کمپ ترانزیت و ناز و اداهای رزم آوران آزادی
کاملآ پیداست که تمامی این بهانه ها برای فرار از جابجائی است و ماندن در اشرف که به آن عادت کرده اند اما واقعیت چیست؟ همانگونه که صدها بار گفته و نوشته ایم اردوگاه اشرف ملک پدری رجوی نیست متعلق به عراق است شما هم برای حکومت جدید عراق مهمان ناخواسته هستید که امروز عذر شما را خواسته است حتی اگر شما را به عنوان پناهنده رسمی و قانونی قبول می کرد این حق را داشت که در صورت لزوم محل استقرار شما را به هر جائی که خود مایل است منتقل کند همین کار را در کشورهای اروپائی هم انجام می دهند و هیچ پناهنده ای هم مثل شما در گیری ایجاد نمی کند
کشف سه گور دسته جمعی در اردوگاه مجاهدین
“عدی الخدران” شهردار بخش خالص در گفت وگو با پایگاه خبری”الاستقامه” وابسته به مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: در سه گور دسته جمعی که در داخل اردوگاه اشرف در 45 کیلومتری شمال غربی بخش الخالص کشف شده، اجساد زیادی وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی مجاهدین زمین های کشاورزی زیادی را در اختیار خود گرفته بود که مالکیت این زمین ها متعلق به کشاورزان عراقی است و آنها اسناد مربوط به آن را در اختیار دارند.
چهارشنبه سوری آتش برخرمن رجویها
چهارشنبه هرسال صدها نیرو از صبح تا شام به بیگاری گرفته میشدند تا الزامات سیرک رجویها را فراهم کنند ولی علیرغم اختناق مطلق و کنترل سیستماتیک نیروها ذهن آنها به خانواده ها یشان و خاطرات گذشته بود.امسال با عقب نشینی های مفتضحانه سرکردگان این فرقه از اشرف و استقرا دومین گروه درکمپ ترانزیت لیبرتی تشکیلات جهنمی این فرقه یک گام کیفی دیگر به سمت پروسه فروپاشی خود برداشت. واین فرقه وارد یک فازجدیدی شد.
گفتگو با آقای سیروس غضنفری در باره سازمان مجاهدین – قسمت چهاردهم
بند”ب” یعنی دیدن عنصر زن در حریم رهبری، عکس این هم به مردها صدق می کرد. در این مرحله هر کس، هر شخصی را چه ایرانی، چه خارجی، باید در حریم رهبری می دید و این اوج زیاده طلبی یا همان مسند نشینی مسعود را می رساند که می خواست از این طریق نقطه ضعفهای هر فرد را پیدا کند و سپس روی آن کار کند تا بتواند بر نیروهایش مسلط شود و تحت سیطره خود در آورد و اینجا با دادن و گرفتن رده تشکیلاتی تعادل فکری نفرات را از بین ببرد و از این طریق بتواند اهداف خودش را به نفرات تحمیل کند
مجاهدین در سرکوب شیعیان عراق در انتفاضه ۹۱ نقش داشتند
“عدی الخیرالله” سفیر عراق در الجزایر گفت: کشورش هرگز حاضر به پذیرش مجاهدین در خاک خود نیست و دلیل اصلی آن سرکوب انتفاضه ملت عراق در سال 1991 از سوی مجاهدین در مزدوری برای حزب بعث است.وی افزود: عراق تا پایان سال جاری میلادی به سازمان ملل مهلت داده تا موضوع پادگان اشرف را حل و فصل نماید و البته هیئتهای بینالمللی نیز به دولت عراق برای حل این بحران تعهد دادهاند. از آنجایی که بخش مهمی از زمین این پادگان متعلق به تعدادی از مردم عراق است دولت نیز عزم خود را جزم کرده است تا پادگان را به طور کامل پس بگیرد.
حضور مجاهدین در عراق مغایر با قوانین اقامت این کشور است
یک حقوقدان عراقی بهانه گیری های مجاهدین برای جلوگیری از ترک خاک عراق و استناد آنها به اقامت طولانی در عراق را مغایر با قوانین اقامت در این کشور دانست. «مکه العبیدی» گفت: اعضای مجاهدین باید به صورت فردی وضعیت خود را تحت عنوان پناهجو روشن کنند و از میان ۲گزینه بازگشت به ایران یا ترک خاک عراق به مقصد کشوری ثالث، یکی را انتخاب نمایند.
