رهائی زن به سبک فرقه رجوی
فی الواقع اگر کسی در داخل تشکیلات رجوی نباشد و دو رویی رهبران این فرقه مجاهدین را ندیده باشد چنین می پندارد کهً این گروه برای آزادی زن و کسب حقوق تساوی آنان با مردان احترام گزارده وبرای آن تلاش می نماید. درحالیکه مجاهدین و در راس آن مریم عضدانلو چند صد زن شوهرمرده عملیاتی سازمان ودیگر زنان حاضر در سازمان و اشرف را با همان نام(آزادی زن) به بدترین وجه ضدانسانی به استثمارکشیده
تلاش سازمان های امنیتی عراق در جمع آوری اسناد علیه مجاهدین
«صادق اللبان» نماینده پارلمان عراق در گفتگو با خبرگزاری «وارع» عراق ضمن اشاره به این موضوع که دستگاه قضایی عراق تنها نهاد صلاحیت دار برای پیگیری اسناد به دست آمده علیه گروه مجاهدین است افزود: سازمان های امنیتی در حال جمع آوری اسناد کافی در خصوص جنایتهایی که این گروه در عراق مرتکب شده، می باشند.این نماینده پارلمان با اشاره به نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر برای تایید صحت اسناد کشف شده ادامه داد: این اسناد می تواند اتهاماتی را که به گروه مجاهدین وارد شده است و نقش مخرب آنها در عراق و جنایات متعددشان را تأیید کند.
سرکرده مجاهدین دستور خرابکاری و بمب گذاری در بغداد را صادر کرد
با توجه به انجام سه مرحله از اخراج مجاهدین تا این لحظه، سرکردگان این گروه تمام سعی خود را برای جلوگیری از این اقدام به کار بستهاند و بر همین اساس سرکرده مجاهدین معتقد است مشغول سازی دولت عراق به بحرانهای داخلی میتواند در روند اخراج خلل ایجاد کند.مریم رجوی در پیامی محرمانه از تمامی عوامل این گروه در عراق خواسته از تمام امکانات خود برای هرگونه خرابکاری و بمب گذاری در عراق خصوصاً در بغداد استفاده کنند
انتقال به کمپ ترانزیت (لیبرتی) آیا چیزی را عوض کرد؟
انتقال از اشرف به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) از نظر اینجانب وقتی کار ساز است که در کنار آن افراد بتوانند اولآ بطور آزادانه با خانواده های خود ملاقات خصوصی داشته باشند بدون حضور افراد سازمان، دومآ برای کسانی که تمایل به ماندن در سازمان را ندارند و حتی تمایل به بازگشت به ایران را هم ندارند مکانی زیر نظر سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی در نظر گرفته شود تا افرادی که مایل هستند بتوانند از آن طریق کما فی سابق برای خروج از عراق اقدام نمایند، دولت عراق و نیز سازمان های بین المللی که دست در موضوع جابجائی از اشرف به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) دارند بایستی مقدم بر هر چیزی دیدار افراد با خانواده هایشان را در نظر داشته باشند
شورای سران عشایر ضلوعیه خواهان اخراج مجاهدین شد
در پی افزایش درخواست های مردم عراق از دولت این کشور مبنی بر تسریع در اخراج گروه مجاهدین، شورای سران عشایر ضلوعیه عراق نیز با ارسال نامه ای به دبیرخانه هیئت دولت عراق، مواضع دولت این کشور در اخراج گروه تروریستی مجاهدین را تایید کرد. بر پایه این خبر، نامه ارسال شده به دولت عراق به امضای «شیخ مشعان شهاب احمد الجواری» رئیس شورای سران عشایر ضلوعیه و تعدادی از رهبران عشایر این منطقه رسیده است.
سرعت گرفتن تعیین تکلیف مجاهدین در عراق
در روز 2/1/1390 آقای مارتین کوبلر با شرکت در جلسه مقر اروپایی اتحادیه اروپا در بلژیک به ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده و پیش رو پرداخت. با توجه به اعزام سومین اکیپ در روز 29 اسفند حدودا 1200 نفر به کمپ ترانزیت منتقل شده و قرار است تا روز 11/2/1391 مابقی ساکنین اشرف نیز ضمن تخلیه پادگان اشرف به افراد کمپ ترانزیت ملحق شوند.
