامل اصلی در کنترل ساکنان قرارگاه اشرف در کمپ موقت ترازیت هم حفظ کند که اینکار هم با این تاکیتک که در هر دور انتقال، خواسته ای جدیدی را مطرح نموده و تلاش میکند آنها را با فریبکاریهای مختلف از جمله تهدید به اعمال خشونت و درگیری و بهانه های دیگر پیش ببرد، صورت میگیرد.
هوچی گری رجوی ها برای کشته های سال گذشته
سران فرقه بعد از به کشتن دادن تعدادی از اعضای سازمان در روز نوزده فروردین سال گذشته اکنون با ترتیب دادن برنامه ای در تلویزیون خود به همین مناسبت سعی دارند باز هم از خون های ریخته شده نهایت سوء استفاده را برده و هر چه بیشتر بر روی جنایت انجام شده که مسئولیت همه اینها بر روی رجوی ها است خاک پاشیده و خودش را مبرا از هر گونه جنایت بداند. سئوال از مریم قجر این است اگر قرار بوده که اعضای فرقه اشرف را ترک کنند پس به کشتن دادن این تعداد از اعضای سازمان برای چه بوده است؟
نامه به ملک جمشید ده مرده از اسیران فرقه رجوی
ملک جمشید دهمرده بالغ بربیست سال است که دردستگاه مغزشویی رجوی به اسارت درآمده است. دو خواهر ایشان بنامهای طاهره و سهیلا دهمرده ازشهرستان زابل از استان سیستان و بلوچستان چشم انتظار برادرشان هستند و به مجرد بازگشت جداشده ها به ایران با تحمل رنج فراوان به امید آنکه خبری از ملک جمشید داشته باشند به سراغ آنان میروند کما اینکه از زابل به گیلان آمدند و با جداشده ها از جمله آقایان اکبرمحبی، حمید حاجی پور و محمدباقرکشاورز دیدارکرده و به گفتگو نشستند و آرزو کردند که برادرشان به چشم انتظاری خانواده اش پایان داده و به کانون گرم و پرمهر خانواده بازگردد.
آخرین شلیک تیر مجاهدین درسالن کنگره آمریکا
دولت امریکا با سخت گیری اش در عدم استفاده سازمان از آرم و پرچم به سران سازمان فهماند که در هرحال امریکا ملاحظات خودش را هم دارد. خانم رجوی باید بپذیرید که دیگر برای اینگونه تصمیم سازی ها خیلی دیر شده است و فراتر از هر پیش بینی، خیلی زود استحاله شده اید. این حرکت بعد از شروع جابجایی اجباری خیلی دیر بوده! و شاید بتوان گفت آب در هاون کوبیدن تلقی گردد.
حقایقی در باره ی جنایات و شکنجه های سران مجاهدین – قسمت اول
مارک تروریسم که بر پیشانی مجاهدین خورده است اعتراف به یک واقعیت است. مجاهدین این گروه خشن همیشه و در همه حال تروریست های واقعی هستند اگر سران مجاهدین سعی دارند به دروغ شعار مبارزه برای آزادی و عدالت بدهند اما ماهیت واقعی آنها چیز دیگری است. گروه مجاهدین در قتل و شکنجه، تهدید و ارعاب، خرابکاری و تفتیش عقاید، نقض حقوق انسانها، تجاوز گستاخانه به حریم خصوصی نفرات با پوش ایدئولوژی نقش مستقیم دارند.
اسارت فکری انسانها، نوع جدید برده داری
کسانی که در فرقه حضور یافتند و در حقیقت در دام فرقه گرفتار شدند، بدلیل سوژه روند بازسازی قرار گرفتن، وابستگی به فرقه بآنها تحمیل می شود در محتوا یک برنامه بازسازی فکری شامل مراحل، (تخلیه ذهن – پرداخت ذهن و ورود اطلاعات و….) پالایش و پیوست! روی آنها اعمال می شود و این پدیده بطور عام به” مغزشویی” شناخته می شود. و می توان لفظ” برده نوین” را به این فرد اطلاق کرد.
