مخالفت دولت اردن از انتقال افراد فرقه مجاهدین به نزدیکی مرز کشورش
دولت اردن هم بخوبی میداند که این گروه هیچ مصرفی برایش ندارند. از اینرو به این ضرب المثل قدیمی اقتدا کردند که دوراز شتر بخواب و خواب آشفته نبین! به محض اینکه مریم رجوی پیشنهاد داده که حاضریم در یکماه اشرف را تخلیه کنیم و به کنار مرز اردن برویم ٬ مسئولین اردنی موضعگیری کردندکه مبادا این افراد را به نزدیکی ما بیآورید! در اساس هرحرف و پیشنهادی که از طرف این فرقه داده میشود را بایستی به دیده شک دید!
بررسی وضعیت فرقه مجاهدین در عراق – قسمت دوم
رهبری مجاهدین از قول این 397 نفر به آقای «بانکی مون » اعلام کرده که شما قبلا به ما گفته بودید مساحت کمپ در مجموع 683هزار مترمربع هست، اما الان ما متر کردیم حدود 83هزار متر از مساحت اعلام شده کمتر است. این بهانه خیلی مضحک است، اما قطعاً این بهانه است ولی از یک واقعیتی هم پرده بر میدارد، همانطور که ما سفری در چند ماه قبل به عراق داشتیم، البته خود شما هم بیش از دو دهه در عراق در پادگان اشرف حضور داشتید، در آن سفر برای من و سایر دوستان به یقین روشن شد در یک مساحت 6 کیلومتر در6 کیلومتر کمپ اشرف بود اساساً افرادی در اشرف بودند ولی سالها همدیگر را نمیتوانستند ببیند
اردن، تبعیدگاه آرمانی مجاهدین؟
اردن چند امتیاز دارد؛ اول این که کاملا با امریکا و اسرائیل هماهنگ است و این ها می توانند اطمینان داشته باشند که اگر در این کشور مستقر شوند، به هیچ وجه در تعامل با ایران مورد معامله قرار نمی گیرند. چون رابطه اردن با ایران ضعیف است و کاملا در اختیار رژیم صهیونیستی و امریکا است. مجاهدین ابایی ندارند که با امریکا و رژیم صهیونیستی و حتی دشمنان فلسطین در ارتباط باشند. از طرف دیگر گروه مجاهدین ارتباط تنگاتنگی با رام الله و محمود عباس دارند. نکته دیگر این است که مجاهدین قبلا در اردن تشکیلاتی داشته اند و در این کشور حضور دارند و در حال حاضر هم دفتر رسمی دارند.
مشت آهنین خلق بر دهان خائنین به خلق
آنها با همین ذهنیت مضحک بارها درجریان توافق نامه اخراج نیروهایشان ازاشرف سنگ اندازی وبهانه جویی میکردند تا شاید ابر و باد و مه و خورشید و فلک تحولات آینده به کمکشان آید وازاین بن بست مرگبار رهایی یابند. ولی آنها یک بار دیگر بور شدند و نشان دادند تا کجا ازدرک وشناخت مردم ایران غافل و از شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه عقب هستند این کودنهای سیاسی که به قول رهبربه سوراخ خزیده شان برای رسیدن به قدرت حاضراست حتی دامن به تن کند باز دچار آلزایمر تاریخی شدند
آب پاک خانم کلینتون بر روی دستان فرقه رجوی
ازدیدگاه خانم کلینتون که رجویها خیلی تلاش داشتند حمایت سیاسی دولت مطبوع وی را برای حمایت ازبه قول خودشان اشرف نشینان جلب نماید تا زمانیکه سران این فرقه به توافق با دولت عراق تن ندهند واشرف این نماد تروریست پرور را ترک نکنند هیچ امیدی به اینکه دولت امریکا در خروج نام این فرقه ازلیست تروریستی وزارت خارجه تجدید نظر نماید وجود نخواهد داشت.
فرصت های اندک مجاهدین و دستپاچگی های مریم رجوی
اگر مریم عضدانلو گریزی هم به چادرهای مرز اردن!؟ زده بی گمان حفظ تشکیلات و نیرو و حتی همان 1500 نفر عازم ایران با فرض دفع الوقت نمودن زمان تا بتواند به زعم خویش امیدهای همیشه حرام خود را برای همسفر شدن سازمان در حمله به ایران با نیروهای امریکایی و اسراییلی محک بزند. شاید این هم مصلحتی باشد که سازمان آن راهم تجربه کند چراکه گرمای عراق و مرز اردن از هم اکنون خود را بر تشکیلات واو و خمود و دلشکسته اعضای ناراضی و راضی رجوی تحمیل ساخته و شاید در یک گرفتاری غیرقابل پیش بینی سازمان را با انفجار و از هم پاشیدگی جدیدی روبرو سازد.