پاسخ ساده به انفجارهای فوریه: مجاهدین خلق
به نظر می رسد که پاسخ به این پرسش که واقعاً چه کسانی عملیات های تروریستی را مرتکب شده اند، دشوار باشد. در مقاله بانکوک پست می خوانیم: « به لحاظ عملیاتی، دست مجاهدین خلق و عناصر متحد اپوزیسیون، توضیحی برای اشتباهات پیچیده ای که در نیمه فوریه رخ داد، ارائه می دهند… با خیال راحت می توان فرض کرد که شماری از عناصر اپوزیسیون ایرانی توسط سرویس های جاسوسی اسرائیل و یا آمریکا استخدام شده اند و برای جنگ پنهانی علیه برنامه هسته ای ایران آموزش و آرایش نظامی یافته اند.”
رجوی ها با پا نهادن بر خون مردم غزه، علیه سوریه تبلیغ می کنند
رجوی های جنایتکار اثبات کردند که نه تنها ضد ایرانی هستند بلکه کارنامه مملو از خیانت، جنایت، جاسوسی و وطن فروشی آنها ثابت کرده است که آن ها ضد آزادی خواهی، ضد اسلام، ضد مردم و ضد هر چیزی هستند که با اسرائیل و منافع استکباری منافات داشته باشد و به همین دلیل است که علیه ملت عراق دست به جنایت زده، در مقابل سرکوب مردم مسلمان بحرین و یمن سکوت کرده و کشتار مردم مظلوم غزه را نادیده می گیرند و هیچ حرفی از سوزاندن قرآن و کشتن مردم غیر نظامی بی گناه توسط آمریکایی ها در افغانستان نمی زنند.
تکرار اراجیف صد بار مصرف شده ملیجک فرقه رجوی
آقای ابریشمچی بجای خوش رقصی برای مریم و مسعود اندکی واقع بین باش تا متوجه شوی که دیگر زمانی برای فروپاشی اشرف باقی نمانده است و به جای این اراجیف صد بار تکرار شده واقعیت های موجود سازمان را برای دیگران مطرح کنید که البته باید گفت شما حتی جرات این کار را هم ندارید.بهتر است دهان کثیف تان را در مورد مردم ایران باز نکنید چرا که مردم ایران به خوبی به خیانت و جنایت های شما و سازمان تان پی بردند و دیگر زمانی نیست که شما روی این خیانت های سرپوش بگذارید.
پاسخی به یاوه گویی های رجویها
این افراد به پادگان اشرف دعوت میشدند و به مدت 4 روز در مقر خالد یا همان بیمارستان سابق فرماندهی اشرف مستقر می گردیدند.آنها ضمن توجیه سیاسی و دادن خط و خطوط با هدف جمع آوری امضا بر علیه شورای حکومتی در دوره ریاست آقای جعفری و ایاد علاوی به شهرهای مختلف عراق اعزام میگردیدند. این افراد به مثابه پیمانکار نیروی انسانی کار میکردند و پول هنگفتی به جیب میزدند.
عقب نشینی و اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از سنگر استراتژیک اشرف – قسمت آخر
خانواده ها در حقیقت اکنون مزد تلاشهای خستگی ناپذیرخود را بصورت مادی می بینند بازشدن درب زندان مخوف اشرف و خروج نیروها یک گام بیشتر تا آزادی اسیران و به آغوش کشیدن آنها باقی نمانده است.خانواده ها باید فشارهای خود را دو چندان کنند اینبارشرایط کمپ ترانزیت (لیبرتی) با اشرف فرق دارد. دست آنها برای مراجعه به مراجع بین المللی از قبیل سازمان ملل و صلیب سرخ بازتراست.دیگرخانواده هایی که هنوز موفق به رفتن به کمپ نشده اند فرصت خوبی دارند که با دیگرخانواده ها همگام شوند و آزادی اسیران خود را رقم بزنند.
گفتگو در باره طلاق های اجباری و سرکوب امیال جنسی در مناسبات مجاهدین ـ قسمت اول
ابتدا می خواستم از دید علمی صرف به بررسی آنچه که به عنوان رفع تضاد جنسی و تحت واژه انقلاب ایدئولوژیک رهبران مجاهدین راه انداخته اند، بپردازم اما دیدم فاجعه ای که در جریان است و آنچه بر سر انسانهایی که تحت هر عنوانی در این تشکل و گروه هستند بوجود آمده است چنان احساسات انسانی مرا برانگیخته است که نمی توانم فقط در قالب یک بحث و تحلیل علمی بدان بپردازم و سخن بگویم. ابتدا باید از عمیق ترین حس خود فریاد بزنم واعتراف کنم آنچه که رهبر مجاهدین آقای رجوی بر سر هموطنان من آورده است آنقدر بیرحمانه و فجیع بوده که اطلاق نام هموطن را بر وی ممنوع می کند