مالکی بار دیگر بر خروج به موقع مجاهدین از عراق تاکید کرد
نوری المالکی در دیدار”مارتن کوبلر” نمایده ویژه دبیرکل سازمان ملل درعراق بر ضرورت توجه به موعد مقرر درباره خروج گروه مجاهدین مطابق توافقنامه موجود تاکید کرد.از سوی دیگر کوبلر نیز به تشریح موضوعاتی که سازمان ملل با هماهنگی دولت عراق انجام داده از جمله موضوع گروه مجاهدین پرداخت.
حمایت رژیم اسرائیل از سیاستمداران حامی مجاهدین
گروه تروریستی مجاهدین با ورود خود به آمریکا در نقاط مختلف این کشور دست به کشتن مخالفان ایران می زند و چنین وانمود می کند که ایران مسئول این ترورهاست و بدین ترتیب آمریکا را ترغیب به جنگ بر علیه ایران می کند. و خارج سازی آنها از فهرست سازمان های تروریستی آمریکا از این جهت خطرناک است که به این گروه امکان می دهد که آزادانه در آمریکا تردد کند و دست به اقدامات تروریستی بزند.
حمایت آمریکا از تروریست های مجاهدین نشان از ریاکاری واشنگتن دارد
گروه تروریستی مجاهدین به طور رسمی توسط آمریکا در فهرست گروه های تروریستی قرار گرفته است و همین امر این سئوال را مطرح می کند که چگونه با هر گروه تروریستی رفتاری متفاوت صورت می گیرد. آمریکا به دلیل قدرتمند بودن، خود را مجاز می داند که از گروه های تروریستی حمایت کند و با وجود اینکه فراهم کردن منابع و امکانات برای گروه های تروریستی جرم محسوب می شود اما بازیگران واشنگتن به رغم حمایت از گروه تروریستی مجاهدین مورد سوال قرار نمی گیرند.
اجیر شدگان و مزدبگیران در سورچرانیهای مریم رجوی را بهتر بشناسید
یکی هم به نام مک گلاسکی بود که خود را از فرماندهان حفاظت اشرف معرفی کرد و خیلی بدون مقدمه و بی ربط به نام من اشاره کرد و آنچنان ناشیانه مطالب صد بار قرقره شده از گلوی مجاهدین را از حفظ بیان کرد که مریم رجوی را آنچنان به تشویق و تحسین وادار کرد که گوئی آن آمریکائی با صحبت بر علیه من بر زخم دل مریم خانم را از رسوا شدن دکان هرزه درائی و فاسقه کاری برای شوهر جنایتکارش سخت به درد آمده بود مرحم می گذاشت.
مدعیان غربی حقوق بشر، ناقضان اصلی حقوق بشر
عصر، عصر آگاهی است آیا غربی های دلار دوست خبر دارند که مریم رجوی انسانهایی را که در پادگان اشرف در راستای منافع خودش به اسارت گرفته است آنها را آش و لاش کرده و به لحاظ فکری نسبت به پیرامون خودشان عقب مانده ترین افراد محسوب می شوند. آیا مریم رجوی قانون حقوق بشر را در اشرف رعایت می کند؟ در کدام کتاب قانون قید شده که بالاجبار بایستی زن و مرد از یکدیگر طلاق بگیرند و بچه هایشان در خارجه در یتیم خانه ها بزرگ شوند غربی ها چرا چشم خودشان را به محیط داخلی اشرف باز نمی کنند.
انتقاد شدید مشاور رامنی از تحقیق وتفحص دربارۀ ارتباط با مجاهدین خلق
ماه گذشته، وزارت خزانه داری احضاریه هایی را به مقامات سابق امریکایی تحویل داد که به سخنرانی در حمایت از سازمان مجاهدین خلق می پرداخته اند. این افراد چهره های سرشناسی مانند اد راندل، فرماندار سابق پنسیلوانیا؛ لوئیز فری، رئیس سابق اف بی آی؛ تام ریج، رئیس سابق بخش امنیت ملی؛ و هیوج شلتون، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا هستند.