وقتی که هدف وسیله را توجیه می کند
همان فهیمه اروانی که خودکار را از دست ما مستقیم نمی گرفت وب اید برایش روی میز بگذاریم. تا مبادا دست ما با دستش تماس پیدا کند و به انقلاب مریم خدشه وارد گردد. اکنون این وضعیت ظاهری زننده به همراه سگ زنجیریش برای جلب حمایت سیاسی امریکا با آنها لابی می کند. چقدر این فرقه و سرکردگان آن یعنی رجویها باید فاقد پرنسیب و ارزشهای اخلاقی باشند که برای چند صباح حیات خفیف و خائنانه اینگونه دچارانحطاط اخلاقی شوند.
آمریکا از دادگاه استیناف خواست پای خود را از موضوع مجاهدین خلق کنار بکشد
دولت اوباما روز دوشنبه از دادگاه استیناف خواست که از دخالت در فرایند بازبینی و تصمیم گیری در خصوص حذف گروه مجاهدین خلق از فهرست سازمان های تروریستی آمریکا خودداری کند. وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه در حال ارزیابی موضوع و مشاوره با جامعه اطلاعاتی و دیگر آژانس های دولتی است و در همین راستا نیز با نمایندگانی از مجاهدین خلق دیدار کرده، از این دادگاه خواست تا خود را از این موضوع کنار بکشد.
وقتی جشن مجاهدین محلی برای سورچرانی نمایندگان کنگره می شود!
بر خلاف مراسم هایی که سازمان مجاهدین خلق برگزار می کنند، در این مراسم خبری از آرم و نشان های آنها نبود و می توان حدس زد علت نبود این سمبل ها احضار اخیر «اید ریدن» فرماندار پنسیلوانیا باشد که برای دریافت پول و دفاع از این سازمان تروریستی، به دادگاه احضار شده بود و مسئولان برگزاری این مراسم نیز از تکرار همین مسئله برای خود واهمه داشتند و همه این موارد نشان می دهد این سازمان تروریستی به قدری بدنام است که حتی طرفدارانش هم نمی خواهند آشکارا از آن نام ببرند.
کمپ موقت ترانزیت؛ کابوس رجوی
رجوی که در حسرت کشورهای ثالث و البته بدون حضور در کمپ موقت ترانزیت و بدون طیکردن پروسه قانونی پناهندگی بهسر میبرد و میخواهد بدون پس دادن حساب سالها کُشتوکُشتار و خیانت و جنایت در حق مردم ایران ساکنان اشرف را به کشورهای ثالث منتقل کند تا بیشتر از این گندکاریهای سی ساله حضور در خاک عراق و همکاری با عراق و ارتش آمریکا لو نرود و به همین دلیل هم در هر چند جملهای که سخن میگفت یکبار درخواست خود را برای رفتن به مرز اردن یا مرز کشورهای همجوار عراق و حتی خود آمریکا را تکرار میکرد
سال سرنگونی، دروغ هرساله رجویها
همه چیز رنگ اجبار و تحمیل داشت. از شرکت در برنامه های هنری تا میهمانیهای یگانی و نحوه پوشیدن لباس و خلاصه همه چیز از بالا به ما دیکته می شد. به خاطرهمین عید هم رنگ و بوی اجبار داشت و اعضا بقدری تحت فشار بودند که ترجیح می دادند چند روزعید را فقط استراحت کنند. سرودها و ترانه ها تماما در وصف مسعود و مریم بود. وحتی سوژه حاجی فیروز و عمو نوروز هم از قبل مورد چک امنیتی قرار می گرفتند.
لحظات سال تحویل در زندان مخوف ابوغریب
دی 80 عادل و فهیمه اروانی به سلول مراجعه و یک شلوار و یک کاپشن به من دادند.صبح یک لندکروز به محل اسکان آمد و نفر رابط استخبارات عراق ما را تحویل گرفت وحرکت کردیم. ابتدا فکرکردم میخواهند مرا به مرز ترکیه با ایران ببرند. ولی به ناگاه خودم را جلوی درب زندان ابوغریب دیدم.حدس زدم که افسرعراقی کار اداری دارد به همین خاطر از لندکروز پیاده نشدم.تا اینکه صدای افسرعراقی مرا به خود اورد گفت بیا پایین. وارد زندان شدم.