رجوی حیا کن، بچه ها را رها کن
. دختری که از پشت حصار پدرش را می بیند و او را صدا می کند. بابا من فرزند تو هستم ولی نفرات پدر او را احاطه می کنند تا صدای فرزندش به گوش او نرسد. نوه ای که برای دیدار پدربزرگش چشم انتظار جلوی درب اشرف نشسته است که شاید رهبران فرقه به رحم آیند و اجازه ملاقات بدهند تا او پدربزرگش را ببیند. آیا این صحنه ها، صحنه های دلخراشی نیست که آدم را در خود غرق کند و چرا؟ چرا؟ چرا؟ را با خود زمزمه می کند؟ اینها قربانی چه کسانی هستند و چه کسانی باعث قربانی شدن اینها شده اند.
همسر علی ابراهیمی از احساساتش می گوید
آقای رجوی سوال همسر علی این بود که چرا علی به ملاقات نیامد و چه چیز او را اینطور بی احساس کرده که عشقش و دوستش را ملاقات نکرد ولی آقای رجوی سوال من این است آیا ایدئولوژی شما اینطور انسانی به بار می آورد و همه را بی احساس می کند یا جبر و ترسی که شما در تشکیلات به وجود آورده اید؟ باید که جوابی برای همسر علی و علی های دیگر داشته باشید و جواب او را بدهید و او را از این رنجش آزاد کنید.
زلزله در اشرف!
زلزله از 2 سال پیش با تحصن تعداد محدودی از خانواده ها در جلوی درب پادگان اشرف شروع و بالاخره در دسامبر 2011 با حضور نزدیک به 500 نفر از خانواده های اسرای اسرف، به سونامی ویرانگری تبدیل شد که اشرف را جارو کرد. البته اگر کمی به عقب برگردیم در حقیقت جداشدن تک تک بچه ها و فرار شمار قابل توجهی، زلزله را در بطن ایدئولوژی کثیف و فرقه ای رجوی آغاز کرده بود، اما با سونامی ویرانگر اخیر همه چیز در هم گره خورد و به بلوغ رسید
امروز پنجشنبه مرحله دوم اخراج مجاهدین صورت می گیرد
«عدی خدران» فرماندار خالص در سخنان روز گذشته خود اعلام کرد: فردا پنجشنبه ۴۰۰ تن دیگر از اشرف اخراج و به پایگاه نظامی لیبرتی (کمپ موقت ترانزیت) منتقل خواهند شد.خدران افزود: مقرر شده بود تا مرحله دوم اخراج، هفته گذشته انجام شود اما به دلیل پاره ای از موانع فنی این عملیات به تعویق افتاد.
بزرگترین حامی مجاهدین هم اخراج را پذیرفت
صالح مطلک معاون مخلوع نخست وزیر عراق و عضو فهرست العراقیه که بزرگترین حامی مجاهدین در عراق محسوب می شود، بالاخره مجبور شد تا بر لزوم اخراج مجاهدین از عراق اعتراف کند. صالح مطلک که پیش از این مجاهدین را میهمان ملت عراق خوانده بود ادامه داد: حضور میهمان و پذیرایی از او هم مدتی دارد و باید ماندن و رفتنش زمان داشته باشد.
اخراج مجاهدین از اشرف در پنج مرحله صورت میگیرد
سید صادق الحسینی نایب رئیس شورای استان دیالی عراق گفت: طبق توافق صورت گرفته بین سازمان ملل و دولت عراق و شورای استان دیالی، اخراج مجاهدین از پادگان اشرف و رفتن آنها به کمپ لیبرتی (کمپ موقت ترانزیت) به پنج مرحله تقسیم شده و در هر مرحله حتی نام عناصری که باید اشرف را ترک کنند مشخص شده است.وی گفت: مجاهدین همه سعی خود را برای مانع تراشی در این مسئله به کار بسته و افراد فریب کاری که در داخل پادگان اشرف حضور دارند با بازی با الفاظ دروغ پردازی میکنند.

